شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۴:۵۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۶    
قیمت روز گوشت گوسفندی در تاریخ 20 اردیبهشت 1403 اعلام شد برای مشاهده جزییات قیمت گوشت گوسفندی وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
مقاومت اسلامی عراق امروز (پنجشنبه) اعلام کرد پایگاه هوایی نواتیم متعلق به نظامیان اسرائیلی را در منطقه اشغالی بئر السبع هدف حمله قرار داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
ایران خودرو شرایط فروش هایما S7 و هایما S5 را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. متقاضیان خرید خودرو های هایما با اولویت بهار 1403، مشمول این بخشنامه هستند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۰    
معترضان امریکا خواسته هایی درخصوص روابط میان ایالات متحده و اسرائیل دارند. بر اساس نظرسنجی های معتبر، این خواسته ها از سوی اکثریت جامعه امریکا مطرح است ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۴۵    
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 21 اردیبهشت ماه در 22 حوزه برگزار می شود و 90 نامزد برای 45 کرسی باقی مانده مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۹    
سفر نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق با هیئت بلندپایه به تهران و دیدار و گفت وگو با مقامات بلندپایه ایران از جمله حضرت آیت ا.. ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۱۸    
شدت بارش ها برای استان های مازندران و خراسان رضوی بوده و کاهش محسوس دما برای شمال شرق به ویژه خراسان رضوی پیش بینی شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۶:۵۶    
دریافت وام فوری یکروزه با سفته، یک روش فوری برای افرادی است که در کمترین زمان به دریافت وام و تسهیلات مالی نیاز دارند. برخی بانک ها برای اعطای این وام، سفته را به عنوان شرط لازم در نظر گرفته اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۳:۳۱    
مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۱۶    
شرکت آسترازنکا می گوید به دلیل مازاد واکسن های کرونا، این محموله های خود را از سراسر جهان جمع آوری می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۷    
مرد کارتن خوابی که به خاطر اعتیاد از خانه طرد شده بود، در پاتوق معتادان نظام آباد به قتل رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۲    
ئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتلی که به دلیل عدم پرداخت اجاره با صاحبخانه درگیر و وی را به قتل رسانده بود در بوشهر دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۴    
سفرای جدید قزاقستان، صربستان و فنلاند رونوشت استوارنامه خود را به امیرعبداللهیان تسلیم کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۴    
مقام های کردستان عراق به این نتیجه رسیده اند که با گفت وگو و تنش زدایی به ایران نزدیک شوند، همان گونه که امارات و عربستان برای تنش زدایی با تهران انجام دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
بهادری جهرمی به ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به دانشگاه ها در آمریکا واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۳    
رییس جمهور طی حکمی دکتر سیدعلی اکرمی فر به عنوان عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید گفت که آمریکا به توافق میان اسرائیل و حماس خوش بین بوده و ارزیابی اش این است که اختلاف بین دو طرف را می توان از بین برد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
ده ها قانونگذار اروپایی روز چهارشنبه از اتحادیه اروپا خواستند تا به دلیل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه، تحریم هایی را علیه این رژیم اعمال کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن حمله اسرائیل به رفح را تایید نکرده است، درباره تعلیق ارسال بمب های دو هزار و 500 پوندی به اسرائیل گفت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۱    
شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۸    
روایتی از دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران با دکتر قالیباف برتقویت فرصت های فرهنگی، اقتصادی و محیط زیستی برای توسعه روابط دوجانبه تأکید شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه موظف شد با هماهنگی بانک مرکزی ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
سکانس دیدار معلم و شاگرد بعد از 30 سال، خاطره انگیز نبود که هیچ منجر به تشکیل پرونده برای سریال افعی تهران شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
یک منبع در حماس گفت که اختلافات در مذاکرات آتش بس غزه کاهش یافته و دو طرف تنها بر سر 2 بند اختلاف دارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
هرچند رسانه ها مدعی هستند که آمریکا و عربستان بزودی پیمان امنیتی منعقد می کنند ولی بررسی دقیق تر نشان می دهد که انعقاد چنین پیمانی با توجه به دیدگاه های متفاوت دو کشور در این خصوص دارای پیچیدگی است و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
منابع صهیونیست به حرفهای یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره جبهه های جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی با لحنی تمسخرآمیزی واکنش نشان دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۳    
گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از شهادت 3 تَن از رزمندگان این گردان ها در جنوب لبنان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران گفت: لیگ برتر با هزینه هایی که در آن می شود، همخوانی ندارد و از بُعد فنی دارای نواقصی است که باید رفع شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۴    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان و هم چنین حاشیه شهربانو منصوریان در آیین تجلیل از مدال آوران توضیح داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
