دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۵۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1398 فردا نیوز 14 بهمن 1399 فردا نیوز 29 اسفند 1401 فردا نیوز 29 اسفند 1402 فردا نیوز 31 فروردین 1403 فردا نیوز 1 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 2 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 3 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 4 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 5 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 6 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 7 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 8 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 9 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 10 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 11 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 12 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 13 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 14 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 15 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 16 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 17 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 18 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 19 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 20 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 21 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 22 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 23 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 24 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 26 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 27 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 28 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 29 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1403 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۱:۴۸    
با توجه به اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، در حال حاضر در کشور امکان پرداخت از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) به صورت عملیاتی فراهم شده است و پنج بانک در حال حاضر به این شبکه متصل ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۱    
خرید خودرو، به عنوان یکی از ملزومات زندگی امروزی، برای بسیاری از افراد به دغدغه ای تبدیل شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس مطالعه مؤسسه آموزش و پژوهش وزارت علوم، میزان اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد 41 درصد، دانشجویان دانشگاه های دولتی 33 درصد و دانشجویان فنی و حرفه ای 21 درصد است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 29 اردیبهشت 1403 به 8 میلیون و 674 هزار و330 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۹    
آخرین جزئیات از تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در اردیبهشت 1403 را در این مطلب بخوانید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وزرای کشور و صمت برای بررسی اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون فلزات گرانبها به کمیسیون اصل نود مجلس می روند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
استاندار گیلان با بیان اینکه واردات چای به دستور رئیس جمهور محدود شد، گفت: چای خشک به اندازه نیاز کشور وارد می شود و پارسال حدود 42 هزار تن چای واردات شد که در طول سال های گذشته بی سابقه بود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۳۳    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: شنبه 29 اردیبهشت مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت عصر غیر حضوری شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۴    
شبکه دولتی انگلیس اذعان کرد اسرائیل بدون آمریکا قادر نیست برای مدت طولانی بجنگد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۵    
تحلیلگر ارشد دفاعی در اندیشکده آمریکایی رَند تاکید کرد چین در منازعه اخیر خاورمیانه، از غزه و ایران حمایت می کند و با اقدامات اسرائیل مخالف است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۲    
وبسایت رسمی سامانه یکپارچه فروش خودروهای برقی آغاز به کار کرده و اولین اطلاعیه فروش خودرو در سامانه برقی ها منتشر شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
پایگاه خبری المیادین از شهادت یکی از رهبران جنبش حماس در لبنان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه حقوق بین الملل از ضعف ضمانت اجرا رنج می برد، تاکید کرد: آمریکا و غرب، حقوق بین الملل را درجه بندی شده پذیرفته اند و ابایی هم از زیرپاگذاشتن آن ندارند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۱    
رئیس فدراسیون فوتبال: چون موضوع پرونده فساد رشوه بود، برای پیگیری به دادگستری ارجاع داده شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲    
اجساد چهار عضو یک خانواده که پیش از این در سیل روستای المجق فریمان گرفتار و ناپدید شده بودند طی دیروز و امروز حوالی روستای بزجانی این شهرستان پیدا شدند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی عزالدین قسام در سخنانی با بیان اینکه رزمندگان فلسطینی آماده نبرد فرسایشی هستند، گفت که دشمن در مرحله جدید حملات خود جهنم تازه ای را تجربه می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور بازدید کردند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به پرتاب بیش از 140 موشک به سرزمین های اشغالی از صبح امروز تاکنون اعلام کردند که تل آویو در برابر حزب الله لبنان خوار و ذلیل شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهور با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از سامانه پل فرماندهی کشتی که توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و بومی سازی شده است، بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
