یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۴Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکونگار 23 اردیبهشت 1403 - econegar.com

اکونگار 1 فروردین 1402 اکونگار 31 فروردین 1403 اکونگار 1 اردیبهشت 1403 اکونگار 2 اردیبهشت 1403 اکونگار 3 اردیبهشت 1403 اکونگار 4 اردیبهشت 1403 اکونگار 5 اردیبهشت 1403 اکونگار 6 اردیبهشت 1403 اکونگار 7 اردیبهشت 1403 اکونگار 8 اردیبهشت 1403 اکونگار 9 اردیبهشت 1403 اکونگار 10 اردیبهشت 1403 اکونگار 11 اردیبهشت 1403 اکونگار 12 اردیبهشت 1403 اکونگار 13 اردیبهشت 1403 اکونگار 14 اردیبهشت 1403 اکونگار 15 اردیبهشت 1403 اکونگار 16 اردیبهشت 1403 اکونگار 17 اردیبهشت 1403 اکونگار 18 اردیبهشت 1403 اکونگار 19 اردیبهشت 1403 اکونگار 20 اردیبهشت 1403 اکونگار 21 اردیبهشت 1403 اکونگار 22 اردیبهشت 1403 اکونگار 23 اردیبهشت 1403 اکونگار 24 اردیبهشت 1403 اکونگار 25 اردیبهشت 1403 اکونگار 26 اردیبهشت 1403 اکونگار 27 اردیبهشت 1403 اکونگار 28 اردیبهشت 1403 اکونگار 29 اردیبهشت 1403 اکونگار 30 اردیبهشت 1403 اکونگار 31 اردیبهشت 1403 
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
به گفته رئیس سازمان برنامه، منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت. بنا داریم که در گام اول 40 درصد همسان سازی را انجام دهیم.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۱    
سازمان جهانی هواشناسی به بررسی مخاطرات جوی در اقلیم ایران پرداخته از بروز سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۸    
به گزارش اکونگار ، محمد بحرینیان پژوهشگر توسعه در گفتگو با خبرآنلاین گفت: اطلاعات تخصیص ارز برای صد محصول در ایران استخراج شده و نشان می دهد مهمترین گیرندگان ارز در ایران چه کسانی هستند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۳    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز کردند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
بیشترین ارز دولتی خودرو به مونتاژ کاران چینی می رسد. این در حالی است که عملا تولیدی در داخل کشور ندارند؛ مشخص نیست آنها با چه مجوزی دائما قیمت های جدید کارخانه ای اعلام می کنند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۳    
بر اساس طرح جدید، با توجه به سوابق مالی متقاضیان دسته چک، سقف اعتباری تعیین شده است و بیشتر از حد مجاز به صدور چک مبادرت ورزند. این اقدام می تواند مانع سوءاستفاده از افراد کم بضاعت مالی شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۸    
به گزارش اکونگار ، رئیس نظام پزشکی ایران گفت: دستیاران پزشکان 2 برابر یک کارگر کار می کنند، حقوق کمک هزینه ای دریافت می کنند!
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۳    
به گزارش اکونگار ، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بعد از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان احتمال تعطیلی شنبه ها از خرداد وجود دارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: از سال گذشته و با اصلاح سیاست های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر دو سال با ثبت سامانه ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه ای عرضه می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۳    
قیمت سیمان باثبات و بدون نوسان خاصی گزارش می شود. در حال حاضر ساخت مسکن، ارز و تقاضای سوخت متغیرهای تاثیرگذار بر روند بازار سیمان شناخته شده اند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
سازمان حج و زیارت دلیل واریز نشدن وجوه باقی مانده از حج تمتع 1402 به حساب تعدادی از زائران را مشکلات حساب بانکی آنها عنوان کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
اطلاعات حساب بانکی موسسه مصاف، وابسته به علی اکبر رائفی پور که توسط جلیل محبی در توییتر منتشر شد، تنها به توییتر و شبکه های اجتماعی خلاصه نشد و واکنش بانک مرکزی را به همراه داشته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۳:۴۷    
ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بحث اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری در دستور کار بود، تاکید کرد که ما در کمیسیون اجتماعی با قاطعیت مصوب کردیم که شنبه تعطیل شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۳:۱۷    
با بررسی شاخص میزان استطاعت در سال2023 کلان شهرهای شیراز، تهران، اصفهان و مشهد در وضعیت بحرانی قرار دارند. اوضاع در دیگر کلان شهرها هم به همین شکل است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۲:۱۷    
بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد، استان اردبیل بیشترین و استان البرز، کمترین چک برگشتی را داشتند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۱:۰۷    
رویکرد اقتصادی چین نشان می دهد به دنبال جدا کردن اقتصاد خود از غرب است. رفتاری که از سوی تحلیلگران می تواند آماده شدن برای تنش های بزرگ و بلند مدت حتی جنگ باشد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۷    
ایران از جمله کشورهایی است که مخاطرات طبیعی زیادی جمعیت آن را تهدید می کند. کشور ما در رتبه دهم بلاخیز ترین کشور ها قرار دارد. درصد جمعیت کشور در معرض خطر سه پدیده بحرانی قرار دارد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۲    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: به دستور رئیس جمهور برنامه وزارت نفت این است که اگر راندمان نیروگاه پایین باشد هیچ سوختی چه مایع و چه گاز تحویل داده نمی شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۵۲    
با وجود کیفیت بالای محصولات صنعت تجهیزات پزشکی ایران، صنعتگران ایرانی این حوزه بازار داخلی را به دلیل تخصیص ارز ترجیحی برای واردات، به خارجی ها واگذار کرده اند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
