دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 15 اسفند 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 1 اسفند 1400 ایثار 2 اسفند 1400 ایثار 3 اسفند 1400 ایثار 4 اسفند 1400 ایثار 5 اسفند 1400 ایثار 6 اسفند 1400 ایثار 7 اسفند 1400 ایثار 8 اسفند 1400 ایثار 9 اسفند 1400 ایثار 10 اسفند 1400 ایثار 11 اسفند 1400 ایثار 12 اسفند 1400 ایثار 13 اسفند 1400 ایثار 14 اسفند 1400 ایثار 15 اسفند 1400 ایثار 16 اسفند 1400 ایثار 17 اسفند 1400 ایثار 18 اسفند 1400 ایثار 19 اسفند 1400 ایثار 20 اسفند 1400 ایثار 21 اسفند 1400 ایثار 22 اسفند 1400 ایثار 23 اسفند 1400 ایثار 24 اسفند 1400 ایثار 25 اسفند 1400 ایثار 26 اسفند 1400 ایثار 27 اسفند 1400 ایثار 28 اسفند 1400 ایثار 29 اسفند 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
گوروی گفت: به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و روز درختکاری، امروز 200 اصله نهال در محل اردوگاه سپاه لالی به یاد شهدا کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
استاندار خوزستان با صدور پیامی سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز گرامیداشت پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهدا با گذشتن از جان خود چه در زمان حیات خود و چه پس از شهادتشان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان را با درخت کاری ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رییس بنیاد شهید شهرستان سرایان و جمعی از جانبازان و ایثارگران با فرمانده ناحیه بسیج سپاه در روز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار دیدار و گفتگو کردند .
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
فرماندار علی آباد کتول گفت: ایثار و از خود گذشتگی جانبازان الگویی برای نسل جوان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۵    
بمناسبت میلاد حضرت ابوالفضل ع و روزجانباز ازچندازنفرازجانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
کتاب خاطرات شهید حسین عزیزی تراب از شهدای دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۲    
استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز جانباز با 2جانبازدفاع مقدس دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
همزمان با روز پاسدار، گروه های تفحص شهدا پرچم سپاه را در شرق دجله کشف کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
هم زمان با هفته منابع طبیعی 285 اصله نهال به یاد شهدای ابرکوه غرس شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان 14 هزار نهال به یاد شهدای والامقام و جانبازان سرافراز در یزد غرس شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
همزمان با روز درختکاری عصر یکشنبه با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و جمعی از مردم و مسئولان محلی 313 اصله نهال زیتون به یاد شهدای شهرستان مهریز غرس شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن دیدار با دکتر لامعی گیو روز جانباز و انتصاب ایشان را به سمت سرپرست دانشگاه بیرجند تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۴    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: جانبازان پیام انقلاب را با صبر بر دردی که نتیجه افتخار آفرین جانبازی است به نسل امروز منتقل کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۱    
بمناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، نماینده ولی فقیه در استان ، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
به مناسبت هفته امور تربیتی یادواره 4 شهید والامقام امور تربیتی استان و شهرستان ابهر برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به منظور پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران به شهرستان شادگان سفر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
رئیس اداره بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان رامشیر در تداوم تکریم خانواده شهداء در روز عید سعید مبعث رسول اکرم (ص) با خانواده شهید محمدرضا رفیعی نسب دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۶    
فیلم/حضورمدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد وجمعی از جانبازان درویژه برنامه عیدانه به مناسبت روز جانباز
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
همزمان با فرارسیدن ماه شعبان با خانواده تعدادی از شهدا و جانبازان بندر ماهشهر دیدار و از آنها تقدیر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
پوسترهای روز جانباز به همت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منتشر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۲    
در مراسمی به مناسبت روز درختکاری با حضور خانواده معظم شهدا، 41 اصله نهال به یاد 41 شهید خوزستانی در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
به مناسبت روز پاسدار و روز ملی درختکاری، کلنگ احداث بوستان شهدای قشم با حضور مسئولان این شهرستان به زمین خورد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: ما خدمتگزاری به جانبازان را وظیفه خود می دانیم و به آن افتخار می کنیم اگرچه که نمیتوانیم با هیچ خدمتی دِین خود نسبت به ایشان را ادا ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
مدیر کل بنیاد سمنان طی نشستی خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، مهمترین برنامه های بنیاد استان در بزرگداشت روز جانباز و هفته شهید را تشریح کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۶    
مراسم کاشت 370 نهال با عنوان به یاد هر شهید یک درخت، با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در دیار صیاد دلها برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۳    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد گفت: نامگذاری هفته فرهنگ ایثار و شهادت بهترین فرصت جهت پر رنگ جلوه دادن مقام شهدا و ایثارگران است که پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و انقلاب هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت جام از ارائه 130 فقره وام مسکن به خانواه های شهدا و ایثارگران تربت جام خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
مراسم درختکاری به یاد رشادت های شهدای غریب اسارت و آزادگان متوفی با حضور خانواده های ایثارگران در مجتمع آیه ها برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ملایر با حضور اعضا برگزارش شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
قاسم محمدزاده سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در آستانه خجسته سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز در پیامی این روز را تبریک گفت .
