جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 5 اردیبهشت 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 31 فروردین 1403 اکونگار 1 اردیبهشت 1403 اکونگار 2 اردیبهشت 1403 اکونگار 3 اردیبهشت 1403 اکونگار 4 اردیبهشت 1403 اکونگار 5 اردیبهشت 1403 اکونگار 6 اردیبهشت 1403 اکونگار 7 اردیبهشت 1403 اکونگار 8 اردیبهشت 1403 اکونگار 9 اردیبهشت 1403 اکونگار 10 اردیبهشت 1403 اکونگار 11 اردیبهشت 1403 اکونگار 12 اردیبهشت 1403 اکونگار 13 اردیبهشت 1403 اکونگار 14 اردیبهشت 1403 اکونگار 15 اردیبهشت 1403 اکونگار 16 اردیبهشت 1403 اکونگار 17 اردیبهشت 1403 اکونگار 18 اردیبهشت 1403 اکونگار 19 اردیبهشت 1403 اکونگار 20 اردیبهشت 1403 اکونگار 21 اردیبهشت 1403 اکونگار 22 اردیبهشت 1403 اکونگار 23 اردیبهشت 1403 اکونگار 24 اردیبهشت 1403 اکونگار 25 اردیبهشت 1403 اکونگار 26 اردیبهشت 1403 اکونگار 27 اردیبهشت 1403 اکونگار 28 اردیبهشت 1403 اکونگار 29 اردیبهشت 1403 اکونگار 30 اردیبهشت 1403 اکونگار 31 اردیبهشت 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۷    
براساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم در اردیبهشت ماه سال جاری به 37 درصد رسید که نسبت به فروردین ماه 1.8 درصد کاهش یافته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل کالا کودک طوس، گفت: هدف شرکت کالا کودک طوس این است که با تولید کالای باکیفیت و حضور در نمایشگاه ها به معرفی محصولات و جذب مشتریان جدید و افزایش صادرات برسد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
یک کارشناس و فعال حوزه معدن: یکی از موضوعاتی که نگرانی فعالان اقتصادی، به ویژه سهامداران غیرتخصصی بازارهای بورسی را در نمادهای معدنی برمی انگیزد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۱    
تسلا درحال برنامه ریزی برای تولید خودروهای ارزان تر در نیمه دوم سال 2025 است. این درحالی است که پیش تر گزارش هایی مبنی بر لغو تولید چنین خودروهای مقرون به صرفه ای به نفع تاکسی خودران تسلا منتشر شده ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
دادستان ها می گویند که مدیرعامل سابق بایننس باید محکومیت سنگین تری را سپری کند که اهمیت جرایم او را نشان دهد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
گروه پاکشوما از افزایش 11.7 درصد فروش و 10.2 درصد تولید در فروردین 1403 خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۱    
معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از فوت 680 نفر در خوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
معاون کسب وکار شرکت ماسترفوده گفت: کالاهای داخلی سازمان های متعددی وجود دارند که وظایفی در ارتباط با قیمت گذاری، استاندارد، توزیع و.. ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
قیمت پیاز در فروردین ماه افزایش محسوسی داشت. به طوری که ارزش آن به صورت میانگین در مزارع به 14 هزار تومان در هر کیلو رسید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
با وجود رشد7درصدی اقتصاد هند در سال مالی جاری، اما همچنان بیکاری یکی از معضلات این کشور است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۰۸    
مدیر عامل سیمان تهران گفت: گزارش افزایش هزینه های صنعت سیمان با در نظر گرفتن نرخ انرژی، میزان افزایش حقوق کارگران و.. ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۸    
خبر افزایش قیمت پژو پارس باعث به وجود آمدن این دیدگاه شد که نرخ تمامی محصولات به زودی تغییر خواهد کرد. اما در حال حاضر نه شورای رقابت و نه وزارت صمت هیچکدام مسئولیت تعیین قیمت ها را گردن نمی گیرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۵۳    
معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت از واردات گوشت گرم از آفریقای جنوبی و تانزاتیا خبر داد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۱۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اعلام کرد که طبق مصوبه کمیسیون تلفیق تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص داده می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۲۳    
نشستی مشترک بین سازمان تامین اجتماعی با دیوان عدالت اداری به منظور بررسی دلایل و بسترهای شکل گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری برگزار شد که دو طرف بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۳    
فایل های ملکی عرضه شده برای فروش تا پایان ماه ابتدایی سال به سه رنگ قرمز، سبز و مشکی رنگ بندی می شد اما اکنون رنگ همه فایل ها مشکی شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۳    
اتحادیه اروپا برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان قوانینی تصویب کرده که به تشویق مردم برای تعمیر دستگاه ها به جای تعویض آن ها می پردازد .
