دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 اسفند 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 1 اسفند 1398 ایران خبر 2 اسفند 1398 ایران خبر 3 اسفند 1398 ایران خبر 4 اسفند 1398 ایران خبر 5 اسفند 1398 ایران خبر 6 اسفند 1398 ایران خبر 7 اسفند 1398 ایران خبر 8 اسفند 1398 ایران خبر 9 اسفند 1398 ایران خبر 10 اسفند 1398 ایران خبر 11 اسفند 1398 ایران خبر 12 اسفند 1398 ایران خبر 13 اسفند 1398 ایران خبر 14 اسفند 1398 ایران خبر 15 اسفند 1398 ایران خبر 16 اسفند 1398 ایران خبر 17 اسفند 1398 ایران خبر 18 اسفند 1398 ایران خبر 19 اسفند 1398 ایران خبر 20 اسفند 1398 ایران خبر 21 اسفند 1398 ایران خبر 22 اسفند 1398 ایران خبر 23 اسفند 1398 ایران خبر 24 اسفند 1398 ایران خبر 25 اسفند 1398 ایران خبر 26 اسفند 1398 ایران خبر 27 اسفند 1398 ایران خبر 28 اسفند 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۹    
صفحه اول روزنامه های پنج شنبه 15 اسفند 1398 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، روزانه 7 تا 8 هزار بلیت قطار کنسل و استرداد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۸    
آخرین آمار ابتلا و فوتی کروناویروس جدید در کشور اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۸    
رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار ورود دستگاه قضائی برای الزام بانک مرکزی وشبکه بانکی به اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۸    
ایسنا/کردستان
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۸    
اهواز- معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از دستگیری دو تولیدکننده مواد بهداشتی تقلبی در این شهرستان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کرونا تهدیدی فراگیر است، تأکید کرد که می توان این درد مشترک را به فرصتی برای هم بستگی و صلح در سطح ملی و حتی در سطح جهانی تبدیل کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
سرپرست سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ایمن سازی محیط مراکز پرتو از تهدید ویروس کرونا با توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در میان بهره برداران این مراکز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان از بررسی طرح 2 فوریتی شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس و ادامه رسیدگی به طرح کاهش مجازات حبس تعزیری در جلسه امروز خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۸    
در حالی که بازارهای مالی خود را برای کاهش احتمالی نرخ بهره آمریکا در اجلاس ماه آینده بانک مرکزی آماده می کردند، فدرال رزرو امروز به طورغیر منتظره ای نرخ بهره خود را نیم درصد کاهش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مصوبات امروز(13اسفند98) شورای پول و اعتبار گفت: بر اساس مصوبه این شورا، اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کارها و وام قرض الحسنه اشخاص به انتهای دوره اقساط منتقل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۸    
رئیس اتاق ایران طی نامه ای به رئیس جمهور با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر اقتصاد کشور، ضمن ابراز نگرانی در مورد مورد وضعیت کسب وکارهای خدماتی، کوچک و متوسط و بنگاه های بزرگ بالادستی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۸    
ایسنا/مرکزی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۸    
آژانس بین المللی انرژی هسته مدعی شد که ایران اجازه دسترسی به دوسایت اعلام نشده را به بازرسان هسته ای نداده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که ایران به خاطر نیاز اقتصادی دست از دفاع از حقوق مسلمانان برنمی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت مصوب ماسک N95 را 15 هزار تومان و ماسک سه لایه را 4 هزار و 100تومان اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
طی چند روز گذشته شیوع بیماری کرونا کشور را به شدت درگیر خود کرده است و با وجود اینکه بسیاری از مشاغل را به حالت نیمه تعطیل در آورده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
ایسنا/مرکزی
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
رییس اورژانس کشور در پی ابتلا به کروناویروس جدید، تحت درمان این بیماری قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف یک انبار جدید دپوی 54 میلیون دستکش لاتکس در تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ضمن اشاره به چگونگی تخصیص بودجه امسال این سازمان بیمه گر تا این مقطع زمانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۸    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نسبت به سوء استفاده احتمالی برخی از افرادسودجو و مجرم از طرح خانه به خانه مقابله با کروناویروس هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن ابراز امیدواری نسبت به روند بهبودی مبتلایان به کروناویروس جدید و افزایش قابل توجه بهبودیافتگان آن، در عین حال گفت: همچنان سه استان گیلان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرهای مردم که بر اساس توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتفاق افتاده ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
نایب رئیس مجلس از ارسال نامه سه صفحه ای رئیس مجلس به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: در این نامه تمام اقدامات مجلس برای برگزاری جلسات پارلمان تشریح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
