دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 3 آبان 1397 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 31 فروردین 1397 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1397 ایران اکونومیست 31 خرداد 1397 ایران اکونومیست 31 تیر 1397 ایران اکونومیست 31 مرداد 1397 ایران اکونومیست 31 شهریور 1397 ایران اکونومیست 30 مهر 1397 ایران اکونومیست 1 آبان 1397 ایران اکونومیست 2 آبان 1397 ایران اکونومیست 3 آبان 1397 ایران اکونومیست 4 آبان 1397 ایران اکونومیست 5 آبان 1397 ایران اکونومیست 6 آبان 1397 ایران اکونومیست 7 آبان 1397 ایران اکونومیست 8 آبان 1397 ایران اکونومیست 9 آبان 1397 ایران اکونومیست 10 آبان 1397 ایران اکونومیست 11 آبان 1397 ایران اکونومیست 12 آبان 1397 ایران اکونومیست 13 آبان 1397 ایران اکونومیست 14 آبان 1397 ایران اکونومیست 15 آبان 1397 ایران اکونومیست 16 آبان 1397 ایران اکونومیست 17 آبان 1397 ایران اکونومیست 18 آبان 1397 ایران اکونومیست 19 آبان 1397 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۴    
امدادخودروایران با راه اندازی سیستم وب-اپ امکان اعزام امدادگر بدون دریافت آدرس از امدادخواه و از طریق لوکیشن را فراهم آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۴    
در نشستی با حضور علی سلطانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت و فرماندارمهاباد راهکارهای ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان مهاباد بررسی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۴    
کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش، نمایندگان جنوب کشور در استان فارس بیمه کارآفرین برگزار گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۱    
گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 97 با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل ، دکتر حمید تاجیک رییس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب در تبریز برگزار شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
بانک رفاه با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت های فعال اقتصادی در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
مدیر امور مالی بانک مسکن محورهای بهره وری در بانک را کنترل هزینه ها،بهبود درآمدو ارتقای سطح فعالیت ها معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۳    
زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین می توانند تا سقف پنج میلیون ریال از دستگاه های خودپرداز بانک دی وجه نقد دریافت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۸    
سود (زیان) خالص هر سهم بانک صادرات ایران در6 ماه منتهی به پایان شهریور سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، با 58 درصد بهبود مواجه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۵    
مدیر عامل بانک صادرات ایران ارائه راهکارهای بنیادی و الزام به رعایت قوانین موجود را دو رکن اصلی برای دست یابی به اصلاح نظام بانکی عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۶    
بارش شدید باران در جنوب ایتالیا صحنه جالبی را به وجود آورد. پل بسیار بزرگی که دو سوی دره ای را به هم پیوند داده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل گمرک های استان فارس گفت: 193 هزار و 36 تن کالا در هفت ماه سال 97 به ارزش بیش از 137 میلیون و 721 هزار دلار از طریق گمرک های این استان به خارج از کشور صادر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۹    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان برخی اخبار در شبکه های اجتماعی درمورد مبادلات بانکی دو کشور را نادرست اعلام و تاکید کرد: هیچ حساب بانکی ایرانیان در عمان مسدود نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۵    
شاخص سهام بازار بورس توکیو پس از افت شدید در بازار نیویورک روز پنجشنبه به پایین ترین سطح خود در هفت ماه گذشته رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۲۰    
درپی مشکلات پیش آمده در پرداخت ارز زوار اربعین در روز چهارشنبه، جلسه اضطراری در دفتررئیس کل بانک مرکزی تشکیل و تصمیمات جدید اتخاذ شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۵    
پینگ پنگ باز ایران با شکست برابر بازیکن ژاپنی از مسابقات بلژیک کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۲    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از طریق امارات به توکیو سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۹    
روبین کازان با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست دینامو مسکو را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه صعود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۳    
پلیس بین الملل نیروی انتظامی خبر دستگیری سرمربی لیگ یکی توسط اینترپل را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۰    
سرمربی پدیده مشهد می گوید با مشکلات موجود در تیمش، شرایط ادامه همکاری وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶    
مهرداد مردانی، محمدرضا گرایی و حسین نوری حریفان خود را در رقابت های سه وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان شناختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۴۵    
