دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 20 اسفند 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
اقتصاد نیوز:معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مردم فریب قرص های تبلیغی لاغری در شبکه های فارسی زبان را نخورند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
اقتصاد نیوز:پسر بچه 6 ساله که عمیقا محو بازی با گوشی موبایل شده بود متوجه نشد که چه بلایی بر سر خود آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
اقتصاد نیوز:گوگل به تدریج الگوریتم ها و نتایج جست وجوهای خود را به سمت و سویی هدایت کرده که برای کاربران مفید و مثبت باشند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۴    
اقتصاد نیوز:آیاندا پاتوسی بازیکن 26 ساله آفریقایی تیم فوتبال استقلال که با حضور در ترکیب آبی پوشان توانسته در گلزنی نقش بسزایی داشته باشد این روز ها برای رفتن به محل تتمرین با خودروی پراید جا به جا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
اقتصادنیوز: محمدتقی مصباح یزدی گفت: خالی کردن دین از محتوای زندگی جدی انسان به معنی سکولاریسم است؛ امروز تمام قدرت های بزرگ دنیا همین امر را به شکل های مختلف تقویت و توطئه و تربیت می کنند و بر این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از روند کاهشی قیمت تعدادی از خودرو های داخلی در بازار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۴    
اقتصاد نیوز:همچنان ماجرای دادگاه رسیدگی به پرونده مالی و مالیاتی حسین هدایتی دولابی میان سرتیتر اخبار به چشم می خورد و تبعات آن دامن گیر خیلی از فوتبالی ها شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اقتصادنیوز: ایست قلبی ناگهانی اصطلاحی پزشکی است که در زمان توقف فعالیت قلب به کار برده می شود. همان گونه از نام آن مشخص است، این شرایط بدون هیچ هشداری و به صورت ناگهانی رخ می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۸    
اقتصادنیوز: اول آنکه، هیچ کسی نمی گوید که باید قهوه را ترک کنید. این عادت فواید خودش را دارد. اما اگر فکر می کنید که در خوردن قهوه و مصرف کافئین زیاده روی می کنید و می خواهید که عادت قهوه خوردن را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۸    
اقتصادنیوز: برای درمان سرفه های شدید می توان تخم بهدانه + تخم بارهنگ + نشاسته + 19 عدد عناب + 5 عدد سپستان با هم در یک قوری چینی دم کرد و قبل از خواب میل کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:در این یادداشت، نگاهی به 12 ستاره دنیای فوتبال و ناکامی آن ها در برابر برخی از تیم ها خواهیم داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
اقتصاد نیوز:در سال 2012 که سهام فیسبوک به صورت عمومی به بازار بورس عرضه شد زاکربرگ ماموریت این شرکت را تبدیل کردن دنیا به جایی بازتر و هوشمندتر اعلام کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
اقتصاد نیوز:نتایج طرح آمارگیری مرکز آمار ایران از فرهنگ رفتاری خانوارهای ایرانی نشان می دهد که 53 درصد از افراد بالای 15عضو شبکه های اجتماعی هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۴    
اقتصاد نیوز:مهندسان چینی که اخیرا با الگوبرداری از خورشید، یک راکتور آزمایشی را طراحی کرده بودند؛ پس از رسیدن به اهداف اولیه، قصد ساخت خورشید مصنوعی دیگری را دارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
اقتصاد نیوز: باشگاه رئال مادرید دیشب اعلام کرد زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی، یک بار دیگر هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
اقتصاد نیوز: بزودی عمیق ترین استخر دنیای افتتاح خواهد شد. وضعیت این استخر به گونه ایی است که اگر کسی شناگر ماهری نباشد از ورود آن وحشت خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
اقتصاد نیوز: مشمولان یارانه بگیر با واریز نود و هفتمین مرحله یارانه نقدی در شب گذشته بیش از 4 میلیون و 100 هزار تومان یارانه دریافت کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز:به نظر می رسد مهدی تاج همه چالش ها را به خوبی مدیریت کرد. با اتفاقاتی که رخ داد هم شائبه دخالت دولت در فوتبال رد شد و هم خواست های قانونگذار رعایت شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز:سقف نقل و انتقال روزانه پول (کارت به کارت) در نرم افزارهای پرداخت موبایلی از 3 میلیون تومان به یک میلیون تومان کاهش یافت و درخواست های بیشتر از یک میلیون، خارج از حد مجاز اعلام می شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
اقتصاد نیوز:هزاران نفر از مردم مسکو و دو شهر دیگر روسیه در شرق این کشور بر علیه محدود شدن اینترنت تظاهرات کرده و نسبت به این امر اعتراض کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
اقتصاد نیوز:ازدواج های ورزشی در ایران با زوج های جالب توجهی همراه بوده است که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۸    
اقتصاد نیوز:تنها 9هفته به پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر باقی مانده و نبرد برای فتح جام، هر روز حرارت بیشتری نسبت به روز قبل پیدا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۲    
اقتصاد نیوز:اپل گزارش تازه ای را در رابطه با زنجیره تامین خود منتشر کرده که براساس آن پسماند زیست محیطی همه محصولات اپل به صفر رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۹    