سرپرست وزارت جهاد گفت: باید پیش بینی های لازم را برای تأمین کالاهای اساسی نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز و مرکبات در ایام نوروز داشته باشیم و بازار را رصد کنیم تا کمبودها در بازار مشاهده نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
در پی خرید و فروش برخی گونه های ممنوعه مانند سمندر لرستانی و سنبل آبی در آستانه عید نوروز در سال های اخیر ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
وزیر بهداشت در واکنش به برخی انتقادها در طرح بیماریابی خانه به خانه کرونا، ضمن تکذیب حضور در درب منازل افراد، گفت: با استفاده از زیرساخت های پرونده الکترونیک سلامت، 300 هزار اکیپ در مراکز درمانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: با کمک بنیاد مستضعفان 10 میلیارد تومان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به حساب معلولان دارای ضایعه نخاعی و همچنین شدید و خیلی شدید واریز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری به نقل از سخنگوی قوه قضائیه خبر داد که وضعیت سلامت نازنین زاغری خوب است و به او مرخصی داده خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
بعداز شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان به مردم برای قرنطینه اختیاری 2 هفته ای خود در خانه، و خارج نشدن از منزل مگر به دلایل ضروری ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسئولان درخصوص پیشگیری و جلوگیری از این بیماری، فرمودند: از این دستورها نباید تخطی شود،
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله از آغاز روند کارآزمایی بالینی داروی ضد کرونا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
ایسنا/البرز
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۸    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص 24 ساعته امروز هوای پایتخت را 43 و در وضعیت پاک اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
طبق اعلام معاون آب و آبفای وزیر نیرو، مصرف آب آشامیدنی با توجه به شیوع بیماری کرونا در برخی نقاط کشور تا 30 درصد افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۸    
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: آمار مسافرانی که سفرهای خود را بابت شیوع کرونا لغو کرده اند، بسیار زیاد است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۸    
معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تمام مبتلایان به کرونا ویروس نیاز به بستری در بیمارستان ندارند، گفت: تا زمانی که دچار تنگی نفس نشده اید، نیازی به بستری در بیمارستان نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
از آنجا که پاکیزگی مهمترین استراتژی برای مبارزه با ویروس کروناست، خانه تکانی واجب تر از هر زمان دیگری است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات قوه قضاییه در این راستا گفت که طبق بخشنامه معاون اول قوه قضاییه قرار است رسیدگی محاکم تا حد امکان به صورت غیر حضوری انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: افزایش قیمتی در رابطه با ماسک و دستکش نداشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
فوق تخصص بیماری های عفونی با تاکید بر اهمیت مدیریت خرید اقلام مورد نیاز منزل در دوره اپیدمی بیماری کرونا، در عین حال درباره میزان ماندگاری ویروس کرونا بر روی لباس و پارچه توضیح داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز نقطه اتکا و قوتی برای نیروهای نظامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو، همیشه قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قیمت ارز مسیر خود را طی می کند. در مسیر قیمت های خودرو پارادوکس کاهش قدرت خرید مردم و سابقه افزایش قیمت خودرو ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفته است که پس از شیوع ویروس کرونا میزان مصرف آب در تهران حدود 14 درصد افزایش یافته است و شهروندان باید بدانند که در شرایط فعلی باید از آب به عنوان یک ابزار ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با شیوع ویروس کرونا در کشور تقاضا برای مصرف مواد غذایی و بعضا ذخیره سازی آن بیشتر شد و گوشت قرمز نیز که از این قاعده مستثنی نبود ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای عدم رهاسازی پسماند اقلام بهداشتی در سطح شهر در عین حال از آنها خواست که اقلام بهداشتی مصرفی همانند دستکش و ماسک را در ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
نشست بررسی آثار اجتماعی بیماری کرونا ویروس در جامعه و تبعات روانی این بیماری، با حضور دو کارشناس مسائل اجتماعی و روانشناسی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا ( 13و14 اسفند) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از مردم خواست که در این هفته پیک شیوع کرونا با صبر و استقامت با رعایت اصول بهداشتی به یکدیگر کمک کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با الزام اجرایی شدن ارتقای خودروهای سواری به استاندارد یورو 5 در شرایط تحمیل شده ناشی از تحریم های ظالمانه هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
بانک مرکزی چین به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذاری اقتصادی این کشور، از آغاز شیوع ویروس کرونا با اقدامات گسترده ای به مقابله با آثار مخرب این ویروس بر اقتصاد چین شتافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
شایع ترین نشانه بیماری در فرد آلوده به کروناویروس بروز مشکلات تنفسی است چرا که بخشی از اولین تماس این ویروس با اندام های بدن در ریه ها اتفاق می افتد.