یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۶Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 2 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 3 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 4 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 5 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 6 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 7 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 8 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 9 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 10 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 11 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 12 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 13 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 14 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 15 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 16 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 17 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 18 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 19 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 20 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 21 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 22 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 23 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 24 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 25 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 26 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 27 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 28 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 29 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۴    
لنجان_مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: برنامه ریزی در شهرداری به سمت درآمدزایی برود و باید از ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر به درستی استفاده شود تا درآمدها صرف هزینه های عمرانی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز محرم، سوگواره شعر آیینی با موضوع مرثیه سرایی اباعبدالله الحسین(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
امام جمعه اردستان گفت: همه ما در این ایام سوگواری باید مسائل شرعی و شئونات مذهبی را رعایت کرده و مداحان و واعظان از بیان مطالب دروغ و غیر واقع پرهیز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه موقت کاشان گفت: راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به حضرت امام حسین (ع)، احساس مسئولیت و داشتن غیرت دینی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۴    
خطیب جمعه آران و بیدگل گفت: عزاداری ها نباید به پیرایه ها و خرافات آمیخته شود، لذا با دقت و حساسیت ویژه ای از آفات و آسیب های شکلی و محتوایی که عزاداری ها را تهدید می کند اجتناب شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
بر خلاف سه ماه تابستان 96 با فرارسیدن پاییز و افت تقاضا در بازار اجاره بهای مسکن، موجران تغییر رویکرد داده و املاک خود را با ترکیبی از رهن و اجاره به مستاجران پیشنهاد می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۴    
امام جمعه نایین گفت: امر به معروف و نهی از منکر به اجتماع و راهی که طی می کند، امنیت می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در واکنش به آزمایش موشک جدید ایران اعلام کرد این موشک چالش پیچیده تری برای سامانه دفاع موشکی اسرائیل است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
محققان هلندی احتمال می دهند سطح منیزیم بیش از حد پایین و یا بالا احتمال ابتلا به آلزایمر و دیگر بیماری های زوال عقل را حدود 30 درصد افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۸    
اولین موشک در نوزدهم مهرماه 1359، ساعت 22 و 10 دقیقه به دزفول اصابت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
سرگئی لاوروف: مجادله لفظی میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، رهبران آمریکا و کره شمالی، به سطح نازلی رسیده و مثل دعوای بچه ها در کودکستان شده که هیچ کس هم نمی تواند از هم جدایشان کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر ظرفیت ورزشگاه نقش جهان تکمیل شود و طبق دوم قابل استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ایران با موقعیت ژئوپلتیک در خاورمیانه و به واسطه وجود فرصت های سرمایه گذاری در عرصه های مختلف طی دو دهه آینده ظرفیت جذب بیش از 3500 میلیارد دلار سرمایه گذاری را داراست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۸    
ملک حسین پادشاه وقت اردن شلیک کننده اولین گلوله از یک دستگاه تانک در جنگ ایران و عراق بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۳    
در پیام رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به مناسبت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس آمده است: امنیت پایدار و کم نظیر ملی و بازدارندگی تهدیدها که همراه با اقتدار و اِشراف بر روند تحرک ها و طرح های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۷    
موشک بالستیک دور برد خرمشهر با موفقیت آزمایش شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۵    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه وجود دارد، مسئولان باید تلاش کنند تا راهکار مناسب را یافته و برای کمک به مردم وارد عمل شوند