اقتصاد نیوز:بر اساس خبرهای منتشرشده در رسانه های جهان، سئول هفته بسیار بدی را در زمینه آلودگی هوا گذراند. به نظر می رسد کره جنوبی و چین برای رفع مشکل آلودگی هوا به سراغ ایجاد باران مصنوعی رفته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز:چندی است که انتشار موضع الیزابت وارن، سناتور آمریکایی پیرامون لزوم فروپاشی شرکت های بزرگ دنیای انفورماتیک بیش از پیش خبرساز شده است. اما ایا چنین چیزی به راحتی شدنی است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ به صورت منجمد و گرم تا تثبیت قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۷    
اقتصاد نیوز: تیم استقلال امشب و در دومین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی میزبان العین امارات خواهد بود. این در شرایطی است که هر دو تیم خط دفاع ضعیفی در اولین بازی خود داشته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۸    
اقتصاد نیوز:فیس بوک دو شهروند اوکراینی را به جرم سواستفاده از داده های شخصی کاربران مورد پیگرد قضایی قرار داده و قصد دارد آنها را به دادگاه بکشاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۲    
اقتصاد نیوز:پلتفرم هویت دیجیتال UID اولین پلتفرم احراز هویت مجازی در کشور است که با هدف ارائه راهکار برای مراحل طولانی شناسایی دیجیتال کاربران بر بستر اینترنت توسط شرکت دانش بنیان UID طراحی و آمادۀ ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۳    
اقتصاد نیوز: معمولاً نیروهای پلیس برای شناسایی افراد خلافکار از مجوز تفتیش اماکن مختلف استفاده می کنند، اما فناوری های جدید امکانات جدیدی را در اختیار آنها قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۴:۲۹    
اقتصادنیوز:همزمان با سفر رئیس جمهوری کشورمان به عراق، وب سایت دبکافایل وابسته به نهادهای اطلاعاتی نظامی اسرائیل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۴:۰۵    
اقتصادنیوز:بیش از 50 مقام پیشین نظامی و دیپلماتیک آمریکا در نامه ای خواستار بازگشت بدون پیش شرط و مذاکره مجدد به توافق هسته ای با ایران شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
اقتصادنیوز : مدیر ساز و کار مالی اتحادیه اروپا با ایران، به تهران آمد و مورد استقبال رؤسای نمایندگی های دیپلماتیک سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس (E3) قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
اقتصادنیوز : سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که شورای نگهبان مجدداً هشت مورد ایراد به لایحه بودجه سال 1398 گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
اقتصادنیوز : وزیر خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبر بی بی سی عربی با اشاره به اینکه حتی جنگ 8 ساله ای که از سوی صدام به مردم ایران و عراق تحمیل شد نتوانست میان دو ملت جدایی بیاندازد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۸    
اقتصادنیوز :رئیس جمهور با بیان اینکه ثبات و امنیت عراق را در راستای توسعه ثبات و امنیت ایران می دانیم، گفت: امنیت و توسعه منطقه بدون ثبات و توسعه ایران و عراق امکان پذیر نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شنیده ها حاکی از این است که دام وارد کشور می شود، اما از کشتی و هواپیما تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۶    
اقتصادنیوز :شهردار تهران گفت: در جلسات گذشته هیأت دولت موضوع نمایشگاه شهر آفتاب را مطرح کردم و خواستار حمایت دولت از آن شدم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
اقتصادنیوز :در پی مذاکرات وزیر صنعت،معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با همتایان عراقی خود، همزمان با سفر دکتر روحانی، 22 توافق صنعتی و تجاری میان دو کشور صورت گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
اقتصادنیوز :رئیس جمهور گفت: ایران برق و گاز مورد نیاز عراق را تأمین می کند و ما اعلام کردیم که برای صدور برق بیشتر آمادگی داریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار مرکز پژوهش ها و سازمان امور مالیاتی درباره فرار مالیاتی پزشکان را دقیق ندانست و گفت که کارگروه ویژه ای در کمیسیون برای بررسی علل فضاسازی علیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز :ساعت شهرآورد 89 پایتخت تغییر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا اقدامات و اظهارات احمدی نژاد را تلاش های بی ثمری برای تطهیر خود به منظور بازگشت به قدرت خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز :پرواز ET 302 اتیوپین ایرلاینز در مسیر آدیس آبابا به نایروبی صبح روز یکشنبه سقوط کرد و به این ترتیب ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز :منابع خبری از استعفای نخست وزیر الجزایر خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
اقتصادنیوز : سرمربی فرانسوی پس از 9 ماه به رئال مادرید بازگشت و دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
اقتصادنیوز :با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق 5 سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام های عالی رتبه دو کشور به امضاء رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
