پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۲۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 17 اسفند 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
اقتصادنیوز: چهار آیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها به 16 هزار و 500 تا 16 هزار و 800 تومان رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز:اینستاگرام قصد دارد یک ویژگی جدید عرضه کند تا به کاربرانش اجازه دهده همراه دوستان خود ویدئو تماشا کنند. این ویژگی در ویدئو چت و در قسمت دایرکت اینستاگرام قابل دسترسی خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز: خیلی از زوج ها به دلیل ارتباط نه چندان خوشایندی که با خانواده ی همسر خود دارند، در زندگی زناشویی خود دچار کشمکش هایی می شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
افتتاح پروژه راه آهنِ قزوین-رشت را به ملتِ شریف ایران و مردم عزیز گیلان تبریک می گویم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
اقتصادنیوز: سال رو به پایان است و قرار است یک بار دیگر به دور خورشید بگردیم! یکی از بهترین کار هایی که در این روز های پایانی سال می توانیم انجام دهیم این است که با خود خلوت کنیم و ببینیم سال گذشته را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۶    
اقتصاد نیوز: یکی از مدیران ارشد شرکت مخابراتی و ارتباطی هواوی چین خطاب به آمریکا اعلام کرد که این شرکت برای هیچ فرد و یا کشوری تهدید امنیتی نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
اقتصادنیوز: دادگاه رسیدگی به شکایت صالحی امیری از الیاس نادران نماینده سابق مجلس فردا در شعبه 1057 کیفری کارکنان دولت برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۹    
اقتصاد نیوز:مرورگر گوگل کروم اخیرا دچار باگ امنیتی جدیدی شده است و از همین رو به کاربران این مرورگر قویا پیشنهاد می شود که آن را سریعا به روزرسانی کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۶    
اقتصادنیوز: یکی از رهبران جریان صدر در عراق از سرقت 50 تن طلای این کشور توسط داعش خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۶    
اقتصاد نیوز:اگر صاحب یک موقعیت یاب جی پی اس یا ابزارهای مجهز به آن هستید، بهتر است تا قبل از پایان تعطیلات نوروز حتماً به فکر بروزرسانی نرم افزاری آنها باشید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۱    
اقتصاد نیوز: هواداران به شکل های مختلف اعتراض های خود به تیم های فوتبال را نشان می دهند اما یکی از آنها در اروپا بسیار نادر بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز:ورزشکاران زن مشهور جهان برای حقوق زنان و برابری تمام تلاش خود را کردند و به حقشان رسیدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز:استقلال با پیروزی خفیف مقابل نفت مسجدسلیمان، به نزدیک ترین فاصله در سه فصل اخیر با پرسپولیس رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
اقتصاد نیوز:موسسه تحقیقاتی IDC پیش بینی خود برای بازار گوشی های هوشمند طی سال 2019 را منتشر کرده که بر اساس آن باید بار دیگر شاهد کاهش فروش در بازار جهانی موبایل طی سال جاری میلادی باشیم
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۴    
اقتصاد نیوز:شرکت سامسونگ حق امتیاز اختراع جدیدی را ثبت کرده که به نظر می رسد به ساخت نخستین تلویزیون بی سیم جهان مربوط باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز: حضور دلال ها سمی مهلک در فوتبال ایران بوده و آنها این ورزش را در شرایط نا مناسبی قرار می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۳    
اقتصاد نیوز:ظاهرا چند نمونه اولیه از مدل های مختلف آیفون وجود دارند که اپل آن ها را گم کرده و این گوشی ها در حال حاضر در دست افراد ناشناس قرار دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز:بیت کوین در سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و معدن کاوهای آن نیز درآمد آن چنانی کسب نکردند. این روند اخیرا کمی بهبود یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۸    
اقتصاد نیوز:در جریان جنگ جهانی دوم، این دوربین های کوچک را به کبوترها می بستند و بعد کبوترها را رها می کردند تا به طور خودکار سدها عکس گرفته بشود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۵    
اقتصاد نیوز:پرسپولیس این روزها در خانه به هیچ حریفی رحم نمی کند و خارج از خانه هم میزبانانش را خوشحال می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۹    
اقتصاد نیوز:کمپانی ب ام و به زودی با پرداخت 800 میلیون یورو به جای رقیب خود آئودی، به عنوان اسپانسر اصلی و سهامدار باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۶    
اقتصاد نیوز:یک مقام مسئول در اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی در پاسخ به اعتراض مشتریان به تخفیف های ساختگی در فروشگاه های اینترنتی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۴:۴۱    
