شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۰۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 17 اردیبهشت 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 31 فروردین 1403 اکونگار 1 اردیبهشت 1403 اکونگار 2 اردیبهشت 1403 اکونگار 3 اردیبهشت 1403 اکونگار 4 اردیبهشت 1403 اکونگار 5 اردیبهشت 1403 اکونگار 6 اردیبهشت 1403 اکونگار 7 اردیبهشت 1403 اکونگار 8 اردیبهشت 1403 اکونگار 9 اردیبهشت 1403 اکونگار 10 اردیبهشت 1403 اکونگار 11 اردیبهشت 1403 اکونگار 12 اردیبهشت 1403 اکونگار 13 اردیبهشت 1403 اکونگار 14 اردیبهشت 1403 اکونگار 15 اردیبهشت 1403 اکونگار 16 اردیبهشت 1403 اکونگار 17 اردیبهشت 1403 اکونگار 18 اردیبهشت 1403 اکونگار 19 اردیبهشت 1403 اکونگار 20 اردیبهشت 1403 اکونگار 21 اردیبهشت 1403 اکونگار 22 اردیبهشت 1403 اکونگار 23 اردیبهشت 1403 اکونگار 24 اردیبهشت 1403 اکونگار 25 اردیبهشت 1403 اکونگار 26 اردیبهشت 1403 اکونگار 27 اردیبهشت 1403 اکونگار 28 اردیبهشت 1403 اکونگار 29 اردیبهشت 1403 اکونگار 30 اردیبهشت 1403 اکونگار 31 اردیبهشت 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارسیان مپنا با تشریح برنامه های راهبردی این شرکت گفت: با هماهنگی مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و براساس فهرست اولویت بندی اجرای طرح های زنجیره ارزش ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
شرکت آلومینای ایران به عنوان تنها تولیدکننده پودر آلومینا در کشور، سهم بزرگی از اعتلای صنعت آلومینیوم ایران را به خود اختصاص داده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
سن ایچ، سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس بخش دندانپزشکی و جراحی دهان بیمارستان کیتانو ژاپن اعلام کرد آزمایش های بالینی اولین داروی رشد مجدد دندان در جهان از سپتامبر 2024 (شهریورماه) در بیمارستان دانشگاه کیوتو آغاز می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
مدیر مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: این واحد تولیدی در سال گذشته بیش از 12 هزار میلیارد تومان تولید انواع محصول پتروشیمی داشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۵    
سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامه های کاری این بانک است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۱    
بررسی آگهی قیمت ها در بازار خودرو در پایان بهار سال 1403 حاکی از آن است که 85 تا 285 میلیون تومان برای خرید مدل های مختلف پیکان باید هزینه کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۱    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط حساس کنونی، برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی باعث ایجاد نوسان و التهاب بیشتر در بازار ارز می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۳۲    
از آنجا واردات تلفن همراه زیر 300 دلار با ارز نیمایی وارد می شود و تلفن های همراه در کشور به نرخ بازار آزاد به فروش می رسد، این ما به تفاوت به ملبغی حدود 70 هزار میلیارد تومان رسیده است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تاکید کرد: من بارها به موضوع بستن اینستاگرام واکنش نشان داده ام که اگر میبندید، درست ببندید. ما در بستن پلتفرم ها مثل تلگرام و اینستاگرام به ذی نفعان فکر نمی کنیم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
کنسرسیومی ژاپنی با ساخت نمونه ی اولیه ی دستگاه 6G به سرعت 100 گیگابیت برثانیه دست یافت؛ یعنی 20 برابر سریع تر از 5G.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
بر اساس داده های رسمی، درآمد تیم کوک، مدیرعامل اپل، 672 برابر میانگین حقوق کارمندان این شرکت است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۱    
تصویب نامه ی هیات وزیران با موضوع افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به طور رسمی ابلاغ شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۷    
هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی تهران با بیان اینکه ورود چینی ها به بازار مسکن تهران و بافت فرسوده شرط و شروطی دارد گفت: فعلا که هنوز با چینی ها به مرحله قرارداد نرسیده ایم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تشویق های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت تر برای افرادی که از تبصره ماده 100 استفاده می کنند درنظر گرفته شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۵    
جلسه دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه به قضاوت قاضی فرخ نیا برگزار شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۱۵    
