چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۴۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
مدیر فرهنگی، هنری شهرداری اصفهان گفت: امروزه پیشبرد اهداف فرهنگی با استفاده از توان نیروهای مردمی موثر تر خواهد بود از این رو معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان به این امر اهتمام ورزیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۸    
پنالتی زن اول ذوب آهن که جایگاه ثابت خود را به خاطر مجموعه ای از دلایل فنی و انضباطی از دست داده بود از روی نیمکت ذخیره ها شاهد از دست رفتن بهترین موقعیت تیمش شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۵    
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در راستای تغییرات عمده در لیگ جهانی حضور 12 کشور از جمله ایران را در هفت سال آینده سطح یک لیگ جهانی تضمین کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: حفظ نام اصفهان مدیون وجود شهدای گرانقدر است از این رو ابتدا باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و سپس از اصفهان نام برد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
رئیس انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور از برگزاری نمایشگاه باور 3 (بازی های رایانه ای و ماشین های کنترلی) در اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
ستاره گران قیمت العین پس از 11 ماه تجربه گلزنی به ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر را تکرار کرد تا برای دومین سال متوالی نماینده ایران را در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
ارتش عراق امروز به همراه نیروهای بسیج مردمی این کشور عملیات بازپسگیری شهر الحضر را کلید زدند. این در حالی است که 70% از بخش غربی موصل تا امروز آزاد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۸    
روز سوم مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
حادثه صحرای طبس یک حادثه به یادماندنی است که در روز 5 اردیبهشت سال 1358در منطقه ای از صحرای طبس اتفاق افتاد که در این حادثه که نمودی از قدرت بی همتای خداوند برای شکست دشمنان ایران و اسلام بود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مهاجم هندوراسی ذوب آهن با چیپی که در ورزشگاه فولادشهر به العین زد پس از 2 هفته خاطره پنالتی عجیب همبازی سابقش در پرسپولیس را زنده کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به رویکرد محله محوری مدیریت شهری گفت: مسئولان شهری اصفهان در رویکرد جدید خود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
با شروع تبلیغات ریاست جمهوری، شش نامزد تایید صلاحیت شده ماراتن انتخاباتی خود را آغاز و برای جلب اعتماد و رأی مردم، برنامه ها و وعده های رنگارنگ انتخاباتی خود را اعلام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
اقلیتهای دینی ایران طبق قانون اساسی از امکان حضور در انتخابات مجلس، خبرگان و شوراها برخوردارند؛ اما اختلافات ناشی از حضور آنها در شوراهای شهرهای مسلمان و شیعه نشین، شفافیت بیشتر قوانین را می طلبد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
نوری در تاریکی جهالت درخشید، امواج تابناک رسالت، قندیل های سکوت را شکست، مردم نماها را از خواب زمستانی بیدار و هدایت را به آن ها عطا کرد.