دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۲۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 مهر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 مهر 1398 بسیج 2 مهر 1398 بسیج 3 مهر 1398 بسیج 4 مهر 1398 بسیج 5 مهر 1398 بسیج 6 مهر 1398 بسیج 7 مهر 1398 بسیج 8 مهر 1398 بسیج 9 مهر 1398 بسیج 10 مهر 1398 بسیج 11 مهر 1398 بسیج 12 مهر 1398 بسیج 13 مهر 1398 بسیج 14 مهر 1398 بسیج 15 مهر 1398 بسیج 16 مهر 1398 بسیج 17 مهر 1398 بسیج 18 مهر 1398 بسیج 19 مهر 1398 بسیج 20 مهر 1398 بسیج 21 مهر 1398 بسیج 22 مهر 1398 بسیج 23 مهر 1398 بسیج 24 مهر 1398 بسیج 25 مهر 1398 بسیج 26 مهر 1398 بسیج 27 مهر 1398 بسیج 28 مهر 1398 بسیج 29 مهر 1398 بسیج 30 مهر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۲    
همزمان با تشدید حملات حزب کارگزاران و اتحاد ملت (حزب منحله مشارکت) علیه محمدرضا عارف، یک سایت حامی دولت خواستار ماندن عارف در گود انتخابات مجلس برای وزن کشی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۸    
دکتر اسماعیل قزل سفلی با حفظ به عنوان سمت مشاور مسئول سازمان بسیج دانشجویی در امور استان ها شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۳    
ایران با تلاش یک شرکت دانش بنیان داخلی به لیست کشورهای دارای فناوری موتور رم جت که یک فناوری پیچیده در حوزه صنعت هوافضا است پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هدف اصلی سید الشهدا(ع) از قیام خود تحقق کلمه الله در جامعه بود به این معنی که محیط دانشگاه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۳    
یادواره شهدای وحدت با محوریت شهیدان محمدزاده و شوشتری امروز در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم توسعه اقتصاد دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و ایجاد اشتغال پایدار تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۳    
مدیر کل اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: در حال حاضر، بیش از 12000 مدرسه وقفی در کشور وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۸    
آمریکایی ها به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام می دهند که با ما مذاکره کن ؛ مگر دیوانه شدند که با شما مذاکره کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۳    
از سال 1396 تا کنون 28 استاندار، 27 معاون سیاسی استاندار، 24 مدیر کل انتخابات در استانداری ها، 300 فرماندار و 200 معاون سیاسی فرماندار تغییر کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۳    
ترامپ پول های شاه و شاهزاده سعودی را هپل و هپو کرده بود که برای این حیوونکی ها کاری بکند. پس چی شد؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۳    
آیا ریاست محترم و نمایندگان مجلس نمی خواهند از اختیارات خود برای جلوگیری از تصمیمات نادرست و غیرقانونی و خلاف قانون اساسی استفاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۳    
حضرت آیت الله سبحانی از طرح مسئله تعطیلی پنجشنبه ها در کشور انتقاد کردند و گفتند: نباید اجازه داد که این موضوع تصویب شود؛ در این زمینه مشکلات بسیاری ایجاد می شود که باید نسبت به آن توجه داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۳    
خاتمی هدف از برگزاری این مجالس شهدا را بیعت با دین، ولایت، نظام اسلامی و با مقاومت و خستگی ناپذیری خواند و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۸    
شرکت های دانش بنیان با داشتن نظامی کارآمد متشکل از مراکز علمی و پژوهشی و با استفاده از ظرفیت های داخلی در شرایط تحریم می توانند ابزار خوبی در برابر جنگ نابرابر اقتصادی آمریکا باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۳    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۳    
عضو شورای اسلامی کار آذرآب با اشاره به اینکه امروز آذرآب با مشکلاتی مواجه شده و تصور همه بر این است که به یک شرکت زیان ده تبدیل شده گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۸    
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به رکورد جوانان انقلابی در ترند ساختن هشتک حب الحسین یجمعنا گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
نیم قرن است دانش آموزان برای ورود به دانشگاه با کنکور دست و پنجه نرم می کنند. هرچند مسئولان کشوری در سال های اخیر سعی کرده اند از این دیو، شیر بی یال و کوپالی بسازند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
وزیر جهاد کشاورزی از تصمیم دولت برای واردات گندم خبر داد؛ به گفته او علی رغم افزایش تولید گندم، نفروختن گندم های تولیدی به دولت از دلایل واردات گندم در سال جاری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
برخی چهره های اصلاح طلب این روزها صحبت از عدم سرلیستی محمدرضا عارف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می کنند. در این گزارش درباره علل رویگردانی اصلاح طلبان از عارف را می خوانید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
شدت گرفتن حملات هوایی متجاوزان سعودی علیه مناطق مسکونی یمن در سایه تحولات خاورمیانه و به حاشیه رفتن بحران یمن، لزوم توجه جامعه جهانی به این مسأله را می طلبد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باتوجه به اینکه اولویت الان نظام مسائل اقتصادی است، رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سنگین تر است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه صفر و در آستانه رحلت پیامبر اکرم (ص)، همایش خوشنویسی کتابت رحمت اللعالمین با حضور هنرمندان تبریزی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۲    
روابط عمومی نشر جام جم اعلام کرد: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه داستان نویسی می خواهم بمانم با موضوع نه به سقط عمدی جنین تا 24 آبان تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:در مجموع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از فرمایشات رهبری در 26 رسته رزمی به خودکفایی کامل رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
