پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۰:۲۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 مرداد 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 مرداد 1398 بسیج 2 مرداد 1398 بسیج 3 مرداد 1398 بسیج 4 مرداد 1398 بسیج 5 مرداد 1398 بسیج 6 مرداد 1398 بسیج 7 مرداد 1398 بسیج 8 مرداد 1398 بسیج 9 مرداد 1398 بسیج 10 مرداد 1398 بسیج 11 مرداد 1398 بسیج 12 مرداد 1398 بسیج 13 مرداد 1398 بسیج 14 مرداد 1398 بسیج 15 مرداد 1398 بسیج 16 مرداد 1398 بسیج 17 مرداد 1398 بسیج 18 مرداد 1398 بسیج 19 مرداد 1398 بسیج 20 مرداد 1398 بسیج 21 مرداد 1398 بسیج 22 مرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 24 مرداد 1398 بسیج 25 مرداد 1398 بسیج 26 مرداد 1398 بسیج 27 مرداد 1398 بسیج 28 مرداد 1398 بسیج 29 مرداد 1398 بسیج 30 مرداد 1398 بسیج 31 مرداد 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۳    
امام جمعه ماکو گفت: بهترین راه برای غلبه بر دشمنان نظام اسلامی خدمت به اقشار مختلف مردم است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۲    
حجت الاسلام حسینی گفت: اینکه ما امروز در جامعه اسلامی عزت و آبرو کسب کرده ایم، به این دلیل است که تفکر شهادت، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی داشته ایم و باید آن را حفظ کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۴    
صادق پور گفت: وجود مشکلاتی مانند آواربرداری، حمل و نقل مصالح و نبود مصالح اجرای روند پروژه را کند کرده است که حضور و هم استانی ها و فعالیت معاونت عمرانی به نمایندگی از استاندار در بخش کمک رسانی ماشین ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه شهر گرگاب گفت: جهادگران بسیجی با ایثار و از خودگذشتگی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کنند و این تلاش خستگی ناپذیر که ناشی از ایمان قوی و محکم جهادگران بسیجی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۱    
معاون سابق وزیر نفت می گوید: حذف 4 ساله کارت سوخت و افزایش مصرف، موجب واردات روزانه حداقل 8/8 میلیون لیتر بنزین شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۵    
جشنواره مالک اشتر استان سمنان با حضور سردار فرجیان زاده معاون اجرایی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۵    
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و لشکری، حسینیه حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس تبریز افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۵    
آیت الله سعیدی گفت: دشمن به بهانه اینکه بحث غدیر سبب ایجاد تفرقه در جامعه می شود، به مخالفت با مطرح شدن این واقعه می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: سالروز ورود آزادگان، سالروز اتحاد ملت ایران است و آزادگان سفیران سربلند ایران اسلامی هستند و شکنجه های بسیاری را تحمل کردند تا پیام انقلاب اسلامی را ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۵    
آیت الله دژکام در دیدار با دکتر سعید محمد گفت:تاکید ما این است که پتروشیمی هایی که یک دهه پیش برای عمران و آبادنی استان ما مصوب شده و بودجه به آن اختصاص یافته، از استان خارج نشود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۵    
سرهنگ دوستدار، از برگزاری دوره های چهار روزه توانمندسازی مدیران فضای مجازی فارس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۰    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید با استفاده از هنر، مفاهیم والای ولایت را با کیفیتی بالا و به صورتی کاملا مناسب به مردم معرفی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۰    
آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۵    
کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به ناکامی های متعدد دولت آمریکا گفت: تمام طرح های آمریکا در منطقه شکست خورده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۴    
حسن روحانی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اهدای لوح تقدیر، از اقدامات رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و همکاران او در کمک به ثبات بازار سرمایه و حفظ حقوق سهامداران تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۶    
عصر امروز تجمع بزرگ جهادگران بسیجی با حضور سردار نقدی و دکتر قالیباف برگزار شد./ عکس: سیدعمارآوینی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۶    
همزمان با برگزاری تمجع بزرگ جهادگران بسیجی که بعداز ظهر امروز در مصلی آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) پیام مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای خطاب به جهادگران قرائت شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۶    
سردار نقدی گفت: باید در دیوان سالاری اداری کشور الگوی مشارکت عمومی در حل مسایل دخیل کنیم و لازمه ان این است که ساختارهای دولتی قدر الگوی جهادی را بدانند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۱    
