دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 5 آبان 1397 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 31 فروردین 1397 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1397 ایران اکونومیست 31 خرداد 1397 ایران اکونومیست 31 تیر 1397 ایران اکونومیست 31 مرداد 1397 ایران اکونومیست 31 شهریور 1397 ایران اکونومیست 30 مهر 1397 ایران اکونومیست 1 آبان 1397 ایران اکونومیست 2 آبان 1397 ایران اکونومیست 3 آبان 1397 ایران اکونومیست 4 آبان 1397 ایران اکونومیست 5 آبان 1397 ایران اکونومیست 6 آبان 1397 ایران اکونومیست 7 آبان 1397 ایران اکونومیست 8 آبان 1397 ایران اکونومیست 9 آبان 1397 ایران اکونومیست 10 آبان 1397 ایران اکونومیست 11 آبان 1397 ایران اکونومیست 12 آبان 1397 ایران اکونومیست 13 آبان 1397 ایران اکونومیست 14 آبان 1397 ایران اکونومیست 15 آبان 1397 ایران اکونومیست 16 آبان 1397 ایران اکونومیست 17 آبان 1397 ایران اکونومیست 18 آبان 1397 ایران اکونومیست 19 آبان 1397 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: اعتراض مرغداران به کم بودن قیمت ها و افزایش قیمت تمام شده مرغ منجر به افزایش 600 تومانی قیمت این محصول شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۲    
اعضای هیات داوران دومین جشنواره بزرگ فین تک ایران اعلام شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۷    
بر اساس آمارنامه دارویی سال 96 که امروز یکشنبه روی پایگاه خبری سازمان غذا و دارو قرار گرفت، ارزش داروهای وارداتی به کشور در سال گذشته 35 هزار و 668 میلیارد ریال تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۳    
نخستین شرکت تخصصی ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دستاوردهایی در زمینه تولید محصولات مناسب بانکداری الکترونیکی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۳    
بانک مرکزی اعلام کرد: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مهرماه سال 1397 به حدود 9 هزار و 400 واحد رسید که نسبت به شهریور ماه 9.5 درصد و نسبت به مهرماه پارسال 32.3 درصد کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۴    
وکلای ملت در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی وزارتخانه های راه، کار، صنعت و اقتصاد به هر چهار وزیر پیشنهادی رأی اعتماد دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۸    
مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی را در برخی از راه های برون شهری استان های خوزستان ، ایلام، لرستان و کرمانشاه اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۶    
تیم فوتبال یوونتوس شکست برابر امپولی را با پیروزی عوض کرد تا به یکه تازی خود در لیگ باشگاه های ایتالیا ادامه دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۵    
آمیان در شبی که سامان قدوس را در ترکیب اصلی خود داشت، یک شکست ناامیدکننده خانگی را تجربه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۹    
تیم فوتبال ترابزون اسپور که در ترکیب از بازیکنان ایرانی خود بهره می برد، برابر آنتالیا اسپور مساوی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۶    
الاهلی با درخشش هافبک ایرانی خود السد مدعی را شکست داد. ابراهیمی در این دیدار دبل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۰    
تیم های لیورپول و برایتون موفق به شکست حریفانشان در لیگ برتر شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۷    
توقف بوروسیادورتموند و پیروزی بایرن مونیخ باعث شد شاگردان کواچ اختلافشان را با صدر کاهش دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۷    
ردینگ در نبود بازیکن ایرانی اش مغلوب سوانسی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۷:۵۴    
در پایان نخستین روز از رقابت های جام جهانی ووشو 2018 در چین، شهربانو منصوریان به مدال طلا رسید و سایر سانداکاران ایران نیز 5 برد و یک باخت را ثبت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۳    
با رای اعتماد وکلای ملت به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور کابینه دوازدهم تکمیل شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از توافق با قزاقستان برای برقراری یک هزار تردد ترانزیتی بین 2 کشور در سال آینده خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
معضل حمل و نقل زائران به ویژه در مسیر برگشت، همچنان یکی از مشکلات لاینحل مراسم عظیم و باشکوه اربعین حسینی در عراق است که به ویژه زائران خسته را بعد از پایان مراسم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت که نزدیکی فرونشست دشت ورامین با راه آهن سراسری تهران -مشهد خطری جدی است که باید از پیشروی آن جلوگیری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۴    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه با اشاره به مبارزه با فساد در دور جدید فعالیت این وزارتخانه، گفت: تمامی معاملات در صندوق های بازنشستگی، تامین اجتماعی و ... به صورت مکتوب در اختیار مردم قرار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سرمد، مراسمی به منظور معرفی و تجلیل از نمایندگان برتر این استان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
مراسم تکریم و تودیع مهندس نظری پویا و معارفه مهندس محمدعلی گرزین به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه همدان، امروز شنبه پنجم آبان ماه 1397 برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
در راستای تاکید بر کیفیت دانش فنی نمایندگان و با هدف آموزش نمایندگان جدید و باز آموزی نمایندگان سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۴    
محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم درگفت و گوی اختصاصی با دنیای اقتصاد درباره عملکرد این شرکت مطالب خواندنی گفته است که درادامه می آید:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۱    
براساس قانون بودجه وبرنامه سند چشم انداز 20ساله کشور باید درآمدهای مالیاتی به نوعی جایگزین درآمدهای نفتی شودکه زمانی به پایان خواهد رسید و دولت باید قادر باشد هزینه های جاری خود را به طور عمده از ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۵    
چرا شرکت های بیمه اساسنامه ابلاغی بیمه مرکزی را تصویب نمی کنند؟ آثار آن برای شرکت ها چیست؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۵    
بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، سود حاصل از پورتفوی سهام شرکت سهامی بیمه "ما" در مهرماه 97 بیش از 122 میلیارد ریال اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۹    
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، حفظ مشتری و بیمه گزار، استفاده صحیح از ظرفیت های شعب و سوق دادن آنها به سمت و سوی بازار و داشتن شبکه فروش توانمند را از اولویت های کاری این شرکت برشمرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۶    
این شرکت با تسلیت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله حسین(ع) با هدف ارایه خدمت به زایران کربلای معلا طبق روال سال های گذشته از پیاده روی اربعین حسینی حمایت مالی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کشتی در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان انتظارها را برآورده نکرده است، گفت: این نهاد ورزشی در کنار وزارت ورزش و جوانان بیشترین حمایت مالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۶    
هیات بین المللی فوتبال (ایفاب) طرح ممنوعیت انجام تعویض در زمان های تلف شده بازی را در دستور کار خود قرار می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۰    
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی ضمن اذعان به جایگزین ناپذیری کریستیانو رونالدو در رئال مادرید؛ معتقد است کهکشانی ها با از دست دادن او تقریبا 50 تا 60 گل در هر فصل را از دست داده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۰    
نماد بانک سرمایه در فرابورس باز شده است و علاقه مندان می توانند سهام آن را در این بازار، خرید و فروش کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
مدیر کل دفتر اقتصاد وزارت راه و شهرسازی 8 راهکار بازگشت بخش مسکن و ساختمان به وضعیت تعادلی را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان را به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر نفت آبادان از سری مسابقات لیگ برتر به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۴    
باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کشور گفت: این صندوق در تعامل با بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال هم افزایی برای رفع مشکلات مالی مددجویان و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۱    
پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل سایپا متوقف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
مربی اسبق تیم ملی کرواسی، برانکو ایوانکوویچ را برترین مربی تاریخ فوتبال ایران دانست و گفت: در کرواسی هم همه متتظر قهرمانی برانکو با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به لزوم ارتقای بهره وری نیروی انسانی در بانک، بر ارتقای سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات نیروی انسانی شاغل در ستاد و شعب بانک تاکید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
مدیر شعب بانک مسکن در استان گیلان اعلام کرد: برای انتخاب مسوول در سازمان ها، نباید به جنسیت توجه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
بانک سینا به منظور میزبانی شایسته از زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و رفاه حال آنان، تمهیدات متعددی را اندیشیده است که در این ایام به اجرا گذاشته خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
رییس اداره کل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن، گزارش ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب سراسر کشور در مدت 6 ماهه منتهی به شهریور 97 را تشریح کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
بانک تجارت از آذرماه سال 1396 طی هماهنگی با بانک مرکزی و در سه مرحله اقدام به تعیین تکلیف حدود 98 درصد سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با اشاره به تسهیلات پرداختی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اشتغال زایی مددجویان و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۶    
دهقان، با تشریح چگونگی تهیه و تدوین برنامه های بانک مسکن برای افزایش بهره وری، محور اصلی این برنامه را توسعه فعالیت ها و کسب و کارهای نوین معرفی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۳    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، از فردا ششم آبان ماه تبادل چک های غیر صیادی در سامانه چکاوک ممنوع است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۳    
مهدی احمدی،رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از اعلام نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن در سایت این بانک خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰    
توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند سازمان و برقراری ارتباط موثر و دوسویه میان سطوح مختلف سازمانی به ویژه مدیران ارشد و کارکنان، اطلاع از مشکلات ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۷    
بانک مهر اقتصاد در آستانه اربعین شهادت حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) و همزمان با پیاده روی عظیم عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، پذیرای زائران حسینی در مرزهای مهران و چذابه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۷    
بانک ملی ایران خطاب به زائران اربعین که برای خرید ارز ثبت نام نکرده اند و یا هنوز برای مراسم اربعین از کشور خارج نشده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۴    
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: همه امکانات پست بانک ایران برای استقبال از زائران اربعین حسینی بسیج شده و تمام تلاش خود را برای پذیرائی از آنان بکار بسته ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۴    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن بر ضرورت مشارکت با فین تک ها (فناوری های مالی) در عصر کنونی تاکید کرد و گفت: ترند اول بانکداری در دنیا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۴    
معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: طرح کارآمدسازی تعاونیها و اتحادیه های روستائی و کشاورزی زیان ده و غیر فعال از جمله طرحهایی است که در برنامه ساماندهی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۴    
رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن با اشاره به کاهش تراکنش های انجام شده در خودپردازهای بانک مسکن طی نیمه اول امسال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۴    
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۱    
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۱    
برندگان سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل بورس انرژی، عزم وزارت نفت را برای رونق بورس جدی دانست و گفت: مسیر فروش نفت در بورس شفاف، رقابتی و مورد حمایت قانون است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد که گزارش های جدید از برطرف شدن مشکل معطلی زائران اربعین برای دریافت ارز حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۵    
رییس اداره کل فناوری اطلاعات بانک مسکن با تشریح برنامه های بانکداری متمرکز بانک مسکن، گفت: نتیجه این تمرکز در انجام 95 درصد از تراکنش ها به شکل غیرحضوری مشهود است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۳    
کارشناسان اقتصاد انرژی می گویند در محاسبه و تعیین قیمت کنونی برق، تنها هزینه سرمایه گذاری اولیه و هزینه بهره برداری نیروگاه ها بدون احتساب قیمت واقعی سوخت و هزینه آلایندگی زیست محیطی در نظر گرفته می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۰    
یکی از دشوارترین آزمایش و تمرین های فضانوردان زندگی در اتاقک های انزوا است. در این اتاقک میزان تحمل فضانورد در شرایط سکوت و تنهایی سنجیده می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد: قرارداد آتی سبد سهام در آذر ماه وارد بازار سرمایه می شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: با نزدیک شدن به ماه پایانی صفر، بازار فلزات گرانبها عملکرد بهتری خواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: اکنون در ایران پنج میلیون نفر مبتلا به دیابت هستند و حدود پنج میلیون نفر نیز در آستانه مبتلا شدن به این بیماری قرار دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این که داشتن نگاه بلندمدت و راهبردی برای ارتقای جایگاه اچ اس یی از اولویت های بسیار مهم صنعت پتروشیمی است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
نوشیدن یک فنجان قهوه بهترین گزینه برای کاهش احساس خستگی و افزایش بازدهی فرد است. هرچند زیاده روی در مصرف این نوشیدنی می تواند تاثیر منفی روی پوست داشته باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۹    
رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه پیروزی سیاسی و حقوقی ایران برابر آمریکا در ماه های اخیر گفت: با پیروزی حقوقی توانستیم 5.9 میلیارد دلار پول توقیف شده کشور در ایتالیا را آزاد کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
قیمت واقعی بنزین حدود لیتری 7 هزار تومان است که با یارانه سالانه آن می توان 66هزار کارخانه یا 200هزار مدرسه ساخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۶    
یک صادرکننده نمونه می گوید: در شرایطی که تحریم های خارجی سعی می کند با محدود کردن بازارهای صادراتی به اقتصاد ما ضربه بزند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۰    
طبق اعلام وزارت اقتصاد تدوین شاخص های ملی محیط کسب وکار کشور برای نخستین بار اجرایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 2218.71 واحدی به پله 178 هزار و 841 واحدی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
امروز عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا قیمت ها در بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران کاهشی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۸    
دبیر کارگروه بررسی و پیگیری تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پوشاک استان تهران گفت: حذف واسطه ها در تامین مواد اولیه این صنعت با جدیت در دستور کار است و نظارت های کامل اعمال می شود تا قیمت ها به صورت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۵    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: آمریکایی ها پیش از 13 آبان هر چه در توان داشتند، انجام دادند اما با برنامه ریزی ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