اقتصادنیوز: جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد به عنوان بخشی از اقدامات دولت این کشور برای کسب آزادی نازنین زاغری - راتکلیف، تصمیم گرفته است به او حمایت دیپلماتیک اعطا کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۹    
یکی از جالب ترین ازدواج های سال 97 عصر امروز در اصفهان رقم خورد جایی که دو کاپیتان زنان و مردان سپاهان به یکدیگر رسیدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۳    
زوج جوان اراکی که در یکی از مراکز خرید این شهرستان درخواست ازدواج مغایر شئونات اسلامی کرده بودند، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی پلیس استان مرکزی دستگیر شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۱    
اقتصادنیوز: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای موسسه عالی فقه و علوم اسلامی تاکید کردند: طلبه ما، استاد ما، فاضل ما، عالِم ما، مرجع ما اگر چنانچه معتقد به این تحوّل عظیمی که اسمش انقلاب است، بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
رییس کلانتری 103 گاندی از نجات فردی که قصد خودکشی داشت، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
نخست وزیر پاکستان گفت که به هیچ جماعت تندرویی اجازه نخواهد داد در خاک پاکستان فعالیت و از آن برای حملات تروریستی به خارج استفاده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت: با وجود شکست نشست با رهبر کره شمالی در ویتنام با کیم جونگ اون هنوز رابطه خوبی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تایید مصوبه افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان دولت توسط شورای نگهبان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
گزارش هایی حاکی است هم اکنون فردی قصد خودکشی در پل طبیعت ، واقع در اتوبان مدرس تهران دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۲    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران اعلام کرد: تنها در سال 2018، با یک هزار و 557 پرونده اطلاعاتی، 806 تن انواع مواد مخدر در ایران کشف و ضبط شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجام را حاصل توافق جمعی دانست که پای آن را امضا کرده اند، از این رو همه باید به آن پایبند باشند و احترام بگذارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
وزیر کشور آلمان تصریح کرد دولت متبوعش قصد ندارد کلیه شاخه های حزب الله لبنان را تروریستی اعلام کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در حال بررسی نتایج انتخابات اتاق بازرگانی اهواز هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه بار دیگر به ترکیه درباره خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
گروهی از فعالان صلح طلب و مخالفان نظام حاکم آمریکا پس از سفری 9 روزه به ایران و دیدار با وزیر خارجه کشورمان و بازدید از موزه صلح در یادداشتی ضمن شرح دستاوردهای این سفر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
رسانه های روسی به نقل از وزیر دفاع ترکیه خبر داده اند که از امروز جمعه گشت زنی مشترک مسکو و آنکارا در شهر ادلب در شمال سوریه آغاز شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۷    
رئیس کل گمرک از واردات 11 میلیارد دلاری کالاهای اساسی طی 11ماهه سالجاری خبر داد و تاکید کرد: در کالاهای اساسی بحران که نداریم هیچ، بلکه دربرخی اقلام مانند ذرت و گوشت با افزایش واردات مواجه بودیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، صادرات نفت این کشور در ماه فوریه به رکورد 3.36 میلیون بشکه در روز رسیده که از تولید امارات متحده عربی، کویت و ایران، که اعضای اوپک هستند بیشتر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: به علت ریزش شدید برف برخی از مدارس این استان در نوبت صبح روز شنبه 18 اسفند ماه تعطیل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۸    
یک منبع آگاه در دولت آمریکا از استعفای قریب الوقوع وزیر نیروی هوایی این کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۴    
اقتصادنیوز؛ وبسایت خبری عصر ایران در واکنش به سخنان امروز غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره FATF یادداشتی منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز: پنج پرواز امروز فرودگاه مهرآباد به دلیل وضعیت نامناسب جوی لغو شد و به محض بهبود شرایط جوی و فراهم شدن دید مناسب برای خلبان، انجام پروازها در دستور کار قرار می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
اقتصادنیوز: در پی اعلام برنامه نقد سینما مبنی بر نقد و بررسی فیلم آشغالهای دوست داشتنی بدون حضور کارگردان، محسن امیریوسفی تایید کرد که اجازه حضور در برنامه تلویزیون را پیدا نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ علیرضا معزی، در واکنش به برخی شایعه پردازی ها درباره سفر روحانی به گیلان، مخالفان دولت را به اجیرکردن افرادخاص برای حمله به دولت و رئیس جمهور متهم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از طرف خود و نمایندگان مجلس، در پیامی انتصاب ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز: یک دیپلمات سابق کشورمان تاکید کرد: تغییر در روابط ایران و آمریکا امکانپذیر است، اما هم نیازمند صبر است و هم روش مناسب ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان ضمن ابراز عدم تمایل برای تحریم شرکت هوآوی چین، برای مقابله با تعرفه گذاری دولت ترامپ اعلام آمادگی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود تأکید کرد: اعمال تحریم علیه حزب الله و درج نام آن در لیست گروه های تروریستی، جنگ علیه مقاومت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
