دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 اسفند 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 1 اسفند 1398 ایران خبر 2 اسفند 1398 ایران خبر 3 اسفند 1398 ایران خبر 4 اسفند 1398 ایران خبر 5 اسفند 1398 ایران خبر 6 اسفند 1398 ایران خبر 7 اسفند 1398 ایران خبر 8 اسفند 1398 ایران خبر 9 اسفند 1398 ایران خبر 10 اسفند 1398 ایران خبر 11 اسفند 1398 ایران خبر 12 اسفند 1398 ایران خبر 13 اسفند 1398 ایران خبر 14 اسفند 1398 ایران خبر 15 اسفند 1398 ایران خبر 16 اسفند 1398 ایران خبر 17 اسفند 1398 ایران خبر 18 اسفند 1398 ایران خبر 19 اسفند 1398 ایران خبر 20 اسفند 1398 ایران خبر 21 اسفند 1398 ایران خبر 22 اسفند 1398 ایران خبر 23 اسفند 1398 ایران خبر 24 اسفند 1398 ایران خبر 25 اسفند 1398 ایران خبر 26 اسفند 1398 ایران خبر 27 اسفند 1398 ایران خبر 28 اسفند 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۵    
آمار منتشر شده نشان می دهد که ارزش بازار بورس در پایان بهمن ماه 98 در مقایسه با ماه مشابه سال قبل به میزان 1.1404.694 میلیارد ریال برابر با 190 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
اولین تفاهم نامه همکاری مشترک بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و سازمان مدیریت بحران کشور امضا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
ایسنا/قم
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه کشورمان توانسته است تا حدود زیادی ارتباط تحریم ناپذیری با نظام پولی و مالی دنیا، خارج از چارچوب FATF، برقرار کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: کالاهای اساسی برای روزها و هفته های منتهی به عید نوروز و بعد از آن تأمین شده است و برای مایحتاج عمومی در زمینه بهداشت و درمان تدارکات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۵    
دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد که تست کرونای علی ربیعی منفی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس های شرکت واحد که از پنج شنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می شد را شبانه روزی کرده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از تحریم های آمریکا علیه برخی کشورها به دلیل همکاری با ایران گفت: با بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران مخالفت خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۵    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با بیان این پیشنهاد که ستاد بحران گردشگری سریع تر تشکیل شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۵    
ثبت گزارش تخلفات انتخاباتی از طریق سامانه مردم ناظر ساعت 8:00 صبح پنج شنبه پایان می یابد و ادامه روند صحت سنجی گزارش ها و پیگیری تخلفات اعلامی از سوی مردم ادامه می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۵    
معاون وزیر امورخارجه روسیه با بیان اینکه فعالیت سازوکار اینستکس آغاز شده است، گفت: معاملاتی نیز از طریق آن در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۵    
سرایداری که با همدستی چهارنفر دیگر اقدام به سرقت میلیاردی از خانه مردی در نیاوران کرده بود، دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۵    
معاون ظریف گفت: موضوع اصلی در نشست کمیسیون برجام بحث تاثیرات خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها علیه ایران بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان، در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح به سیاستهای یک جانبه آمریکا،عدم اجرای تعهدات آن کشور ذیل برجام و اقدامات بدخواهانه آمریکا بشدت اعتراض کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: امروز پس از بررسی شکایات و گزارش های واصله، صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 34 حوزه انتخابیه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن توصیه برای پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز تاکید کرد: افزایش ضریب امنیتی درب های ورودی، پشت بام، بالکن و... گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
سمنان-رئیس پلیس راه سمنان از مسدود شدن چهار محور ارتباطی استان به دلیل برف و بوران خبر داد و گفت: شهمیرزاد-فولاد محله، مهدی شهر به فولاد محله و کیاسر، خوش ییلاق و توسکستان ازجمله آن ها است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 580 هزار ماسک احتکار شده در حوالی خیابان فاطمی خبر داد و گفت: برخورد پلیس با سودجویان هم چنان ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
در حالی که گزارش های رسیده به ایسنا خبر از کمبود گوشت قرمز در بازار را می دهد،مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد که کمبودی در این زمینه وجود ندارد و فقط مردم شتابزده خرید نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا از تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا در کلانتری ها و پاسگاه ها، پلیس های تخصصی و کلیه یگان هایی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
