دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 11 خرداد 1396 - basijnews.ir

بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۳    
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اما سجاد(ع) قزوین گفت: امام راحل با توکل به خدا و توسل بر اهل بیت(ع) به تکلیف خود عمل نمود و بر اساس این تکلیف سالیان متمادی به مبارزه با طاغوت پرداخته و با تکیه بر ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار گفت: اعضای بدن بانوی 27 ساله اهل روستای احمد آباد آستانه رشتخوار که دچار مرگ مغزی شده بود، به 4 بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۳    
همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(س)، یادواره شهدای روستای کوچنان، با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۳    
در نیمه ی خرداد ماه شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین برنامه های تلویزیونی و رادیویی ویژه ای پخش می کنند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۳    
با مشاهده مواردی از بیماری تب کریمه کنگو در چند نقطه کشور، محققان توصیه هایی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ارائه کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۳    
هشتاد و چهارمین شماره خط حزب الله در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با سخن هفته ای با عنوان درس های قیام روح الله منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۷:۴۳    
بیکاری اکنون به یکی از اصلی ترین مشکلات جوانان و خانواده های آنان بدل شده است به طوری که شاید بتوان گفت دغدغه اصلی جوانان و خصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی داشتن شغل است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۷:۲۳    
علاقه مندان و عاشقان راه و رسم شهادت می توانند از امروز و تا تاریخ 16 خرداد، از ساعت 13 الی 18 در معراج الشهدای تهران به زیارت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده بپردازند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۷:۲۳    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت 14 خردادماه سی و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۳    
استاد حوزه و دانشگاه در یزد با اشاره به کاهش 80 درصدی تعداد آیات ارائه شده در کتب دینی مقطع دبیرستان گفت: راه تدبر در قرآن را به روی دانش آموز بسته اند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۲:۲۳    
رییس تبلیغات اسلامی اشکذر گفت : آشنا نمودن نسل جدید با اندیشه ها و آرمان های امام خمینی ( ره ) ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۲:۲۳    
بیش از 100 برنامه به مناسب گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) و شهدای 15 خرداد در سطح شهرستان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاتم گفت: واژگونی یک دستگاه تریلر در محور مروست به ابرکوه در خاتم دو کشته بر جا گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۳    
رییس شبکه دامپزشکی اشکذر گفت: بیماری خونریزی دهنده کریمه کنگو یک بیماری ویروسی مشترک بین انسان و دام است که این بیماری از راههای گوناگون به خصوص از طریق گزش کنه آلوده ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۲۳    
فرماندار اشکذر گفت: مهمترین کاری که می توان در ایام گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) انجام داد معرفی اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) به نسل چهارم انقلاب است که می تواند برای آنها درس و الگویی ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۳    
استاندار قم در بازدید چند واحد تولیدی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان، اشتغالزایی را به عنوان اولویت نخست این نهاد مورد توجه قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: هر ساله در راستای استمرار سنت های حسنه اسلامی در ماه پر خیر و برکت رمضان ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۳    
امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: انسان مسلمان در ماه مبارک رمضان می تواند با بهره گیری از دستورات دینی خود را از گناهان پاک کند و رضایت خالق را بدست آورد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش تجلیل از جوانان برگزیده کردستانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و علمی شامگاه چهارشنبه 10 خردادماه در شهر سنندج برگزار شد. ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته امام خمینی (ره) و ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولین استان و شهرستان و کادر اداری آموزش و ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۳    
در پیام تسلیت ناجا به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده است: ناجا برای تأمین نظم، امنیت و ارائه خدمات انتظامی ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۳    
خط حزب الله 84 با عناوینی چون "درس های قیام روح الله" و "هنگامه سقوط آل سعود" منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۳    
هواشناسی برای امروزدر بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی،شرقی،اردبیل ومناطقی از استان های گلستان وخراسان شمالی افزایش ابر ودر ساعت های بعدازظهر رگبار باران گاهی بارعد وبرق و وزش بادشدید موقت پیش ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۰:۲۴    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: پرداخت به موقع زکات درمانی بر دردهای اقتصادی جامعه امروز جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۴    
استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر دوست داریم که امام زمان(عج) از ما راضی باشد، باید بدانیم که این امام معصوم حیا و عفت را دوست دارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۴    