دبیرکل خانه پرستار با ابراز تأسف از اینکه هیچ آمار رسمی ای از خودکشی پزشکان منتشر نمی شود، وجود فضای مجازی را برای درز این اتفاقات مناسب دانست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۵۰    
محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، اصلاحیه ماده (2) آیین نامه اجرایی موضوع ماده 95 قانون مالیات های مستقیم را منتشر و افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل را اطلاع رسانی کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۱۵    
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش، از استقبال تنها 34 هزار بازنشسته آموزش و پرورش ازطرح به کارگیری بازنشستگان خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۳:۵۰    
از آنجا که پول دیجیتال اعتبار قانونی ندارد نمی تواند توقیف شود بنابر این تاکنون از لحاظ قانونی امکان مهریه قرار دادن آن وجود ندارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۳:۴۵    
محمد حسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اعلام کرد که طبق مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی اتباع خارجی فقط در سه بانک می توانند حساب باز کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۳:۰۰    
با صعود انس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با رشد همراه شد. امروز طلا و سکه در همه قطعات افزایش داشتند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۵    
مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اعلام کرد 44 هزار تن روغن به ارزش 70 میلیون یورو در بندر رجایی شهر به علت عدم قابلیت استفاده توقیف شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۰    
کمیته حمایت از کسب وکار، شورای رقابت را موظف کرد ظرف سه ماه اساسنامه های پیشنهادی درباره نهادهای تنظیم گر صنعت برق، پتروشیمی و بازیافت را بازنگری و برای دولت ارسال کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۰    
یک تولیدکننده سیمان اعلام کرد: ارزان فروشی سیمان صادراتی باعث شد بعد از عراق، کشور امارات عربی متحده نیز واردات سیمان و کلینکر از ایران را ممنوع نماید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۵۵    
تا یک دهه پیش ترکمنستان بازار بکری برای مرغ ایرانی بود زیرا این کشور مرغ تولید نمی کرد .
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۱    
در جلسه شورای عالی کار، نمایندگان دولت با نمایندگان کارگری برای اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد با یکدیگر به توافق نرسیدند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
وضعیت بازار اجاره خانه به حدی رسیده که افراد برای گذران زندگی راضی به سکونت در واحدهای زیر 10 متر هم شده اند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۱    
مهدی پازوکی معتقد است دولت سیزدهم به لحاظ اقتصادی فاقد برنامه منسجم و عملی است و همین امر سبب شده بحرانی جدی در این حوزه گریبان مردم و سفره خانوارهای ایرانی را بگیرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
افزایش سن بازنشستگی از مصوبات مجلس در 28 آبان ماه بود. این مصوبه در واقع یکی از بندهای ماده 29 برنامه هفتم توسعه بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
هیثم الغیص، دبیرکل اوپک معتقد است؛ صنعت نفت نقشی مهم در ایجاد اشتغال در سراسر جهان دارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: سالانه نزدیک به 710 میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به انتشار کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص فراخوان شرکت مدیران خودرو مبنی بر خرابی اکسل عقب برخی از محصولات ام وی ام 55 X پرو ورود کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
رییس ستاد اربعین گفت: ارز مسافرتی برای اربعین پیش بینی شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۱    
ناصحی گفت: بودجه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج از 7 هزار میلیارد به 9 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران گفت: به نظر می رسد ارزش کل بازار حدود 3.5 میلیارد دلار است که فقط 500 میلیون دلار آن در بازار رسمی و تحت نظارت مالی حاکمیتی جریان پیدا می کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران کفت:دومین دوره رویداد بین المللی سرمایه گذاری و توسعه کشور با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت های مغفول برای توسعه سرمایه گذاری، برگزار می شود و نمایندگانی از سایر کشورها ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور از کاهش حدود 50 هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس رصد روزانه میادین دام زنده ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