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
وزارت صنعت اعلام کرد: برای بهره گیری حداکثری از نظرات و پیشنهادهای منعکس شده و بررسی جامع و برای حمایت منطقی از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرای این طرح به تعویق افتاده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۲    
در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پدیده مشهد به رده دوم جدول صعود کرد و استقلال در قعر جدول قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۷    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۷    
به گفته یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس به واسطه تخلف مهدی طارمی در بازگشت از ترکیه و جذب مجدد او، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۱    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۹    
تیم هندبال سپاهان در نخستین دیدار خود در سی امین دوره لیگ برتر به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
مرجان سلحشوری نماینده پومسه کشورمان در پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 در بخش انفرادی موفق به کسب مدال طلا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۵    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین دیدار خود در رقابت های انتخابی زنان جهان مغلوب کره جنوبی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۱    
شهرضا - فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال استحاله نظام از دوران است، اما شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دشمنان انقلاب در جنگ فرهنگی شکست خورده اند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۳    
لنجان_عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: : ائمه اطهار توجه و تاکید ویژه ای برای سرودن اشعار و مراثی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته اند از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی مداحی و ستایشگری را نوعی جهاد می ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۵    
نادر گلچین خواننده سرشناس موسیقی ایران ساعاتی پیش در تهران و در سن 81 سالگی درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
نطنز-مسئول برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بادرود گفت: همزمان با 3500 شهر، نقطه و 40 کشور، برای یازدهمین سال متوالی همایش شیرخوارگان حسینی در بادرود برگزار شد
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام زائری گفت: هیچ کس حق تحقیر بنده گناهکار خدا را ندارد، نهی از منکر، نهی از فعل بد است نه بد گفتن به شخص و امربه معروف یعنی توصیه به کار خوب نه تعریف و تمجید شخص.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
سمیرم: امام جمعه موقت شهرستان سمیرم: سخنان بیشرمانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل فقط می تواند از دهان یک انسان بی مغز خارج شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
فریدن - امروز آغوش ها برای دردانه رباب بغضی عظیم داشت و شانه ها همه گهواره شده بود تا گوش نیزه ها از لالایی پر شود..
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
لنجان_همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم هم زمان با سراسر کشور در فولادشهر با حضور هزاران مادر و طفل شیرخوار حسینی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
لنجان_امروز صدای گریه هزاران کودک و لالایی مادران عزادار در سوگواره شیرخوارگان حسنی در فضای عطرآگین مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) زرین شهر پیچید و مادران عهد بستند که فرزندان عاشورایی شان را نذر قیام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
ورزنه - امام جمعه ورزنه گفت: دفاع مقدس عاشورای دیگری بود که در ایران اسلامی اتفاق افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۷    
چادگان - امام جمعه چادگان گفت: علم همراه با تهذیب ارزش است و این مسئله باید در راس کار معلمان قرار بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت:سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا ناشی از عصبانیت او از ایران است و باید توجه داشت این سیاست های شیطانی امریکاست که منطقه را به آتش کشیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت:اتهامات نابخردانه و جاهلانه ترامپ علیه ایران، نشان از درماندگی آمریکا در برابر ایران است و باید گفت برای ما نه آمریکا نگرانی دارد و نه رئیس جمهور دیوانه آن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
لنجان_امام جمعه شهر زاینده رود گفت: نطق ابلهانه، بسیار زشت و سخیف و سراسر دروغ محض، رئیس جمهور آمریکا، با ادبیات گانگستری و کابویی، در توهین به ملت شریف ایران، دلیل عصبانیت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۹    
تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تسلیم در برابر ظلم و خواسته های دولت های استکباری، خواسته دولت آمریکا از ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: عزت واقتدار امروز ما برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: سخنان ترامپ رئیس جمهورآمریکا در تهین به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به سبب شکست ایدئولوزی و به بهانه ترس از نابودی داعش و سرکوب شدن فتنه سال 88 است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۳    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: در مراسم عزاداری امام حسین نباید فقط در فعالیت های ظاهری متوقف ماند و بایستی دنبال معرفت و شناخت هدف واقعی سید الشهدا و عمل کردن به آن در جنبه های مختلف زندگی باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