اقتصادنیوز :همزمان با سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عراق، معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که صدور ویزا برای زائران ایرانی و عراقی از اواسط فروردین 1398 رایگان می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
اقتصادنیوز :گزارشی از زندگی ملاعمر رهبر پیشین طالبان نشان می دهد که او سال ها در مجاورت پایگاه نظامیان آمریکایی در افغانستان به سر برده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
اقتصادنیوز؛ عفو بین الملل با انتقاد از رفتار مقامات سعودی با فعالان حقوق بشر اعلام کرده که علت بازداشت لجین الهذلول مشخص نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
اقتصادنیوز؛ بلومبرگ گزارش داد که عربستان سعودی در نظر دارد برنامه ای را اجرا کند که طی آن مالیاتی که توسط بانک های داخلی این کشور به دولت پرداخت می شود تا 20 درصد، یا 2 برابر نرخ فعلی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۸    
اقتصادنیوز؛ شورای دموکرات های یهودیِ آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ درباره انتخابات اسرائیل اعلام کردند: ترامپ محو عقاید خود شده است و به حقایق درباره خودش توجهی ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۸    
اقتصادنیوز؛ در تصویر زیر خنده احمد جنتی، علی شمخانی و ابراهیم رئیسی، رئیس جدید قوه قضائیه را مشاهده می کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ در آستانه برگزاری انتخابات در اسرائیل و در تلاش برای کسب آرای شهرک نشینان، رووین ریولین، رئیس اسرائیل از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با شبکه بی بی سی عربی تاکید کرد که ایران برخلاف آمریکا هرگز عراق را وادار به انتخاب میان یکی از دو کشور نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران و عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق 5 سند و یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان مقام های عالیرتبه دو کشور به امضا رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد به دنبال رسیدن به یک برداشت واحد نسبت به ابتکار "یک پهنه، یک راه" توسط تمامی دستگاه های اجرایی، سیستم بانکی کشور و افزایش همکاری های دوجانبه ایران و چین است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ سفر 3 روزه حسن روحانی، رئیس جمهوری به عراق که امروز دوشنبه آغاز شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
اقتصادنیوز؛ احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توییتی به یکی از دلایل خود برای مخالفت پیوستن به لوایح چهارگانه پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی رئیس جمهوری بعدازظهر امروز در کاخ نخست وزیری عراق مورد استقبال رسمی عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق قرار گرفت و سپس در دیداری خصوصی با یکدیگر گفتگو کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
اقتصادنیوز: امروز دوشنبه بازار طلا و ارز پایتخت هماند روزهای اخیر آرام بود و با کاهش نسبی قیمت ها همراه شد. دلار آمریکا زیر مرز 13 هزار تومان، سکه زیر مرز 4.5 میلیون و طلا زیر مرز 1 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۸    
اقتصادنیوز: قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شب گذشته مفتخر به دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی کل قوا شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۹    
اقتصاد نیوز:مطالعات جدید نشان می دهد احتمال بروز عارضه خشکی چشم مزمن در افراد مبتلا به میگرن بیشتر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۳    
اقتصاد نیوز: در این مقاله با 20 ویژگی همسر خوب و شریک زندگی مناسب آشنا می شوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز: با نزدیک شدن عید نوروز بسیاری از ما مشغول تمیز کاری و خانه تکانی شده ایم. در این بازه زمانی که دست هایمان در معرض کار خانگی بسیار قرار می گیرند مهم است سلامت ناخن هایمان را فراموش نکنیم و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور گفت: از 28 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 خودرو های دارای جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف نمی شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: کنگره ایرانیان کانادا با جمع اوری امضا از دولت این کشور خواسته است به پرونده مفسدین اقتصادی که از ایران به این کشور فرار می کنند ورود کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
اقتصادنیوز؛ گروه بنگاه ها: دو شنبه 20 اسفند ماه 1397 تولید کاتد مس به روش تانک بایولیچینگ در مجتمع بابک مس ایرانیان از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ میدکو آغاز شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی و برهم صالح، رؤسای جمهور ایران و عراق ضمن دیدار و گفتگو با یکدیگر بر ضرورت گسترش روابط میان دو کشور تاکید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اقتصادنیوز: دیابت نوع 2 به آهستگی ایجاد شده و علائم کمتری نیز ایجاد می کند. معمولا هنگام تشخیص دیابت نوع 2، بطور متوسط 5 سال از ابتلا به این بیماری می گذرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اقتصادنیوز: محققان به تازگی دریافته اند که پیاده روی روزانه می تواند در درمان آرتروز زانو مفید باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