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۰۸    
گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1403 را با جزئیات اعلام کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۸    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن آگهی های ملک در پلتفرم های آنلاین را تهدید کرده است که اگر احراز هویت مالک و کد پستی ملک برای آگهی دهندگان انجام نشود، این سکوهای آنلاین مسدود خواهند شد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه امروز شاهد رسمی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم، گفت: پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه نیز به مردم واگذار شده بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
بیت کوین برای نوسانات بعدی آماده شده است زیرا گاوها به دنبال قیمت 70 هزار دلار هستند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
طی دو دهه اخیر مهمترین اتفاق حوزه روابط کار کشور رخ داد، کاهش توان چانه زنی نیروی کار همزمان با روند کاهش امنیت شغلی بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
ذوالنوری، نماینده مجلس گفت: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
امیری مقدم کارشناس صنعت خودرو گفت: باتوجه به چالش مالی برای تولید خودرو، خودروسازانی مانند گروه بهمن، ایران خودرو و غیره می توانند فراخوان تغییر محصول را به مشتریان سامانه فروش اعلام کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
رهبر انقلاب گفت: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
نظرسنجی شاخص مدیران خرید نشان می دهد که کسب وکارهای منطقه یورو در بخش خدمات در آوریل جهش کردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می رسد که آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
اقتصاددانان آکسفورد اکونومیکس در گزارش جدید خود اعلام کرده اند که انتظار دارند قیمت های جهانی مواد غذایی در سال 2024 کاهش پیدا کند و تا حدودی آرامش را برای خریداران فراهم آورد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۷    
با اعلام وزیر ورزش و جوانان، پنج درصد از سهام سرخابی ها به پیشکسوتان دو باشگاه خواهد رسید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ها و شرکت های بزرگ پتروشیمی، وزیر اقتصاد وعده تازه ای به هواداران سرخابی ها داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
یک کارشناس مسکن گفت: در پلتفرم های دیوار و شیپور به دلیل وجود عدم قوانین بازرسی، عده ای از دلالان موجب افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار می شدند و تا اصلاح روند آگهی ها مسدود خواهند ماند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می شود که حضرت آقا تذکری داده اند و این امر طبیعی است زیرا یا ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر و عدم تطابق قیمت خودرو با درآمد خانوار منجر به افزایش سطح تقاضا برای خرید قسطی خودرو شده است و بسیاری از متقاضیان به دنبال این هستند که بدانند بهترین روش برای خرید ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
یک کارشناس ایمنی و بهداشت کار گفت: کارفرما مسئولیت اجرای قوانین ایمنی و بهداشت کار را برعهده دارد و به هیچ نحوی نباید از قبول مسئولیت شانه خالی کند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
عباس علی آبادی وزیر صمت تا همین دو هفته پیش وعده ابلاغ قریب الوقوع آیین نامه واردات دست دوم ها را به رسانه ها داد، بااین حال روز گذشته سخنگوی دولت تیر خلاص را به ورود کارکرده ها زد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران می گوید که صنعت بازیافت ظرفیت خلق ارزش 10 میلیارد دلاری برای کشور را دارد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
دبیر کل اتاق تهران گفت: سیاست بانک مرکزی درخصوص دلار 40 هزار تومانی و بحث درخصوص سیاست های رفع تعهد ارزی مورد انتقاد است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار(بورس)ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق های کالایی ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
شاخص های بازار سرمایه و خالص جریان وجوه نقد کارگزاری در سال 1402 منتشر شد. بنا به این داده ها بازار بورس تهران رشد 12 درصدی نسبت به ابتدای سال پیش داشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۱۷    
سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی 30 درصد افزایش پیدا کند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۷    
مالکان خودرو می توانند در اردیبهشت ماه 1403 هم لاستیک دولتی دریافت کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۲    
گزارش مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که سهم اقتصاد جهان از صنعت هوا و فضا تا سال 2035 به رقم 1.8تریلیون دلار می رسد و عربستان سرمایه گذاری کلانی در این زمینه کرده است.