سازمان بسیج عمران و معماری استان مازندران با ایجاد گروه مهندسین جهادگر در راستای فعال سازی و بکارگیری مهندسین عمران در محرومیت زدایی با دعوت از مدیران ستادی و شهرستانی ادارات و نهادهای متولی استان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
با فرا رسیدن اربعین حسینی سازمان بسیج مهندسنی عمران ئومعماری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران حسینی به برپایی موکبهایی در مسیر حرکت زوار دایر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۷    
مهندس رحیمیان از برگزاری نشست مشترک سازمان متبوع خود با مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۷    
محمود چهرقانی گفت: جوانان انقلابی از نسل دفاع مقدس و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی گام اول را محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت به جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام شاه بیگی گفت: مردم و مسئولین هر زمانی که از ولایت فاصله گرفتند مشکلاتمان زیادتر شده است و هرجایی که با ولایت بوده ایم به اقتدار و پیشرفت دست پیدا کردیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران با فداکاری خود موجب ماندگاری نظام اسلامی ایران شدند و امروزه دیدار با خانواده آن عزیزان برای خادمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۲    
کنگره ملی یک هزار و 500 شهید هرمزگان طبق برنامه اعلام شده اوایل دیماه امسال به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر با لحنی تحقیرآمیز خطاب به عربستان سعودی گفت: آنها به جز پول، چیز دیگری ندارند .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم پرونده جعبه سیاه بابک زنجانی صادر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که حمایت جمهوریخواهان و دموکرات ها از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا افزایش داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۲    
فرمانده سپاه بستان آباد مقابله با تهدیدات فضای مجازی را وظیفه نیروهای انقلابی ترویج فرهنگ استفاده درست از این فضای غبار آلود به جوانان را لازم و ضروری عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از گشایش نمایشگاه عکس ما رایت الا جمیلا در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۲    
همایش "خلاقیت های فردی و کاربرد آن در خط نسخ و ثلث" با حضور و سخنرانی استاد علی رضاییان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۲    
نصیر بیگی گفت: سازمان بسیج هنرمندان به معرفی و حمایت از آثار هنرمندان بسیجی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۷    
یک ناو هواپیما بر ژاپنی که در زمان جنگ جهانی دوم (1942 میلادی) غرق شده بود بعد از 77 سال در یک عملیات جستجو توسط یک موسسه آمریکایی در کف اقیانوس آرام پیدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
فرمانده سپاه چالوس گفت:همه ما یک هدف داریم و برای رسیدن به این هدف مقدس، همه در یک راستا، در کنار هم، با هم و به کمک هم به پیش می رویم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۲    
در راستای امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان، جهادگران ناحیه میثم تمار سپاه تهران بزرگ همچنان مشغول سازندگی و کمک رسانی در شهر هویزه هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۲    
راه اندازی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی توسط ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور متخصصین بیمارستان فارابی در محله یافت آباد تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲    
عطش توزیع رانت ارزی به بهانه حمایت از اقشار متوسط و آسیب پذیر در حالی ادامه دارد که نه تنها این ارز به سفره آنها نمی رسد بلکه فقط دام دلالان برای جمع آوری دلارهای ارزان را گسترده تر می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲    
آب های منطقه شاهد رزمایش دریایی است که به میزبانی آمریکا و با حضور 49 کشور دیگر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن پیرهادی در رسالت نوشت: همکاری داشتم که معمولا در انجام وظایف کاری، اهمال می کرد و کار را به موقع نمی رساند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی حسن زاده در خراسان نوشت: انتقادهای صریح روز یک شنبه عبدالناصر همتی علیه خودروسازان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به هوشیاری خواص و همه مردم در مقابل تبلیغات وسیع دشمن علیه انقلاب و اسلام تاکید کرد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۷    
اگر حضور، فعالیت و خدمات ش در جامعه بیشتر از آقایان نبوده باشد، کمتر نیست. دکتر مهرشاد شبابی، مدیر کلینیک حقوق زنان و خانواده کرسی حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: یکی از کارهای عمده سازمان عقیدتی سیاسی، تعمیق باورهای دینی و اعتقادات خانواده بزرگ ارتش است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
مردم ولایت مدار اراک همزمان با سراسر کشور در اربعین حسینی مسیر میدان فراهان تا امام زاده محمد عابد(ع) را پیمودند. /عکاس: ابوالفضل آقارضی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
مدیر کارگروه اشتغال سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن آذربایجان غربی از آمادگی کارشناسان این مجموعه برای راه اندازی سالن پرورش قارچ و خرید تضمینی محصولات خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ گروه جهادی دانشگاه آزاد استان زنجان با نام گروه جهادی شهدای اربعه در زمینه های فرهنگی،مذهبی،درمانی وعمرانی در روستاها ومناطق محروم استان خدمت رسانی می کنند. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
اعضای خانه نخبگان سازمان علمی پژوهشی بسیج سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند./ عکس ها از: سیدحمید موسوی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
در آستانه اربعین حسینی مسابقات نقاشی با موضوع اسراء کربلا و اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در دبستان های محدثه، سیدالشهدا، طهور ...