یک کارشناس سرمایه با اشاره به اینکه 4 بازار کلاسیک و معتبر در ایران فعال است، گفت: مردم باید بدانند از میان این بازارها کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب تر است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران به دولت پیشنهاد داد تا در قبال دریافت ارز صادرکنندگان به نرخ نیمایی، مواد اولیه و تجهیزات آن را بدون صف انتظار با همان نرخ ارز تامین کند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
اگر قصد خرید خانه در پردیس را دارید یا می خواهید از قیمت ها مطلع شوید این گزارش را از دست ندهید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
رییس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران همچنین از تداوم مشکلات در پوشش بیمه سبز رانندگان ماشین های سنگین تجاری خبر داد و دلیل آن را متعهد نبودن بیمه مرکزی به تعهدات خود عنوان کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
نسخه ی بازطراحی شده ی نرم افزار گوگل مپس مراحل آزمایشی را می گذراند و احتمالاً به زودی منتشر می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
تپسی، قابلیت نمایش تبلیغات درون اپلیکیشنی را به پلتفرم خود اضافه کرده و کسب وکارها می توانند از این ظرفیت برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: با عرضه زیاد، تقویت تولید داخل و کاهش قیمت در بازارهای جهانی قیمت حبوبات در ماه های آینده اصلاح و تثبیت خواهد شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
بلاک چین تون طی چند ماه گذشته به یکی از شبکه های برتر و محبوب بازار ارز های دیجیتال تبدیل شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
جریان ورود پول حقیقی به بازار،طی معاملات امروز بیش از منفی 290میلیارد تومان بود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
دستمزد راهنمایان گردشگری برای 1403 مشخص شد طبق این نرخنامه حداقل دستمزد راهنمایان فارسی زبان برای هر روز فعالیت در تورهای داخلی که 8 ساعت محسوب می شود؛ یک میلیون و 800 هزار تومان است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
محققان پیش بینی کردند تورم جهانی قیمت مواد غذایی به آرامی ادامه یابد که به کمک عواملی از جمله کند شدن رشد اقتصادی چین ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
بانک مرکزی با اعلام جدیدترین آمار از پایه پولی و رشد پول اعلام کرد با کنترل شاخص های پولی اثرگذار بر تورم انتظار می رود شاخص نرخ تورم نیز در ماه های آتی ارقام پایین تری را ثبت نماید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۶    
کارشناس صنعت خودرو به بیان توضیحاتی درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور پرداخت و گفت: یکی از راهکاری رفع ناترازی بنزین ورود خودروهای با آلایندگی پایین به چرخه مصرف است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
بر اساس اصلاحیه مصوبه هیات وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز 28.500 تومانی اضافه شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به 3 دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی 3 خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
که تعداد بیمه نامه های صادر شده در زمینه بیمه عمر طی دو سال اخیر کاهش داشته و از حدود 7 میلیون فقره بیمه نامه به کانال 6 میلیون فقره افت پیدا کرده که تامل برانگیز است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: اکنون قیمت بنزین حداقل 800 دلار در تن است در حالی که متانولی که صادر می کنیم به طور متوسط حدود 50 میلیون دلار است ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
احسان قاضی زاده هاشمی در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: منابع مورد نیاز آن در بودجه لحاظ شده و به تصویب مجلس رسید.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
معاون روابط کار وزارت کار گفت: حداکثر مدت قرارداد موقت برای مشاغل اعم از مستمر و غیرمستمر پنج سال تعیین شود این پیشنهاد در حال سپری کردن مراحل و ضمانت های قانونی است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۷    
احمد غریوی یوسف آباد بیان کرد: فعلا پیشنهاد جدیدی در رابطه با اصلاح حق مسکن کارگران مطرح نشده و اگر این موضوع نیز در شورای عالی کار و بعد هیات وزیران مطرح شود، اصلاح نرخی رخ خواهد داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۱    
در حالی که در کشورهای دیگر بیمه هایی مثل ضد آدم ربایی و گروگان گیری، پرداخت باج، هک شدن اطلاعات، حیوانات خانگی، نگهداری از سالمندان و ... ارائه می شود در ایران تنوع محصولات به 16 رشته تقسیم می شود.