دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 12 اسفند 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
اقتصادنیوز: بسیاری از ثبت نام کنندگان خودروهای خارجی با ابلاغ دستورالعمل ترخیص خودروهای وارداتی در گمرک مانده، در انتظار دریافت محصول ثبت نامی خود پیش از آغاز سال نو بودند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۶    
اقتصادنیوز: براساس آمار ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی تهران بیشترین تغییرات در 10 ماهه سال جاری مربوط به شاخص ارزش سهام معامله شده بوده که حاکی از افزایش 181 درصدی ارزش سهام معامله شده در مدت فوق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۸    
اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه گفت آمریکا از کشورهایی که با ایران همکاری می کنند، باج گیری می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
اقتصادنیوز: سینه درد مرتبط با قلب اغلب با تنگی نفس یا دشواری های دیگر در تنفس همراهی می شود. شما ممکن است تپش قلب یا ضربان سریع قلب را نیز تجربه کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:بانوی موفق شطرنج کشورمان که مدتی پیش به تیم هامبورگ آلمان محلق شده بود،چند روز پیش با این تیم در کشور آلمان مقام سوم را کسب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:دونالد ترامپ در این سال ها بسیار سعی کرده است که خود را به فوتبال نزدیک کند اما از سوی ستارگان فوتبال طرد شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز:فدراسیون جهانی فوتبال، قوانین جدیدی را برای این رشته اتخاذ کرده است که مهار ضربه پنالتی توسط دروازه بان را دشوار می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز:کارشناسان رسانه و متخصصان هوش مصنوعی معتقدند که انتخابات 2020 آمریکا بیش از هر زمانی تحت تاثیر ابعاد منفی هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
اقتصادنیوز : ورم پاها از جمله مشکلاتی است که در صورت خفیف بودن نگران کننده نیست اما در موارد شدیدتر، خوددرمانی توصیه نمی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
اقتصادنیوز: معاون وزیر صنعت گفت: با اجرای برنامه های حمایتی خوشبختانه صنعت خودرو و قطعه سازی کشورمان با قدرت در حال تولید هستند و میزان تولید نیز روند افزایشی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
اقتصادنیوز: وقتی مفاصل دست ها دچار آرتروز می شود منجر به احساس درد و خشکی می شود و این درد زمانی که از دست ها بیشتر کار بکشید بدتر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
اقتصادنیوز: داشتن شکمی برآمده و چاق برای هرکسی ناخوشایند است، نه تنها از جهت زیبایی بلکه به این دلیل که اندازه ی زیاد دور کمر یک عامل خطرناک جهت ابتلا به برخی بیماری هایی است که ناشی از تجمع چربی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۰    
اقتصاد نیوز: طرح فروش نقدی خودروهای هیوندای آزرا از سوی کرمان موتور اعلام شد. این طرح از فردا دوشنبه مورخ 13 اسفندماه 97 آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد نیوز:پس از اینکه چند نرم افزار در گوشی کاربران ایرانی شرکت اپل غیرفعال شد اکنون خبر رسیده است که بعضی از آن ها توسط مهندسان هوشیار ایرانی بار دیگر به سیستم عامل آی اواس بازگشته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
اقتصاد نیوز:دولت کنونی آمریکا با فشار بر شرکت های فعال در زمینه 5G در صدد است تا از این فناوری به نفع خود استفاده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
اقتصاد نیوز:به نظر می رسد قطر و ضخامت اتمسفر زمین بسیار فراتر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد و بر این اساس برخی از پژوهشگران اعتقاد دارند که انسان هرگز موفق به ترک اتمسفر زمین نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
اقتصادنیوز: چهار کشور اروپایی ضامن برجام در دیدارهایی با نمایندگان ایران سه شرط را برای ادامه همکاری با ایران مطرح کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز:توییتر شبکه ای اجتماعی است که از سال 88 در ایران فیلتر شده و وزیر ارتباطات کشورمان می گوید که موضع گیری های آن زمان این شبکه علیه حکومت ایران باعث شده که دسترسی به توییتر در داخل کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:باشگاه فوتبال لس آنجلس گلکسی آمریکا مجسمه دیوید بکام، ستاره انگلیسی پیشین خود را به صورت رسمی رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