انجمن حمایت از حقوق کودکان و چند سمن دیگر از وزیر بهداشت درخواست کردند تا به وضعیت بهداشتی کودکان در معرض آسیب برای پیشگیری از ویروس کرونا هرچه زودتر ورود کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
با توجه به اخبار نگران کننده در مورد شیوع ویروس کرونا جمعی از خانواده های زندانیان به مسئولان قضایی نامه نوشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
سفیر انگلیس در ایران اعلام کرد: دو هفته پیش دستورالعمل در مورد ممانعت از هرگونه سفر به ایران به امکان سفرهای ضروری تقلیل یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 34 حوزه انتخابیه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
آخرین اعلام مسئولان مناطق آزاد کیش و قشم در رابطه با اثر شیوع کرونا، از این حکایت دارد که در جزیره کیش مشکلی برای ورود مسافران وجود نداشته و محل های گردشگری آن همچنان باز است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ثبات بر میادین میوه و تره بار حاکم است و شهروندان با آرامش خاطر می توانند مایحتاج مصرفی خود را به صورت روزانه تهیه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش با اشاره به احتمال وقوع سیل در استان های خوزستان و لرستان گفت: به یگان های سرزمینی آن منطقه آماده باش کامل دادیم و دستور همکاری کامل با ستاد بحران به آنها داده شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
ویروس کرونا حدود یک هفته ای است که به صورت جدی به ایران وارد شده و این موضوع بر بازارهای اقتصادی به ویژه خرده و عمده فروشی کالا تاثیر گذاشته است که دست فروشان مترو نیز از کاهش تقاضا بی نصیب نبوده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۵    
از شامگاه ششم اسفند ماه بسته های بهداشتی مراقبتی در مقابل ویروس کرونا در مناطق کم برخوردار شهر قم بسته بندی و به صورت رایگان در محل ها توزیع شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سپاه برای مقابله با ویروس کرونا، هر کمکی که بخش بهداشت و درمان کشور نیاز داشته باشد انجام خواهد داد و در کنار آنها خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار از عرضه گسترده مواد شوینده، بهداشتی و ژل ضدعفونی کننده با نرخ مصوب در ایستگاهها مترو، میادین میوه و تره بار و کانکس های ویژه توزیع در میادین اصلی و نقاط شهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه نباید از دشمن بترسیم، گفت: امروز وقتی می توانیم ماهواره بر، فضاپیما، پالایشگاه نفت و پتروشیمی بسازیم، دیگر نباید نگران مسائل کوچک باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
پیرو دستور اکید وزیر دفاع در جهت کمک به کنترل ویروس کرونا در سطح کشور، تولید روزانه حدود 20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و 20 هزار ماسک فیلتر دار در دستور کار سازمان صنایع دقاع وزارت دفاع قرار گرفت .
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه ها در کشور وجود دارد، گفت: امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست آقای نمکی تصمیم گیری می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر خارجه در واکنش به خوشحالی رئیس لابی FDD ( بنیاد دفاع از دموکراسی ها) از شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: خوشحالی از رنج مردم شرم آور است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
به دنبال ورود ویروس کرونا در کشورمان بسیاری از رستوران ها، کافی شاپها و سینماها تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و صاحبان آنها تلاش می کنند با رعایت نکات بهداشتی و اطمینان خاطر به مشتریان از کسادی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از سوی رئیس جمهور به ستاد مقابله با کرونا واگذار شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: بر اثر بارش برف و باران و وقوع سیل در استان لرستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود امکانات حفاظتی برای پزشکان و پرستاران برای مقابله با ویروس کرونا گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای قرنطینه محل یا شهری مطرح نیست و مردم به شایعات توجه نکنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد که تست های مربوط به کرونا به هیچ عنوان در مقابل در منازل انجام نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
بنابر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در طی ایامی که مدارس پایتخت تعطیل هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی گمرک گفت: خروج بذر و نباتات (گیاهان) در بار مسافران پس از بررسی و اجازه ماموران قرنطینه نباتی وزارت جهاد کشاورزی در خروجی های کشور امکان پذیر خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
طلبه ایرانی در نجف که مشکوک به داشتن عوارض بیماری کرونا است، برای دریافت مراقبت های ویژه به کشور منتقل شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۶    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 7 اسفند 1398 را مشاهده کنید.