دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 9 خرداد 1396 - basijnews.ir

بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۳    
روابط عمومی سپاه ناحیه ساوجبلاغ ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به اطلاع مردم روزه دار و و ولایت مدار شهرستان ساوجبلاغ می رساند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
همزمان با ماه مبارک رمضان 270 جلسه دوره قرآن در رشتخوار و روستاهای اطراف آن در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) درگز گفت: در راستای طرح های حمایتی از نیازمندان، شهروندان، مغازه دارها و ادارات می توانند در قالب های مختلف به نیازمندان و ایتام درگز کمک نمایند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۳    
با حضور مسئولین شهرستان خلخال چهارمین مرکز رشد ITو داروهای گیاهی در استان اردبیل در دانشگاه آزاد خلخال به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۳    
ئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نایین با بیان اهمیت اهتمام به امور دینی و فرهنگی جامعه بویژه روستاییان تصریح کرد: حضور روحانیان و مبلغان در جای جای شهرستان مایه دلگرمی و نشاط معنوی است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۳    
پوربافرانی درباره حمایت بیمه ای از بیماران سوختگی، گفت: اگر در دعوا، درگیری و تصادف، فرد دچار سوختگی شود و مستندات لازم را برای ارائه نداشته باشد بیمه ها زیر بار هزینه های درمان نمی روند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۳    
وی افزود: بناها و جاذبه های مورد بازدید گردشگران به ترتیب شامل مسجد جامع نایین،خانه تاریخی پیرنیا،بافت تاریخی نایین،نارین قلعه،بازار تاریخی و کارگاههای عبابافی محمدیه بوده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۳    
محسنی گفت: برای به ثمر رسیدن کشت کشاورزان شرق نیاز به چند روز زمان اضافی برای آبیاری مزارع وجود دارد که در صورت بسته شدن زود هنگام آب رودخانه، آسیب جدی به محصولات کشت شده وارد می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۳    
فرمانده سپاه خوزستان عنوان کرد:عده ای در گذشته به واسطه حضور در سپاه جایگاهی پیدا کرده اند ولی حالا با فراموش کردن این مساله بخاطر کسب منافع دنیوی از زبان آن ها صدای آمریکا و انگلیس شنیده می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۳    
محمد معدندار گفت: علی رغم وضعیت بد اقتصادی، در سه سال گذشته نزدیک به 150 میلیارد تومان در طرح های مختلف آموزش و پرورش آران و بیدگل بودجه جذب شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ نیا در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ترویج معارف دینی از مهمترین اقداماتی ست که در ماه مبارک رمضان مورد توجه است و در این راستا و با توجه به اینکه در این ماه مردم بیشتر ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: در ماه مبارک رمضان 91 روحانی برای تبلیغ به نقطه های شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۳    
حجت الاسلام رنجبربا بیان اینکه زکات پیشانی حاکمیت اسلامی و میزان رسیدگی به نیازمندان، مستمندان و فقرا است، تصریح کرد: هر مسئولی کمک رسانی در منطقه خود را داشته و گره از کار محرومان باز کنند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۰۳    
معاون فرمانداراشکذر گفت: دستگاه های فرهنگی با تبلیغ اقدامات بازدارنده از مصرف دخانیات ، گامی موثر در راستای ارتقای سلامت مردم کشور برخواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۷:۰۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی از مناسب ترین وعده های غذایی برای وعده افطار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۲    
امام جمعه موقت الشتر گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام 14 و 15 خرداد، مراسم گرامی داشت ارتحال امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد در شهرستان سلسله با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۲    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال بدلیل تقارن با ماه مبارک رمضان هیچ کاروانی از این استان برای شرکت در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گلوگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۲    
کارگاه هنری دستاوردهای معلولین کم توان ذهنی و ناشنوا روح خدا در یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۲    
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: طی سال گذشته، مددجویان و مراجعان مردمی استان سمنان از 382 مورد خدمت حقوقی و قضایی رایگان کمیته امداد بهره مند شده اند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۲    
وزیر سابق نفت گفت: به دلیل آنکه آقایان نتوانستند به درستی از حق ملت ایران دفاع کنند دادگاه رای به نفع دولت ترکیه داده و طی این قرارداد باید به صورت رایگان به ترکیه گاز صادر کنیم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۲    
هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد امروز آخرین مهلت برای شکایت معترضان به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا، تصاویر طبیعت بهاری استان مازندران در جاده جنگلی منطقه هزار جریب بهشهر، منطقه بالادست بهشهر، ساری، منطقه الیمستان آمل و منطقه تفریحی عباس آباد را نشان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
با پذیرش سند 2030 ایران ملزم می شد تغییرات مدنظر یونسکو را در نظام آموزشی و فرهنگی کشور حتی در زمینه کنترل جمعیت و محیط زیست اعمال کند و همین موضوع پایه تعارضات فرهنگی و هویتی را در نسل های آینده ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
ماموران پلیس پس از اقدامات فنی موفق شدند دریک عملیات یک سارق حرفه ای مغازه40 ساله اهل و ساکن زنجان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند .
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه تربت حیدریه گفت: بیشترین مراجعات به دفتر امام جمعه به شکایات و انتقادات شهروندان از نحوه پاسخگویی برخی کارکنان دستگاه های اجرایی حکایت دارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۲    
دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تربت حیدریه ویزه برنامه های گرامیداشت ایام ارتحال امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد در این شهرستان را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۲    
سید احمد علوی از شاعران اهل بیت(ع) بیش از 24 سال است که بر مسند معلمی نشسته و تدریس محرومان را افتخار خود می داند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر نفت همین چند روز پیش در جمع به جریمه 9/1 میلیارد دلاری ایران در فروش گاز به ترکیه اشاره کرده و گفته " رأی دیوان بین المللی داوری در سال 1391 ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۲    
مرحوم علی اکبر ابوترابی در نظر آزادگان، شخصیتی فراتر از یک دوست و همرزم داشت. ابوترابی پدر، راهنما و مراد آزادگان در لحظه لحظه اسارت بود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
33 درصد مردم استان زنجان در بخش کشاورزی فعال هستند و صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی جایگزین مناسبی برای جبران کاهش اشتغال در راستای صنعتی شدن کشاورزی است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
در کشور ما تنها 4 درصد داروها گیاهی و مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد و میزان استفاده از داروهای گیاهی در ایران پایین می باشد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی گرمی گفت: امسال تولیدات غله درگرمی به دلیل خشکسالی و کاهش بارندگی در فروردین و اردیبهشت و ورزش بادهای محلی کمتر از حد انتظار پیش بینی می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
استاندار اردبیل گفت: به دنبال برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در استان اعلام آمادگی و رغبت سرمایه گذاران برای احداث هتل های چند ستاره در اردبیل افزایش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
تیم صنعت نفت آبادان برای آماده سازی خود جهت شرکت قدرتمند در لیگ هفدهم، اردوی آماده سازی سرعین را پیش رو دارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
ورزش استان نباید به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود، مدیریت فعلی استان این اجازه را نخواهیم داد و وضعیت ورزش استان باید توسعه بیشتری یابد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۲    
شخصی که به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب شخص دیگری از طریق شبکه اجتماعی نموده بود، شناسایی و تحویل دستگاه عدالت داده شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۲    
سرهنگ منیر گفت: 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در عملیات مأموران پلیس این شهرستان کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۲    
حقوق مردم متولی دارد؛ نگهبان حقوق حاکمیت مظلوم جمهوری اسلامی من نمی دانم کیست؟
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مانورضربتی کاورینگ 7کیلومتر کنسول شبکه های توزیع برق فشار متوسط زنجان و ماهنشان باهدف جلوگیری از آسیب به محیط زیست ، پرندگان و خاموشی برق مشترکان کشاورزی وصنعتی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اولین دوره آموزش مجازی الصافات ویژه دانشجویان ارشد و دکتری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
نشست تبیین شاخصه های عقلانیت در اندیشه امام خمینی(ره) در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه روز گذشته این کمیسیون در خصوص مراسم حج امسال گفت: بیمه حجاج تا 200 میلیون تومان افزایش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲    
در جریان بررسی لایحه مالیالت بر ارزش افزوده در کمیسیون انرژی مجلس، نفت خام، میعانات گازی و گاز طبیعی خام از شمول مالیات فروش مستثنی شدند و مالیات انواع بنزین و سوخت هواپیما 30 درصد ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) ازخانواده شهید خیرالله احمدی فرد اولین شهید مدافع حرم اسلام آبادغرب دیدار به عمل آوردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲    
استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی 97 درصد پیشرفت فیزیکی و نصب تجهیزات داشته است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
زمانیان گفت: 80 درصد شرکت های حمل و نقل در استان خراسان رضوی یا تعطیل هستند و یا موقتا دست از فعالیت کشیده اند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مدیر عامل کارخانه سرد سازان کویر کرمان گفت :بروکراسی ها و قوانین نا شفاف تنها به دنبال زمین گیر ساختن تولید کنند گان هستند و عملکردشان مانند رانندگانی است که بادیدن یک فرد نابینا بر سرعت خود برای زیر ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد از فساد مالی کلان در دانشگاه آزاد پرده برداشت.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: احداث ساختمان مرکز جامع سرطان در استان آغاز شده است و البته ساخت یک بیمارسرا را هم در برنامه سوم پیش بینی شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور سالیانه حدود 700 هزار شغل ایجاد می کند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مدیر مجتمع باغات و معاونت برنامه ریزی و بودجه این شرکت تغییر کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