اشکان دژاگه با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود رسما از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما میراث دار اقتصاد نفتی هستیم و باید به سمت غیردولتی و غیرنفتی حرکت کنیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۴۱    
رسانه های عبری از شلیک حداقل 80 راکت به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر می دهند. حزب الله همچنین با چندین راکت، منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی ها با شیطنت خودشان دارند به این مسئله دامن می زنند تا دوباره بازاری در کشورهای حاشیۀ ما پیدا کنند و سلاح هایشان را بفروشند و ایران هراسی راه بیندازند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور در جریان بازدید از بندر نوشهر با اشاره به توسعه تجارت کشور به ویژه با همسایگان، دستوراتی در جهت تقویت زیرساخت ها و توسعه این بندر صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران از کاهش قیمت طلا در بازار داخلی علیرغم افزایش انس جهانی طلا خبرداد و گفت: قیمت ها در هفته آینده نیز دارای کاهش یا افزایش زیادی نمی شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه اقتصاد دریا محور، گفت که باید از ظرفیت بنادر مازندرن در راستای تحقق فرامین ایشان به شکل مطلوب استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
نخستین بار حزب الله با شلیک موشک هوا به زمین از پهپاد تهاجمی اش مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد. در این عملیات یک نظامی صهیونیست کشته شد و دو نفر زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: یک گله از مجلس به دلیل قانون تعطیلی شنبه کنم؛ به جامعه مؤمنین برخورد و نفهمیدیم علت همچنین مسأله ای در این شرایط چیست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهور از تعلل 5 ماهه در احیای تالاب میانکاله انتقاد کرد و وزارت میراث فرهنگی و گردشگردی را در این ارتباط بازخواست کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
رژیم صهیونیستی در ادامه حملات به مناطق مختلف غزه، ماهیگیران را نیز هدف قرار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۲    
شبکه الجزیره به نقل از یک منبع بیمارستانی لبنانی از شهادت 3 لبنانی در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به شهرک تجاریه در جنوب لبنان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۶    
دیروز در پی وقوع یک حادثه در محور شیراز-سروستان تعدادی از راهداران شهرستان سروستان برای ایمن سازی صحنه حادثه به محل حادثه اعزام می شوند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مدیر بحران شهرداری مشهد در پی مصاحبه نامناسب غیرصحیح وغیر کارشناسی از سمت خود عزل شده و جایگزین وی نیز تا ساعتی دیگر معرفی خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور: مساله زباله و زباله سوزی که موجب آلودگی محیط زیست می شود، اگر درست عمل نشود موجب رنجش مردم و خانواده ها خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیسی در جمع مردم نوشهر: مساله آشوراده بیش از 25 تا 30 سال است که مطرح است؛ مرکز گردشگری که می تواند جاذبه گردشگری بسیاری برای استان، منطقه و کشور داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۷    
رئیس جمهور:در گردشگری نباید فقط یک بعد مورد توجه قرار گیرد، توجه به تفرجگاه ها و گردشگاه ها خوب است ولی باید اقتصاد گردشگری فعال شود به نحوی که حتی یک بیکار نباید در این منطقه وجود داشته باشد .
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
مسأله قفل شهرک صنعتی که خود این واحدهای تولیدی بسیاری را فعال می کند و حداقل هزار شغل در نوشهر فعال خواهد کرد ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۱    
رییس جمهور از بازگشایی قفل شهرک صنعتی نوشهر پس از سه دهه با تلاش دولت خبر داد و گفت: با این طرح حداقل بیش از هزار شغل در این شهرستان ایجاد می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به موضع گیری درباره مکان جدید سفارت این کشور در ایران پرداخت و به از سرگیری فعالیت دیپلماتیک سفارت در آینده نزدیک اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۴    
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: لغو حضور رژیم صهیونیستی در المپیک از خواسته های اصلی کشورهای دنیا است، چرا که این رژیم به هیچ کدام از قواعد بین المللی پایبند نیست.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۱    
منابع آگاه مدعی شده اند اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، تمرکز اصلی آژانس بین المللی انرژی (IEA) را که آمریکا حدود یک چهارم بودجه اش را تامین می کند ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش های نظارتی قرائت می شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: گشت ارشاد مدیران بنا به خواست مردم و وعده دولت، مصمم است و در سفر مازندران نیز حداقل 10 مدیر را تاکنون در دستور برکناری قرار داده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۱    
احمد وحیدی وزیر کشور بامداد جمعه در حاشیه بازدید از طرح های پیاده راه ساحلی و ترمینال جدید فرودگاه رامسر گفت: 500 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر برای توسعه و پیشرفت طرح های رامسر در نظر گرفته شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی(ره) تنکابن که عملیات اجرایی آن از سال 1390 آغاز شد، پس از سال ها انتظار مردم غرب مازندران طی سه سال اخیر با نگاه ویژه دولت سیزدهم به نیازهای درمانی مردم این منطقه و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۸    