سردار سپهر در در تمجع بزرگ جهادگران بسیجی با اشاره به لزوم مقابله با فساد و محرومیت زدایی گفت:شما بسیجیان برای لبیک به فرمان امام و رهبر و حضور در عرصه سازندگی برای خشکاندن ریشه ی فقر وارد عرصه میدان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
مدیر کانون بسیج هنرمندان اهر بر اساس بررسی های به عمل آمده از عملکرد وی در کانون مدیر برتر کشوری انتخاب و تجلیل شد. شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
سردار فرجیان زاده با بیان اینکه پاسداران با توسل به شهدا توانستند به قدرتی روز افزون دست یابند گفت : قدرت نمایی سپاه در سطح جهان اقتدار آفرین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قشم،گفت:فرهنگ غدیر در حقیقت توجه به امر ولایت است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
همزمان با دهه امامت و ولایت برنامه ویزیت رایگان در درمانگاه بقیه الله(عج) سپاه مرند در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه وظیفه سپاه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت : سپاه در تمام عرصه هاهوشمندانه عمل می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
امام جمعه پردیسان بابیان این که جهادگر بسیجی یک نیروی انقلابی کامل است، گفت: رهبر انقلاب همواره از برگزاری اردوهای جهادی حمایت کرده اند چراکه خود ایشان یک جهادگر و مجاهد بسیجی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۱    
مراسم بزرگداشت و نمایشگاه آثار خوشنویس برجسته آذربایجانی زنده یاد استاد ابراهیم بخت شکوهی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۶    
کارگروه تخصصی معماری و شهرسازی کانون بسیج مهندسین شهرستان پاوه با حضور کلیه اعضا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۶    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عقبه اشراف مدیریت و فرماندهی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشات گرفته از مکتب امام و امروز از مقام معظم رهبری و شهدا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکید مقام معظم رهبری برای ورود جدی جهادگران به مسائل کلان و موضوعاتی که نیاز به تفکر است بوده و از جمله مباحث این بیانیه که بر آن تاکید شده نقش آفرینی گروه های ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:باصدور بیانیه گام دوم انقلاب،رهبری درصدد آماده کردن جوانان برای یک حرکت عمومی فراگیر عمق دار در ادامه مسیر هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های محرومیت زدایی با رویکرد کمک به نیازمندان و خانواده های بیماران صعب العلاج در منطقه عشایری استان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
مسئول اجرای جوانه های صالحین پایگاه شهید غفاری همدان گفت: مهم ترین هدف جوانه های صالحین پیوند بسیجیان و نوجوانان با مسجد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کنگره ملی ده هزار شهید عشایر کشور با شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت خدمت رسانی در استان چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
حوزه مقاومت بسیج عشایری امام محمدباقر (ع)، جهت رفع محرومیت زدایی درمناطق محروم عشایری، شهرستان پاسارگاد استان فارس اردوی جهادی برگزار کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
جشنواره فرهنگی هنری و بازیهای بومی و محلی عشایر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: برای شناسایی آسیب ها و فرصت ها در محله ها باید هیأت های امر به معروف را فعال کنیم و در این هیأت ها از افراد با انگیزه استفاده کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۱    
مجید باقرزاده، گفت: باز سازی واقعه غدیر در11نقطه استان هرمزگان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۱    
به همت سپاه محمدرسول الله(ص) به بیش از 70 خانواده دشت آزادگان (سوسنگرد و بستان و هویزه، ابوحمیظه، سبهانیه) آسیب دیده از سیل جهیزیه اهدا می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۶    
امام جمعه درگز با اشاره به موضوع آغاز صادرات بنزین از کشور و نقش سپاه در این موفقیت بزرگ خاطرنشان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اختلاف در اردوگاه اصلاح طلبان به اوج خود رسیده است؛ به گونه ای که در کلام و بیان افراد مؤثری در این اردوگاه قابل مشاهده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۱    
آیین افتتاح 516 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بسیج در مازندران با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و احمد حسین زادگان استاندار مازندران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۱    
رئیس بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه بنا نیست مثل امریکایی ها و نئولیبرالها برای مدیریت اقتصادی اقدام کنیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی رمز عزت و عظمت ملت ایران اسلامی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
مراسم افتتاحیه 3200 پروژه عمرانی و 1250 پروژه محرومیت زدایی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در آذربایجان غربی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۱    
