یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۰۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۲    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: باید با نگهداری اصولی و علمی از تأسیسات نه تنها تاب آوری تجهیزات را در مقابل حوادث افزایش دهیم بلکه این امر موجب افزایش طول عمر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۷    
کمیته کشوری سل به ریاست دکتر رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفتر این معاونت تشکیل و در خصوص مباحث مهم این حوزه تبادل نظر و تصمیم سازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۵    
مشاور وزیر بهداشت در امور تجهیزات پزشکی گفت: در راستای ایجاد انضباط در توزیع کالا، برچسب اصالت کالا مورد تاکید قرار گرفته است و تمام محصولات، تجهیزات و ملزومات پزشکی از سال 97 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی کشور گفت: مدارس غیردولتی نماد مشارکت مردمی در آموزش و پرورش است و در حال حاضر سطح انتظارات مردم از مدارس غیردولتی بالا رفته و باید متوجه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۹    
هفته فیلم ایران با انگیزه شناساندن سینمای ایران به مردم کشور ونزوئلا با همکاری بخش بین الملل جشنواره فیلم عمار در این کشور برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۸    
ایران بر اساس گزارش شاخص نوآوری جهانی در سال 2017 ، به رتبه 75 صعود کرده و نسبت به سال گذشته میلادی 14 رتبه ارتقا یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۲    
کارگردان بیست و یک روز بعد مدال بلورین و لوح تقدیر جشنواره فیلم های ورزشی میلان را از آن خود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۰    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: بسیج دانشجویی باید در کنار جوانان باشد، بسیج دانشجویی باید از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۸    
کمیته مسابقات زمان سه بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۲    
قائم مقام شهردار ارومیه از الحاق برخی از مناطق حاشیه شهر ارومیه به محدوده شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای، میزان و نحوه تهاتر بدهی ها با مطالبات دولت و ترکیب بانک های طلبکار از دولت را، تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از فردا در سراسر کشور آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان سیزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۴    
معاون وزیر امور خارجه در خصوص کمبودهای موجود در نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: به دلیل شرایط و ظرفیت خاص استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۶    
فریدن - رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: نقش رسانه در ایجاد نگرش مثبت به ورزش غیر قابل انکار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۳    
در اجرای ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، مبلغ 565 میلیارد و 400 میلیون تومان برای امدادرسانی به زلزله زدگان استان های کرمانشاه، به دستگاه های ذیربط پرداخت شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی دولت با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست ها گفت: با همه سختی ها و نامردمی ها که از سوی تروریست ها اعمال شد و با عنایت خداوند و پشتیبانی ملت بزرگ سوریه و عراق جبهه باطل و تروریست ها از بین ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۴    
معاون استاندار اصفهان با انتقاد بر اینکه طی چهار سال گذشته وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشو، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: یک محموله 10 تنی حاوی کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده و یک محموله دیگر نیز در روزهای آینده به این مناطق ارسال خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رهبر انقلاب: ملّت ایران و جمهوری اسلامی نشان داده است که اراده اش قوی است؛ در هر زمینه ای، در هر مسئله ای که به طور جدّی جمهوری اسلامی ایران وارد شد، نشان داد که اراده اش قوی است، عزمش راسخ است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۸    
رهبر انقلاب به پیام سردار حاج قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره داعش پاسخ دادند و فرمودند اینجانب صمیمانه به شما تبریک میگویم و با این حال تأکید می کنم که از کید دشمن غفلت نشود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۴    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن ردیف بودجه برای توسعه دولت الکترونیک در استان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵    
گلپایگان-نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: 150 میلیارد تومان برای اجرای سیستم یکپارچه سازی و کم فشار در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۳    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه دولت دوازدهم نیز حوزه IT و ICT را پیشران اقتصادی و توسعه کشور قلمداد کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
هفته هشتم لیگ برتر جوانان با پیروزی سپاهان و توقف خانگی ذوب آهن پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
شهردار اصفهان گفت: شهرداری آمادگی دارد تا شعار کارآفرینی جنبه عملی پیدا کند و در حد شعار باقی نماند و درهمین راستا باید مسائل کارآفرینی را به یک گفتمان در شهر تعریف کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای اسلامی شهر در دوره پنجم نیز در قالب شعارها و ایده های متعدد، نظر خود را در ارتباط با توسعه و بهبود فضای کسب و کار مطرح کرده است بر همین اساس همه ارگان های مرتبط ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم بیکاری است باید به سمت اشتغال مولد تکنولوژی محور برویم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۹    
طبق قراردادی شهر بارسلون اسپانیا در 24 دی 1378 خواهرخوانده اصفهان شناخته شد و همچنین مقرر شد این دو شهر در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و تجاری با یکدیگر همکاری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
نطنز-رئیس مرکز فوریت های پزشکی نطنز گفت: در ایام پایانی ماه صفر کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی با آمادگی کامل مراسم مذهبی امامزاده آقا علی عباس(ع) بادرود و مراسم پیاده روی زائران را پوشش امدادی داده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