نطنز-امام جمعه بادرود گفت: سخنان زشت و نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ناشی از عصبانیت وی در شکست طرح های آمریکایی از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
لنجان_امام جمعه شهر چرمهین گفت: مسیر حرکت شیعیان در طول تاریخ همواره برگرفته از نهضت عاشورا بوده و یکی از جلوه های آن هشت سال دفاع مقدس بود که جوانان رشید و غیرتمند این مرز و بوم جلوی دنیای استکبار ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
فریدن - امام جمعه دامنه گفت: گریه بر سید الشهدا رزقی ارزشمند برای رشد تمام عوالم هستی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
فریدن - امام جمعه داران گفت: منحرف شدن جریان عزاداری چیزی است که اسلام را تهدید می کند و دشمن در پی تحقق آن است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا در اجلاس سران کشورهای جهان در سازمان ملل متحد جاهلانه و غیرمنطقی بود، البته این اظهارات بدون پاسخ نخواهد ماند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
شهرضا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان دولت دوازدهم 30 درصد از پست های مدیریت کشور به زنان واگذار خواهد شد، حضور بانوان بر اساس اصل شایسته سلاری در این پست ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
لنجان_امام جمعه باغبادران گفت:حقیقتا باید مردم امریکا، نخبگان امریکا از چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند چراکه ترامپ قبل از سخنرانی خود سر خود را در اخور اسرائیل کرد و این سخنان بی ارزشش نشخوارهای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۹    
سفیر فدراسیون روسیه در تهران با تاکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران بر تعهدات خود در برجام، در واکنش به اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اعتراض به سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ راهپیمایی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۴    
مدیر دفتر ایمنی توزیع برق اصفهان با بیان اینکه از مسئولان هیئت ها انتظار داریم در جهت درخواست انشعاب برق از کارشناسان مشاوره بگیرند، گفت: به نسبتی که برق مصرفی بخش خانگی کاهش می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بالغ بر 1600 میلیارد ریال از مطالبات دامداران به حساب آنان واریز شده و بر این اساس حدود 97 درصد مطالبات پرداخت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بی معنا بود و رهبر انقلاب و رئیس جمهور بسیار خوب جواب یاوه گویی های آن را دادند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
مشمولان سهام عدالت حداکثر تا ساعت 12 امشب فرصت دارند که صورت حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۷    
برای چندمین بار پس از بازی های بزرگ در ورزشگاه نقش جهان مشکل ترافیک و ازدحام در خیابان های اطراف ورزشگاه مشاهده شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۷    
همایش جهانی شیرخوارگان حسینی صبح امروز در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۷    
استاندار اصفهان گفت: دفاع 8 ساله دفاع مقدس تاریخ ساز و برای همه درس آموز بوده و ملت ایران را به یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان تبدیل کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: شکی نیست که مردم با فرهنگ و اصیل ایران در جایگاهی هستند که ورزشگاه های ما آمادگی میزبانی از بانوان و خانواده ها را داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس برای دومین بازی متوالی در لیگ گل هایی بد روی اشتباهات دریافت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۹    
گلزنی مروان حسین به پرسپولیس به سپاهانی ها نوید بهبود عملکرد هجومی این تیم را داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در اقدامی بحث برانگیز دقایقی قبل از آغاز بازی سکوهای طرفداران میزبان را در اختیار پرسپولیسی ها قرار دادند تا در ادامه تماشاگران میزبان ایستاده بازی را تماشا ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
پس از مهدی طارمی احتمال دارد که تا امشب نفرات دیگری در عنوان آقای گلی لیگ برتر با مرتضی تبریزی شریک شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۴    
بسیاری از بیمارستان ها و مراکز پزشکی از تجهیزات و تسهیلات لازم برای نگهداری خون با هدف نجات جان بیماران خود برخوردار هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۴    
ویتامین D برای سلامت بخشی از اندام های بدن مانند استخوان ها، ماهیچه ها، دندان ها و حتی سیستم ایمنی بدن، اهمیت بسیار زیادی دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در پرتو اجرای قانون کاهش نرخ سود بانکی، نباید پول مردم سرگردان شود و در بخش های نامطلوب سرمایه گذاری شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۷    
