دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 17 اسفند 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 1 اسفند 1400 ایثار 2 اسفند 1400 ایثار 3 اسفند 1400 ایثار 4 اسفند 1400 ایثار 5 اسفند 1400 ایثار 6 اسفند 1400 ایثار 7 اسفند 1400 ایثار 8 اسفند 1400 ایثار 9 اسفند 1400 ایثار 10 اسفند 1400 ایثار 11 اسفند 1400 ایثار 12 اسفند 1400 ایثار 13 اسفند 1400 ایثار 14 اسفند 1400 ایثار 15 اسفند 1400 ایثار 16 اسفند 1400 ایثار 17 اسفند 1400 ایثار 18 اسفند 1400 ایثار 19 اسفند 1400 ایثار 20 اسفند 1400 ایثار 21 اسفند 1400 ایثار 22 اسفند 1400 ایثار 23 اسفند 1400 ایثار 24 اسفند 1400 ایثار 25 اسفند 1400 ایثار 26 اسفند 1400 ایثار 27 اسفند 1400 ایثار 28 اسفند 1400 ایثار 29 اسفند 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
چهارشنیه 18 اسفنئماه 1400 کاشت نهال توسط مادران شهدا به یاد شهدای شهرستان رابر در هفته درختکاری همزمان با ولادت امام سجاد (ع) با حضور رئیس بنیاد، امام جمعه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
130 جانباز دفاع مقدس شهرستان بهاباد در مراسمی به مناسبت روز جانباز تجلیل شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۴    
قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده و اسوه های ایثار و فداکاری هستند گفت: اقتدار و امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون رشادت و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه جمعی از خادمان شهدا و خادمان آستان قدس رضوی، 40 اصله نهال به یاد شهدا در گلزار شهدای قزوین غرس کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
استاندار قزوین در جریان سفر به شهرستان آبیک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این شهر، با خانواده شهیدان فریبرز و اردشیر حاجی سیاری دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴    
یعقوب نژاد از شناسایی بالغ بر 8 هزار زن کارآفرین و 179 سازمان مردم نهاد موفق حوزه زنان و خانواده در استان گیلان خبر داد و گفت: به زودی مجمع زنان شاهد و ایثارگر استان را تشکیل خواهیم داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
امام جمعه برزک کاشان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، با جانبازان دفاع مقدس دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
احمدی نیا مدیرکل بنیاد اصفهان در شورای استانی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین اهداف حکومت اسلامی است و با توجه به هجمه سنگین دشمن این مسأله اهمیت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
ریاست بنیاد تویسرکان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و بزرگداشت روز جانباز از مدیران جانباز شهرستان تویسرکان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس ع و اجرای طرح علمداران حماسه با حضور رئیس بنیاد و امام جمعه شهرستان تویسرکان با جانبازان دیدار و گفت وگو به عمل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
مرحوم حاج شیخ کریم امینی پدر شهیدان مهدی و محسن امینی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۷    
استاندار آذربایجان شرقی در اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری با تأکید بر جلب همراهی مردم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت های هنری و رسانه ای در این ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
مدیر کل بنیاد سمنان با حضور در سیمای سمنان به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته شهید پرداخت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
مراسم اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز با حضور رئیس بنیاد تویسرکان و ایثارگران در حسینیه دفتر امام جمعه برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۰    
استاندار زنجان با بیان اینکه جنگ تحمیلی، اندوخته ای برای جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم که رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس فراموش شود ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در دیدار با جانبازان شهرستان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز جانباز خاطر نشان کرد: شرط اجابت دعا و پذیرش اعمال بندگان، اخلاص و تقوای الهی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل بنیاد استان همدان گفت: جانبازان تاریخ پر افتخار جهاد، مقاومت و شهادت طلبی نسل انقلاب هستند که همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می درخشند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: باید خاطرات و حقایق دوران انقلاب، دفاع مقدس، اسارت و حتی پس از آن برای جوانان تشریح شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
یادواره 2 هزار و دویست شهید شهرستان رشت روز یکشنبه 22 اسفندماه برگزار خواهد شد
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر روز سه شنبه 17 اسفند ماه با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و مسئولان استانی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۶    
استاندار آذربایجان غربی گفت: یاد کردن از عزیزان جانباز بر ما وظیفه است و در راه ادای دین به این قشر از خودگذشته کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۸    
به مناسبت اعیاد شعبانیه امام جمعه ملایر به همراه رئیس و معاون فرهنگی بنیاد و فرماندار با جانبازان دیدارو گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، از نفر برتر ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در زنجان طی مراسمی تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
جبار داوودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لالی گفت:حضور جانبازان امروز در کنار ما، مایه برکت و افتخار و یادآور روزهایی است که نشان از صلابت و پایمردی ملت غیور ایران در دفاع از ارزش های انقلاب دارد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
