سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۴۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۰    
استاندار اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال 97 اولویت اساسی استان طرح های انتقال آب است، گفت: رویکرد اساسی در بودجه فعال شدن بخش خصوصی در تمام زمینه ها است و این تغییر رویکرد باید در همه دستگاه ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۴    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: طرح ایالات متحده درباره انتقال سفارت به بیت المقدس شکست خورده و اشغال فلسطین و قدس کماکان در مرکز تمام منازعات در خاورمیانه است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۷:۴۲    
استاندار اصفهان گفت: شرکت آب منطقه ای باید با همکاری سازمان جهادکشاورزی و با هماهنگی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برای اجرایی کردن مصوبات شورای عالی آب مبنی بر تشکیل صندوق خسارات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۹    
نطنز- معاون قضایی دادگستری استان اصفهان گفت: پایه و اساس اداره مناسب هر کشوری منوط به عملکرد مقتدرانه دستگاه قضایی است و استحکام دستگاه قضایی موجب درست اداره کردن آن می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۸    
براساس اعلام اداره کل فرودگاههای استان اصفهان، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر در پی وقوع زلزله تهران درحال آماده باش قراردارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۱    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت: درباره سیستم های دفاعی کشورمان هیچ مذاکره ای با هیچ کس نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۲    
رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان پیشرفت و عملیاتی شدن توافقات ایران و آذربایجان را گامی مثبت در جهت توسعه، تقویت و استحکام مناسبات تهران – باکو عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
پیش نویس قطعنامه قدس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 128 رأی موافق تصویب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۶    
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان شامگاه امروز (پنجشنبه) به مناسبت شب یلدا میهمان برنامه تلویزیونی اینجا اصفهان بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقش ثبت احوال در برقراری امنیت، گفت: نزدیک به 40 درصد از 30 میلیون خدماتی که نیروی انتظامی در سال به مردم ارائه می دهد در ارتباط با ثبت احوال است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه در استان در زمینه جمعیت دچار مشکل هستیم گفت: هر روز به تعداد سالمندان اضافه می شود و با این روند ایران در آینده جزء چند کشور پیر جهان خواهدبود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
شهردار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان شهری که آثار متعدد باستانی و تاریخی را در خود جای داده است، می تواند به مرکز جهانگردی ایران و جهان تبدیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
استاندار اصفهان خدمت به مردم را ویژگی های بارز شخصیت استاد اشتری عنوان کرد و گفت: ایشان به تأسی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بی هیچ منت و مطالبه ای در مسیر تبلیغ دین و رفع نیاز مردم کوشش می کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
نفرات و تیم های برتر مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در اصفهان معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمام تیم های لیگ بازیکن می خرند و قرار نیست هر بازیکنی به هر تیمی می رود، در آن تیم جواب دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۹    
تیم فوتبال امید ذوب آهن با شکست برابر فولاد خوزستان، یک رده در جدول لیگ برتر امید سقوط کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال پانیونیوس در شبی که لژیونر ایرانی اش هم موفق به گلزنی شد، برابر حریف خود به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان گفت: اگر نیم ساعت دیگر به من بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست و کارم را با قدرت انجام می دهم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمام تیم های لیگ بازیکن می خرند و قرار نیست هر بازیکنی به هر تیمی می رود، در آن تیم جواب دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان گفت: اگر نیم ساعت دیگر به من بگویند در تیم نباش، برایم مهم نیست و کارم را با قدرت انجام می دهم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با برگزاری جشن یلدایی از قهرمانان این هیأت تجلیل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۰    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۷    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی و رکود اقتصادی پیش بینی می شود نرخ خدمات شهری 30 درصد افزایش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۲    
یلدا یا شب چلّه یکی از مهم ترین مناسبت های ملی و آیینی ما ایرانیان است. ساعات پایانی شب سی ام آخرین ماه پاییزی که بلندترین شب سال است و بهانه ای برای رفت و آمدهای خانوادگی و تازه کردن دیدارها.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۷    
سینمای ایران امسال و به ویژه در فصل پاییز روزهای پر حاشیه ای را از سر گذراند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
استاندار اصفهان گفت: هیچ نهادی به اندازه نیروی انتظامی نمی تواند نشان دهنده چهره و ماهیت نظام باشد و به همین دلیل نگاه و برخورد همراه با رأفت و رحمت در عین حال با اقتدار و صلابت نیروی انتظامی حائز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
یک کارشناس اقتصادی گفت: اصفهان استعداد گردشگری بالایی دارد و موقعیت برای توسعه این صنعت فراهم است بنابراین هر گونه برنامه ریزی بلندمدت در این زمینه می تواند تضمین کننده درآمدهای پایدار شهری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، از پیشنهاد تخصیص یک درصد اعتبار دستگاه های استان ها به توسعه زیرساخت های ورزشی، ورزش همگانی و قهرمانی در بودجه سال 97 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