سیده زهرا عبداللهی، خبرنگار برنا در توییتی مدعی شد برای کسب کرسی ریاست مجلس دوازدهم معامله ای صورت گرفته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاری آن به صاحب کالا برای استفاده در فرآیند اظهار گمرکی، در این سامانه خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی عنوان کرد: امروز خیلی از کشور های دنیا به فکر تأسیس وزارت رشد جمعیت افتاده اند ما هم باید هر آنچه که در توان داریم در این مسیر بگذاریم که درآینده دچار ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی کشور ها از علاقمندی این وزارتخانه به همکاری با صندوق توسعه ملی در پیشبرد طرح ها و برنامه های اقتصاد دیجیتال خبر داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
مخالفت سرسخت و جدی رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن، بر سر ورود خودروهای چینی به خاک این کشور، جدیدترین ماجرای تقابل این دو کشورهای خودروساز محسوب می شود.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: این مسئله هم شرق و غرب استان تهران را در برمی گیرد و هم در خصوص کرمان و سیستان و بلوچستان مطرح است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
روزنامه دولت در ادامه روند هفته های اخیر، ناتوانی دولت سیزدهم را یکبار دیگر تجیه کرد و مشکل مسکن را به دولت قبل مربوط دانست.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
محسن دهنوی، نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 ضمن بیان اینکه آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
اعضای شورای شهر تهران مبلغ 15 میلیون تومان را برای طبقه دوم و سوم قبور بهشت زهرا(س) به تصویب رساندند و قیمت یک طبقه برای متوفی نیز رایگان ماند.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۶    
راه اندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
نمایندگان مجلس امروز وارد بررسی لایحه مربوط به کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلی آخر هفته شدند منتها امروز مجلس هیچ مصوبه ای در این باره نداشت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: چند شرکت بزرگ معدنی کشور کنسرسیومی با هدف ورود به معادن افغانستان شکل داده اند و یک شرکت فولادساز بزرگ هم تصمیمات جدی برای ورود به بازار معدن افغانستان دارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام نقدعلی: تعطیلی روز شنبه، روز جمعه به عنوان روز عبادت را تحت الشعاع قرار می دهد و آثار سو فرهنگی دارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
پیشنهاد کاهش ساعت کاری کارمندان از 44 ساعت در هفته به 40 ساعت، در مجلس رای نیاورد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
دبیرکل خانه پرستار کشور گفت: طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت شان، سندروم کاروشی و مرگ بر اثر کار زیاد بود ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
سیستم ناعادلانه توزیع بنزین، باعث افزایش قاچاق در کشور شده است؛ مالک شریعتی نماینده مجلس عضو کمیسیون انرژی در همین رابطه اعلام کرد ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
معاوضه خودرو با خودرو موردی است که معمولا شاهد آن هستیم اما در آگهی ها مورد جدیدی اتفاق افتاده و آن هم معاوضه با سیم کارت 912 است!
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران (کفرا) در نامه ای به ناظر بورس دلایل کاهش 38 درصدی سود عملیاتی را تشریح کرده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
جلسه مشترک هم اندیشی هئیت مدیره و بازرسین کانون عالی کارگران بازنشسته کشور با رؤسای کانونهای استانی برگزار شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، موضوع تعیین روز های تعطیل آخر هفته و کاهش ساعت کاری کارمندان در دستورکار قرار گرفت.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:تبصره هدفمندی با نرخ های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
وزارت کار در مورد پیوستن به مقاوله نامه 155 سازمان جهانی کار، تبلیغات عظیم به راه انداخته اما در عمل می بینیم، آمارهای حوادث کار و فوتی های ناشی از آن، به شدت افزایش یافته است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
عطش خدمت به صنعت خودرو، باعث شده که برخی از مدیران ارشد خودروسازی به بیراهه بروند و برای همیشه خود را مدیون مردم و سهامداران کنند ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
محسن باقری گفت: متاسفانه وزارت کار اهتمامی برای برگزاری نشست شورای عالی کار ندارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
حاشیه واردات اتوبوس های چینی توسط شهرداری تهران هنوز ادامه دارد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از 150 میلیارد دلار سرمایه صندوق 100 میلیارد دلار توسط دولت های مختلف برداشته شده، آیا می توان گفت به صندوق به چشم سرمایه گذاری نگاه می کنیم؟
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
رئیس دیوان محاسبات کشور، از مجموع تسهیلات اعطایی صندوق یک سوم آن به بخش خصوصی واقعی تخصیص داده شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
بیست و ششمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت حال حاضر بورس گفت: برای انتخاب یک سهم خوب باید از تحلیل تکنیکال و بنیادی به طور همزمان استفاده کرد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مشاهدات میدانی نشان می دهد حدود 10 درصد بازار پوشاک به کالای قاچاق اختصاص دارد، گفت: بخشی از لوازم خانگی کره ای موجود در بازار ...
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
در بودجه امسال تبصره 18 و 16 که تسهیلاتی برای رونق تولید می پرداخت حذف شده و تمامی منابع آن در تبصره 2 و در حسابی به نام حساب پیشرفت و عدالت جمع شده است.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی درباره امضا بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران توسط دولت سیزدهم هشدار داد.
اکونگار   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۱۷    
به نظر می رسد به صورت معمول قیمت اکثر ارزهای دیجیتال، هم زمان با هم افزایش یا کاهش پیدا می کند.