دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 9 اسفند 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۹    
اقتصادنیوز: شرق نوشت: عزت الله ضرغامی در کنگره حزب آبادگران جوان ایران اسلامی گفت در کار سیاسی و تشکیلاتی ناملایمات و کج فهمی ها زیاد است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹    
اقتصادنیوز: آیا عوامل بیماری زا در گوشت و شیر باعث سرطان پستان و روده می شوند و در پاسخ باید گفت که از همان دوره نوزادی ممکن است عوامل بیماری زایی وارد بدن مان شوند که سال ها بعد منجر به سرطان روده و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
اقتصادنیوز: دبیر ششمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس از وصول 161 اثر از 20 استان و 5 منطقه آزاد کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی ارس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:هنرمند محبوب سینما و تلویزیون کشور بعد از مدت ها دوباره به عرصه ورزش های رزمی بازگشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:شرکت بوئینگ از نمونه اولیه پهپاد جنگی جدیدی در نمایشگاه هوایی بین المللی استرالیا رونمایی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۴    
اقتصاد نیوز:یک یوفولوژیست می گوید شواهد زیادی مبنی بر این وجود دارد که موجودات فضایی از تاسیسات هسته ای کره زمین بازدید می کنند و در مورد سلاح های کشتار جمعی نگرانند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از خاموشی موقت نیروگاه بوشهر به منظور تعویض بخشی از سوخت و تعمیرات ضروری سالانه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۲    
اقتصادنیوز: بمانجان ندیمی، خبرنگاردنیای اقتصاد با حمیدرضا ذوالانواری از فعالان صنعت فرش ایران گفت وگو کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۶    
اقتصادنیوز : مدیرعامل پژوسیتروئن خبر از بازگشت این خودروساز به بازار ایالات متحده آمریکا داد. بنا بر اعلام کارلوس تاوارس، به زودی یکی از برندهای این گروه خودروسازی به بازار آمریکا بازمی گردد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز: آمار بانک مرکزی از تحولات معاملات مسکن در شهر تهران نشان می دهد که متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در طول یک سال گذشته بیش از 85 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
با آغاز دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ،نمایشگاهی توسط بنیاد علوی در مناطق جنوبی تهران برپا شده که در آن هدایای مقام معظم رهبریدر قالب البسه برای دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
اقتصادنیوز: حسن روحانی در دیدار با مدیران وزارت ارتباطات به پیامک های مزاحم اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید منظور رئیس جمهوری از واگذاری شرکت های شستا رها کردن بنگاه داری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۹    
اقتصادنیوز: به فاصله 3 روز پس از تعییر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر می رسد وزیر راه و شهرسازی رئیس سازمان هواشناسی کشور را تغییر داده و سکان هدایت این زیرمجموعه وزارت راه را به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۶    
اقتصادنیوز: قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز پنجشنبه در کرمان گفت: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که با توافق برجام دو ریشه جریان های اسلامی را بخشکانند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۶    
اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از حسن روحانی و سردار سلیمانی تشکر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:گرگ وایلر در سال 2012 میلادی با ایده توسعه شبکه اینترنت ماهواره ای ارزان قیمت و در دسترس برای همه، استارتاپ OneWeb را تأسیس کرد و حالا پس از هفت سال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
اقتصاد نیوز:استراتژی جدید کمپانی امریکایی اپل در محدودیت اجازه دسترسی به استفاده از اپلکیشن های IOS ، مشکل جدیدی را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن در ایران و کاربران رقم زد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۸    
اقتصاد نیوز:کمپانی پوما از فصل بعد البسه باشگاه منچسترسیتی را تولید خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز:9 تا از 12 گل نیم فصل دوم استقلال روی گل یا پاس گل سه خرید خارجی این تیم به ثمر رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۰    
اقتصاد نیوز:فراری در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 با سوپراسپرت جدید F8 تریبیوتو مجهز به قدرتمندترین پیشرانه خورجینی هشت سیلندر این شرکت حاضر خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
اقتصاد نیوز:زمانی در انگلیس، هری ردنپ از خواهرزاده اش فرانک لمپارد استفاده کرد و او تبدیل به یک ستاره شد، اما همه ارتباط های فامیلی در فوتبال مثل رابطه ردنپ و لمپارد نبوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۸    