اقتصادنیوز؛ احمد زیدآبادی، روزنامه نگار نسبت به اظهارنظر اکبر گنجی، روزنامه نگار خارج از کشور درباره ابراهیم رئیسی، رئیس جدید قوه قضائیه واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز: امام جمعه بندرعباس گفت: مردم نگذارند گردن کلفت های پولدار در عرصه انتخابات وارد شوند و بر سلامت انتخابات تاثیر بگذارند. نگذارید گردن کلفت های پولدار در عرصه انتخابات وارد شوند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز: نشریه قطری العربی الجدید به تحلیل رفتاری حسن روحانی پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به مناسبت 8مارس روز جهانی زن گفت : وظیفه داریم که حقوق زنان و مساله برابری زن و مرد را که طی دهه ها تلاش به دست آمده حفظ و اطمینان حاصل کنیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
اقتصادنیوز: سید عزت اللّه ضرغامی رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در پیج توئیتری خود، انتصاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان از دستگیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام های ارتشا و اختلاس خبر داد و گفت: یکی از معاونین وی نیز در ارتباط با این اتهام دستگیر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
اقتصادنیوز؛ بر اساس گزارش مجله فوربز از ثروتمندترین افراد جهان، ثروت شخصی دونالد ترامپ 3.1 میلیارد دلار باقی ماند اما او در لیست میلیاردرهای برتر جهان که مجله فوربز منتشر می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز؛ پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان در سخنانی گفت که اگر واشنگتن تصمیم داشته باشد تعرفه های یکجانبه ای را علیه اروپا وضع کند، بروکسل نیز با اقدامات مقابله ای پاسخ خواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز: مسئله اختلاف و تعارض منافع میان ایران و روسیه در بحران سوریه در چند سال اخیر همواره مورد توجه رسانه های منطقه ای و بین المللی بوده و ناظران از شکاف ها میان دو کشور در بحران سوریه سخن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشور برای فرهنگ و حجاب متولی ندارد که این یک نقص بزرگ است، نباید در خصوص امر به معروف بی تفاوت باشیم، غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
اقتصادنیوز؛ 16 تن از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان طی نامه ای به مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، از مداخله دولت کشوشان در ونزوئلا انتقاد کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور، به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مسئولیتم در کسوت نمایندگی ولی فقیه به اتمام رسیده وبسیار خوشحالم این امانت سنگین از دوشم برداشته شده و از ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
اقتصادنیوز؛ نظامیان ارتش اسرائیل به منظور ممانعت از ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در قدس اشغالی به حالت آماده باش درآمدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تعداد شعب بانکی با در نظر گرفتن نیازها و ملاحظات منطقه ای کاهش می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز؛نادر طالب زاده در برنامه تلویزیونی عصر میزبان محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک در دولت احمدی نژاد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
اقتصادنیوز؛ محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی افراد با تحلیل های غلط مشکلات کشور را ناشی از استکبارستیزی و چاره حل آنها را در سازش با دشمن می دانند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
اقتصاد نیوز:لیونل مسی رکوردهای زیادی را در دنیای فوتبال به اسم خود ثبت کرده و حالا در آستانه ثبت رکوردی جدید است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
اقتصادنیوز؛ رسانه ها از سقوط یک فروند جنگنده هند در مرز پاکستان خبر می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
اقتصادنیوز؛ ز، رئیس جمهوری فنلاند اعلام کرد که استعفای دولت را پذیرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
اقتصادنیوز؛ بنابر گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) جنگنده های ائتلاف آمریکایی پنجشنبه شب منطقه ای در حومه شرقی دیرالزور سوریه را با بمب های حاوی فسفر سفید بمباران کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
اقتصادنیوز؛ روابط عمومی نیروی دریایی ارتش از دفع حمله دزدان دریایی به یک نفت کش ایرانی در محدوده تنگه باب المندب خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
