جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۳۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 10 اردیبهشت 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 31 فروردین 1403 اکونگار 1 اردیبهشت 1403 اکونگار 2 اردیبهشت 1403 اکونگار 3 اردیبهشت 1403 اکونگار 4 اردیبهشت 1403 اکونگار 5 اردیبهشت 1403 اکونگار 6 اردیبهشت 1403 اکونگار 7 اردیبهشت 1403 اکونگار 8 اردیبهشت 1403 اکونگار 9 اردیبهشت 1403 اکونگار 10 اردیبهشت 1403 اکونگار 11 اردیبهشت 1403 اکونگار 12 اردیبهشت 1403 اکونگار 13 اردیبهشت 1403 اکونگار 14 اردیبهشت 1403 اکونگار 15 اردیبهشت 1403 اکونگار 16 اردیبهشت 1403 اکونگار 17 اردیبهشت 1403 اکونگار 18 اردیبهشت 1403 اکونگار 19 اردیبهشت 1403 اکونگار 20 اردیبهشت 1403 اکونگار 21 اردیبهشت 1403 اکونگار 22 اردیبهشت 1403 اکونگار 23 اردیبهشت 1403 اکونگار 24 اردیبهشت 1403 اکونگار 25 اردیبهشت 1403 اکونگار 26 اردیبهشت 1403 اکونگار 27 اردیبهشت 1403 اکونگار 28 اردیبهشت 1403 اکونگار 29 اردیبهشت 1403 اکونگار 30 اردیبهشت 1403 اکونگار 31 اردیبهشت 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان از قاره آفریقا به عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
دبیرکل جامعه صرافان ایران معتقد است که روند کاهش قیمت دلار ادامه دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۲۱    
ایرانخودرو با توجه به درخواست برخی متقاضیان خودروی پژو پارس که در فراخوان این شرکت ثبت نام کرده بودند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۲:۴۸    
تخریب کتیبه های دو محوطه جهانی تخت جمشید و بیستون بر اثر فعالیت شرکت های پتروشیمی مرودشت و کرمانشاه و تصاعد گاز هایی با ترکیبات نیتروژنی ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
رویترز با بررسی آماری مدعی شده که چین از وجود تحریم ها علیه کشورهای مختلف توانسته تخفیف های گزافی برای خرید نفت این کشورها بگیرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۱۲    
سید صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از ادامه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۱۷    
ایران با واردات 665 میلیون دلار چای در صدر واردکنندگان چای جهان قرار گرفته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۴:۱۲    
مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی اعام کرد که اعمال افزایش مستمری، مستمری بگیران این سازمان منوط به توافق مصوبات شورای عالی کار و هیات وزیران است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۵۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تحویل 4000 واحد نهضت ملی مسکن این شهر تا تابستان امسال که هزینه هر متر مربع آن 10 میلیون تومان بوده خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۰۲    
به گفته یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آشفتگی بازار ارز در روزهای اخیر دلیل و فاکتور اقتصادی نداشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان"دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند"گفت: در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۲:۵۷    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: آنچه اخراج نیروی کار و نقض امنیت شغلی را برای کارفرما سخت تر می کند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۲:۲۷    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 82 متری در خیابان عبدل آباد، حداقل باید 4.1 میلیارد تومان تومان هزینه کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۱:۴۷    
بیت الله ستاریان، کارشناس ارشد بازار مسکن، گفت: احتمالاً در بازار اجاره مسکن با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم بود. در این راستا کوچ گسترده ای نیز اتفاق خواهد افتاد و مردم به حاشیه شهر رانده می شوند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۲    
یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران پیشنهاد داد با توجه به شناخت بهتر و روابط بیشتر اتاق با فعالان اقتصادی، برگزاری اکسپو به این نهاد بخش خصوصی واگذار شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس اتحادیه سراجان با بیان اینکه به دلیل نبودن تقاضا با افت 60 درصدی فروش محصولات مواجه هستیم، گفت: در صورتی که شرایط ورود به بازارهای بین المللی فراهم شود در حوزه صادرات حرف برای گفتن داریم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