پژوهشگر حوزه ادیان گفت:ابزارهای تبشیری مسیحیان در گذشته در تألیف کتاب و اعزام کشیش به ایران در قالب فعالیت های آموزشی و درمانی خلاصه می شد، اما تنوع ابزارهای تبشیری از مشخصه تبلیغ مسیحیت افراطی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۱    
هابز مبنایی برای لیبرال های جدید است و این گونه نیست که تنها نگاه واقع گرایانه تخاصم محور از آن متأثر باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۱    
نمونه عشق سادیستی یا خودانگار خداانکار نگاهی است که مدام برای دنیا و منفعت، خدا را صدا می زند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۱    
رواج فروش ارزهای مجازی در جامعه موجب کاهش ارزش پول ملی و افزایش تورم در کشور می شود. رکود تولید و آسیب دیدن بخش های مهم صنعتی عواقب دنباله دار بعدی است که از تداوم این سیاست در داخل پیش بینی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس حفظ آثار شهدای سپاه الغدیر استان یزد در یادواره گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم وشهید حججی:شهدای مدافع حرم، از تجاوز دشمن به حریم ایران اسلامی پیشگیری نمودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
امام جمعه دره شهر گفت: عنایت رهبر انقلاب به این جهادگران نشانه ارزش والای انها بوده که در همه حال پای نظام و مردم ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
جوان ایوانی توانسته است با تولید سالیانه 5تن عسل چرخ زندگی خود را به گردش دربیاورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مسئول بسیج سازندگی استان ایلام گفت: بسیج با بکارگیری جهادگران بسیجی نقش مهمی در توسعه به خصوص در مناطق محروم کشور ایفا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سرهنگ رضا پور شمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد طی مراسمی با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
سرهنگ رضا پورشمسی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران برای میسر شدن توسعه مبتنی بر تکامل انسانی کشورمان گفت: عده قلیلی که با ایجاد اخلال در جامعه امنیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۱    
90نفر از خواهران بسیجی اسکو برای بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور عازم این مناطق شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد غیاثی در خراسان نوشت: سرانجام در یک دستورالعمل مصوب و نهایی شده در کشور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۶    
یک مقام آمریکایی روز سه شنبه در مداخله ای آشکار، خواستار حمایت از آزادی بیان و تجمع در هنگ کنگ شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رئیس پلیس فتا پایتخت، گفت: اسامی شرکت های مجوزدارخرید و فروش کالا در فضای مجازی در سایت ایران هشدار مشخص است؛ شهروندان به هوش باشند؛ در صورت معامله با شرکت های فاقد مجوز هیچ نهادی پاسخگو نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۱    
ترک سیگار نیازمند اراده ای قوی است و از این رو باید مغز خود را به گونه ای آموزش دهید که در پی توقف سیگار کشیدن باشد!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۱    
هرگاه بنده مؤمن گناهی کند و سپس از آن گناه برگردد و توبه نماید و به هنگام یاد کردن از آن گناه از خدا شرم کند، خداوند سه کار برای او انجام می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۶    
سفر از پیش اعلام نشده ولیعهد ابوظبی به عربستان و دیدار با ولیعهد و پادشاه این کشور در خصوص بحران یمن بدون نتیجه پایان یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۶    
استان مازندران با داشتن 500 گروه جهادی که همگی تحت حمایت بسیج سازندگی سپاه کربلا فعالیت می کنند، از این تعداد گروه های دانشجویی جهادگر بسیجی در خط مقدم محرومیت زدایی و خدمت به مردم قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
حجت السلام محسن تاج گفت: برخلاف تبلیغاتی که بیشتر از طرف یهودی ها صورت می گیرد، خانواده در آمریکا جایگاه خود را دارد،
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر مسئله ولایت فقیه نبود دشمنان این مرز و بوم مملکت اسلامی را خیلی وقت ها پیش از بین می بردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
همایش تجلیل از خبرنگاران به همت سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: هدف حوزه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان و مشخصاً خبرگزاری بسیج انتقال صحیح اخبار و اطلاعات و بیان عملکرد گسترده سپاه در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۶    
مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه چایپاره گفت: تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب، همت و تلاش جدی می طلبد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۱    
دبیر بنیاد غدیر سپاه ولایت تبریز در حاشیه هماهنگی بزرگداشت دهه امامت و ولایت گفت: غفلت و فراموش کردن ولایت چیزی جز خسران دنیا و آخرت برای انسان نخواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۱    
به همت سپاه اسکو کاروان راهیان نور بسیجیان این شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.