فاضل عاشوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باوی گفت:نسل جدید ما باید با این اسوه ها و قهرمانان ملی کشور آشنا شوند و آنان را سرمشق زندگی خود قرار داده و درس ایمان و آزادگی را از آنان یاد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جانبازان سلامت خود را در راه پاسداری از انقلاب اسلامی فدا کردند، گفت: جانبازان در همه عرصه ها و در مقاطع مختلف الگویی ماندگار برای همه هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
نشست تجلیل و قدردانی از کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی، همزمان با روز جانباز و با حضور احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۴    
کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جانبازان به عنوان سند افتخار نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اجر و پاداش کار آن ها کمتر از شهدای والامقام نیست.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
همزمان با ایام بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان قزوینی در ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت:انقلاب اسلامی میراث شهداست و ما وظیفه داریم از میراث شهدا پاسداری کنیم و مطالعه وصیتنامه شهدا ضرورت دارد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
به مناسبت روز جانباز و تولد حضرت ابوالفضل با تعدادی از جانبازان شهرستان آبادان دیدار صورت گرفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز مراسم جشنی در مرکز توانبخشی و ضایعات نخاعی جانبازان اهواز برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۹    
مسئولین شهرستان سنقر و کلیایی با تجلیل از جانبازان گرانقدر روز جانباز را گرامی داشتند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز مراسم جشنی در مرکز توانبخشی و ضایعات نخاعی جانبازان اهواز برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جانبازان گرانقدر، نگین درخشان انقلاب اسلامی هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همزمان با اعیاد شعبانیه در نشستی صمیمانه با ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز از زحمات وی بابت ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
همزمان بامیلاد باسعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روزجانباز، با حضور احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان، در نشستی صمیمی از جانبازان 70 درصد شهرستان مبارکه تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز، طرح علمداران حماسه دوشنبه 16 اسفند در مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
همزمان با سراسر کشور مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی ایثار با حضور مدیرکل بنیاد کرمانشاه برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
در جشنواره ملی ایثار از فاطمه احمدی شیخ شبانی فرزند شهید رحمان احمدی، حائز رتبه برتر در این جشنواره با حضور مدیرکل بنیاد استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
ششمین همایش جایزه ملی ایثار و تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر، همزمان با سراسر کشور به صورت وبینار در استان فارس برگزار و از ساجده نظری فرزند جانباز شیرازی در این همایش تقدیر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه جمعی از خادمان شهدا و خادمان آستان قدس رضوی، 40 اصله نهال به یاد شهدا در گلزار شهدای قزوین غرس کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس بنیاد شهرستان لردگان گفت: همزمان با روز درختکاری با حضور ایثارگران به یاد و نام شهدا نهال کاشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه با اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان با والدین معظم شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) دیدار و عیادت کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۴    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، نفرات برتر ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار مازندران تجلیل شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه ششمین همایش جایزه ملی ایثار و تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر سرمایه های ارزشمند جامعه محسوب می شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
اسماعیل عسگری گفت: نشست صمیمی استاندار با جانبازان ویلچری و خانواده های معزز آنها در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین حافظ زمانی امام جمعه شهرستان ملکان در دیدار از جانبازان انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس در طرح دیدار از علمداران حماسه گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 27 هزار و 14 ایثارگر استان قزوین از خدمات بیمه همگانی و تکمیلی بهره مند شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
سرپرست بنیاد اراک از برگزاری جلسه هم اندیشی با تشکل های شاهد و ایثارگر در محل بنیاد اراک خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
فرماندار خداآفرین با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: ایمان و ایثار همگی روایتگر شرافت و عظمت مبتنی بر ارزش های الهی جانبازان عزیز است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس بنیاد تبریز در دیدار از جانباز بستری در بیمارستان آقای قهرمان عاقلی گفت: تجلیل از جامعه ایثارگری منحصر به روز و ایام خاصی نیست
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
حاج حسن احمدی پدر شهید والامقام غلامحسین احمدی پس از سال ها انتظار به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
سرپرست بنیاد خنداب گفت: جانبازان به عنوان اسوه های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده اند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۷    
برگزیدگان جشنواره ملی ایثار، هم زمان با سراسر کشور در یزد تجلیل شدند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۴    