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه مادر مؤمنان از این رسانه به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۴    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از بلوکه شدن پول های ایران در بانک های خارجی یاد کرد و گفت: در برجام قول دادند که رابطه بانکی برقرار شود اما هنوز هم ایران در لیست سیاه قرارداد FATF باقی مانده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۴    
مدیریت بسیج سازندگی ناحیه کلاله در راستای طرح همگام با کشاورز از دو عرصه گلخانه صیفی جات وپرورش ماهی در این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۴    
صبح امروز اولین محفل انس با قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مینودشت برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۴    
اولین محفل انس با قران ویژه نیورهای پایور و وظیفه سپاه نینوا در حسینیه غدیر این ستاد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۴    
دشمن به فکر خدشه دار کردن از راه زر و زور و تزویر و نفاق و هجمه فرهنگی افتاده که تنها راه مقابله با هجمه دشمن ، بصیرت و تربیت فرهنگی است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۴    
اولین محفل انس با قرآن در سال 96 در سپاه گمیشان با حضور قاریان و حافظان برتر کشوری در سالن آمفی تئاتر ناحیه گمیشان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۴    
اولین محفل انس با قرآن کریم در سپاه گالیکش برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۴    
مدیریت بسیج سازندگی ومسئول بسیج مهندسین کشاورزی ناحیه کلاله در راستای طرح همگام با کشاورز از مزارع نمونه کشاورزی برداشت کلزا در شهرستان بازدید به عمل اوردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۹    
مسئول امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: این فرضیه الهی به خوبی در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه نشده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۴    
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: قیام 15 خرداد برگرفته از روح معنویت، ایمان و اسلام و مردمی ترین قیام بود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۴    
محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه درگز با حضور پایوران و نیروهای وظیفه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۳    
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد برای اولین بار در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) برپا می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۴    
محفل انس با قرآن به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان ب حضور کارکنان و بسیجیان در سپاه ناحیه رزن برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۳    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد در حرم مطهر رضوی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یکی از عناصر مهمی که در گفتمان سیاسی امام خمینی(ره) مفصل بندی و پیکره بندی می شود، نفی سلطه استکبار و استعمار است ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۳    
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به شاخه های رشد و بالندگی و دیدگاه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: کار، تلاش ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) حجت تمام ارزش های متعالی انسانی است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۸    
کارشناس مذهبی استان با بیان اینکه رمضان بهار قرآن است گفت: ماه رمضان ماه خدا است که باید از آن به اندازه کافی بهره جوییم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۸    
عکس از ابراهیم خرمی منش
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۳    
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند سپاه ناحیه ملایر گفت: با توجه به سند 2030 درس هایی باید از کتب حذف شود که با درایت مقام معظم رهبری این بحث خنثی شد که در این جریان بحث درس دفاعی و بسیج دانش ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۳    
مسئول طرح قالی بافی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان از بافت 23 قالی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این قالی ها به منظور بازسازی عتبات عالیات بافته می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۳    
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تبدیل طرح مقبره الشعرای تبریز به یک مجموعه توریستی تا سال 97 تاکید کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قران کریم در بیت الزهرای ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
در آستانه سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) توسط ناحیه روح الله یزد اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
طی اطلاعیه ای ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از مردم و بسیجیان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروزگرامیداشت قیام خونین پانزده خرداد دعوت به عمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
در حاشیه بازدید امام جمعه شهر قنوات از مرکز آموزشی و فرهنگی حرم شهدای گمنام به نقش فرهنگ در تعالی و رشد جامعه پرداخته شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
کارشناس مسائل تاریخی به تشریح آداب و رسوم کهن مردم یزد در ماه مبارک رمضان را پرداخته است که در ادامه می خوانید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
در این بیانیه آمده است: همه می دانیم همان گونه که زنده نگهداشتن یاد امام حسین علیه السلام به معنای زنده نگهداشتن دین است ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۳    