این روزها که حال و هوای شهر رمضانی شده، برخی افراد هستند که به دلیل شغل خود بایستی بیش از دیگر افراد، با تشنگی و گرسنگی دست و پنجه نرم کنند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
از عموم دانش آموزان عزیز در پایه های راهنمائی و دبیرستان جهت عضویت و شرکت در کلاس های تقویتی جوانه هاص صالحین دعوت به عمل می آید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۲    
پرداخت نشدن مطالبات گندم کاران در کنار هزینه های بالای کشت، مشکلات معیشتی برای کشاورزان ایجاد کرده است
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
کتاب قصه فیل کوچولو کجا خوابیدی؟ که به روابط مادر و فرزند اشاره دارد روانه بازار کتاب شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
امروز نه تنها کشورهای منصف منطقه بلکه تئوریسین های غربی هم اذعان دارند که هیچ مشکلی در غرب آسیا بدون مشارکت و حضور ایران قابل حل شدن نیست و صف بندی و تهدید ایران نتیجه عکس دارد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
مراغه با وجود دارا بودن ظرفیت های مناسب گردشگری و جاذبه های کم نظیر تاریخی و طبیعی، با انبوهی از طرح های عمران شهری مواجه بوده که در سایه بی توجهی مسئولان شهری و به رغم گذشت چندین سال از آغاز این طرح ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
کتاب مهمان شام شامل خاطرات و زندگی نامه شهید میلاد مصطفوی از سوی گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی درونی و تزکیه نفس است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
طی مراسمی با حضور فرماندهی انتظامی استان اردیبل سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده جدید انتظامی شهرستان بیله سوار معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با تاکید بر اینکه تربیت دینی خروجی فعالیت های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی باشد گفت: یک نهاد موفق بر اساس برنامه حرکت می کند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان زندان ها از منتفی شدن فروش اوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
دبیر هیات تکواندو استان ایلام گفت: هیات تکواندوی ایلام مجهز به سیستم داوری هوگو الکترونیکی شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با اشاره به رضایت شهروندان از خدمات این بانک گفت: اقدامات بانک شهر در سال های اخیر موجب جلب اعتماد شهروندان شده ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
نمایندگان راست گرای کنست اسرائیل، طرح موسوم به قدس بزرگ را برای تصویب در پارلمان ارائه کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر مرکل در پیامی توئیتری هزینه های کم نظامی آلمان در ناتو و کسری تجاری بسیار زیاد آمریکا با آلمان را مورد انتقاد شدید قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه 3راهکار برای تأمین افزایش مستمری وجود دارد، گفت: 37 هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه به خزانه واریز نمی شود که از این طریق منابع مستمری تأمین ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان ایلام عامل موثر در احیای امر به معروف و نهی از منکر را لزوم یادگیری احکام این فریضه دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
از یاد نبریم که این غرب همان غربی است که از یک سو ادعای مبارزه با داعش و تروریسم را دارد، و از سوی دیگر با حامی اصلی آنان نرد عشق می بازد و با وقاحت تمام ایران را حامی تروریسم می خواند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
تعداد 5 شرکت کارگزاری 36 درصد کل ارزش معاملات بورس را در 2 ماه نخست امسال به خود اختصاص دادند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
وزیر خزانه داری آمریکا به کنگره گفته درباره صدور مجوز فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران تجدیدنظر می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
یعقوبی گفت: در پی محدودیت های ایجاد شده برای افتتاح حساب فعالان اقتصادی ایران در هالک بانک ترکیه از مقامات بانک مرکزی ترکیه برای سفر به ایران دعوت کردیم و آنها هم به این درخواست پاسخ مثبت داده اند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
مدیر کل دامپزشکی استان ایلام گفت: برای فراگیری سم پاشی به منظور مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو نیازمند اعتبارات لازم هستیم.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
شورای پول و اعتبار بانک های دولتی را ملزم کرد که از ابتدای سال 1397 وضعیت عملکردی و نظارتی خود را در چارچوب ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات منتشر کنند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