نطنز-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: در سال جاری سه وقف جدید ثبت شده و 90درصد موقوفات نطنز نیز سند مالکیت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش اصفهان گفت: از 36 هزار شهید دانش آموز کشور 5 هزار و 500 شهید و از 5 هزار شهید فرهنگی 335 شهید معلم از استان اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سینا عشوری چهارده ماه پس از آنکه با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش اصفهان را ترک کرد در بازگشت به نصف جهان روز موفقی را پشت سر نگذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان گفت: با وجود اینکه باشگاه سپاهان قرارداد مالی با تیم نبسته اما ترکیب فصل گذشته حفظ شده و هیچکدام از بازیکنان ما را تنها نگذاشتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید براینکه گسترش فرهنگ کارآفرینی در بین شهروندان ضروری است، گفت: اگر سیستم فرهنگی شهر در راستای فرهنگ کارآفرینی ورود پیدا کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس آمارهای کارشناسان هر توریست می تواند برای 2/5 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
دهاقان – با توجه به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان دهاقان به 12درصد رسیده زنگ خطر بیکاری مدتهاست در دهاقان به صدا درآمده و حمایت و برنامه ریزی مسئولان امروز بیش از هر چیز نیاز این شهرستان در راستای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای توسعه کارآفرینی در شهر باید به گسترش زیرساخت های زندگی شهری توجه ویژه ای داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیر پروژه مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای گفت: احداث خانه های ایرانی در مرکز همایش های بین المللی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران برای دیدار با عراق معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
نشست "شادمانی کلید موفقیت" روز پنج شنبه دوم آذرماه ویژه زوج های جوان در هنرسرای خورشید برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
نشست جوانی فصل رویش با موضوع جوان، عشق و دلبستگی روز پنجشنبه دوم آذرماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
رییس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت: از دیدگاه ایران از یکسو اجرای کامل و دقیق برجام آزمون مهمی برای سایر همکاری های مهم در عرصه بین المللی است و از سوی دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: همزمان با یادواره ملی شهید "زینب کمایی" در هفتم آذرماه از 6 جلد کتاب مربوط به 6 دبیرستان و هنرستان استان که بیش از 100 شهید را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۸    
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت:حیات بسیج تا زمانی است که خادم مردم است و مردم قبل از ما به این باور رسیدند که بسیج در متن مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
گل های ذوب آهن در دیدار با سپیدرود با اثرگذاری بازیکنانی به ثمر رسید که اخیراً جایگاه ثابتشان در ترکیب تیم اصفهانی را از دست داده بودند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور در نامه ای به سرلشکر قاسم سلیمانی پایان حکومت داعش بر عراق را تبریک گفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲    
ثبت نام مسابقات والیبال محلات شهر اصفهان از فردا چهارشنبه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
وزارت صنعت در نامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام کرد واردات برنج از یکم آذر امسال(فردا) تا 31 تیرماه 97 آزاد است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۳    
نطنز-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز گفت: هرکس برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و نظام زحمت بکشد و در این راه دغدغه داشته باشد بسیجی نام دارد و این موضوع نیز در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۰    
اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان را از اینجا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۷    
نسخه لوکس آیفون 10 به نام “iPhone X Imperial Crown” با بیش از 300 سنگ گران بها، نشان ملی روسیه با پوششی از طلا و قیمتی باورنکردنی توسط Caviar رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
این بار سه روایت از مردی را خواهیم گفت که محکوم به مبارزه بود؛ مبارز در راه قرآن و اسلام و به این خاطر که راه قرآن را درپیش گرفته بود شکنجه ساواک را تحمل می کرد؛ از تحصیلش گرفته تا فعالیتش در سپاه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۸    
در حالیکه ستاد تنظیم بازار کشور هفته گذشته از افزایش 15 درصدی نرخ نان از ابتدای آذر ماه خبر داد اما رئیس سازمان صنعت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید بیمه درمان اعتیاد از سوی سازمان بیمه سلامت ایران گفت:اگر فردی به طور متوسط شش ماه تا یکسال تحت پوشش باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
شهید غلامحسین ساجدی با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و درعملیّات های مختلف حضور داشت تا این که در 18 شهریور 1364 در عملیّات قادر (اشنویه) در حالی که گردان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۶    
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: مدارس استان به منظور معرفی شهید زینب کمایی برنامه های متنوعی را در هفته بسیج برای دانش آموزان اجرا می کنند و هفتم آذرماه یادواره ملی شهید برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۶    
سریال جدید کارگردان فیلم چند متر مکعب عشق از چهارم آذر روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی توئیتری، مذاکرات خود در تهران را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی پیامی هفته بسیج را به سردار محمدرضا نقدی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۴    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اینکه موضوع زنان در دفاع مقدس فقط به زنان اختصاص داشته باشد و موضوع مردان فقط به مردان مختص باشد، کار اشتباهی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۱    