نمایشگاه عکس به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد روز پنجشنبه در فرهنگسرای آنا گشایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۳    
به منظور بهره گیری از معنویت قرآن کریم؛بسیجیان ناحیه روح الله یزد در اولین محفل انس با قرآن کریم شرکت نمودند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۳    
دادستان شهرستان خاتم گفت: در جشن گلریزان امسال خیرین بیش از 47 میلیارد به انجمن حمایت از زندانیان خاتم کمک کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۳    
محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع قرآنی برای برادران کادر و وظیفه از جمله کلاس های تفسیر نور مبین، کلاسهای اخلاق ، و محفل انس با قرآن و. ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان گفت : اعتبار نوسازی مدارس استان لرستان 34 میلیارد و 406 میلیون تومان بوده ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۳    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل توکل و خدا محوری در زندگی امام خمینی(ره) گفت: ایشان هیچ گاه از قدرت های پوشالی غرب و شرق نترسید و همواره به خدا توکل داشتند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
فرمانده سپاه ناحیه رزن از اعزام 90 نفر از دانش آموزان شهرستان رزن به اردوهای طرح هجرت دانش آموزی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت : در راستای هتلینگ بیمارستان ها 60 میلیارد تومان هزینه شده است، و هتلینگ بیمارستان ها در تمام شهرستان ها از صفرتا 100 تغییر و تجهیز شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
استاندار لرستان گفت : بروجرد تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی دو بیمارستان شهرستان دورود و کوهدشت در نیمه نخست سال 96 به طور حتم آغاز شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۳    
هنوز چند هفته از رفتار پرخاشگرانه و پرتاب میکروفن یک خبرنگار خانم توسط آخوندی وزیر راه و ترابری نگذشته است که روز گذشته، وزیر بهداشت به جای پاسخگویی به سئوال خبرنگاری، با پرخاشگری وی را مزدور خواند!
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت : در خصوص کمک به مسکن گروه های کم درآمد هم 280 میلیارد سهم کل کشور بوده که سهم تقریبی استان 8 میلیارد 400 میلیون ریال بوده و ما توانستیم 13 میلیارد 70 میلیون ریال ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج شنبه 11، جمعه 12، یک شنبه 14 و دوشنبه 15 خردادماه امسال از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه شهرستان نور گفت: اراده قوی در مسؤولان برای احیا و اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود ندارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
اگر افرادی که در معرض ابتلا به این بیماری هستند همانند دامداران، کشاورزان، اعضای کادر پزشکی و دامپزشکی و.. ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۳    
در اولین پنج شنبه ماه مبارک رمضان و به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اشکذر محفل انس با قرآن برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۳    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تاکید بر لزوم ایستادگی در مقابل بدعهدی ترکمنستان، گفت: عملیات انتقال گاز از دامغان به مازندران باید سرعت بیشتری صورت گیرد تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۳    
محمدعلی یزدان شناس که قرار است جایگزین گرجی به عنوان سرپرست در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران شود، متولد سال 1355 در حال حاضر معاون اداره کل کانون پرورش فکری استان بوشهر است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۳    
فرمانده بخش انتظامی بیرانوند از کشف حدود 132کیلو کیلو تریاک در این منطقه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۳    
خدایا در این روز مرا به نفس سرکشم، وامگذار تا پی طغیان و نارضایتی تو روم و مرا با تازیانه خشم و غضبت ادب مکن، مرا از موجبات ناخرسندیت، بر کنار بدار، به حق مهربانی و نعمت نوازیت ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
کاشفی گفت: کمیته اسکان و پذیرایی ستاد ارتحال امام(ره) استان آمادگی دارد بیش از سه هزار نفر را برای اعزام به مرقد امام راحل پشتیبانی نماید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
گرزین گفت: شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار در شاهرود راه اندازی شده و در حال جذب راننده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در گذشته به هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نبود و حسابرسی های کنونی به شفافیت مالی دانشگاه آزاد کمک می کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۳    
سرهنگ پاسدار موحدیان گفت: امیدواریم شرایطی مهیا شوند تا بتوانیم سهمیه پیش بینی شده را با توجه به استقبال گسترده مردم و ثبت نام انجام شده اعزام نماییم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
طرح امامت و امارت در شهر پردیسان قم به عنوان اولین طرح در کل کشور با حضور امام جمعه شهر پردیسان اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
جمعی از فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بیانیه صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
به مناسبت ماه مبارک رمضان دراولین پنجشنبه این ماه ، برنامه محفل انس باقرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد/ عکاس امیر علی مقدسی
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
حوزه مشارکتهای مردمی یکی از ارکان مهم کمیته امداد است، با توسعه بیشتر فعالیتهای کمیته امداد در این حوزه منابع لازم برای خدمت رسانی اثربخش به جامعه هدف فراهم می شود .