در پی تصویب قوانین جدید از سوی دولت فرانسه برای رای گیری در کالدونیای جدید تحت حاکمیت پاریس، ناآرامی ها در این جزیره مستعمره سابق فرانسه در قاره استرالیا بالا گرفته و مناطقی از نومئا، پایتخت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم رفع موانع خودکفایی در تولید برنج ، مولدسازی پلاژهای دولتی ، توسعه زیرساخت های بنادر استان ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
زری خوشکام بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفت.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
حزب الله لبنان از حمله گسترده پهپادی به مقر فرماندهی گردان توپخانه ای رژیم صهیونیستی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۴    
سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم پس از شنیده شدن صدای تیراندازی، توسط پلیس سوئد بسته شد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۳    
وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که پلیس این کشور فرد مسلحی را که قصد داشت به یک کنیسه در شهر روآن حمله و آن را به آتش بکشد، به ضرب گلوله کشته است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
کارشناس مسائل آمریکا رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا را میان بایدن و ترامپ عنوان کرد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۵    
جیانی اینفانتینو رای گیری برای تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در فیفا را به تعویق انداخت و اعلام کرد این نهاد برای بررسی درخواست فلسطین تیم حقوقی مستقل تشکیل می دهد که نیازمند دو ماه زمان است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مشتریان محترم بانک صادرات ایران می توانند برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب های خود را وکالتی کنند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در 7 استان شمالی و شمال شرقی کشور، از آماده باش امدادگران در این مناطق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتای فراجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با ارسال پیامک هایی تحت عنوان یارانه معیشتی دولتی ویژه دهه کرامت هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: برخی از مرغداران گوشتی به واسطه اینکه با یک زیان انباشته تولید در یکی دو ماهه اخیر مواجه بودند و نتوانستند مرغ زنده را کیلویی 57 هزار تومان بفروشند و ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
طرح انسداد مرزهای شرقی کشور با هدف ارتقای امنیت این مرزها و تخصیص 3 میلیارد یورو آغاز شده است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
این روزها در فضای مجازی که تبدیل شده اند به صفحاتی برای تجمل گرایی و به رخ کشیدن زندگی های لاکچری، شاهد چیدمان میوه های رنگی بر روی میزها هستیم که شاید نام و طعم آن ها برای جمعیت کثیری از جامعه غریب ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۸    
یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: پیش از این ارگانی را جایگزین حماس کنیم و آن را تغییر دهیم، باید دولت اسرائیل را عوض کنیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۸    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از احتمال کاهش روابط دیپلماتیک با آمریکا خبر داد و برخی مقام های غربی را خلافکارهای خیابانی هفت تیرکش نامید.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
حماس اعلام کرده است که برای مدتی طولانی آماده مقاومت در برابر دشمن هستیم و 70 درصد اسرای صهیونیستی کشته شده اند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با اشاره به عدم افزایش حق مسکن گفت: تورم حاکم بر اقلام خوراکی و مسکن باعث شده است که سفره کارگران هر روز کوچک تر شود.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای استان مازندران خیزش ملت های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه را از جمله آثار و برکات خون مطهر شهدا عنوان کرد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۳    
⛈در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز ...
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۰    
وزیر خارجه اسپانیا: اجازه ندادن برای پهلوگیری این کشتی در راستای سیاست های این کشور برای جلوگیری از صادرات تمامی محموله های سلاح به اسرائیل از زمان جنگ غزه صورت گرفته است./ تسنیم
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۸    
منابع خبری یمنی از ره گیری و انهدام یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو 9 ریپر در استان مأرب واقع در شمال شرق یمن خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۴    
مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواهان است، لایحه ای را تصویب کرد که رئیس جمهور آمریکا را ملزم به ارسال سلاح به اسرائیل می کند.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱    
هوشمندسازی و برنامه ریزی هدفمند مهم ترین رویکردهای سازمان با نام لاگ هوشمند است.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۳۳    
اگر قصد خرید تلفن همراه دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت گوشی های اقتصادی و پرفروش در بازار بپردازیم.
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۱۵    
چطور استعلام ماشین رو بگیریم که شکایت و توقیف نداشته باشد؟
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۱    
این اشتباهات را در زمان سیل انجام ندهید!
فردا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۱۷    
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان مازندران:در حوزه کاری ما با نگاه ما می توانیم باید تحول ایجاد کنیم ابتدای سال جاری رهبر فرزانه انقلاب همه ما و مسئولان را باید با اینکه با نگاه تحولی وضع موجود را ...