دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 16 اسفند 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 1 اسفند 1400 ایثار 2 اسفند 1400 ایثار 3 اسفند 1400 ایثار 4 اسفند 1400 ایثار 5 اسفند 1400 ایثار 6 اسفند 1400 ایثار 7 اسفند 1400 ایثار 8 اسفند 1400 ایثار 9 اسفند 1400 ایثار 10 اسفند 1400 ایثار 11 اسفند 1400 ایثار 12 اسفند 1400 ایثار 13 اسفند 1400 ایثار 14 اسفند 1400 ایثار 15 اسفند 1400 ایثار 16 اسفند 1400 ایثار 17 اسفند 1400 ایثار 18 اسفند 1400 ایثار 19 اسفند 1400 ایثار 20 اسفند 1400 ایثار 21 اسفند 1400 ایثار 22 اسفند 1400 ایثار 23 اسفند 1400 ایثار 24 اسفند 1400 ایثار 25 اسفند 1400 ایثار 26 اسفند 1400 ایثار 27 اسفند 1400 ایثار 28 اسفند 1400 ایثار 29 اسفند 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با خانواده خلبان شهید محمدحسین رئوفی فرد دیدار و از موزه راه اندازی شده با مضمون فعالیت ها و آثار این شهید والامقام بازدید ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
تیزر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار می شود؛ آیین رونمایی از 8 عنوان کتاب دفاع مقدس زمان: دوشنبه، 23 اسفند 1400 مکان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی به مناسبت روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از سال ها مجاهدت و ایثار آنان تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: آرامش در کشور ثمره زحمات و ایثار جانبازان و شهدا است و جانبازان جایگاه جایگاه بسیار والایی نزد خدا دارند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: جانبازان مدافعان بی منت نظام جمهوری اسلامی هستند که جان خود را با الگو گرفتن از جانباز کربلا در کف اخلاص گذاشتند و از خودگذشتگی کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طرح علمداران حماسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اجرا شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
قزوین- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 535 مجروح شیمیایی پنج تا 70 درصد در سطح استان داریم که این جانبازان دارای مجروحیت های شیمیایی، ریه، چشم و پوست هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۲    
استاندار قزوین به مناسبت روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با 2 جانباز بالای 70 درصد استان دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۰    
محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با سالروز میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز با دو جانباز دفاع مقدس دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۷    
یدالله داودی گفت: اگر جنگ، مشکلات خرابی ها و کشت و کشتار را نداشت؛ می گفتم ای کاش هنوز هم جنگ ادامه داشت زیرا دوران جنگ تحمیلی با ارزش هایی همچون معنویت، از جان گذشتگی و ایثار دلاورمردان عجین شده بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
ایسنا/قزوین جانباز 70 درصد قزوینی از کاری می گوید که پایه گذارش خانم رهبر سرپرستار بیمارستان شهدای تجریش در سال 64 بود ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت میلاد حضرت عباس (س) و روز جانباز با 4 چهار جانباز دفاع مقدس دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۳    
گروه استان ها- آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین به نمایندگی از مقام معظم رهبری سلام ایشان را به 4 تن از جانبازان 70 درصد استان قزوین ابلاغ کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۰    
کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به مناسبت 18 اسفند با حضور در گلزار شهدای قزوین با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۳    
به مناسبت ایام بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد استان قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا به صورت آنلاین در فضای اینستاگرام به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۵    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقتدار امروز ایران را مرهون اراده های قوی رزمندگان دانست و گفت: ایثار ایثارگران است که موجب ایستادگی کشور در مقابل استکبار شده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور شامگاه دوشنبه 16 اسفند ماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با جانبازان مجتمع فرهنگی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
کرمانشاه - ایرنا- مسئولان شهرستان جوانرود روز دوشنبه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز با خانواده های جانبازان این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان قدردانی کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
قصریرین- ایرنا- مراسم گرامیداشت سالروز شهدای 16 اسفند پادگان ابوذر سرپل ذهاب روز دوشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
کرمانشاه - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه وجود ایثارگران در دستگاه قضایی را یک نعمت دانست و گفت: نسل های فعلی و آتی باید بدانند که امنیت، آرامش و سربلندی کشور مرهون رشادت ها ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در آیین تجلیل از فرهنگیان جانباز آموزش وپرورش استان البرز با اشاره به رشادت های شهدای فرهنگی و دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت میلاد حضرت عباس و روز جانباز با جانبازان قطع نخاعی استان دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
سردار مرادحاجتی ضمن تبریک روز جانباز گفت: جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه ها را نفس می کشند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست صمیمی با جانبازان ویلچری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس به دلیل ایستادگی و مردانگی جانبازان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
