شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۴:۱۷    
آن دسته از رانندگان کامیون که سال 1402 ماشین سنگین خود را به صورت صفر کیلومتر مستقیما از کارخانه خریداری کردند اکنون به دلیل تغییر شرایط بازار در سودهای میلیاردی هستند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۲    
گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می کند شب ها هشت ساعت و 20 دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی شان حفظ شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 20 نفر از از اساتید دانشگاه ها به عنوان سرآمدان نمونه آموزشی در سطح کشور انتخاب و از بین این تعداد 2 تا 3 نفر در سطح بین المللی معرفی می شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر از آزادسازی وثیقه و به نام شدن سهام ترجیحی متعلق به 64161 تن از کارگران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۴۷    
مدعیان اصلاحات که در انتخابات مجلس دروغ نامزد نداریم را مطرح می کردند و به نظام اسلامی تهمت خالص سازی می زدند، اکنون با نامزدهایی که نداشتند! می خواهند در مجلس دوازدهم فراکسیون تشکیل دهند!
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۲۹    
برخی وقتی تأیید می شوند، سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می شوند، حرف دیگری دارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۲۳    
به وضوح می توان دید که عملیات وعده صادق رنگ و بوی جنگ احزاب را دارد و گویی از ضربه علی علیه السلام در آن روز، سمت و سو گرفته است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۵۶    
دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۴:۱۱    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 20 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای رهن کامل یک واحد 75 متری نوساز در خیابان شهادت ، حداقل باید 500 میلیون تومان هزینه کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۳:۳۲    
احتمالا تولیدال90 ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۴    
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و سقف بودجه شما 10 میلیارد تومان است در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خانه هایی که قیمت آنها تا 10 میلیارد تومان است، بپردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۲    
اگر قصد خرید تلفن همراه دارید اما بودجه شما 5 میلیون یا کمتر از آن است، می توانید مدل هایی را که در ادامه معرفی می کنیم، خریداری کنید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
عملیات پدافند هوائی شامل آمریکا، بریتانیا، فرانسه، اسرائیل، اردن- و احتمالا عربستان و امارات- بیش از یک میلیارد دلار هزینه، خرج روی دست ائتلاف آمریکایی- اسرائیلی گذاشت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
یک روزنامه وابسته به طیف اصلاح طلبان بر خلاف دوره مذاکرات برجام که هشدارها درباره آمدن ترامپ و زدن زیر میز توافق را جدی نمی گرفتند، می گوید: باید برای آمدن ترامپ آماده شویم ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
مخالفت برخی نشریات زنجیره ای با اخذ مالیات از سوداگران و دلالان دانه درشتی که به تولید ضربه می زنند، در حالی است که این نشریات از اجرای قوانین مشابه و به مراتب سختگیرانه تر در غرب خبر دارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری لفظی میان مقامات رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۱    
سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۱    
دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
موسی ابو مرزوق رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس یکشنبه شب در اظهاراتی اعلام کرد که گروه های فلسطینی به زودی در چین یک نشست برگزار می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۲    
با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۹    
یک رسانه عبری زبان گزارشی از مذاکرات مبادله اسرا و آتش بس که در قاهره در جریان بود منتشر و اعلام کرد، این مذاکرات در آستانه شکست قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۳    
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان بار را نیز به همراه خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
بر اساس اصلاحیه مصوبه هییت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی 28500 تومانی اضافه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۷    
فیش های حقوقی بازنشستگان کارگری با اعمال افزایش صادر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج قرارگاهی شده که گره گشای ملت و کشور در عرصه های رویارویی با مشکلات، معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چاپ می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
رئیس یونیسف هشدار داده که هرگونه حمله محتمل و تمام عیار رژیم اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه فاجعه ای برای کودکان به ارمغان خواهد آورد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
امام خمینی(ره) در اردیبهشت 1323 مطلبی را در دفترچه یادداشت های آقای وزیری مکتوب کرد که امروزه به عنوان قدیمی ترین متن مبارزاتی ایشان از آن یاد می شود و به نامه قیام لله مشهور است 30 سال پس از نگارش ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به 228 نفر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به گلایه مردم در خصوص اقساط سنگین تسهیلات مسکن، گفت: بانک ها به دلایل متعدد اقتصادی تمایل کمی به پرداخت تسهیلات با مدت بازپرداخت طولانی مدت دارند و ترجیح می دهد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