وزیر امور خارجه مجارستان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که بوداپست در برنامه بلندمدت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای کمک به اوکراین شرکت نخواهد کرد و این طرح را ماموریت احمقانه خواند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
منابع عبری دقایقی پیش با انتشار تصویری از فرود یک فروند بالگرد حامل مجروحان نظامی اسرائیلی بر بام فرودگاه ایخیلوف در تل آویو خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
ابراهیم بازیان درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان خبرهای مهمی را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۱    
تاریخ واریز یارانه ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه ها عنوان کرده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
اولاف شولتز صدراعظم آلمان به حملات اخیر در داخل خاک این کشور به سیاستمداران از جمله هم حزبی های خود واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۴    
مذاکرات پایان جنگ غزه همچون مسیری پرپیچ وخم به نظر می رسد اما در واقع آنقدرها هم پیچیده نیست. بنیامین نتانیاهو باید درخصوص جزئیات مهم توافق آتش بس پیشنهادی مصالحه کند و فورا به بمباران جنایتکارانه و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۱    
رئیس پلیس پایتخت طرح نور را شاه بیت ماموریت های پلیس توصیف کرد و به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح توصیه کرد که صعه صدر خود را بالا برده و تلاش کنند که بهتر از قبل ماموریت خود را به انجام برسانند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
یک خبرنگار عراقی مدعی شد که نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به تهران تعهداتی را داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
رئیس سازمان انرژی هسته ای با برشمردن تلاش های دشمنان برای تحریم هسته ای ایران گفت: با مخالفت ها، مزاحمت ها، تحریم ها، تخریب ها، ترور و عملیات های خرابکاری تلاش کردند راه ایران را سد کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که همکاری ایران و تاجیکستان برای مقابله با تروریسم ضروری است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۸    
فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
انهدام شبکه اغفال دختران توسط پلیس
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۹    
تارنمای ان بی سی نیوز امروز (چهارشنبه) خبر داد که پلیس آمریکا چادرها در اردوگاه حامیان فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن را جمع آوری و ده ها نفر را دستگیر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که حمله ارتش این رژیم به شهر رفح، به هدف کابینه در زمینه بازگرداندن اسرای صهیونیست کمکی نخواهد کرد و پیامدهای معکوسی به دنبال خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش، جوانی جمعیت را مولفه اصلی قدرت دانست و از صاحب نظران خواست به عنوان یک تهدید به کاهش جمعیت نگاه کنند و اجازه ندهند از این موضوع دشمن سوء استفاده کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعای ضد ایرانی واشنگتن مبنی بر تهدید بودن جمهوری اسلامی ایران برای منطقه مدعی شد که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل حمله اسرائیل متوقف شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت 4 ماه، هر ماهه 800 هزارتومان به این حساب واریز نماید ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
اعتصاب دانشجویان دانشگاه مادرید در حمایت از غزه و محکومیت تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
تصاویری از دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۱    
اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز و همچنین تمدید تبصره مصوبه قانونی تأمین مالی منابع مربوط به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان از ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از محکومیت 10 میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: 11500 شعب اخذ رأی برای این 22 حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و در عین حال که حدود 65 درصد از شعب ما، مختص انتخابات الکترونیکی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد 20 درصدی را در اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی نظیر بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز اعلام کرد: با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نتایج سفر وی به ایران گفتگو کردم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۴    
انگلیس از احضار سفیر مسکو در لندن خبر داد و اعلام کرد که محدودیت های جدیدی را نیز بر دریافت روادید دیپلماتیک برای روس ها اعمال می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۱    
سفیر جدید جمهوری خلق چین در آستانه عزیمت به ایران با سفیر کشورمان در پکن دیدار و گفت وگو کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و پهپاد هدف قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
وکیل زهره فکور صبور از بازداشت م.ن به اتهام قتل این بازیگر سینما و تلویزیون خبرداد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی از پیشنهاد ایران به روسیه برای ایجاد کریدور شمالی_جنوبی از اوراسیا تا خلیج فارس خبر داد و گفت: ایجاد این کریدور ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۷    