یادواره 180 شهید عشایر خراسان رضوی با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) به میزبانی شهرستان خواف در حال برگزاری است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: روایت صحیح دستاوردهای دفاع مقدس توسط جانبازان جنگ تحمیلی مصداق بارز جهاد تبیین است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز به همراه چندین تن از مسئولان استانی با حضور در منزل آقایان حسن شفیعی جانباز 65 درصد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
فرماندار شهرستان مراغه گفت: جامعه معزز ایثارگری شناسنامه انقلاب اسلامی و تکریم و توجه به آنان در جهت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
به مناسبت بزرگداشت روز جانباز،فرماندار،امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان بشرویه با دو خانواده جانباز غلامرضا یوسفی و حسین آخوندزاده در شهر ارسک و همچنین با خانواده جانباز علی زارع رمضانی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی هم زمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در منزل دو تن از جانبازان و ایثارگران سرافراز دفاع مقدس و مدافع حرم حضور یافت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، جانبازان را در جهاد تبیین الگوساز جامعه دانست.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان رفتیم تا از مجاهدت و ایثارشان برایمان بگویند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
جانبازان نشانه های صبر و مقاومت یک ملت در مقابل هجوم دشمن تا بن دندان مسلحی هستند که با دست خالی جانانه در مقابل او ایستادند، به مناسبت روز جانباز با علی امینی جانباز 70 درصدی که بدون یک دست و دو پا ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام و در راستای برنامه "علمدار حماسه" با سه جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۷    
آئین رونمایی از 30 عنوان کتاب گویای نشر شاهد و مراسم تجلیل از صداپیشگان حوزه ایثار و شهادت در برنامه ای رادیویی با عنوان طنین ایثار برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۶    
مراسم تجلیل از همسران جانباز روز دوشنبه 16 اسفند ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز با حضور نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۰    
همزمان با روز درختکاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و کادر درمان به یاد شهدای مدافع سلامت و شهدای دفاع مقدس، چند اصله نهال غرس کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در نشست مطبوعاتی با تعدادی از اهالی رسانه استان عنوان کرد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۷    
چهارم شعبان سالروز ولادت آقا ابوالفضل العباس است که روز جانباز نام گرفته است. شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی شهرستان های استان تهران به مناسبت روز جانباز ، یادداشتی را منتشر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره گفت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه های محکم نظام و سرمایه های ارزشمند انقلاب هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
همزمان با روز درختکاری، تعدادی نهال به نام و یاد شهدای تویسرکان کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه شهریار جانبازان را مظهرعزتمندی و اقتدار کشور نامید و افزود: ایران اسلامی امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۹    
امام جمعه جوادآباد ورامین جانبازان را سندهای افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: جانبازان ارزنده ترین گوهرهای دفاع مقدس هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۹    
سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت: جانبازان سرافراز، اسناد پرافتخار و زنده ایران اسلامی هستند که وجودشان موجب برکت و روشن شدن مسیر در خدمت رسانی به جامعه است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۹    
فرماندار اسلامشهر در حاشیه اجرای طرح علمداران حماسه در این شهرستان گفت:جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با تأسی از حضرت ابوالفضل العباس(ع)مقتدای خود، دلیرانه از کیان و تمامیت کشور ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان گفت: جانبازان با ایثار و جانفشانی خود درس آزادگی و مقاومت را به جهانیان نشان دادند و اسوه صبر و ایثار هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) از جانبازان پاسدار نهاوند تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل بنیاد استان با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان به مناسبت ولادت باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با جانبازان 70 درصد مهدی اوجی و سردار میرزایی و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۴    
امام جمعه طرقبه گفت: جانبازان نمونه برجسته روحیه جوانمردی و صاحبان شجاعت و دلاوری هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۴    
مراسم گرامیداشت روز پاسدار و روز درختکاری درشهرستان های بانه و مریوان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) علمدار کربلا مراسم گرامیداشت روز جانباز در شهرستان بیجار برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
دیدار نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با علمداران استان
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۴    
مراسم کاشت 200 نهال با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مرکز بازتوانی جانبازان مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با جانبازان 70 درصد به مناسبت روز جانباز گفت: اگر گاهی حتی حق جانبازان را ادا نکنیم و حریم و حرمت آنان آن گونه که باید رعایت نشود و مورد غفلت قرار بگیرد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
در سال روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستان آباد به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان با ابراهیم آقایی و میررحیم امیدی و حسین جودی با جانبازان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: همه ما مدیون ایثار و مجاهدت ایثارگران و جانبازان هستیم چرا که جانبازان با تقدیم سلامتی خود عزت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