جانباز 50 درصد احمد بغدادی، پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۴    
امام جمعه شهرستان اهر اظهار کرد: جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس برای عزت و سربلندی نظام، سنگ تمام گذاشتند و ما نیز وظیفه داریم با دیدار از این عزیزان مراتب سپاس و قدردانی خودمان را نشان دهیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
هم زمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان هوراند طرح سپاس از علمداران حماسه به اجرا درآمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تلاش کرده ایم در بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت افزایش علم جامعه ایثارگری پیش برویم، گفت: علم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با تعدادی از جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
در گرامی داشت روز جانباز مسئولین شهرستان جوانرود از سه جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و رئیس بنیاد منطقه دو مشهد دوشنبه 16 اسفند با حضور در آسایشگاه توانبخشی و بیمارستان ابن سینای مشهد از جانبازان قطع نخاعی با اهدا شاخه گل و هدایای معنوی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: امروزه تبیین فرهنگ مقاومت، پایداری و اسارت، امری حیاتی برای جامعه به شمار می رود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: جانبازان مدال آوران افتخار برای کشور و قهرمانان عرصه ایثار و فداکاری هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
حاجیه خانم ربابه زارعی مادر شهید معظم احمد جنیدی از شهدای شهرستان اراک دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی شهدای 17 اسفند ماه استان آذربایجان شرقی به شرح ذیل معرفی شد. ایثارگری فرد تاریخ شهادت ایثارگر تاریخ تولد محل تولد شهید 1359/12/17 احمد پورمحمدی 1339/10/01 شبستر ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امام خمینی (ره) پیش از شروع دفاع مقدس دستور تأسیس بنیاد شهید را صادر کردند و در سال 1364 و زمانی که هنوز تعداد فرزندان شهدا زیاد نبود دستور راه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه کلیبر با تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان گران قدر طلایه داران اقتدار دفاعی کشور هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: امروز رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه های آموزشی ایجاب می کند با هم افزایی بیشتر به سمت هدف تربیت نیروی انسانی وفادار ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
امام جمعه هادیشهر در دیدار از جانبازان گفت: جانبازان اسناد زنده انقلاب و سرمایه ارزشمند نظام ما هستند و به وجود آن ها افتخار می کنیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
عکاس: سید سعیدرضا رضوی
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
کد خبر: 2678398 - تاریخ انتشار: 1400/12/1 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، محمدابراهیم همت، 12 فروردین 1334 در شهرضا در خانواده ای مستضعف و متدین به دنیا آمد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
هم زمان با فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، ویژه برنامه بزرگداشت روز جانباز با حضور 400 جانباز گران قدر در شهرستان دلیجان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد گفت: مراسم افتتاحیه کلاس هفتگی آموزش قرآن کریم و رونمایی از تصویر دیجیتالی سردار شھید مدافع حرم حاج عزت الله سلیمانی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر گفت: جانبازان نمونه برجسته روحیه جوانمردی و صاحبان شجاعت و دلاوری هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز جانباز از علمداران حماسه شهرستان یزد تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
آیت الله عبادی گفت:پیروزی در جنگ و امنیت اکنون کشور مدیون جانفشانی های جانبازان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی شهدای 16 اسفند ماه استان آذربایجان شرقی به شرح ذیل معرفی شد. ایثارگری فرد تاریخ شهادت ایثارگر تاریخ تولد محل تولد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز با سه تن از جانبازان شهرستان بیرجند دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
با حضور امام جمعه و جمعی از جانبازان معزز، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت عباس (علیه السلام) و روز جانباز در شهرستان زابل برگزار گردید.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
هم زمان با چهارم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، از 80 نفر جانباز بالای چهل درصد شهرستان اهر در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام شطئی امام جمعه شهر نیمبلوک قاین در دیدار با خانواده جانبازان گفت : جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند و نظام جمهوری اسلامی افتخار دارد که همچنین فرزندانی را تربیت کرده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت سقای دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، جانبازان را الگوی ماندگار صبرو ایثار معرفی کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
به گزارش ایثار اصفهان ، دیدار معاون پشتیبانی اداره ورزش و جوانان به همراه سرپرست هیات بدنسازی اصفهان از جانباز جمشید شفیع زاده قهرمان رشته وزنه برداری و دارنده مقام اول کشوری در مسابقات وزنه برداری ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع)و روز جانباز مسولین شهرستان زیرکوه با خانواده جانبازان دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
همایش تجلیل از جانبازان بیله سوار و علمداران حماسه با همکاری بنیاد و سپاه این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، امام جمعه موقت شهرستان مراغه به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده هان نظامی با جانبازان دوران دفاع مقدس ...
  • ۱