نتایج یک بررسی نشان می دهد بالا بودن سطح آهن خون می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
شرکت "MC Smart Controls" دستگاهی لیزری تولید کرده است که به آتش نشانان کمک می کند بهتر و دقیق تر راه را پیدا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۷    
محققان دانشگاه آمستردام هلند موفق به ابداع درمانی برای دیابت نوع 2 شده اند که می تواند نیاز به تزریق روزانه انسولین را در بیماران مبتلا برطرف کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴    
نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در دوازده ماه منتهی به مهر ماه سال 97 برای کل کشور و مناطق شهری13.4 درصد و مناطق روستایی13.0 درصد می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴    
سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال فیلیپین منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۰    
جلسه رسیدگی به شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی صبح امروز در شعبه 1059 دادگاه کیفری 2 ویژه کارکنان دولت برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۴    
بیش از چهار هزار فیلم از فیلمسازان خارجی متقاضی حضور در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۱    
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به نمایشگاه علوم و اختراعات آسیا 2018 کره جنوبی، 10 مدال طلا و یک جایزه ویژه بین المللی این رقابت ها را کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸    
بررسی ها از بازار خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت خودرو امروز نیز نسبت به روز های گذشته ادامه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۴    
رییس سازمان نقشه برداری کشور میانگین فرونشست زمین در برخی نقاط کشور را 22 سانتیمتر اعلام کرد و از تهیه 6 اطلس فرونشست از مناطق مختلف خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل کانون بانک های خصوصی و موسسه های اعتباری از ارسال نامه ای به بانک مرکزی خبر داد که براساس آن خواسته شده تا نرخ سود حساب هایی که شهریورماه یک ماهه تمدید شده اند، تعیین تکلیف شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۸    
پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال 2018 جهان در حالی از پنجشنبه این هفته در عشق آباد ترکمنستان آغاز می شود که هنوز تکلیف سه وزنه بردار تیم ملی در لیست اعلامی فدراسیون بین المللی مشخص نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۵    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به مهر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به مهر ماه 1396 معادل 15.9 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۲    
شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
کمیته وزارتی اوپک و غیر اوپک اعلام کرد ممکن است لازم باشد رویه خود را تغییر دهد، زیرا سطح ذخیره سازی نفت در حال افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۶    
محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی امروز(شنبه) میهمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بود تا ضمن شنیدن حرف فعالان بخش خصوصی، رویکردهایش را برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی تشریح کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
تارنمای رادیو دویچلندفونک نوشت:از ساخت نیروگاه گرفته تا مهندسی پزشکی، تجارت بین ایران و آلمان پرسود و مطلوب است و شرکت ها و تجار آلمانی برغم مشکلات زیاد در دریافت پول خواهان ادامه این روابط با ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
یکی از مهمترین مشکلات موجود بر سر راه خرید و فروش نفت توسط بخش خصوصی این است که متأسفانه بدنۀ اجرایی "شرکت ملی نفت" تفکری شدیداً دولتی دارد و بدبختانه در برابر فروش نفت توسط اشخاص و فعالان اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
تعهدات ارزی صادرکنندگان زعفران به عنوان نخستین کالای صادراتی و راهبردی خراسان رضوی شرایط را برای آنها دشوار کرده لذا خواستار تجدیدنظر در روند رایج امور ارز صادراتی از طریق 'سامانه نیما' هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۰    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند روند افزایش قیمت طلا در هفته جاری ادامه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۷    
افرادی که از سوی رئیس جمهوری به عنوان گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های اقتصادی معرفی شده اند، همگی سوابق اجرایی و علمی درخور توجهی دارند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۷    
بازی های المپیک 2018 جوانان آرژانتین جدای از مدال آوری و رکوردشکنی، حاوی پیام های آموزشی و فرهنگی متعدد برای کاروان ورزشی ایران بود که مشارکت جمعی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی مجلس از اعلام آمادگی مجلس برای طراحی فرمول خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و کمک به دولت در این زمینه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۸    
محمدی با تاکید بر اینکه چنانچه اطلاعیه های عرضه نفت خام نیاز به تعدیل داشته باشد بطور حتم انجام خواهد شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: نتایج بررسی پیمایشی در منطقه هزار جریب استان مازندران به سرپرستی "الهام قصیدیان" در نشست علمی باستان شناسی در مازندران ارائه می شود.
  • ۱