اولین اقدام عراق قبل از شروع جنگ علیه ایران را می توان در نفوذ ستون پنجم جهت انجام اقدامات تخریبی در شهرهای خرمشهر، اهواز و آبادان دید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موهبتی الهی بود که به مردم ایران عنایت شد، افزود: امروز مردم ایران با پرچم سرخ امام حسین(ع) در همه صحنه های مقابله با ظالمان حضور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری رزمایش دفاعی امنیتی "محرم" در روزهای اول و دوم مهر امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه اصفهان گفت: وظیفه ما دفاع از مظلومیت است، بدون شک اگر عراق و سوریه شکست بخورند و داعش بر آنها مسلط شود، هدف اصلی دشمنان ایران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
برد جدیدترین موشک بالستیک ایرانی، 2000 کیلومتر اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
سامانه موشکی خرمشهر برای نخستین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
یگان های نمونه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از مقابل جایگاه رژه نیروهای مسلح در اصفهان عبور کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
نمایشگاه دومینو مستندنگاری یک پرفورمنس با آثاری از ستاره نظمی افشار در گالری متن برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
سینما و رسانه ملی ایران هر ساله هم زمان با ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع) علاوه بر تولید و پخش برنامه های مناسب با ایام عزاداری، تغییری هم در سیاست های نمایش برنامه های در حال پخش خود ایجاد می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۴    
رئیس جمهور گفت: ما قدرت دفاعی و نظامی خود را آن مقدار که لازم بدانیم، تقویت خواهیم کرد، نه تنها موشک های مان را تقویت می کنیم، بلکه نیروهای زمینی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۵    
حلول ماه محرم شور و غوغای خاصی در ممالک اسلامی به ویژه مناطق شیعه نشین، و سراسر عالم هستی، ایجاد می کند؛ در هر کجا نامی از اسلام و فرهنگ ناب تشیع وجود دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
کتاب حماسه تپه برهانی که کتاب برگزیده دفاع مقدس است در سوم خرداد سال 1373 تندیس زرین برترین کتاب دفاع مقدس را از دست رئیس جمهور دریافت کرد، همچنین در سال 1379 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۹    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نیروهای خدماتی مناطق 15گانه برای نظافت شهر آماده باش هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
همزمان با رژه 31 شهریور، شناورها و جنگنده های ارتش و سپاه در بندرعباس رژه رفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز مقاومت در سرتاسر منطقه حاصل الگوی مقاومت رزمندگان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس است، آن ها از چفیه و دعا خواندن رزمندگان ما الگو می گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
به گفته مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان طراحی جدید پروژه ساماندهی اطراف منارجنبان با محدودیت ها و شرایط خاص تعیین شده میراث فرهنگی انجام شده و تمام خواسته های میراث در طراحی پروژه مد نظر قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولین استانی و فرماندهان عالی رتبه نظامی دقایقی پیش آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
مدافع ذوب آهن کمتر از 10 روز پس از جراحی بینی خود در یک مسابقه لیگ برتری شرکت کرد تا بازگشتی زودهنگام به میادین داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و فرماندهان عالی رتبه نظامی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۰    
به مناسبت هجوم وحشیانه ارتش بعثی عراق به خاک میهنمان به بررسی تحولات روزهای آغازین جنگ تحمیلی خواهیم پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۰    
هافبک ذوب آهن در دومین مسابقه لیگ برتری خود پس از بازگشت از مصدومیت خوش درخشید و مثل دیدار قبلی زمینه را برای گلزنی همبازیانش فراهم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۱۲    
لنجان_سردار مصطفی شیری گفت: در گرامیداشت شهدای دفاع مقدس باید قناء محافلی که برگزار می شود را از نظر کمی و کیفی افزایش دهیم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۹    
لنجان_امام جمعه شهر زاینده رود گفت: با توجه به اینکه در استانه ماه محرم الحرام قرار داریم لازم است برای تقویت تقوای الهی به بعضی از حد و مرز مراسم با شکوه عزاداری و مجالس سوگواری پرداخته شود چراکه هر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۳    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۳    
لنجان_رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان گفت:مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر میهن اسلامی در 20 نقطعه از شهرستان لنجان در روز جمعه 31 شهریورماه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۰    
لنجان_رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان گفت: روضه اباعبدالله حسین (ع)، دانشگاه اباعبدالله حسین(ع) است که مستمعین جلسه عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) باید با آمادگی کامل جهت فراگیری معارف امام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۰:۴۸    
لنجان_جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس جایگاه خود را در دفاع از ارزشها و مقابله با ترفندهای دشمنان با قطب نمای بصیرت نشان می دادند و شاگردان مکتب دفاع مقدس در سراسر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۰:۴۵    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت: محرم و صفر نه فقط سیاهی، عزا، سوگواری و اشک و گریه است بلکه نمادی از عشق و معرفت و ارادت خالصانه به بهترین های بشریت بوده و محرم و صفر کانونی است حرکت آفرین و مطمئن برای ...