نمایش "تئوری میس کال" نوشتۀ محسن رهنما، با طراحی و کارگردانی رهام بحیرایی از اول تا 22 دی ماه در تالار هنر روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی خوش لفظ که دیروز پس از سال ها تحمل رنج جانبازی بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از 8 سال دفاع مقدس به آسمان پر کشید در حوزه هنری تهران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
معاون سابق خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: عقد قراردادهایی به منظور تامین آب فضای سبز، ساخت کارخانه هاضم، ساخت "آر دی اف" و زباله سوز پزشکی از مهم ترین اقدامات حوزه خدمات شهری در دو سال گذشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آغاز طرح مرمت سر در بخش جنوب غربی مسجد سید اصفهان از یک ماه گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: شهید خوش لفظ اسوه و اسطوره مقاومت بود. علیرغم همه مجروحیت هایش هیچ گاه محدودیت برای دفاع از انقلاب اسلامی قائل نبود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
گوگل اعلام کرد: شبکه قابلیت های امنیت سخت افزاری "اندروید O" را که چند ماه از انتشار آن می گذرد، گسترش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در واکنش به تهدیدهای آمریکا پیش از رای گیری درخصوص قدس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهر از سوی مردم انتخاب می شود تا به مردم خدمت کند بنابراین نباید به شهروندان بی حرمتی و حق آنان ضایع شود، این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
شهردار اصفهان گفت: برای هنر موسیقی هیچ حد و مرزی نمی توان تعیین کرد، این هنر فاخر قادر است تمامی مرزها را از سر راه خود بردارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۴    
بر اساس پیشنهاد دولت، تعرفه واردات انواع خودرو تا سقف 150 درصد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۴    
اجلاس پایانی سال همبستگی اسلامی صبح پنجشنبه با حضور الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان و محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۹    
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتشار اطلاعیه ای، به توضیح نکاتی پیرامون انتشار اخبار کذب به نقل از امام جمعه اصفهان پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۶    
نمایش "شرلوک هولمز" به نویسندگی استیون دیتز و کارگردانی بهزاد سیفی برای نخستین بار در ایران از دوم دی ماه در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان به صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها از امروز 30 آذر تا 5 دی ماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
اگر چه باور همگان بر این است که یلدا را به خاطر طولانی ترین شب سال بودنش جشن می گیریم، اما در واقع یلدا نویدی برای طولانی تر شدن روزهاست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
باشگاه سپاهان به خبر اخراج حسام فتاحی آنالیزور تیم فوتبال این باشگاه از تمرین واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۷    
آئین افتتاح نمایشگاه عکس"مکاشفه و تماشا، سه سفر به قلب جهان شیعه" و مراسم رونمایی از کتاب مکاشفه و تماشا در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۸    
سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیدار حساسی را پیش رو دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷    
شهید عباس کردآبادی خواسته اش را در وصیت نامه اش می نویسد دستانم را از تابوتم بیرون بگذارید تا آنهایی که شب و روز دنبال خوردن حق مستضعفین جهان هستند، ببینند که با دست خالی بسوی خدایم میروم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۶    
در کلانشهر اصفهان حرکت به سمت شهر سالم بیش از گذشته احساس می شود در این راستا شهرداری اصفهان با توانمندی و پتانسیلی که دارد با رعایت و پیاده سازی اصول تاب آوری شهری می تواند پیشرو و الگویی برای سایر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت تعاونی فراورده های لبنی استان اصفهان گفت: از سه ماه پیش نرخ واقعی صنایع لبنی تعیین شده اما دولت با شعار حمایت از حقوق مصرف کننده، آنها را اعلام نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۰    
اگر در آستانه جام جهانی 2014 برزیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان و اختلاف درباره زمان در اختیار گذاشتن ملی پوشان تیم اصفهانی منجر به اصطکاک بین کارلوس کی روش و زلاتکو کرانچار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
مدیر سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: مدیر فرهنگی کسی است که خصلت های بومی خود را تبدیل به امری جهانی بکند و نایب اسدلله توانست چنین کار مهمی را انجام دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت:مردم اگر بدانند چه مشکلاتی بر سر راه اصلاحات در کشور وجود دارد، خیلی از ناراحتی ها برطرف می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه قضاوت درباره عملکرد دولت دوازدهم زود است، گفت: دولت عزم جدی برای رفع مشکلات اقتصادی ندارد و یا نمی تواند این مشکلات را رفع کند و این امر برای مردم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۲    
پانزدهمین نشست از سلسله نشست های "اصفهان فردا" با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی در دیدار با شهردار اصفهان، (چهارشنبه) 29 آذرماه در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۱    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان موفق به کسب دو مقام نخست جهانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه 2017 تایلند در بخش لیگ ربات های انسان نمای سایز متوسط و لیگ رقابت های فنی ربات های انسان نما شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۷    
شب چله به عنوان بلندترین شب سال یکی از رسوم دیرینه ایرانیان است که مردم با پهن کردن سفره یلدایی خود و پُر کردن آن با خوراکی ها و تنقلات متنوع با پاییز خداحافظی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۹    
در پس رویارویی روز جمعه تیم های سایپا و سپاهان، تقابل های فردی و گروهی جالبی شکل خواهد گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۲:۳۲    
شهرضا – بازار تاریخی شهرضا یادمانی از دوران سلجوقیان و محل داد و ستد مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۰:۲۰    
لحظاتی قبل زمین لرزه ای با قدرت 5.2 ریشتر در تهران احساس شد.