اقتصاد نیوز:مدیر یک باشگاه فوتبال در اروپا اعتراف کرد آنها در سال های گذشته برای نتیجه گیری بازیکنان حریف را مسموم می کردند. این صحبت های بازتاب بسیار زیادی در فوتبال جهان داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز:گوگل طی سال های گذشته تلاش های زیادی برای حفظ امنیت کاربران اندرویدی کرده و در آخرین اقدام، ظاهرا اهالی مانتن ویو جلوی انتشار یک میلیون اپلیکیشن که مشکلات امنیتی داشته اند را گرفته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز:در روزهای اخیر بسیاری از کاربران به خاطر افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی اعتراض داشتند که به همین دلیل مدیران اسنپ و تپسی با اطلاعیه ای در خصوص این افزایش قیمت توضیح دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد نیوز:توپ های علی علیپور بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ هجدهم به تیر دروازه ی حریفان خورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز:دانشمندان در پژوهشی جدید کشف کردند که در شکم موجوداتی که در عمیق ترین قسمت های اقیانوس ها زندگی می کنند، پلاستیک وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۸    
اقتصاد نیوز:مردی که به دلیل انسداد مجرای بینی، قابلیت بویایی خود را از دست داده بود، با مراجعه به پزشک متوجه شد، دندانی درون بینی او روییده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز: در روزهای گذشته برف سنگینی کشور آمریکا را سفید پوش کرد. این موضوع باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره شهروندان این کشور شد با این حال یک بازی فوتبال در این شرایط برگزار شد که سوژه رسانه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۰    
اقتصاد نیوز:باشگاه پرسپولیس در خصوص یک صفحه اینستاگرامی در ماه های گذشته دچار چالش عجیبی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۵    
اندیشکده شورای آتلانتیک در مطلبی به قلم فاطمه امان نوشت: سالهای متمادی است که پاکستان میان ایران و عربستان بی طرفی پیشه کرده اما شاید این بار ناچار باشد که یک طرف را برگزیند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
دقایقی پیش محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به اظهارات در خصوص مصوبه افزایش حقوق واکنش نشان داد و اعلام کرد که در صورت تصویب نهایی دولت آن را اجرا خواهد کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
دانشمندان امریکایی ساعتی ساخته اند که تاریخ مرگ انسان را پیش بینی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، از نجات جان 230 نفر گرفتار در برف و کولاک، الیگودرز خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۱    
دختر ترامپ می گوید سخت ترین کار دنیا را دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۴    
کریمی قدوسی در ادعایی عجیب در توییتر خود مدعی شد که اگر ریاست جمهوری و وزارت خارجه در جریان سفر اسد به تهران قرار داشتند، ممکن بود هواپیمای اسد مورد تهاجم آمریکا و اسرائیل قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه استعفای مجمد جواد ظریف از سمتش را به دلیل یک سری ناهماهنگی ها طبیعی ارزیابی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری اینترنتی از 400 شهروند علاقه مند به فوتبال خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از زمان قطعی حضور حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری باید نقد کارشناسی و تحلیل واقع بینانه را بر تملق و تمجید و تبلیغ ترجیح دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
شرکت به پرداخت ملت که در چند ماه اخیر تغییراتی در هویت بصری خود تجربه کرده است، به تناسب تغییرات مذکور و در راستای ارتقای تجربه کاربری مشتریان خود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۸    
رسانه های فلسطینی یکشنبه شب اعلام کردند که هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را بمباران کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرده که از عصر امروز شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش نسبی دما در استان های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
دادستان قزوین گفت: ذخایر استراتژیک هر استان، متعلق به همان استان است و به همین سبب نباید اجازه خروج این ذخایر را بدهیم چراکه آنگاه در وضعیت فعلی پیش آمده باید به دنبال تأمین همین ذخایر باشیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
ماجرای جابجایی آرای پیامکی مردم برای یک برنامه تلویزیونی ابعاد جدیدی به خود گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای اروپایی خواست که همانند انگلیس حزب الله را سازمانی تروریستی اعلام کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: در پی بالا گرفتن رقابت روسیه و آمریکا برای تصاحب بازار هسته ای عربستان، یک مقام روسی روز یکشنبه از آمادگی مسکو برای فروش فناوری رآکتورهای هسته ای نسل سوم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد: قیمت خودرو های در حال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، پژو 405 و پراید 131، یک تا 2.5 میلیون تومان در بازار کاهش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مشکلات نمی تواند مردم را از نظام جدا کند ولی اگر مسئولان به وظایف خود به درستی عمل نکنند پاسخ درخوری از مردم خواهند گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