اقتصادنیوز: آیا می دانید چه خوراکی هایی به افزایش تمرکز و کنترل حواس پرتی کمک می کند؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
اقتصادنیوز؛ مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس در پایان جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران، با حمله به سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، اتهاماتی به وی نسبت داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی در بخشنامه ای شرایط تامین اعتبارات یوزانس و ریفاینانس و مدت ارائه اسناد حواله ارزی را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: پرهیز از فعالیت شدید و خستگی, کم کردن آمیزش جنسی, پرهیز از غم و غصه, گفتگو با دوستان و اقوام ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: در آستانه سال نو، رئیس گروه گیاهی سازمان حفاظت محیط زیست، ایرانیان را از خرید سنبل آبی برحذر داشت و گفت: سنبل آبی سرطان زاست چون ریشه های این گیاه جاذب آلاینده ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز؛ برای نخستین بار از سال 1975 تاکنون شهر نیویورک آمریکا به دلیل هزینه کرد عمومی بالا و مهاجرت شهروندان از این شهر در معرض ورشکستگی قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: ازنظر علمی گیاهان آپارتمانی قسمت عمده آلاینده های هوای داخلی خانه ها را از بین نمی برند و اثر تصفیه کنندگی گیاهان آپارتمانی در فضاهای داخلی آپارتمان بسیار ناچیز است به طوری که می توان گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: سفید کردن دندانها با پوست موز نه تنها ضرری برای دندانهای ما ندارد بلکه برای دندانهای ما مفید هم هست زیرا پوست موز سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مختلف است و علاوه براین روش بسیار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله سیدعلی خامنه ای در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب های مرتبط با رهبری در توضیحاتی تاکید کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: برای درمان "غلظت خون" در آموزه های طب سنتی، دستورات و نسخه های مختلفی وجود دارد؛ در این مطلب با 6 دستور ساده طب سنتی برای درمان "غلظت خون" آشنا می شوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز؛ دیلی استار از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به لبنان با محوریت مذاکره درباره حزب الله خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
اقتصادنیوز: مصرف انار فوق العاده برای سلامتی موثر است و فواید بسیاری برای سلامت پوست و مو، جلوگیری از کم خونی، بهبود سلامت قلب و درمان بیماری ها دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز : وزیر بهداشت گفت: امیدوارم امسال با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضائی با تخلفات حوزه بهداشت به گونه ای برخورد شود که از ارتکاب مجدد تخلف جلوگیری کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به بهانه سفر حسن روحانی به عراق درباره دست بالاتر ایران در عراق نوشت: ایران، دارای دارای جثه کوچک با مغزی بزرگ است و ایالات متحده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز؛ سعدالحریری نخست وزیر لبنان امروز (دوشنبه) برای نخستین بار پس از تشکیل دولت جدید این کشور با سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی در ریاض دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز؛ جواد ترک آبادی، سفیر تهران در دمشق اعلام کرد که احتمال دارد رئیس جمهوری اسلامی ایران به زودی عازم سوریه شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
اقتصاد نیوز: فوق ستاره فوتبال جهان اخیرا سالگرد تولد یکی از فرزندان خود را به همراه خانواده اش جشن گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
اقتصادنیوز: رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو درباره عوارض احتمالی واکسن MMR (سه گانه) و نکاتی که والدین باید از آن اطلاع داشته باشند، توضیح داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
اقتصادنیوز: آهن یک ماده معدنی است که نقش های مختلف در بدن انسان را ایفا می کند. آهن یک ماده مغذی اساسی نیز محسوب می شود، به این معنی که باید آن را از مواد غذایی مصرفی خود تامین کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
اقتصادنیوز: برهم صالح رئیس جمهوری عراق گفت: برای رفع موانع همکاری با ایران از جمله در حوزه تجارت و گردشگری و زیارت تلاش می کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
اقتصادنیوز: شورای اقتصاد با خرید 20 فروند هواپیمای ای تی آر، سه فروند ایرباس جدید و پنج فروند هواپیمای ایرباس دست دوم موافقت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
اقتصادنیوز: به گفته رئیس اتاق اصناف تهران فقط نمایشگاه های بهاره در سه نقطه مصلی، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران به صورت قانونی فعالیت می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۶    
اقتصادنیوز: سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی در آستانه سالروز آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه به حالت آماده باش درآمده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
اقتصادنیوز: مقامات شرکت هواپیماسازی بوئینگ امریکا که قرار بود اواخر روز یکشنبه از یک فروند هواپیمای پهن پیکر 777 ایکس رونمایی کنند ...
  • ۱