شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۸:۱۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J4 را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز یکشنبه (16 اردیبهشت) در بازار طلای تهران با افت 400 هزار تومانی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنجشنبه) 41 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۱۹    
دولت یازدهم و دوازدهم به ریاست حسن روحانی سفره مردم را کوچک کردند و دهه 90 را به علت ناکارآمدی ها و ترک فعل های بی شمار با میانگین رشد اقتصادی 0.6درصد به پایان رساندند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۲:۱۶    
نماینده کارگران در شورای عالی کار می گوید: مزد امسال اساسا مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۸    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد بانجول پایتخت گامبیا ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی با اشاره به این که فاکس با برخی از وزرای اختلافات جدی داشت و بن گویر خواستار برکناری وی شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۳۸    
مبلغ تسهیلات در این طرح 75% از کل مبلغ اجاره بها است. یعنی هرچه اجاره بها کمتر باشد، مبلغ وام نیز کمتر می باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۵    
نشریه میدل ایست آی از قول یک دیپلمات اروپایی تاکید کرد: آمریکا ارتباط خود رابا واقعیت های جهان از دست داده و نهادهای اطلاعاتی آمریکا استدلال های مسخره ای نسبت به شرایط جهانی دارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۴    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست وپنجم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر چهار شنبه (12 اردیبهشت 1403 ) در ورزشگاه آزادی برگزار و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۶    
قانون گذار با پیگیری طرح اجاره بهای املاک مسکونی اهدافی همچون ساماندهی مشاوران املاک، اشتراک گذاری اطلاعات زمین و املاک، کشف قیمت عادلانه اجاره املاک ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۳    
مهدی نصیری در کمتر از 4 سال نه تنها بر سکولاریسم پافشاری می کند بلکه حتی از رادیکال ترین مواضع برخی روشنفکران دینی در خصوص همجنسبازی هم عبور کرده و در آخرین موضع از ائتلاف تاج زاده تا شاهزاده سخن ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت که در مجلس آینده با ارائه طرحی دنبال اصلاح افزایش سن بازنشستگی خواهیم بود تا قانون به حالت قبل بازگردد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۴    
سازمان اداری و استخدامی به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل بگیران 35 درصد افزایش می یابد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
بعد از پیگیری تسنیم در خصوص حجم بالای تخصیص ارز به مونتاژکاران و عدم کاهش التهابات بازار خودرو، وزیر صمت تیم کارشناسی را به جهت بررسی فرایندهای مذکور تعیین کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۹    
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو های داخلی در حالی این روز ها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه خودرو های مادران و خودرو های فرسوده ایجاد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۳    
سایپا از مشتریان ساینا S دوگانه سوز خواسته است تا به جای خودرو های ثبت نامی، کوییک S با استاندارد 85 گانه یا ساینا S با استاندارد 85 گانه تحویل بگیرند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
هدیه 2 میلیون تومانی رییسی واریز شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۵    
سرویس جهانی بی بی سی در کوران اعتراضات دانشجویان و اساتید آمریکایی به جنایت های جنون آمیز صهیونیست ها، در اقدامی مسخره، مجددا مدعی تجاوز و قتل نیکا شاکرمی شده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۶    
چگونه است که روزنامه شرق در 15 دی 1402 گفت وگویی تاریخی با مهدی نصیری روزنامه نگار، نویسنده و فعال سیاسی انجام می دهد و او را تبلیغ و مانند یک قهرمان معرفی می کند، اما حالا شده است افراطی نامتعادل؟!
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۷    
اولین بار است که موضوعی سیاسی تبدیل به جنبش دانشجویی با این گستردگی می شود و این یعنی نخبگان جامعۀ آمریکا به رغم سانسور گسترده رسانه ای پیام مهمی را می گیرند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۵    
امروز در استان های غربی و جنوبی کشور همچنین اصفهان و مازندران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۴    
شرکت کرمان موتور در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کی ام سی X5، این خودرو را از طریق شرکت واسپاری کرمان به صورت لیزینگ اقساطی عرضه می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۰۹    
علیرضا حیدری گفت: مقصود قانون گذار افزایش مستمری ها مطابق سبد معیشت خانوارها بوده، این الزام همیشه نادیده گرفته می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۴:۱۰    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای رهن یک واحد 80 متری در خیابان عبدل آباد، حداقل باید 600 میلیون تومان هزینه کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۲:۱۷    
اگر قصد خرید خانه دارید و حداکثر بودجه شما 2 میلیارد تومان در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان هایی که سقف قیمت آنها دو میلیارد است می پردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۸    
شرکت داروسازی آسترازنکا اعتراف کرد واکسن کووید19 که با نام کووید شیلد عرضه شده بود، ممکن است به عوارض جانبی نادری از جمله لخته شدن خون و تعدادپلاکت های کم منجر شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۴    
روزنامه هندو سومین روزنامه پرتیراژ هندوستان معتقد است: پرونده نسل کشی اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری به علاوه ضعیف شدن اسرائیل پس از جنگ غزه، این فرصت را به ایران داد تا با حمله به اسرائیل ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۱    
پایتخت انگلیس، ظرف چند ماه اخیر، شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بی سابقه بوده و در برخی از آنها، بیش از 500 هزار نفر شرکت کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۸    
تکرار یک دروغ بزرگ در نسبت دادن رکورد منفی دولت غربگرا به دولت رئیسی، به ماموریت دوره ای رسانه های زنجیره ای تبدیل شده و هر نوبت که این دروغ در نشریات زنجیره ای داخلی منتشر می شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی،ظهر سه شنبه ( 11 اردیبهشت 1403) به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۹    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۶    
حجم ویدیو: 7.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۰    
برخی منابع عبری گفته اند که نتانیاهو برای جلوگیری از بازداشتش دست به دامن خانواده های اسرا شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۱    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالی درباره سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا گفت که تضمین آزادی بیان و تظاهرات مسالمت آمیز "ضروری" است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۸    
معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش بس در غزه شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه سه شنبه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که حمله زمینی به رفح فکر بدی است و هیچ چیزی را حل نمی کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۲    
