دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 اسفند 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 1 اسفند 1398 ایران خبر 2 اسفند 1398 ایران خبر 3 اسفند 1398 ایران خبر 4 اسفند 1398 ایران خبر 5 اسفند 1398 ایران خبر 6 اسفند 1398 ایران خبر 7 اسفند 1398 ایران خبر 8 اسفند 1398 ایران خبر 9 اسفند 1398 ایران خبر 10 اسفند 1398 ایران خبر 11 اسفند 1398 ایران خبر 12 اسفند 1398 ایران خبر 13 اسفند 1398 ایران خبر 14 اسفند 1398 ایران خبر 15 اسفند 1398 ایران خبر 16 اسفند 1398 ایران خبر 17 اسفند 1398 ایران خبر 18 اسفند 1398 ایران خبر 19 اسفند 1398 ایران خبر 20 اسفند 1398 ایران خبر 21 اسفند 1398 ایران خبر 22 اسفند 1398 ایران خبر 23 اسفند 1398 ایران خبر 24 اسفند 1398 ایران خبر 25 اسفند 1398 ایران خبر 26 اسفند 1398 ایران خبر 27 اسفند 1398 ایران خبر 28 اسفند 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۵    
بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، قطعه 4 آزادراه تهران-شمال حد فاصل چالوس تا مرزن آباد به دلیل ریزش کوه مسدود شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۶    
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی که به علت ابتلا به کروناویروس جدید، چند روزی است در قرنطینه خانگی به سر می برد، در مطلبی ضمن اشاره به طی دوران نقاهت بیماری اش ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارحج این است تصمیماتی مهم مانند محدودیت دامنه نوسان، در شورای عالی بورس نیز طرح و با بررسی همه ابعاد آن و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور اتخاذ شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
خط تولید ژل ضدعفونی کننده دست در پژوهشکده تکنولوژی تولید جهاد دانشگاهی خوزستان راه اندازی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آماده سازی 63 دستگاه آمبولانس برای تحویل به ستاد مبارزه با کرونا ظرف دو روز آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، به 6 رفتار غلط در مواجه با ویروس کرونا اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
با بروز و گسترش بیماری کرونا ویروس در سطح کشور برخی از مشاغل به حالت نیم تعطیل در آمدند و برخی مشاغل نیز با کاهش ساعت کاری و شیفت بندی در حال خدمت رسانی هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با همت شبانه روزی مسئولان علی الخصوص اقدامات پیشگیرانه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همدلی مردم رئوف، هر چه زودتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه درحالی که طبق بخشنامه وزارت بهداشت شاهد تعطیلی مدارس در سراسر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا یودیم شاهد حضور خیل عظیم مسافران از اکثر نقاط کشور به استان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۸    
برنامه اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت به منظور مقابله با تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار، با مخالفت روسیه که حاضر نشد از این پیشنهاد حمایت کند، از هم پاشید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
کلیه محورهای ورود به استان سمنان از سمت استان های گلستان و مازندران مسدود شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
پس از گزارشاتی که نشان داد روسیه توافق اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت را رد کرده است، قیمت نفت تا 3 درصد سقوط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پر حجم در محور هراز محدوده امام زاده هاشم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به شهردار تهران خواستار تمهیدات ویژه شهرداری تهران در برابر کرونا برای صیانت از حق حیات در شهر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
شاهرود - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: 251 نفر به دلیل علائم تنفسی حاد در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند و پنجمین بیمار کرونایی نیز درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
درپی محدودیت های ترافیکی ایجاد شده برای تردد در محورهای ورودی استان های گیلان و مازندران، مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که خودروهای شخصی با پلاک های غیر بومی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
وزیر امور خارجه از سرگردانی برخی شهروندان در خارج به دلیل شیوع گسترده کرونا خبر داد و گفت: در تهران و سفارت هایمان در خارج، حداکثر توان خود را برای بازگرداندن سالم آنها به کار گرفته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران طرح گندزدایی معابر شهری را اقدامی علمی و منطقی و نمادی از مشارکت مجموعه شهرداری در مقابله با کرونا برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
رییس کل بانک مرکزی نسبت به تصمیم اخیر وزیر اقتصاد برای بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال قبلی واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
زنگنه هشتمین نشست وزارتی اوپک و غیراوپک را سخت عنوان کرد و گفت: روسیه تاکنون نظر رسمی موافق درباره پیشنهاد اوپک مبنی بر کاهش تولید اعلام نکرده، اما صراحتاً هم مخالفتی ابراز نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
ایسنا/مازندران
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۸    
رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: روزانه بالغ بر 70 نفر به بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش در پردیسان شهر مقدس قم مراجعه می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل مرحوم حسین شیخ الاسلام را صدای رسای انقلاب اسلامی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی و سردار دیپلماسی مقاومت خواند و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج حسین شیخ الاسلام، از درگاه خداوند بزرگ برای این مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر مسالت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۸    
معاون اول قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین خلفی معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
یک نشریه آنلاین مدعی شد: در پی شیوع ویروس کووید 19 در ایران، گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" به اعمال فشار برای جلوگیری از ارسال مواد دارویی به جمهوری اسلامی مشغول هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران به مشکلات موجود افراد طیف اوتیسم در روزهای قرنطینه خانگی و شیوع کرونا ویروس پرداخت و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از جمهوری اسلامی خواست تا اجازه دسترسی هرچه سریعتر به سایت های مدنظر آژانس بین المللی انرژی اتمی را صادر کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خلفی را تسلیت گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در خارج از مرزهای چین به 14 هزار و 768 نفر رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت از سوی عوامل آتش نشانی در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
ریشار فران، رئیس مجلس ملی فرانسه پنجشنبه شب اعلام کرد که یکی از نمایندگان این مجلس به دلیل ابتلا به کروناویروس جدید در بیمارستان بستری شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال از سمت تهران و کرج به چالوس و همچنین تردد در محورهای استان مازندران ممنوع است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
وزیر امور خارجه کویت در گفت وگوی تلفنی با ظریف از آمادگی کشورش برای همکاری و ارسال کمک به ایران برای مبارزه با کرونا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد که بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی مازندران بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از اضافه کردن 100 تخت سیار و موقت به ظرفیت بیمارستان رازی رشت برای بیماران کرونایی، خبر داد و در عین حال درباره برخی سودجویی ها در داروی بیماران کرونایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۸    
با شیوع کروناویروس در سراسر جهان، بسیاری از افراد در کشورهای درگیر این بیماری، دچار هراس و وحشت شده و برای خرید اقلام مختلف مانند مواد غذایی و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده به فروشگاه ها هجوم برده اند.