نمایندگان مجلس دهم با اصلاح لایحه برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغال زایی روستایی و اختصاص این منابع به مسکن روستایی، گام مهمی در راستای افزایش ایمنی خانه های روستاییان بردارند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس گفت: برداشت لیمو ترش در بندرعباس آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: حدود 30 درصد پیک بار استان هرمزگان در بخش صنایع بزرگ و 5 درصد در صنایع متوسط و کوچک است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
مرکل برای ایستادن اروپا روی پای خود به نحوه روابط اروپا به روسیه توجه کرده و از ادامه روابط دوستانه و حسن همجواری با روسیه می گوید.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
بانک مرکزی اعلام کرد که بخش عمده ای از تغییرات بدهی دولت به سیستم بانکی ریشه در عملکرد دولتهای نهم و دهم داشته و دولت یازدهم هیچ گونه بی انضباطی در این زمینه نداشته است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
سند 2030 طبق بند1 ماده2 کنوانسیون1969 یک معاهده محسوب می شود: معاهده عبارت است از یک توافق بین المللی که بین کشورها به صورت کتبی منعقد شده و مشمول حقوق بین الملل باشد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تشریح برنامه های این سازمان در مراسم بزرگداشت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، از آمادگی لازم برای استقبال از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
حداقل مانده حساب های قرض الحسنه پس انداز دربانک پارسیان برای شرکت در قرعه کشی از 200 هزار ریال به 500 هزار ریال افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
با بررسی عملکرد کابینه دولت یازدهم می توان نتیجه گرفت که نه تنها وزرای آموزش و پرورش و علوم با اجرای سند 2030 در پی تغییر ماهیت فرهنگی نسل آینده هستند بلکه وزارت کشور و معاونت امور زنان نیز نقش خود ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در طرح جمع آوری جگرفروشی های سیار، 15 واحد جمع آوری شده است، گفت: از 2 واحد مشروبات الکلی و از یک واحد مواد مخدر کشف شده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
معاون فنآوری های نوین بانک مرکزی ج.ا.ایران، در تاریخ 8/3/1396، از بانک آینده به دلیل تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط با سامانه صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک ( صیاد) را فراهم نمودند، قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۲    
امام جمعه ایلام گفت: بزرگداشت امام (ره) درواقع بزرگداشت اندیشه های امام (ره) است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
مواد اولیه صنایع لبنی که عمدتاً شیر خام است به میزان 900 هزار تن بیشترین سهم مواد مصرفی را در صنایع غذایی مازندران دارد که 19 درصد شیر خام از استان تأمین می شود و 81 درصد شیر خام از سایر استان ها ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات ریاست جمهوری از سوی صحت شورای نگهبان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
در سال های اخیر رد پای نزدیکان برخی مدیران در زدوبندها یا خسارت های بزرگ دیده می شود. یک پای این اطرافیان معمولا در لندن و پاریس و برلین و بروکسل و نیویورک و واشنگتن است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
فرمانده سپاه شهرستان فردیس از برگزاری مراسم متمرکز بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
آیت الله موحدی کرمانی گفت: اگر در سبد یک کاندیدا آرای واقعی او ریخته شود، این آرا پاک و حلال است و اگر رأی دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود، پلید و حرام است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از تایید صحت انتخابات پیامی اینستاگرامی داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۲    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از اطعام یکصد کودک یتیم و نیازمند همراه با اهدای البسه در شب نوزدهم ماه رمضان با همکاری خیرین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۲    
اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان البرز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش البرز، طرح اعتکاف رمضانیه را ویژه دانش آموزان در سال جاری در برنامه خود قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۲    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هر یک از دستگاه های مربوطه نکات لازم را در جهت برگزاری مراسم سالگردارتحال امام خمینی (ره) مورد توجه قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۲    
خانواده شهید تازه تفحص شده علی محمدرضایی دقایقی پیش با پیکر مطهر شهید خود وداع کردند.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۲    
پیکر مطهر شهید شعبان نصیری پس از تشییع در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۲    
پدر شهید مفقودالاثر سید علی هاشمی یک سالی می شود که فرزندش را در سوریه از دست داده و در شرایط سختی زندگی می کند ...
بسیج   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۶:۲۲    
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس از تحقق 98 درصدی درآمد مالیاتی این استان در سال گذشته خبر داد.