بابک نگاهداری با بیان اینکه نخستین گام برای تحول از مجلس سنتی به مجلس نوین در مجلس یازدهم برداشته شد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۷    
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیر یک باند فرااستانی سارقین به عنف که اقدام به سرقت از پیرزن ها در معابر شهری کرمان می کردند خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۳    
ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت آریسان ویژه اردیبهشت ماه 1403 را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
یک رسانه عبری زبان خبر داد: شکست نظامی در غزه باعث شد تا موساد و شاباک پیشنهاد اعطای امتیاز بدهند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا به توافق آتش بس با حماس دست یابد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان گفت: حساسیت ایرانی ها به مسائل اخلاقی بسیار جالب و قابل تحسین است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه جنگ افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۲    
رسانه ها از وقوع یک انفجار در حوزه دهم امنیتی شهر کابل و نزدیک ساختمان وزارت کشور دولت موقت طالبان در افغانستان خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی آخرین وضعیت عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان سیا آمریکا در سفری ویژه به دوحه با نخست وزیر قطر در خصوص مذاکرات آتش بس در غزه دیدار و گفتگو خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
بنا به درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پلیس شبکه الجزیره در قدس اشغالی را بست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۲    
در پی اعلام پایان مذاکرات در قاهره، یکی از مقامات ارشد جنبش حماس امروز (یکشنبه) از دستیابی به فرمول یک توافق مشخص در مذاکرات خبر داد؛ فرمولی که به گفته وی، میانجی ها آن را ارائه کرده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی به 23 درصد در ماه فروردین، گفت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) گفت که جنبش حماس به ما اعلام کرده است پس از اعلام تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار می گذارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۶    
هفته نامه نیوزویک امروز (یکشنبه) در مطلبی پیش بینی کرد که سال کنونی میلادی (2024)، برای اوکراین پس از ضد حمله ناامیدکننده 2023 که منابع [مالی و نظامی] زیادی برای آن هزینه شد، سخت باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
یک مسوول حماس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که هیأت مذاکره کننده این جنبش، امشب قاهره را به مقصد دوحه ترک می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی تاکید کرد: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی های مدعی حقوق بشر در حال رخ دادن است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی دهک های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار های مشمول سی ام واریز می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
صنایع دستی استان کردستان جلوه گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۳    
دریاچه ارومیه ، دریاچه ای شور در شمال غرب ایران و بین استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است. این دریاچه ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی های مدعی حقوق بشر در حال رخ دادن است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد، لغو معافیت مالیاتی به صندوق های سرمایه گذاری ثابت ضربه وارد می کند و نتیجه آن خارج شدن سرمایه های مردم از این صندوق ها است .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
از مجموع 270 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، 190 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 432 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۷    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: مردم با مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات بهترین ها و اصلح ترین ها را تعیین کرده و راهی مجلس دوازدهم کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
رسانه انگلیسی مدعی شد سازمان های اطلاعاتی اروپا به دولت های متبوع خود هشدار داده اند روسیه در تدارک اقدامات خرابکارانه و خشن در سراسر اروپاست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۶    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت های هرمی گفت: 28 عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 قطع نماید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
شبکه الجزیره با ارایه گزارشی به چشم انداز انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و آینده سیاسی جو بایدن و دونالد ترامپ نامزدهای انتخاباتی و احزاب سیاسی حامی آنها را در این رقابت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۷    
یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین درباره جزئیات حمله مقاومت به نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم از هدف قرار گرفتن فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی اشغالگران در این عملیات منحصر بفرد خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۱    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۰    