به نظر می رسد برانکو فقط با پاداش های امسال (فارغ از جوایز فصل قبل لیگ قهرمانان) تا اینجا تمامی هزینه های حضورش در ایران را صاف کرده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۹    
شورا همچنان با طناب هایی که روی ساختمان 10 طبقه نگهش داشته بود، مشغول آب بندی و عایق کاری نما بود. شورا ایزوگام می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۳    
کارشناس کُشتی ایران گفت: کسب جایگاه ششم در مسابقات جهانی بوداپست در شان کُشتی ایران نبود اما این شکست پایان کار کُشتی آزاد نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۵    
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هر نظر که حساب کنیم، پرسپولیس تیم بهتری نسبت به کاشیما آنتلرز ژاپن است و می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا این تیم را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تعطیلات بیش از حد لیگ برتر بلای زیادی سر تیم ها می آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۰    
سرمربی پارس جنوبی جم می گوید عوامل باشگاه پرسپولیس با دستان خالی کار بزرگی را انجام دادند و شایسته تقدیر هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۸    
حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، نامزد بهترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
سعید عبدولی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم ایران در حالیکه در دیدار نیمه نهایی رقابت های جهانی مجارستان 4 بر صفر از حریف ترک پیش بود در نهایت 6 بر 4 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد با پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان با 23 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۳    
نساجی قائم شهر با تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی در خانه متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری از هفته دهم لیگ برتر برابر حریف خود پیکان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در خصوص آخرین اقدامات پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی ربوده شده در میرجاوه، گفت که تهران و اسلام آباد همچنان برای آزادی مرزبانان، در تعامل و همکاری اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به ادعای روزنامه واشنگتن پست آمریکا درباره شنود تماس های تلفنی رئیس جمهوری این کشور توسط چین و روسیه تاکید کرد اگر این قدر نگران شنود مکالمات از گوشی 'آیفون' ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ثبت و ضبط راهپیمایی اربعین در قالب های هنری به ماندگاری این رویداد کمک شایان توجهی می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۳    
'ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد می گوید هر زائر اربعین یک سفیر برای جمهوری اسلامی و تاریخ و فرهنگ ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۴    
اداره کل هواشناسی تهران بارش برف در ارتفاعات، کاهش هفت درجه ای دما، رگبار، آذرخش و تندباد را برای سه روز آینده این استان پیش بینی و اعلام کرد که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از منابع صندوق توسعه ملی برای رفع مشکل حوزه دارو و درمان بیماران اختصاص یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۸    
به دلیل حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای این تیم در هفته های یازدهم و دوازدهم مقابل ذوب آهن و سپاهان لغو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر امورخارجه انگلیس در دیدار با نماینده جدید تشکیلات خودگردان فلسطین در لندن تأکید کرد که برای گسترش روابط میان مردم انگلیس و فلسطین با یکدیگر تلاش خواهیم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال سپاهان نسبت به فصل گذشته رشد بسیار خوبی کرده و آنها فوتبال رو به جلو و زیبایی به نمایش می گذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
روزنامه الاهرام در مقاله ای در خصوص دیدار اخیر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر از روسیه نوشت، شواهد و قرائن حاکی از آن است که قاهره راهبرد تقویت روابط با شرق را در پیش گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۷    
بخشدار هزارجریب نکا در استان مازندران گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پاترول به دره ای در مسیر روستای بادابسر به حسین آباد در منطقه هزارجریب نکا 3 کشته بر جا گذاشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: شرایط نامناسب جوی در نجف و نقص فنی هواپیما منجر به تاخیر هفت ساعته پرواز شرکت هواپیمایی آتا از مشهد به نجف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به ضرورت اهمیت تولید آمار دقیق و باکیفیت، گفت: تولید آمار در همه کشورها توسط مرجعی واحد انجام می شود اما در کشور ما در دو مرجع صورت می گیرد که باید موازی کاری در این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۸    
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم عملکرد داوران در دیدار مقابل استقلال تهران عادلانه باشد تا شاهد برگزاری یک مسابقه زیبا باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۵    
معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران گفت: کشور در توسعه استانی و آمایش سرزمین در سطح منطقه ای کمبود اطلاعات و ارقام دارد و در حوزه های صنعت و بهداشت به دنبال پوشش آماری بیشتری هستیم تا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۲    
رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: هرگونه عملکرد دستوری در زنجیره تامین خودروسازان از مواد اولیه گرفته تا توزیع و فروش، محکوم به شکست است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۹    
وزیر نیرو گفت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای مختلف کشور به بهره برداری خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۹    
عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی، مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری گفت: اقتصاد آموزشی در نظام آموزش و پرورش کشور مغفول مانده است و تحقیقات و پژوهشی در این زمینه صورت نگرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۵    
معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع اقتصادی کشور به لحاظ ذخایر ارزی و مدیریت بودجه به هیچوجه شکننده نیست و حتی با ارقام پائین تر نفت هم می توان بودجه سال 1398 را مدیریت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به ساخت شهرهای جدید آمایشی در سواحل مکران و تکمیل مسکن مهر تأکید ویژه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۶    
از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا شب گذشته، 44 هزار نفر از زائران ارز خود را دریافت کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۳    
بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن پوزش از زائران گرامی که در فرایند تحویل ارز اربعین با تاخیر مواجه شده اند،اعلام کرد: فرایند ارائه ارز اربعین به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) تسهیل شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
روند کاهش قیمت طلا امروز در بازار تهران ادامه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
بانک ملی ایران در ادامه خدمت به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و با توجه به پیش بینی افزایش اعزام زائران در روزهای آتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۷    
با گسترش ارایه خدمات در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، مشتریان قادر هستند امور بانکی خود را در کوتاه ترین زمان و با امنیت بسیار بالا، انجام دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل سازمان گسترش صنایع ایران (ایدرو)، برنامه های رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت را در راستای تحقق و تسهیل اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست و توجه به حمایت از تولید کالای ایرانی را از محورهای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۴    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد زبان فنی تعاملات تجارت بین المللی برای حضور در عرصه بازار رقابت و افزایش درآمد ناخالص ملی است و جایگاه آن باید تقویت شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: رئیس یکی از بانک ها در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 38 میلیارد و 300 میلیون ریال اختلاس کرده بود به اتهام اختلاس دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۰    
سعید عبدولی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جهان با پیروزی مقابل حریف لهستانی به دور بعد صعود کرد و مسلم نادری خادم نیز در نخستین کشتی خود در وزن 55 کیلوگرم شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۱    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: ناهماهنگی بازیکنان جدید و جدایی چند مهره اصلی دلیل نتایج نه چندان مطلوب استقلال در ابتدا فصل بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۶    
رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به شیوع چشمگیر پوکی استخوان در مردان و زنان بالای 50 سال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۳    
متخصصان تغذیه و سلامت بر اساس نتایج یک مطالعه جدید تاکید دارند که مصرف غذاهای ارگانیک خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۷    
همزمان با بازگشت تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران، عربستان سعودی به دلیل قتل یک خبرنگار منتقد ریاض، زیر سایه ای از ابهامات و انتقادات رفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۱    
محققان پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی موفق به معرفی یک پلیمر ضد رسوب برای تصفیه بهتر آب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر ارتباطات از خسارت 382 میلیون تومانی کلاهبرداری شماره های بین المللی از طریق تماس ناموفق تا به این لحظه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۲    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز جهان برای کاهش وابستگی خود به درآمدهای انرژی تحت فشار کم سابقه ای قرار گرفته اند، زیرا پیشرفت در بهره وری سوخت و خودروهای برقی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۶    
طبق گزارش انجمن فولاد جهان (ورلد استیل)، تولید فولاد خام 64 کشور عضو این گروه در سپتامبر سال 2018 به 151.7 میلیون تن رسید که 4.4 درصد در مقایسه با سپتامبر سال 2017 بالاتر بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۳    
مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان می گویند در تلاش هستند که برخی از شرکت های زیرمجموعه خود را بورسی کنند. مدیرعامل این مجموعه اعلام کرده که تا دو ماه دیگر پتروشیمی مروارید در بورس اوراق بهادار تهران عرضه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۷    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: مسکن اجتماعی با رویکرد محله محوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که امیدواریم با نظر مثبت نمایندگان تصویب و زمینه اجرای مسکن های مقاوم و با کیفیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۱    
پس از شدیدترین افت یک روزه سهام وال استریت و از بین رفتن تمام سود شاخص ها از ابتدای سال تا کنون، با فرار میلیاردها دلار سرمایه از بازارها، سهام آسیایی سقوط کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۸    
وزیر نیرو گفت: در 2 سوی مرز ایران و عراق و در شهرهای کربلا و نجف 40 اکیپ فنی از وزارت نیرو در حوزه آب و برق مستقر هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۹    
نمایشگاه بزرگ اکسپو جاده ابریشم دریایی قرن بیست و یکم با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز پنجشنبه در شهر 'دونگ گوان' واقع در استان 'گواندونگ' چین به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۳    
کارشناسان صنعت خودرو یک صدا از ارزان شدن خودرو خبر می دهند اما همچنان اخبار ضد و نقیضی از کانال های غیر رسمی منتشر می شود و مردم را به خرید خودرو ترغیب می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل راه آهن تهران گفت: روزانه 12 رام قطار فوق العاده از ایستگاه تهران به مسیرهای مرزی حرکت می کنند تا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته زائران اربعین حسینی به سهولت از خدمات ریلی ارائه شده بهره مند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی معتقد است که اگر وزیر پیشنهادی کار برنامه های خود را عملیاتی کند، بخش اعظمی از مشکلات کارگران و کارفرمایان برطرف می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۲    
بازار عرضه و تقاضای برنج با ورود شالی کشت دوم در شالیکوبی های استان مازندران البته با اندک افزایش قیمت، رونق ملایمی به خود گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۹    
رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این که انتظار می رفت قیمت رب گوجه فرنگی کاهش یابد، گفت: به دلیل اتمام گوجه مخصوص رب، قاچاق گوجه و عدم افت قیمت مواد بسته بندی، قیمت رب گوجه فرنگی کاهش نیافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۳    
طی جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان اقدامات اولیه به منظور تأسیس بانک منطقه ای خصوصی در استان آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۰    
با افت بیش از انتظار ذخایر بنزین و گازوییل آمریکا، که نشان از افزایش فصلی تقاضای پالایشگاهی این کشور دارد، قیمت های نفت جهش کرد و به چند روز نتایج ضعیف خود پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۴    
قیمت طلا روز پنج شنبه تحت تاثیر سقوط بازارهای سهام جهانی که تقاضا برای این فلز ارزشمند به عنوان دارایی مطمئن را تقویت کرد، به بالاترین حد خود در بیش از سه ماه گذشته رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۹    
همراهی دولت و مجلس برای احیای کارت سوخت شتاب بیشتری گرفته است. البته تاکنون به صورت رسمی جزئیات این طرح از سوی مسئولان اعلام نشده است اما با کنار هم قرار دادن اظهارات آنان می توان به چارچوب کلی از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۰    
دبیر انجمن شیرینی و شکلات گفت:در پنج ماه ابتدای سال، حدود 33 درصد افزایش صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، داشته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۱    
دلار و یورو امروز در بازار آزاد استانبول به ترتیب به بهای 5.7270 و 6.5530 لیر به فروش می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ترافیک محور ایلام- مهران در محدوده های میدان قرآن، تونل راه کربلا ، کمربندی مهران، سه راهی آذر و نرسیده به مرز مهران سنگین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۷    
کسب رتبه نخست منطقه ای و نهمین کشور دارنده چرخه کامل فضایی و نیز ثبت بیش از 30 نقطه مداری تنها بخشی از داشته های ایران در عرصه فضایی به شمار می رود اما اقتصاد فضا و بهره برداری از آن برای توسعه کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۴    
نخستین محموله نفتی به حجم یک میلیون بشکه در قالب محموله های 35 هزار شبکه ای، هفته آینده در بورس انرژی عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۸    
به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات، سومین کارگزاری تحویل ارز بانک ملّی ایران در شهر کاظمین در هتل قرطاج فعال شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۲    
تازه ترین آمار رسمی از وضعیت بازار مسکن شهر تهران در مهرماه حاکی از آن است که رکود تورمی در این ماه نیز ادامه یافت و با وجود کاهش 10 درصدی معاملات نسبت به ماه گذشته قیمت حدود 6 درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸    
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: وقتی جوان گرایی در یک تیم انجام می شود باید تاوان آن هم داده شود، البته با توجه به قرعه آزادکاران، نتیجه کسب شده بد نبود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۴    
در شبی که بارسلونا توانست در غیاب مسی به پیروزی برسد لیورپول جشنواره گل به راه انداخت اما جدال حساس ناپولی و پاری سن ژرمن با تساوی دو بر دو به پایان رسید.