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
رئیس بنیاد ملایر به اتفاق جمعی از ایثارگران با حضور در دفتر شهردار با ایشان دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد گفت: به مناسبت روز جانباز، طرح پایش سلامت ویژه تمامی جانبازان گنابادی برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
همزمان با شروع ایام شعبانیه جلسه شورای هماهنگی برنامه های هفته ایثار و شهادت در شهرستان رشتخوار برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
در آستانه22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره)، 5عنوان پوستر به همت روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران منتشر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
مراسم کاشت 370 نهال با عنوان به یاد هر شهید یک درخت، با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۲    
در راستای خانه دار شدن، خانواده شهدا و ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد 600 سهمیه وام به ایثارگران تحت پوشش این نهاد اختصاص داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۳    
همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدا...الحسین (علیه اسلام) و روز پاسدار، یک شنبه 15 اسفند طرح غرس نهال با عنوان نهال ایثار با شعار به یاد هر شهید یک درخت با حضور مسئولان و خانواده های معظم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
نمایشگاه دائمی آثار شهدا در اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برپا شده که غرفه بنیاد به معرفی وضعیت آماری شهدا، جانبازان وآزادگان و چهره های شاخص پرداخته است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
شهید محمد حسین فرهمند در 12 فروردین 1332 در روستای درزاب چشم به جهان گشود و در 12 اسفند 1362 در سن 30 سالگی به مقام رفیع شهات نائل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
پانزدهم اسفندماه در روز درختکاری نهال هایی مزین به تابلوی نام شهدای معزز در طرح فضای سبز 12 هکتاری توسط شهرداری پردیس کاشته و آبیاری شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۵    
رئیس بنیاد ملایر به اتفاق جمعی از پدران شهدا با حضور در دفتر فرمانده سپاه با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
ظهر امروز و با حضور رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان، از جانبازان اداره آموزش و پرورش پاکدشت تقدیر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
در همایش مردان امنیت و اقتدار شهر ری با حضور سرلشگر پاسدار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری از 6 جلد کتاب جدید در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۳    
همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در سراسر استان لرستان نهال درخت به یاد شهدای استان لرستان غرس شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۴    
عکاس: سید سعیدرضا رضوی
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موسیقی یکی از مهمترین جلوه های هنر است که می تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ویژه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
روز درختکاری با کاشت نهال به یاد هر شهید زنجانی گرامی داشته شد
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در آیین ملی کاشت نهال به نیابت از شهیدان از کاشت9هزار نهال خبر داد و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
همزمان با روز درختکاری در مراسمی جمعی از مردم و مسئولین شهرستان رستم با حضور در گلزار مطهر شهدا، علاوه بر عطرافشانی مزار مطهر شهیدان، به یاد آن بزرگواران 225 نهال کاشتند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۶    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۰    
سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران به همراه تعدادی از مسؤولان انتظامی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای ناجاباخانواده شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۷    
در آستانه روز جانباز، جمعی از مسئولین شهرستان سروستان با محسن پورزارعی فرماندار این شهرستان که جانباز 25 درصد است، دیدار و نسبت به مقام شامخ ایثارگران ادای احترام کردند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
همزمان با 15 اسفند روز درختکاری، در مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولین، 255 نهال به یاد 255 شهید فراشبند در این شهرستان کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
آسمند برگزاری جشنواره هنری دانش آموزی را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در بین نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۳    
آسمند با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و در سطح جامعه، گفت: این مهم مستلزم گسترش همکاری های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: مربیان و معلمان می توانند با آموزش چهره به چهره و معرفی سیره شهدا مسائل و امور تربیتی و دینی در مدارس را ترویج دهند زیرا تاثیر گذاری ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از برگزاری یاد بود 11 شهید رسانه، تجلیل از خبرنگاران شاهد و ایثارگر و معرفی پیشکسوتان و خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت در هفته ایثار و شهادت خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۴    
پارسیان نژاد توانمندسازی نویسندگان حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را ضروری عنوان کرد و گفت: با آموزش نویسندگان این حوزه، می توانیم در بحث واقعه نگاری و ثبت و ضبط رویدادهای دفاع مقدس ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت روز بزرگداشت شهدا 22 عنوان برنامه مختلف از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه و اجرایی می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۴    
همزمان با روز درختکاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا در مراسمی با حضور مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان فارس ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
