پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۵۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 اسفند 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 1 اسفند 1398 ایران خبر 2 اسفند 1398 ایران خبر 3 اسفند 1398 ایران خبر 4 اسفند 1398 ایران خبر 5 اسفند 1398 ایران خبر 6 اسفند 1398 ایران خبر 7 اسفند 1398 ایران خبر 8 اسفند 1398 ایران خبر 9 اسفند 1398 ایران خبر 10 اسفند 1398 ایران خبر 11 اسفند 1398 ایران خبر 12 اسفند 1398 ایران خبر 13 اسفند 1398 ایران خبر 14 اسفند 1398 ایران خبر 15 اسفند 1398 ایران خبر 16 اسفند 1398 ایران خبر 17 اسفند 1398 ایران خبر 18 اسفند 1398 ایران خبر 19 اسفند 1398 ایران خبر 20 اسفند 1398 ایران خبر 21 اسفند 1398 ایران خبر 22 اسفند 1398 ایران خبر 23 اسفند 1398 ایران خبر 24 اسفند 1398 ایران خبر 25 اسفند 1398 ایران خبر 26 اسفند 1398 ایران خبر 27 اسفند 1398 ایران خبر 28 اسفند 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۵    
بارها و بارها اعلام شده است که ویروس کرونای جدید می تواند چندین ساعت بر روی سطوح زنده بماند، بنابراین باید مراقب باشیم تا اگر از خانه خارج شدیم، وسایل شخصی همراه مان کرونایی نشوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 275 لیتر الکل صنعتی و 125 ژل و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۵    
یک مقام مسئول گفت: در پی بارش 48 ساعت گذشته، ورودی به سدهای دز و کرخه به بیش از 1500 مترمکعب بر ثانیه افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: با توجه به جدی شدن احتمال شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی و دوری از تجمعات خانوادگی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
پلیس اسپانیا انباری حاوی 150 هزار ماسک جراحی احتکار شده را کشف و ضبط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان این که متاسفانه تهرانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند، گفت: کرونا یک بیماری مهلک و بسیار جدی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
وزارت امور خارجه از ارسال سومین محموله کمک های یونیسف به ایران برای مقابله با کرونا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
معاون برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی نرخ عوارض آزادراه همت کرج را 4000 تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی دقایقی پیش در گفتگویی تلفنی آخرین تحولات مربوط به شیوع کرونا در ایران و جهان را بررسی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
وزیر ارتباطات از افزودن 1400 گیگابیت برثانیه به ظرفیت هسته شبکه IP زیرساخت برای تقویت ارتباطات در نوروز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد آماده است تا صندوق 1 تریلیون دلاری خود را برای وام دهی به جهت کمک به کشورهای جهان در مقابله با تأثیرات اقتصادی و انسانی ویروس کرونا استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
جلسه شورای عالی در مورد تعیین حداقل دستمزد سال 99 حقوق بگیران تامین اجتماعی بدون حصول نتیجه به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
مصر اعلام کرد که تمامی پروازهای ورودی و خروجی به این کشور را تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی لغو خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فضای مجازی همانند فضای حقیقی خوب و بد دارد بکوشیم تا از بدیها دور افتیم و از خوبی ها بهره بریم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
شرکت خودروسازی پژو فرانسه نیز تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس کرونا از تعطیلی کارخانه های اروپایی خود تا 27 مارس سال جاری میلادی (جمعه 8 فروردین 1399) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
شهردار تهران در پیامی به شهرداران کلانشهرهای جهان گفت: کرونا؛ بحران جهانی شده و ضرورت مسئولیت پذیری و همکاری جهانی را می طلبد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
نماینده سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران بر تعهد سازمان جهانی بهداشت در حمایت از جمعیت های آسیب پذیر در طغیان بیماری کووید19 با همکاری وزارت بهداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
وزارت حمل و تقل آلمان اعلام کرده که قصد دارد به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر ویروس کرونا به مرزهای این کشور، پرواز به ایران و چین را متوقف و لغو کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می گوید: همانطور که از قبل نیز قابل پیش بینی بود شیوع ویروس کرونا در کنار مشکلاتی که برای اقتصاد چین ایجاد می کند، در سایر نقاط جهان نیز تغییراتی به وجود خواهد آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از انتشار برخی مطالب خلاف واقع در برخی رسانه ها در خصوص محل برگزاری نشست های حسن روحانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: 54 درصد افزایش کشف جرم را داشته ایم که در همین راستا 20 هزار پرونده که در پلیس فتا تشکیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
نشست رسمی تعیین دستمزد سال 1399 کارگران از دقایقی قبل با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی در شورای عالی کار آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۵    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به تحریف اظهارات حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا از سوی برخی رسانه ها، تصریح کرد: ایران به هیچ عنوان از پیک بیماری عبور نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
مقامات ایتالیا اعلام کردند طی 24 ساعت گذشته 3590 مورد جدید ابتلا و 398 مورد جدید مرگ و میر ناشی از کروناویروس در این کشور تایید شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