نظامیان صهیونیست بعد از ظهر امروز بدون هیچ دلیلی به فلسطینیان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اردن گفت مصر پیشنهادی قوی برای آتش بس در نوار غزه ارائه کرد و حماس نباید آن را به تعویق اندازد و زمان تصویب این پیشنهاد فرا رسیده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۰    
فروش و عرضه لاستیک دولتی تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۷    
متفاوت ترین جدیدترین و زیباترین تصویر نوشته ها و متون ادبی و رسمی تبریک روز معلم و روز استاد گرامیداشت هفته ی روز معلم را در ادامه مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
مدیر برنامه باشگاه مباحثه ای والدای روسیه در یادداشتی در روزنامه وزگلیاد با عنوان ایران درس های بقا را نشان می دهد به تحولات اخیر منطقه و همچنین ابعاد پیوستن ایران به گروه بریکس پرداخته و نوشته است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند که آژیر خطر شلیک موشک در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه ی وی تظاهرات کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۲    
وزیر امور خارجه انگلیس تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۲    
رسانه های یمن از تجاوز نیروهای آمریکایی و انگلیسی به استان الحدیده واقع در غرب این کشور خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از 100 مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۰    
وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی: وضع تولید داخلی گوشت قرمز بهبود یافته؛ اما تا رسیدن بازار گوشت به ثبات، واردات ادامه می یابد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۴    
مجری الجزیره: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نماز گزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود 82500 زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
فرمانده هوافضای سپاه:این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، 20 درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آنها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۱    
علیرضا حیدری گفت: مقصود قانون گذار افزایش مستمری ها مطابق سبد معیشت خانوارها بوده، این الزام همیشه نادیده گرفته می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، پیشرفت ملموسی در روند سازش بین ریاض و تل آویو به ثبت رسیده، این در حالی است که یک رسانه دیگر تاکید کرد، اکنون توپ در زمین عربستان است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۹    
بی بی سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی از جانباختگان فتنه 1401 منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی بی سی خودش این اسناد را بازسازی کرده است!
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از 140 نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد./مهر ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۱    
یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت وگو کردیم و قرار شد دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۵    
فروش ویژه ایران خودرو با شرایط استثنایی و بدون قرعه کشی تمدید شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۱    
در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید حواشی دیدار ملاثانی و فجر سپاسی برای لطمه زدن به تیم او بوده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه از تلاش های چین برای متحد کردن احزاب سیاسی فلسطین جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه استقبال کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۲    
استاندار تهران، گفت: نزدیک به 50 درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می کنند، لذا در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۹    
برخی رسانه های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۶    
تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
لحظه عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای علیه پلیس اسرائیل در شهر قدس و تیراندازی بی وقفه پلیس از فاصله نزدیک را در این فیلم مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
در حالی که یک رسانه عبری زبان از تکمیل تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای تهاجم به رفح خبر داد، بنیامین نتانیاهو عصر سه شنبه تاکید کرد با یا بدون توافق به رفح حمله خواهیم کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت 9هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی کنیم و تمرکزمان به بازی های خودمان است، چراکه می دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظارمان است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۰    
اجرایی شدن مرحله جدید طرح کالابرگی از این ماه | واریز یارانه نقدی اضافه برای کالابرگ بگیران با یارانه نقدی جدید1/000/000تومانی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۹    
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پدافند هوایی روسیه 10 پهپاد اوکراینی، 6 موشک اتاکمز آمریکایی و 2 بمب هدایت شونده هامر ساخت فرانسه را در یک روز سرنگون کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۴    
حزب الله لبنان از حمله جدید خود به نظامیان و جنگ افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۱    
طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را در خصوص وقوع حادثه دریایی در آب های اطراف یمن دریافت کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۸    
استاد دانشگاه تهران با اشاره به سرکوب شدید جنبش دانشجویی در آمریکا توسط پلیس این کشور گفت: رژیم صهیونیستی جزیی از خطوط قرمز منافع و امنیت ملی آمریکا محسوب می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
وزیر کشور تاکید کرد: اجرایی شدن موضوع تشکیل استان های غربی و شرقی تهران نیازمند مصوبه مجلس است اما به این دوره مجلس نمی رسد و در دوره بعدی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: طبق گزارش مدیران سامانه املاک و اسکان، تاکنون 570 هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای 100 هزار نفر شناسایی شده و اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: بابت عیدانه و سبد ماه رمضان 3 میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد 2 ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۷    
با توجه به وابستگی تمام عیار اردن به کمک های اقتصادی آمریکا، واشنگتن محدودیتی برای فعالیت های نظامی و اطلاعاتی در اردن ندارد و در همین چهارچوب می توان پی برد که چرا اردن به بخشی از سپر دفاع از رژیم ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۵    
معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۱    
روزنامه گاردین نوشت: نگرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از حکم دیوان بین المللی کیفری بجا است و بعید به نظر می رسد آنچه که او تاکنون برای دفاع از خود مطرح کرده است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو که به تهران سفر کرده است،صبح سه شنبه (11 اردیبهشت 1403) با حسین امیرعبدالهیان ، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بن گویر و نتانیاهو را دیوانه های غیر مسئول توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی نماید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت 1403 خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل بانک رفاه اعلام کرد: وام 30 میلیون تومانی را می توانیم برای بازنشسته ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
علی اکبر طوفان پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.