شماری از اعضای جنبش راستگرای ضد مهاجرت موسوم به پگیدا شامگاه یکشنبه با آویزان کردن یک عروسک بر سر در مسجدی در شهر لاهه واقع در غرب هلند، به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توهین کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۷    
یک منبع آگاه در بیمارستان باقرالعلوم اهر از افزایش آمار مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در اهر به 102 نفر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خودرو لامبورگینی قاچاقی که در شهر شیراز توسط عوامل انتظامی این شهر متوقف شده و قاچاق بودن آن احراز شده بود، مالک آن به پرداخت 22 میلیارد ریال محکوم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
به همین سادگی ممکن است به دهه 60 و عصر کوپن برگردیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز؛ روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد: ترامپ رآکتورهای هسته ای مورد استفاده در ساخت سلاح اتمی به عربستان می فروشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن به دنبال ایجاد ائتلاف برای تغییر دولت در ونزوئلا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
اقتصادنیوز؛ قیمت هر کیلوگرم کاهو بین 8 تا 15 هزار تومان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز: اگر کاربر فعال شبکه های اجتماعی باشید احتمالا این روزها مطالب و اظهارنظرهای متنوعی در فضای مجازی درباره استعفای جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان دیده اید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری ادعاهایی عجیب درباره روحانی، اطرافیان وی و اعضای دولت مطرح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به تعطیلی نیروگاه بوشهر برای برخی تعمیرات و جابه جایی سوخت گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ روزنامه الشرق الاوسط به نقل از "منابع آگاه" مدعی شد که چهار کشور اروپایی آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه با تصویب لوایح چهارگانه، پای دشمنان به کشور باز می شود، اظهار کرد: حوزه اجازه نمی دهد با لوایح استکباری پای دشمنان به کشور باز شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز: یک مقام مسئول گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و مرغ آماده به طبخ همچنان در کانال 16 هزار تومانی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز: معاون وزیر جهاد با بیان اینکه واردات گوشت به اندازه کافی انجام شده است،گفت: قیمت شکر به زودی متعادل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در توضیح دیدارش با پوتین گفت که محور صبحت هایش ایران بوده و مدعی شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس از پیشنهاد برخی از نمایندگان برای خروج از برجام با برگزاری همه پرسی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
سید امیر حسین مدنی در آیین ارسال 100 هزار قلم کالای ورزشی به مناطق محروم کشور گفت: امروز 2 هزار و 500 پک لوازم ورزشی که هر یک از آنها شامل 40 قلم کالای ورزشی هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۷    
اقتصادنیوز: شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری، با افزایش 72 واحدی به 164 هزار و 443 واحد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
اقتصادنیوز؛ پرونده نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با پیروزی قاطع ائتلاف برای فردا بسته شد و تمام 40 نفر اعضای این ائتلاف به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران راه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
سرور مجازی ایران، با توجه به قرارگیری در بهترین دیتاسنترهای کشور یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام کسب وکارها و سرویس های آنلاینی که نیاز به زیرساخت داخل کشور دارند، است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
اقتصادنیوز: یک شرکت مهندسی در محدوه غربِ تهران استخدام می نماید./ ایران استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
کمپانی خودروسازی پونتیاک یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید خودرو در دنیاست که ابتدا در کشور آمریکا راه اندازی شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز: یک پایگاه خبری فعال و با سابقه جهت تکمیل کادر خود از بین علاقه مندان سه نفر خانم و یا آقا به عنوان خبرنگار در تهران استخدام مینماید./ ایران استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
اقتصادنیوز: ستخدام منشی خانم مسلط به نرم افزارهای آفیس و تایپ در تهران
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
اقتصادنیوز: در دومین روز هفته قیمت دلار، طلا و سکه روی مدار نزولی حرکت کرد. سکه حوالی مرز 4.5 میلیون تومانی قرار گرفت، دلار به سمت مرز 13 هزار تومانی حرکت کرد و طلای آبشده وارد کانال 1.7 میلیونی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