اقتصاد نیوز:به تازگی محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده اند که کدهای مخربی در تراشه های مربوط به مودم های وای فای وجود دارد که امکان دسترسی هکرها به اطلاعات رد و بدل شده کاربران را می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز:سرقت گوشی همواره از تهدیدات بالقوه ی تمامی افراد به شمار می رود؛ اما با برخی اقدامات می توان زیان ناشی را به حداقل رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز:تیم پرسپولیس با کسب پیروزی یک گله مقابل صنعت نفت، به میانگین 2 امتیاز در هر بازی در نیم فصل دوم رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز:اپل از مدت ها پیش خبر از تصمیم خود برای محدود سازی سوء استفاده کنندگان از گواهی توسعه دهندگان سازمانی داده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۹    
اقتصاد نیوز:محققان کره جنوبی در حال توسعه یک سیستم هوش مصنوعی هستند که چهره را ویرایش می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۳    
اقتصاد نیوز: برانکو ایوانکوویچ 64 سالگی را به پایان رساند و پای به شصت و پنجمین سال زندگی اش گذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی سپاه جزئیات قتل خاشقجی را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: شاخص تولید ناخالص داخلی، دیگر نمی تواند معیار مناسبی برای تصویر کردن پیشرفت اقتصادی باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
اقتصادنیوز: سم فلمینگ ، پژوهشگر حوزه سیاست پولی در گروه مطالعاتی فایننشال تایمز تاثیر روند تورم بر بازنگری هدف گذاری فدرال رزرو را بررسی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز: نبرد جنگنده های هند و پاکستان در آسمان کشمیر باعث تغییر مسیر 33 پرواز روسیه شد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
ژاک لویی ورنر سفیر هلند در ایران پنجشنبه شب در صفحه توئیتر خود از تداوم کار محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
اقتصادنیوز: کائوشیک باسو ، نامزدی دیوید مالپاس را برای پست ریاست بانک جهانی نقد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
اقتصادنیوز: وزیرخارجه کره شمالی می گوید مواضع پیونگ یانگ در مذاکرات هسته ای با آمریکا تغییر نخواهد کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
اقتصادنیوز: ابراهیم العساف وزارت خارجه سعودی قرار است با پیامی خاص از سوی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان وارد پاکستان شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
اقتصادنیوز: به تازگی دو شرکت هوآوی و سامسونگ دو پرچمدار پر قدرت خود را در عرصه گوشی معرفی کرده اند که هر دو این گوشی ها در یک رقابت تنگاتنگ از نقطه نظر بهترین دوربین سه گانه قرار دارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز: روز گذشته، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا جلسه ای با حضور مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برگزار کرد که به صحنه مشاجره دموکرات ها و جمهوریخواهان در مورد تخلفات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
اقتصادنیوز: چین می گوید امیدوار است مذاکرات آمریکا و کره شمالی با وجود ناکامی امروز، ادامه یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی عصر پنجشنبه اعلام کرد که قرار است آویخای مندلبیت دادستان کل این رژیم، علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تل آویو در سه پرونده اعلام جرم کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: واکنش های بسیاری در خصوص درگذشت طنزپرداز ایرانی، خشایار الوند از سوی هنرمندان و چهره های مطرح دیگری داده شده است:
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: توقع داریم مجمع تشخیص مصلحت نظام همکاری جدی در زمینه تصویب لوایح FATF داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از کاهش یک و نیم متری تراز آبی دریای خزر طی سال های اخیر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۴    
بخش تصویری روزنامه لوموند فرانسه روز پنجشنبه در گزارشی به بررسی دلایل مخالفت آمریکا با توافق هسته ای با ایران که در سال 2015 میان تهران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت و آلمان منعقد شد، پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
اقتصادنیوز: خبرنگاری از وزیر نفت درباره راه حل کاهش مصرف بنزین در کشور سوال کرده است. او هم پاسخ داده است که یا باید قیمت را افزایش داد یا مصرف را سهمیه بندی کرد و راه حل دیگری وجود ندارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۱    
اقتصادنیوز: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رقابت در تولید زمانی میسر است که کالای باکیفیت تولید شود، به طوری که در کشور 20 درصد از تولید ناخالص به دلیل کیفیت پایین ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز: در حالی که برخی از اپلیکیشن های ایرانی در اپ استور امکان انتشار نداشتند و از طریق مارکت های داخلی یا حساب های سازمانی نصب می شدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: موازی کاری مقدار زیادی از نیروهای کشور را به هرز و هدر می دهد در حالی که این امر تنها در حوزه وکالت نیست و ما در اکثر حوزه ها شاهد این موازی کاری هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه، بدهی دولت به بانک مرکزی کاهش یافته، گفت: افزایش یا کاهش سود تسهیلات با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، موضوعیت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز: افزایش قیمت ها در بازار خودرو بدون وقفه ادامه دارد و بهای پراید 111 به محدوده غیرقابل باور 50 میلیون تومان رسیده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