در حالی که تنها 400 هزار واحد در طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده، اما پس از راه اندازی سامانه پیامکی،یک میلیون و 512 هزار نفر برای دریافت واحد مسکونی در این طرح طی دو مرحله ثبت نام کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: کلیه مجوزهای صادره از سوی این وزارت که مدت اعتبار آنها در تاریخ 1 اسفندماه 98 به پایان رسیده، تا پایان اردیبهشت 99 اعتبار خواهند داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: 88 درصد افزایش کشف جرم را داشته ایم که در همین راستا 20 هزار پرونده که در پلیس فتا تشکیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش شدید باران در برخی مناطق کشور هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر صمت گفت: در کشور هیچ مسئول استانی حق تعطیلی فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی را ندارد و تعطیلی این واحدها فقط از طریق ستاد ملی کرونا اعلام و ابلاغ می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار، مصوب شد در کالاهای اساسی و ضروری مردم هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: علی رغم اوج شیوع کرونا، خلبانان، مهمانداران، متخصصان مهندسی و تعمیرات و خدمات فرودگاهی همچنان در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1053 بیمار جدید مبتلا به کووید 19در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه 129 نفر نیز طی 24 ساعت گذشته به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
فرمانده کل سپاه گفت: همه سپاه های استانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی آرایش واقعا جنگی گرفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
برای استرداد بلیت قطارهای مسافری شرکت های حمل و نقل ریلی رجا و سفیر از طریق تلفن 1539، تلفن همراهی که شماره آن هنگام خرید در سامانه فروش ثبت شده، باید حتما نزد متقاضیان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس قوه قضاییه تأکید کرد که تقویت بخش دفاع بیولوژیک کشور آمادگی برای پدافند غیرعامل ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که پلیس اجازه برگزاری هیچگونه تجمعی را در چهارشنبه سوری نخواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر ضرورت تحقق الزامات در خانه ماندن مردم و با تاکید بر اینکه اگر سطح مداخلات افزایش نیابد اپیدمی تا پایان خردادماه به طول می انجامد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی رسمی وزارت خارجه چین از وجود دلایل و مدارکی پرده برداشت که نشان می دهند که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) عامل شیوع ویروس کرونا در چین است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: همه دستگاه های اجرایی که کار تامین و توزیع اقلام اساسی را در سطح کشور انجام می دهند از جمله سازمان دامپزشکی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سناریوهای مختلفی با توجه به زمان های احتمالی پایان تعطیلات مدارس طراحی شده است گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه تا کنون 17 نفر مددجو و چند نفر از پرستاران آسایشگاه خیریه کهریزک به کروناویروس مبتلا شده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
رئیس جمهور با قدردانی از تلاش های بی وقفه تمامی کادر درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کرونا ، آمارها و ارقام روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور را امیدوارکننده دانست و تاکید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
بررسی های آماری نشان می دهد که در مجموع تعداد افراد آلوده به کروناویروس در سایر کشورهای جهان از آمار مبتلایان به تنهایی در چین فراتر رفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
افراد آلوده به کروناویروس که بدون علائم بیماری هستند ممکن است بیش از آنچه تصور می شود ویروس را گسترش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از ممنوعیت تبادل اسکناس در جایگاه های دارای تجهیزات الکترونیک خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از سوی سایر دستگاه های دولتی و غیردولتی به شهرداری نشده است. حتی پیشنهاد کمکی هم نیامده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی و پس از تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله خوانساری در اراک، بیمارستان ولیعصر در لیست بیمارستان های مرجع رسیدگی به این بیماری قرار گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با بیان اینکه مشکل کمبود ماسک در حال رفع شدن است، عنوان کرد: امیدواریم با واردات و افزایش تولید ماسک در داخل کشور مشکل کمبود ماسک در استان ها نیز حل شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل اتحادیه گوشت گوسفندی درباره نکاتی که بایستی حین خرید گوشت توسط مشتری و فروشندگان در این ایام رعایت شود، توضیحاتی ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه سامانه بارشی جدیدی از روز چهارشنبه (28 اسفند) به کشور وارد می شود، گفت: بارش باران در 11 استان کشور شدت خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
نرخ بهره در آمریکا به صفر درصد کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در آخرین دوشنبه سال 98 را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی، جزئیات نحوه حمایت از همه کسب و کارهای مرتبط با صنعت هوانوردی که از کرونا متضرر شده اند را تشریح کرد و گفت: پروازها با 20 درصد ظرفیت در حال انجام است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
به گفته نایب رئیس اتاق اصناف ایران در راستای حمایت از صنوف به ویژه کسبه خرد توافقات قابل قبولی صورت گرفته است که امید می رود در زمان اجرا سلیقه شخصی دخیل نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت امسال هم مثل سال های گذشته عملکرد خوبی در کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانی های شب عید نداشته است.