هر زمان که یکی از این دو غول آلمانی برنامه ای برای عرضه یک مدل جدید در بازار را دارد طرف مقابل نیز برای تکمیل این رقابت و به دست گرفتن بازار سعی در ارائه مدلی بهتر با ویژگی های رقابتی بیشتر را دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده های شغلی زیر نیازمند است./ ایران استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز:خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس تبصره 28 لایحه بودجه سال 98، شهرداری موظف شده است هزینه های مصرفی خود را تا 70 درصد کاهش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز:شاید نشنیده باشید که سید ابراهیم رئیسی که اکنون از مخالفان پالرمو است،خودش چندین سال قبل در نشست این کنوانسیون شرکت کرده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
معمولاً پیدا کردن یک خودروی شاسی بلند در بازار ممکن است شمارا به هزینه های بالایی مجبور کند و ناچار به پرداخت 500 یا 600 میلیون تومان شوید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
بی شک همه ما با شنیدن نام بی ام و M3 به یاد قدرتمندترین و ماندگارترین خودرو دهه 80 میلادی می افتیم. بی ام و با معرفی بی ام و M3 در دهه 80 در جهان کولاکی به پا کرد که هنوز هم با شنیدن نام آن در دل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
اپل آسترا هاچ بک، یکی از بهترین خودروهای خانوادگی بازارهای جهانی از سال 2010 تا به امروز به حساب می آید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: کانون فیلم خانه سینما در برنامه آینده خود، فیلم سینمایی خط قرمز ، ساخته مسعود کیمیایی را به نمایش می گذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: ادغام بانک های نظامی در بانک سپه در حالی کلید خورده که با تغییر تابلوی شعب این بانک ها، بانک سپه به پُر شعبه ترین بانک کشور تبدیل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: دندان درد یک از عارضه های رنج آور و ناراحت کننده است که با چند روش طبیعی و خانگی می توان آن را به سرعت التیام بخشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۲    
به قول قدیمی ها برتری بیشتر در زور بازو خلاصه می شود تا ظاهر و این جمله در قیاس میان خودروها بیشتر از هر چیزی نمود پیدا می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز: طبق اعلام موسسه ملی سلامت آمریکا، از هر 10 زوج، یک زوج دچار ناباروری بوده و در تلاش برای فرزنددار شدن هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه افزایش حجم سفر در خط 5 متروی تهران و حومه و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران محترم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: دولت روسیه با صدور دستورالعملی قوانین جدیدی برای فعالیت شرکت های اپراتور ماهواره های مخابراتی جدید وضع کرده و فعالیت آنها را در این کشور محدود کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
اقتصادنیوز؛ غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه گفت: اتهام حسین فریدون اتهام اخلال در نظام اقتصادی نیست و مشمول اجازه (رهبری برای رسیدگی ویژه به مفاسد اقتصادی) نمی شود و مشمول قانون قبلی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
اقتصاد نیوز:بازیگر محبوب و مردمی سینما و تلویزیون کشور این روزها برای حضور در یک فیلم سینمایی در کشور ژاپن حضور دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز؛ اینستاگرام ضمن حذف پست اینستاگرامی حسین امیرعبداللهیان، مشاور رییس مجلس در امور بین الملل وی را تهدید کرد که در صورت تکرار موارد مشابه، صفحه او را از دسترس خارج می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
اقتصادنیوز؛ مصوبه امروز مجلس و محرومیت افرادی مانند علی لاریجانی از کاندیداتوری دوباره برای انتخابات پارلمان، زمینه ها برای جلوس محمدباقر قالیباف بر صندلی ریاست مجلس را بیش از پیش مهیا کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
اقتصاد نیوز:پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در خصوص زندانی شدن هدایتی و دریافت پول توسط برخی از بازیکنان از وی صحبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۸    
اقتصادنیوز: بدن انسان برای کمک به حفظ توازن در مایعات بدن نیاز به نمک دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه هفته گذشته در برخی سایت ها از استعفای وزیر امور خارجه منتشر شد بخش های گزینشی و دست کاری شده از قسمت هایی از متن استعفا بوده و فاقد اعتبار و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
اقتصاد نیوز:دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور بر اهمیت رمز ارزها برای حل مشکل نقدینگی و تبادلات ارزی در کشور تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
اقتصاد نیوز:شایان مصلح به دلیل مصدومیت در فهرست 20 نفره پرسپولیس جای ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۴    
اقتصادنیوز: شیرزاد گفت: قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید 12 تا 17 درصد کمتر از قیمت بازار در مراکز عرضه می شوند.
  • ۱