اقتصادنیوز: فردا کولاک، کاهش دید و لغزندگی جاده در ارتفاعات و جاده های کوهستانی واقع در زاگرس، البرز و ارتفاعات شمال شرق نظیراستان های لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه امسال 15 هزار میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده است گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می دهد در حالی فرار مالیاتی و خروج ارز دو چالش مهم اقتصادی در سنوات اخیر بوده که با تصویب قوانین نظارتی کافی و راه اندازی سامانه رفع تعهدات ارزی این نقایص را می توان برطرف ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: عربستان سعودی بیش از نیمی از صادرات نفت خود به پالایشگاه های ساحل خلیج آمریکا (بزرگترین مرکز پالایشی دنیا) را نسبت به سال گذشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
اقتصادنیوز: طبق اظهارات برخی مدیران شرکت های خودروساز، وزارت صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان بزرگ کشور خواسته که تا آخر اسفندماه هر روز فروش فوری داشته باشند تا نیاز بازار از این سمت تامین شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۱    
اقتصادنیوز: بریانک نام یکی از قدیمی ترین محله های جنوب غربی تهران است که در گذشته های دور تفرجگاهی محصور میان درختان انگور و چنار بوده، اما امروز به یک محله مسکونی با بافت غالبا فرسوده تبدیل شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۶    
اقتصادنیوز: رکود ماه های اخیر در بازار معاملات مسکن تهران نسبت به آخرین دوره رکود بازار، یک تفاوت عمده دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز: نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصویب CFT و پالرمو را به معنای تشریح راه های دور زدن تحریم ها برای غربی ها است. در شرایط جنگ اقتصادی این عمل عین بی تدبیری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز: در ونزوئلا، هشت تن (هزار کیلوگرم) طلا از خزانه بانک مرکزی این کشور ناپدید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
اقتصادنیوز: یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۱    
اقتصادنیوز: دلار آمریکا و یورو امروز در بازار استانبول به ترتیب 5.3290 و 6.0740 لیر و هر گرم طلای 24 عیار 226 لیر فروخته شد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: ترکیه بزرگترین رزمایش نظامی دریایی تاریخ خود را روز چهارشنبه، 27 فوریه، آغاز کرد. در این رزمایش نظامی که با نام میهن آبی برگزار می شود؛ نیروهای دریایی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
اقتصادنیوز: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بارش برف و باران تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و تیم های راهداری در آماده باش کامل هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۱    
اقتصادنیوز: وقتی پرزیدنت ترامپ دو سال پیش و قبل از مراسم سوگند خود وعده حل مساله کره شمالی را داد، روشن کرده بود که منظورش از میان بردن زرادخانه هسته ای بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
اقتصادنیوز: رهبر حزب کارگر بریتانیا، جرمی کوربین، می گوید حزب متبوعش حامی برگزاری یک همه پرسی جدید برگزیت است. حزب کارگر مهم ترین رقیب محافظه کاران در قدرت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
اقتصادنیوز: بازار خودرو هفته گذشته با رشد سرسام آور قیمت ها روبه رو بود. این هفته در شرایطی که رشد قیمتی همچنان مهمان بازار بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۶    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس مقرر کردند برای مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی، تراکنش های بانکی با مبالغ بالا رصد شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۱    
اقتصادنیوز: همزمان با مخالفت حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با استعفای محمدجواد ظریف، سرلشکر قاسم سلیمانی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۶    
اقتصادنیوز: قیمت طلا روز پنجشنبه با صعود دلار به پایین ترین حد خود در 2 هفته اخیر رسید، در حالی که پالادیم نزدیک به مرز 1500 دلاری ایستاد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۳    
اقتصادنیوز: در پنجمین روز هفته، قیمت دلار پس از 3 روز کاری به زیر مرز 13 هزار و 500 تومانی رفت تا اولین سطح حمایتی دلار شکسته شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
اقتصادنیوز: بازتاب نطق جرومی پاول ، احتیاط را کلیدواژه بازارهای جهانی کرد. شاخص دلار به زیر 96 واحدی سقوط کرد، اما خبری از صعود اونس طلا در کار نبود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