اقتصادنیوز؛ سفارت سوییس در تهران در واکنش به انتقاد مخاطبان ایرانی نسبت به توییت این سفارتخانه در معرفی اسکناس جدید 1000 فرانکی و ارزش گذاری آن با برخی محصولات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
اقتصادنیوز؛ هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 1294 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 0.68 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
اقتصادنیوز؛ غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از خطبه های نمازجمعه تهران با بیان اینکه الحاق به کنوانسیون های CFT و پالرمو در شرایط تحریم حسنی برای کشور ندارد، گفت: اروپا در برجام ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
اقتصادنیوز؛ کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه حوزه علمیه جبهه جنگ نرم فرهنگی استثمار و استعمار است گفت: ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
اقتصادنیوز؛ بر اساس یک نظرسنجی از فعالان حوزه انرژی، با ادامه کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و افت تولید ونزوئلا تحت تحریم های آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۸    
اقتصاد نیوز:مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتگویی با برنامه ورزشگاه ادعایی عجیب درباره توصیه یک سفیر اروپایی برای بازداشت عادل فردوسی پور را مطرح کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
اقتصاد نیوز:هشتم مارس، روز جهانی زن در همه کشورهای جهان گرامی داشته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
اقتصاد نیوز:"ایجاد شفافیت"، "جلوگیری از ایجاد رانت" و "صرفه جویی در هزینه ها" از کارکردهای اصلی "دولت الکترونیکی" هستند؛ اما چرا چنین طرح خوبی علی رغم همه تبلیغاتی هم که برای آن می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
اقتصاد نیوز:گوگل امروز به مناسبت روز جهانی زن لوگوی خود را تغییر داد و با انتشار جملاتی از زنان بزرگ، این روز را تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که هند در حال گفت وگو با آمریکاست تا بتواند برای ادامه خرید نفت ایران همچنان در برابر تحریم ها از معافیت برخوردار باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از ارائه گزارشاتی به مقامات مسئول درباره دلایل گرانی های اخیر خبر داد که بخش زیادی از این گزارش ها طبقه بندی و محرمانه بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران طی امروز (17 اسفند) گفت: انتظار می رود کیفیت هوای پایتخت در طول امروز در شرایط سالم باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: اکنون با توجه به حل مشکل رجیستری و بازگشت به شرایط قبلی قیمت ها 20 تا 30 درصد افت داشتند واکنون با ورود گوشی های مصادره ای این شیب ارازن شدن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی گفت: کولاک و بارش برف شب گذشته و بامداد امروز راه ارتباطی بیش از 50 درصد از روستاهای این استان را بست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
اقتصادنیوز: حزب جمهوری خلق پیشنهاد کرد به منظور پیگیری مطالبات و حل مشکلات حقوقی و اجتماعی زنان وزارت جدیدی به نامه وزارت زنان تاسیس شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
اقتصادنیوز: جنگ تجاری رئیس جمهور آمریکا گریبان نزدیک ترین متحد این کشور را هم گرفت و دونالد ترامپ برای کاهش امتیازات تجاری رژیم صهیونیستی تلاش می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
اقتصادنیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، همزمان با بازدید میدانی نخست وزیر این رژیم از مرز نوار غزه و مصر، به سمت یک پایگاه اسرائیلی (در مرز غزه) تیراندازی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
اقتصادنیوز: سفیر آمریکا در امور آزادی های مذهبی امروز (جمعه) از پکن درخواست کرد تا به اذیت و آزار مذهبی در چین پایان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
اقتصادنیوز: دولت رژیم صهیونیستی پنج شنبه شب توافق جدیدی را با اردن امضا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر بیش از 80 درصد بازار دارویی روسیه در اختیار داروهای ایرانی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۶    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه چین از آمریکا خواست با کنار گذاشتن تفکر بازی مجموع صفر، همراه با چین در یک مسیر و در جهت تعمیق روابط، تامین منافع متقابل و همکاری برد - برد گام بردارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۶    
وزیر مشاور دولت پاکستان در امور پارلمانی با اشاره به افزایش حجم مبادلات تجاری این کشور با جمهوری اسلامی ایران طی هشت ماه گذشته گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۷    
برخی منابع خلیج فارس از اعلام آمادگی قطر برای حل اختلافات یکجانبه با عربستان بدون مشارکت امارات خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
اقتصادنیوز: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره اختصاص اغلب ردیف های هزینه ای بودجه 98 شهرداری تهران، به پرداخت حقوق پرسنل توضیحاتی را ارائه کرد.
  • ۱