رییس جمهور، کنده شدن بنیان و اساس گروهک تروریستی داعش از سوریه را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای سپاه ، ارتش، نیروی سپاه قدس و بویژه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همچنین دیپلمات های ایرانی تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۸    
چادگان - فرماندار چادگان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان بومی این شهرستان یک ضرورت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
نماینده برنامه جهانی غذا در ایران با اشاره به داوری مسابقه نقاشی کودکان مهاجر افغانستان، گفت: فروش آثار به نفع کودکان توسط یکی از بزرگترین شرکت های دارویی به فروش می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶    
سمیرم- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم از وقف خانه ای با ارزش تقریبی یک میلیارد و نیمی برای امور قرآنی در سمیرم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
آیت الله مظاهری گفت: ای انسان ها بدانید ظلم شما در همین دنیا دست و پا پیچ شما می شود. اگر زندگی با غم و غصه و اضطراب خاطر داری فکر کن و ببین چه ظلمی کرده ای و آن حقّ النّاس را رفع کن.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
نَم زمین سوغات سرما برای کارتن خواب ها است، درحالی که عده ای هم قند در دلشان آب می شود تا برای بازی با سپیدی های سوغات زمستان شال و کلاه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
رشید مظاهری درست یک هفته پس از درخشش برابر ونزوئلا در دیدار دوستانه تیم ملی در یک دیدار لیگ برتری با بازوبند کاپیتانی ذوب آهن وارد زمین شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
به مناسبت هفته بسیج، فردا بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: خودروهای سازمان خدمات موتوری برای جابه جایی کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه به کار گرفته شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۷    
رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان از تهیه 21 کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه از سوی اعضای این اتحادیه و غرفه داران آن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
وقوع پدیده بسیار شدید گرد و غبار، آسمان اهواز را در هاله ای از خاک فرو برد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رهبر کره شمالی با هدف افزایش کنترل بر جمعیت این کشور هرگونه شادی کردن را برای مردم منع کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
دختر لر اولین فیلم ناطق ایرانی 8 دهه پیش در 30 آبان 1312 برای اولین بار به روی پرده نقره ای رفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال آموزش های پیش از ازدواج را در یزد اجباری کردیم و برنامه هایی در دست است تا این طرح در کل کشور اجرایی شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رزمندگان و فرماندهان لشکر فاطمیون در بیانیه ای پایان عُمر داعش را به رهبر معظم انقلاب و فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک گفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
نشست هنرمند امروز و مدیوم های هنری با حضور رسول معرک نژاد، اول آذر ماه در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سمینار سطح بالای همکاری های ایران و اتحادیه اروپا در اصفهان گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵    
جنگ شادمانۀ شور و شیرین با هنرمندی هنرمندان اصفهانی تا اول آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۹    
سرماخوردگی و آنفلوآنزا بیماری های رایج فصل پاییز و زمستان هستند اما چرا افراد در این دو فصل بیشتر به این بیماری ها مبتلا می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸    
سرمربی سابق ذوب آهن نزدیک به 14 ماه پس از قطع همکاری با این تیم روز تلخی را در اصفهان پشت سر گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۳    
با کاهش بهای اونس جهانی و دلار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان امروز نسبت به روز گذشته 8 هزار تومان ارزان و یک میلیون و 353 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
جمعه سیاه (Black Friday) یا روز خرید در آمریکا، آخرین جمعه ماه نوامبر می باشد که روز پس از عید شکرگزاری است که در واقع عملا خرید برای کریسمس از این روز آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان زلزله زده و بازدید از مدارس شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه به این استان سفر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
با تصویب تعرفه سرویس های غیرحجمی اینترنت ثابت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه های جدید نیز اعلام شده که خدمات پرسرعت ثابت ADSL از ماهانه 512 کیلوبیت برثانیه تا 50 مگابیت برثانیه در VDSL و ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور کفت: با برآورد خسارت انجام گرفته مشخص شد که تا شب گذشته حدود 14هزار واحد مسکونی شهری و روستایی تخریب شده که باید نوسازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر سه هزار و 409 بیمار خاص، صعب العلاج و زمین گیر نیازمند نگهداری استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: داور خطاهای دروازه بان سیرجان در نیمه اول را اعلام نکرد و در ادامه هم پس از دریافت اولین گل از حریف، شیرازه تیم ما از هم پاشید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده اما به محض اجرایی شدن پرداختی ها، نخستین دوره واریز سود مشمولان صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: این ننگ بزرگی است که برخی از دولتهای عربی نوکر دلارهای عربستان سعودی باشند و حزب الله را تروریست بنامند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: پیاده روسازی و احداث مسیر ویژه تردد دوچرخه در خیابان کاوه تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
مدیرمنطقه11 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی خیابان شهدای مدافع حرم تاکنون 95 درصد پیشرفت داشته و در آینده نزدیک تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
ساسان انصاری با گلی که در دقیقه پنجم به تراکتورسازی زد هم اولین گلش با پیراهن سپاهان را به ثمر رساند و هم به طلسم عجیب تیم اصفهانی پایان داد.
  • ۱