اقتصادنیوز: قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۲    
اقتصانیوز: قیمت جهانی طلا در مبادلات امروز ،پنجشنبه – 29 فوریه همچنان در نزدیک کمترین قیمت 2 هفته گذشته که روز پیش به آن رسیده بود قرار دارد ،در حالیکه تحت تاثیر اظهارات نماینده تجاری امریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۱    
اقتصادنیوز: بنا به گفته یکی از نمایندگان مخالف دولت و همچنین سه منبع دولتی به رویترز ،هفته گذشته 8 تن طلا از ذخایر بانک مرکزی ونزوئلا خارج شده است که به نظر می رسد این کار یکی از آخرین تلاش های ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
اقتصادنیوز: بانک آمریکایی جی پی مورگان بر این باور است که طلا همچنان یک سرمایه گذاری جذاب برای حفظ ارزش پول و سرمایه در برابر افزایش تورم خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۶    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری بعد از پایان زودهنگام نشست دوم با کره شمالی گفت که گزینه هایی برای توافق داشتند اما فعلا تصمیم گرفتند که چیزی را امضا نکنند زیرا نمی توانند تمام تحریم های ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
اقتصاد نیوز: برای خرید یک آپارتمان 66 متری در میدان امام حسین باید 320 میلیون تومان پرداخت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر لزوم تقویت ارتش و ناوگان این کشور با استفاده از تجارب نیروهای عملیات ویژه روسیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
اقتصاد نیوز: مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) در حال برگزاری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
اقتصاد نیوز: کاخ سفید اعلام کرد: مشاور ارشد و داماد رئیس جمهوری آمریکا با ولیعهد عربستان در نخستین دیدار شخصی شان از زمان قتل جمال خاشقجی دیدار کرد. این دو رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
اقتصاد نیوز: بعد از نشست بدون توافق کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در هانوی ویتنام ترامپ و مایک پامپئو در کنفرانسی خبری حاضر شدند و درباره این نشست صحبت کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
اقتصاد نیوز: روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که هشت شهروند لبنانی بازداشت شده در امارات مورد شکنجه روحی و جسمی قرار گرفته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
اقتصاد نیوز: روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد که ارتش هند از موشک های هوشمند ساخت رژیم صهیونیستی علیه پاکستان استفاده کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان که در تاریخ 6 اسفند 97 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام علی (ع) در کرمان منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی سازمان های بین المللی را مسئول توقف تجهیز بیمارستانهای یمن به وسایل و مایحتاج دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که باید در آستانه نوروز 98 اختلافات شهرداری ها با ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برطرف شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: دبیرکل اوپک اعلام کرد این گروه نگران است تحریم های آمریکا علیه دو عضو موسس اوپک ( ایران و ونزوئلا)، تلاش های این گروه برای متعادل کردن مجدد و حفظ ثبات بازار را پیچیده کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش 20 درصد قیمت بلیت اتوبوس از روز 25 اسفند امسال خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
اقتصاد نیوز: بنا بر اعلام کاخ سفید، برنامه دیدار دوم رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی تغییر کرده و احتمال امضای توافق بین این دو نیز در هاله ای از ابهام فرو رفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
اقتصاد نیوز: سازمان ملل متحد از کارشکنی رژیم سعودی در تحقیقات مربوط به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد این رژیم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش ساختمان دو طبقه و گرفتار شدن یک کارگر زیر آوار خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: طرح اختصاص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: صبح امروز برزو ارجمند در اینستاگرام خود از درگذشت خشایار الوند نویسنده مجموعه پایتخت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در اوایل سال 98 گفت: استخدام معلمان حق التدریسی نیز سال آینده انجام می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: در سال میلادی جدید، آمریکا بزرگترین خریدار کالاهای پاکستانی است و انگلیس و چین در رده های بعدی قرار دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
اقتصاد نیوز: قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که دلار با تردیدها نسبت به نتیجه مذاکرات آمریکا و چین، موفق شد بخشی از افت روز گذشته خود را جبران کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
اقتصاد نیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: باید نسبت به آگاه سازی ملت در خصوص افتخاراتمان اقدام کنیم و آنچه را دشمن به عنوان پیروزی ما نام می برد به اسم عزت ملی در کام ملت شیرین کنیم.
  • ۱