عمو اکبر قصه پیله گی پریروز و پروانگی امروزش را خوب به یاد دارد؛ از همان روزهای نخستی که به جنگ می رود، آن هم از سر کنجکاوی، با تجویز نسخه حریت و مقاومت پاگیر جبهه می شود ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۹    
دادی کرمشاهی مادر شهید عزیز کرمشاهی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور انتشارات شاهد و گروه مجلات شاهد با بیش از 50 اثر ترجمه خبر داد و بر ضرورت ورود به بازار جهانی نشر و جریان سازی ترجمه آثار نشر شاهد تأکید ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
نشست خبری مدیرکل بنیاد استان با اصحاب رسانه با محوریت برنامه های روز جانباز و 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا برگزارشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه جمعی از مسئولان و خاناوده های معظم شهدا و جانبازان در مراسم روز درختکاری و غرس نهال به نام و یاد شهدا و جانبازان شرکت کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
پیکر مطهر جانباز شهید امیر عسگری صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
جمعی از مسئولان استان زنجان به یاد شهدای والامقام و جانبازان سرافزار نهال غرس کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
به تصاویر شهدا نگاه می کنم و به این می اندیشم که آن نسل در چه دنیای پاک و بی آلایشی زندگی می کردند! و چقدر بزرگ بودند، نسلی که دیگر تکرار نمی شود...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه بر توجه بیش از پیش همکاران به مناسبت های پیش رو به ویژه روز جانباز و روز بزرگداشت شهدا تأکید کرد و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
مادر شهید یقین علی رمضانخانی گفت: دیدار مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهدا برایمان دلگرمی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تمدن سازی نظام جمهوری اسلامی با پرچمداری مقام معظم رهبری را مطالبه گری جانبازان و ایثارگران و تکریم ایثارگران را وظیفه مسئولان دانست و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز جانباز پیام تبرک صادر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل بنیاد در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: هم زمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا 20 عنوان برنامه در قالب 120 برنامه با شعار راه شهید ادامه دارد در سطح استان برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا یکی از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
دکتر محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران طی پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز پاسدار و جانباز را به ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از تعمیر 36 ویلچر جانبازان قطع نخاعی خبر داد و گفت: خدمت عزتمندانه به ایثارگران در اولویت بنیاد است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی استان از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، 300 اصله نهال به یاد شهدای دانشجو و دانش آموز غرس کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 15 اسفند ماه در نشستی با اصحاب رسانه دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به کشور عراق را تشریح کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
مراسم غرس 202 هزار نهال ایثار با شعار به یاد هر شهید یک درخت صبح روز یکشنبه 15 اسفندماه همزمان با روز درختکاری و در آستانه روز جانباز و روز بزرگداشت شهدا با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳    
همایش استانی یکروزه مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با هدف تبیین برنامه عملیاتی در بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۴    
متن پیام تبریک دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بمناسبت روز جانباز.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا چراغ راه آیندگان و مظهر بصیرت هستند و تکریم از خانواده شهدا فرصتی مغتنم برای مسئولان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از دیدار ائمه جمعه استان البرز با 48 نفر از جانبازان البرزی در طرح علمداران حماسه خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ایثار از والاترین خصایل انسانی است و جانبازان این خصیصه والا را با اهدای جان خویش در راه خداوند معنایی دیگر بخشیدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۱    
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز شهادت شهید والامقام حسین شبانپور از کتاب خاطرات و سیره زندگی این شهید با عنوان ضریح عکس ها در آران و بیدگل رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، طرح علمداران حماسه با حضور ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمداجرا می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: جانبازان، قهرمانان واقعی و سند افتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند و همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می درخشند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری جشن روز جانباز در زنجان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
همزمان با هفته منابع طبیعی 415 نهال به یاد 415 شهید دانش آموز و 54 شهید فرهنگی استان کردستان کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۷    
طرح غرس 202هزار نهال ایثار صبح امروز 15اسفندماه همزمان با روز درختکاری با حضور محمد علی فقیه معاون فرهنگی و اموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۷    
به مناسبت ولادت سرور سالار شهیدان، امام حسین (ع) و در آستانه روز جانباز، فرماندار مشهد با جانبازان 70درصد قطع نخاعی بستری در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) دیدار و با اهدای شاخه های گل از آنان تجلیل ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز پیامی صادر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۹    
به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار، بنیاد شهید و امور ایثارگران خوروبیابانک پوستر شهدای پاسدار این شهرستان را منتشر کرد.
  • ۱