منابع رسانه ای امروز (یکشنبه) از حملات جدید حزب الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی با پرتاب ده ها موشک خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهوری چین امروز (یکشنبه) در چارچوب سفری رسمی به فرانسه وارد پاریس شد و در یک سخنرانی نوشتاری درباره روابط 2 کشور، بر عزم پکن و پاریس برای گسترش همکاری ها تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) خواستار یورش زمینی فوری به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
حجم آب موجود مخازن سدهای کشور با یک درصد رشد از 31.97 میلیارد مترمکعب در سال گذشته به 32.39 میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که جنبش حماس دست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را درخصوص موضوع دستیابی به توافق آتش بس در نوار غزه خواند و همین امر باعث سنگ اندازی نتانیاهو شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (یکشنبه) تاکید کرد که این جنبش در پی دستیابی به توافقی فراگیر و جامع است که به تجاوز صهیونیست ها پایان دهد و نیز عقب نشینی نیروهای این رژیم را تضمین و تبادل اسرا را محقق ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: برای ما مهم است که لیگ را با چه شرایطی به پایان ببریم و در ادامه راه با قدرت و تمرکز به میدان می رویم و از بازیکنان هم خواسته اند این روحیه را در لیگ و جام حذفی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۱    
وزارت نیرو امسال با هدف تشویق مردم به مصرف بهینه، پاداش هایی مثل خودرو در نظر گرفته است، اما چه کسانی مشمول دریافت این پاداش ها می شوند؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
روزنامه فایننشال تایمز نوشت: ضدحمله جدید اوکراین تنها در صورتی می تواند محقق شود که جو بایدن بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۲    
ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 16 اردیبهشت 1403 به 8 میلیون و 452 هزار و607 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل شکست سنگین در برابر مقاومت فلسطین و مانع تراشی در مسیر مذاکرات آتش بس در قاهره با انتقادهای شدید داخلی و خارجی مواجه است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۶    
جمال آنتونی بومن نماینده نیویورک در کنگره آمریکا:آیا ما در یک دولت پلیسی هستیم یا یک دموکراسی؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک های کوتاه برد 114 میلیمتری رجوم هدف قرار ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۹    
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که دست کم 50 راکت از لبنان به شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
قیمت طلا و ارز در بازار تهران امروز با کاهش همراه شده و هر گرم طلای 18 عیار به کانال 3.3 میلیونی، سکه طرح جدید به کانال 40 میلیونی و دلار به کانال 50 هزار تومان بازگشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله موشکی به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
در دور دوم انتخابات مجلس که جمعه برگزار خواهد شد، حوزه های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قائم شهر و ملایر انتخابات تمام الکترونیک خواهند داشت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به جریمه دو میلیاردی که سازمان لیگ برای او در نظر گرفته است، واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۵    
دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: تا پایان امسال همه استان های کشور دارای مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت شده و از مزایای آن به ویژه در توسعه منطقه برخوردار خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
مهدی فرجی به شایعاتی درباره بودجه سریال نون خ ، ادامه این مجموعه تلویزیونی و شروعِ کندو احمدرضا درویش توضیحاتی ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت محرز شد، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده اند برخورد خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۳    
گزارش قاضی بازپرس ویژه قتل عمد مشهد از وقوع سه مورد قتل و همسرکُشی در روز جمعه، پانزدهم اردیبهشت ماه در این کلانشهر خبر می دهد که 2 مورد آنها زن توسط شوهر و یک مورد نیز شوهر توسط همسرش به قتل رسیده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات و حاشیه رودها پرهیز کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۴    
با آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، به رسم هر سال برخی اپراتورهای تلفن همراه، تعرفه های مکالمه، پیامک و اینترنت خود و برخی پیام رسان های داخلی هم خدمات خود را برای تسهیل ارتباطات حجاج اعلام کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۲    
جلسه مشترک هیئت دولت با استانداران صبح یکشنبه (16 اردیبهشت 1403) با حضور ایت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران تأکید کرد: 23 سند در حوزه های انرژی، حمل ونقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
11 قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند برای حفظ سفره مردم از تورم در سبد غذایی طرح کالابرگ الکترونیک تعریف شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۸    
قبض برق مشترکی که در مناطق عادی در تابستان از کولر گازی استفاده می کند، بالای 2 میلیون تومان پیش بینی می شود ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
معاون بانک مرکزی با بیان اینکه امسال مدل جدید اعتبار سنجی بانکی علمیاتی می شود، گفت: در مدل جدید عوامل جدید مانند محکومیت مالی، جرایم رانندگی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۷    
علی آبادی:در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی ها نیستیم بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و نیازمند تامین هزینه ها هستیم.
  • ۱