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
با توجه به برگزاری مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره)، پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تغییراتی مواجه خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه اکنون بیش از 10 هزار فرزند محسنین در استان بدون حامی هستند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
لیلی اسماعیلی گفت: ما زنان تا آخرین نفس از آرمانهای بلند امام خمینی(ره) پاسداری خواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۳    
سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: یک دلسوز و یک بسیجی قطعا دغدغه آرمان های امام و انقلاب را دارد و تا تحقق کامل آن ها آرام نمی نشیند
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۳    
وزیر نفت چند روز پیش به جریمه 1/9 میلیارد دلاری ایران در فروش گاز به ترکیه اشاره کرده و گفته است که رأی دیوان بین المللی داوری در سال 1391، کاهش 12درصدی قیمت قرارداد گاز صادراتی ایران به ترکیه بود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۳    
حاجی دلیگانی گفت: از دولت می خواهم به مردم توضیح دهد چرا ما در دادگاه لاهه محکوم شدیم و از طرفی وقتی در اوج زمستان ترکمنستان انتقال گاز به ایران را قطع کرد آیا وزیر نفت در دادگاه لاهه شکایت کرد و ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای دیدار با ازبکستان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۳    
سخنگوی نیروهای الحشد الشعبی گفت که گروه تروریستی داعش 80 درصد عناصر خود را از دست داده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۳    
محفل انس با قرآن در سپاه غدیر تبریز با حضور بسیجیان و کارکنان این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
معاون سیاسی حوزه بسیج دانشگاه شهید باهنر گفت:این مساله مطرح است که اسناد آموزشی بالادستی نظام، اسنادی مترقی ای هستند که کشور را بی نیاز از اسناد ابلاغی از سایر جوامع بیگانه می کند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
در حال حاضر مبلغی بالغ بر 48 میلیارد ریال سود و وجه التزام تسهیلات مشمول قانون فوق الذکر در استان در قالب 3 هزار و 655 مورد بخشوده شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای، حکم ظالمانه دادگاه بحرین علیه شیخ عیسی قاسم را مخالفت آشکار با احکام قرآن دانست و به آل خلیفه هشدار داد از دل بستن به آمریکا و اسرائیل خودداری کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی لرستان از تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان پسر در دوره مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت تا 19خرداد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳    
به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
محفل انس با قرآن کریم کارکنان و سربازان سپاه هشترود با حضور دو نفر از قاریان شهرستانی در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شیلاندر، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان در استان زنجان ایران است. ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
نگاه علمی به کار موجب می شود مدیریت منابع با مطالعه اقتصادی به طور صحیح شکل گرفته و مشارکت های مردم در برنامه های محرومیت زدایی درونی و ماندگار شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۳    
به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) مراسم جز خوانی کلام وحی در ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در این پایگاه برگزار می شود.