عضو هیات مدیره انجمن سیب زمینی گفت: بنابر آمار سالانه بیش از 5 میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می شود که با احتساب مصرف داخل این میزان مازاد بر نیاز کشور است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
بررسی بازار کالاها حاکی از آن است که طی چهار ماه اخیر عدس 71 درصد و لوبیا سفید 130 درصد گران شده است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلتهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۷    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: هم اکنون کمبودی در عرضه برنج و شکر نداریم و تنها در حوزه قیمت باید نظارت دقیق در بازار صورت بگیرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
بازار آسیا پیش از اعلام آمار درآمد برخی شرکت های فناوری بالاتر رفت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
فعالان حوزه خدمات فنی و مهندسی و احداث، با اشاره به تاثیر تحریم ها و حذف مشوق های صارداتی بر فعالیت های خارجی این حوزه، خواستار اقدام جدی دولت برای کاهش تبعات تحریم ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۲    
معاون وزیر کار از طراحی چند سناریو مختلف برای مسکن کارگران خبر داد و گفت: چند سناریو را طراحی کرده ایم و برخی از این سناریوها، تعاونی محور ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۷    
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مقام سابق صندوق بین المللی پول اعلام کرد که استفاده ابزاری آمریکا از دلار به عنوان سلاح در ضبط دارایی های دلاری روسیه می تواند منجر به کنار گذاشتن دلار شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
معاون روابط کار وزیر کار در بیان جزییاتی از اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری گفت: با تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای افراد بیکار شده باید به چرخه آموزش و سپس بازار کار بازگردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرای قانون، از 25 اردیبهشت ماه فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
با وجود آنکه کارشناسان امنیتی، مدام درباره ریسک های استفاده از رمزهای یکسان برای حساب های متعدد هشدار می دهند، تعداد شوکه کننده زیادی از افراد همچنان این کار را انجام می دهند و بدتر از آن ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
در به روزرسانی اخیر اپلیکیشن تپسی ، گزینه عجله ندارم حذف شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
متن قرارداد دوجانبه متولی مسکن با انبوه سازان برای ساخت مسکن دولتی، حاوی سه قفل قیمتی است. تعیین هزینه ساخت ناسازگار با واقعیت های بازار ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
آرمین خوشوقتی گفت: امیدواریم لایحه کاهش ساعت کاری، با همین جزئیات و چیدمان فعلی، به زودی در صحن علنی مجلس تصویب و برای اجرا به تمام بخش های اقتصاد کشور ابلاغ شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۷    
تحلیلگران ادعا کردند که بیت کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد و می تواند تا سطح 42هزار دلار سقوط کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بزودی بسته پرتفوی سهام عدالت به هیات واگذاری و هیات دولت تقدیم می شود، گفت: امسال 5 میلیون نفر سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهادمان این است که مابه التفاوت متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه و در احکام آنها لحاظ شود و مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت ماه در خرداد پرداخت شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
ییس گروه بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن 2115 نفر به دلیل حوادث محیط های کاری در سال گذشته خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
چالش های صنعت دارو در زمینه صادرات توسط متخصصان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۲    
بررسی گزارش های فعالیت ماهانه پتروشیمی های بورسی از ابتدای سال مالی تاکنون حکایت از آن دارد که پتروشیمی خارک پیشتاز رقبای خود در زمینه صادرات است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
اگر قصد خرید خانه خانه با متراژی حدود 50 متر را دارید در ادامه به بررسی قیمت این آپارتمان ها در محله های مختلف تهران خواهیم پرداخت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۲    
نیمی از پایتخت نشینان اجاره نشین هستند و شهردار تهران راهکار ساخت مسکن ارزان را برای حل مشکلات بازار مسکن تهرانی ها پیشنهاد می دهد.