سردار جلیل بابازاده فرمانده قرار گاه عاشورا گفت: مسئولان در مسیر خدمت رسانی به مردم به دیدار با خانواده معظم شهدا نیاز دارند تا از وجود آنان بهره گرفته و با دعای خیر آنان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جمعی از مسئولان و جانبازان مراسم گرامیداشت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: جانبازان عرصه ایثار و شهادت به عنوان شهدای زنده انقلاب اسلامی، سند پایداری و مقاومت ایران اسلامی هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۴    
به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خانواده معزز جانبازان شهید و جانبازان ورزشکار و نخبه تجلیل و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران 70 درصد محقق شده است گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۶    
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، جواد حامدزاده معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
همزمان با ولادت با سعادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و 15 اسفندماه روز درختکاری مراسم نهال ایثار، به یاد هر شهید یک درخت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز، دوشنبه 16 اسفند طرح علمداران حماسه با حضور مسئولان شهرستان بینالود برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: جانبازان صبور ایران اسلامی نماد فداکاری، ایثار ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
فیلم /گزارش خبری شبکه دنا از روز جانبازدرکهگیلویه وبویراحمد
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار و امنیت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این با ایثارگر ی های ملت قهرمان جمهوری اسلامی محقق شده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
استاندار کرمانشاه با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان عزیز در راه دفاع از آرمان های نظام از جان شیرین و همه هستی خود سخاوتمندانه گذشتند و برای نظام و کشور افتخار آفریدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با خانواده های جانبازان شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
رئیس اداره آموزش،نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
مسولان خوافی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با تعدادی از جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۱    
فرزندان شهدای شاغل در ادارات با امام جمعه سرخس دیدار می کنند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برنامه های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را در نشست خبری با اصحاب رسانه استان تشریح کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران، هنرمندان، نویسندگان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۹    
همزمان با روز جانباز در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رزاق منش سرپرست بانک کشاورزی استان و جمعی از مسئولین ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: جانبازان با مجروحیت خود هر روز شهید می شوند و صبوری پیشه می کنند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
کاشت یازده نهال با نام و یاد شهدا در روستای سنگان شهرستان رشتخوار با حضور مسئولان در 15 اسفندماه انجام شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
مراسم کاشت نهال با عنوان یاد شهدا و افتتاح بوستان محلی خطیب مشهد با حضور حجت الاسلام احمد ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد، مجید نژادحسینی شهردار منطقه چهار مشهد و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
به مناسبت 15 اسفندماه روز درختکاری، کاشت نهال با حضور علیرضا هرآتی مطلق امام جمعه، عباسعلی صفائی فرماندار ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا و گرامیداشت روز جانباز، مراسم رژه خودرویی جانبازان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگز گفت: به مناسبت روز جانباز اردوی کوهنوردی ویژه جانبازان به مقصد کوههای الله اکبر درگز برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۴    
تنی چند از مسئولان شهرستان چناران به مناسبت سوم شعبان و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با فرماندهی سپاه ناحیه مالک اشتر شهرستان گلبهار دیدار و از ایثارگران پاسدار تجلیل کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز، طرح پایش سلامت ویژه جانبازان چنارانی انجام شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۲    
استاندار گلستان با اشاره به جایگاه ایثارگران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی خدمت خالصانه خود را به مردم انجام دادند و الگوی تلاش و مجاهدت برای نبرد اقتصادی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و خون شهدا و صبر و ایثار جانبازان در اوج عزت و اقتدار است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از 23 نفر از کارکنان جانباز شاغل در ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در مراسمی جمعی از مسئولین شهرستان پاسارگاد با سیدمحمدعلی موسوی نژاد، مسعود معتضدیان، نادعلی لشکرشکن، جلال شیروانی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۱    
گزارش تصویری/دیدارمدیرکل بنیاد با جانبازان بیمارستان سلمان به مناسبت روز جانباز
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
رضاپارسیان نژا به مناسبت روز جانباز با حضور در بیمارستان روانپزشکی سلمان یاسوج با جانبازان دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: همسران و فرزندان جانبازان که در طول سنوات متمادی، در نگهداری و نگهبانی از جانبازان گرانقدر را عهده دار بودند در اجر و ثواب همسران شان سهیم هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۴    
همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان فراشبند از حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۲    
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده از تشکیل کارگروهی ویژه مشکلات بانوان جانباز خبر داد و گفت: مشکلات بانوان جانباز بدون هیچ ملاحظه ای به مسئولان منتقل خواهد شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۹    
به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، امام جمعه پاتاوه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دنا ...