یک گروه 4 نفره در هند به اتهام جذب نیرو برای ارتش روسیه بمنظور جنگیدن در اوکراین دستگیر شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینها (سپاهانی ها) پشت شان گرم بود و می دانستند کسی کاری به کارشان ندارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۸    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه 400 هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه شدگان جدید طرح بیمه دانشجویان، بیمه دختران و زنان خانه دار همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: مسکو آماده است به حمایت از پیشبرد عادی سازی روابط ارمنستان و آذربایجان ادامه دهد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع عراق در قبال فلسطین به ویژه در مقابله با جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، تقدیر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی، ابطال و تعلیق شده ابلاغ شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران از تصویب یارانه خرید کتاب برای 2 میلیون نفر از کارمندان دولت خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
رسانه های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس پلیس راه تهران بزرگ اعلام کرد که آزادراه تهران - کرج پرترددترین جاده در کشور است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۰    
زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت 1403 اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
رسانه آمریکایی به نقل از چهار مقام این کشور گزارش داد به دنبال تداوم سیاست دولت جو بایدن در حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه موج فزاینده ای از استعفای مقام های این دولت به راه افتاده ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جنگ اقتصادی تحریم و تورم هم دارد، ایران اسلامی با صبر و شکیبایی به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۲    
مطابق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران از ابتدای هفته آینده با نفوذ سامانه بارشی جدید افزایش ابر و بارش باران برای سطح استان پیش بینی می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
امارات متحده عربی که با رژیم اسرائیل روابط تجاری و سیاسی رسمی دارد، بعد از گذشت دو روز، اقدام این رژیم در حمله به رفح را محکوم کرد و خواستار توقف آن شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: بار قبلی که با ایشان دیدار عمومی داشتیم، خیلی دور بودم و خیلی دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. وقتی رهبر انقلاب را دیدم خیلی منقلب شدم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۵    
بارش تگرگ اردبیل را سفیدپوش کرد
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۹    
زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت 1403 اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۷    
اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت های آسیا شدند، ظهر چهارشنبه (19 اردیبهشت 1403) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
از میانه فروردین ماه که ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان الشفای شهر غزه خارج شد، جهان همواره شاهد کشف گورهای جمعی در این محوطه بوده است و منابع رسانه ای امروز (چهارشنبه) از کشف پیکر ده ها شهید در یک ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
نوشاد عالمیان با شکست مقابل نفر 15 رنکینگ جهانی تنیس روی میز از صعود به جمع هشت بازیکن برتر در رقابت های گرند اسمش در عربستان بازماند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۲    
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: در قوه قضائیه در تعامل با دولت در حال بررسی این هستیم که چه اقدام حقوقی می توانیم علیه اسرائیل انجام دهیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
دبیر کمیته فوتسال دیدار با رهبر معظم انقلاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و همچنین بر ادامه کار وحید شمسایی با تیم ملی تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روز پنجشنبه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه بود که سال ها در محور مقاومت به جهاد پرداخت و گام های موثری در این زمینه برداشت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی سازی جمهوری اسلامی و از تنش زدایی عبور کردیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور رفع مشکل بیکاری استان های را از جمله دستورکارهای اولویت دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی طرح ها و برنامه های مدیران استانی در این زمینه را اخذ و با ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
مدیر سازمان آتش نشانی بم: از صبح امروز در محل انبار ضایعات خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقهٔ ارگ جدید بم آغاز و پس از 5 ساعت مهار شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
قرار است دولت یارانه جدیدی در قالب کالابرگ الکترونیکی 1 میلیون تومانی بحساب هر ایرانی پرداخت کند. سوای یارانه کمک معیشت جدید دولت، هر ماه مبلغ 520 هزارتومان در کارت کالابرگ الکترونیکی شارژ می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: هر کس در مرحله دوم انتخابات بالاترین رای را کسب کند، وارد مجلس می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
مبلغ وام ازدواج در سال های اخیر با افزایش قابل توجهی همراه شده و بسیاری از جوانان برای تشکیل خانواده و شروع زندگی جدید خود روی وام ازدواج حساب باز کرده اند ...
  • ۱