دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 22 اسفند 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 1 اسفند 1400 ایثار 2 اسفند 1400 ایثار 3 اسفند 1400 ایثار 4 اسفند 1400 ایثار 5 اسفند 1400 ایثار 6 اسفند 1400 ایثار 7 اسفند 1400 ایثار 8 اسفند 1400 ایثار 9 اسفند 1400 ایثار 10 اسفند 1400 ایثار 11 اسفند 1400 ایثار 12 اسفند 1400 ایثار 13 اسفند 1400 ایثار 14 اسفند 1400 ایثار 15 اسفند 1400 ایثار 16 اسفند 1400 ایثار 17 اسفند 1400 ایثار 18 اسفند 1400 ایثار 19 اسفند 1400 ایثار 20 اسفند 1400 ایثار 21 اسفند 1400 ایثار 22 اسفند 1400 ایثار 23 اسفند 1400 ایثار 24 اسفند 1400 ایثار 25 اسفند 1400 ایثار 26 اسفند 1400 ایثار 27 اسفند 1400 ایثار 28 اسفند 1400 ایثار 29 اسفند 1400 
ایثار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۱    
همایش شعر استانی شهدای ترور با محوریت شهید ابوالحسن کریمی تحت عنوان لاله های غریب در سه محور دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل آنان ، پاک دستی، ساده زیستی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۳    
مراغه- ایرنا- درک کامل سخنان رهبری در مورد اینکه مساله ی شهید و ایثارگری موتور حرکت جامعه است شاید در نگاه نخست کمی دشوار به نظر برسد اما وقتی انتظار شهدا را با وصیت نامه آنان رمزگشایی کنیم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۵    
همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا کتاب از قلم تا قناسه با موضوع پژوهش درباره نقش فرهنگیان قزوین در دفاع مقدس با حضور زهرا عبداللهی و سردار ابوالحسن کبیری نویسندگان کتاب رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۳    
نخستین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان پاکدشت روز یکشنبه با حضور رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان تهران و مسوولان محلی افتتاح شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شادگان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهید والامقام علی معرفی زاده دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام علیزاده اصل امام جمعه شوش باتبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:شهدا اتصال به الله دارند و در جریان تمدن سازی تاثیر بسیار دارند، شهدا تمام وجود خود را به اسلام دادند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
اصفهان - در نشست شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی راهیان نور کشور سردار شهید حاج حسین صنعتکار به عنوان شهید شاخص راهیان نور سال 1401 معرفی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
از 30 یادمان سردار شهید کاشانی رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا نماهنگ یک فرمانده به کارگردانی عماد کمال نیا و تهیه کنندگی علی طوافی تقدیم مخاطبان خبرگزاری فارس می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهید آقا مهدی باکری فقط مختص آذربایجان نیست بلکه او متعلق به جهان انسانیت است مثل سردار سلیمانی که شهید جهان انسانیت و مایه شرمساری،خفت و ذلالت دشمنان انقلاب شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۸    
تبریز - ایرنا - وزیر کشور با تاکید بر ادامه راه شهدا، با بیان اینکه دشمن می داند هیچ توطئه و سوء قصدی به این آب و خاک بی پاسخ نمی ماند و قاطعانه برخورد خواهیم کرد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: استمرار یک حرکت، کلید پیروزی آن است و بدون استمرار، آن حرکت عقیم مانده و باطل می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۹    
مسئول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع) مراغه گفت: شهدا سند بزرگ استقلال و آزادی جامعه اسلامی در عصر حاضر هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
یادواره جهاد عشایر عرب خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و بزرگان عشایر و جمع کثیری از اهالی منطقه در شهر سوسنگرد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
سردار شیرازی گفت: اثرات دفاع مقدس باید همچنان در زندگی ما جاری باشد و بی شک تولیدات ادبی و هنری می تواند بهترین اثرگذاری را در ترویج این فرهنگ غنی داشته باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
سرهنگ جولایی گفت: شعار ما مقاوم هستیم مصداق واقعی تداوم حرکت راهیان نور و ترویج فرهنگ حماسی دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
مراسم روز بزرگداشت شهدا در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش شوق دیدار، تجلیل از همسران جانبازان شهید گفت: همسران و مادران شهدا زینب وار زیسته و راه شهدا را ادامه می دهند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
زرین جویی خانواده شهدا را اسوه استقامت خواند و گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی برای احیای ارزش ها است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
ستاری در مراسم غرس 233 نهال مثمر یادمان بانوان شهیده خرم آباد ،گفت: بانوان پا به پای مردان در فرهنگ شهادت و رشادت پیش قدم بوده اند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
شهردار پلدختر گفت:به مناسبت روز شهدا 17 نهال مثمر در یادمان شهدای زن این شهرستان غرس شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه در راستای حفظ ارزش های اسلامی از مصادیق جهاد تبیین است .
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مردانیان از نام گذاری ساختمان های وزارت راه و شهرسازی به نام شهدا خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۴    
هم زمان با 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا در مراسمی یاد و خاطره 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گرامی داشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۰    
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان آب حیاتی برای آینده سازان انقلاب و مایه وحشت دشمنان و بدخواهان اسلام ناب است و بنیان ظلم یزیدیان زمان را به لرزه انداخته است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: لازمه احیای امربه معروف و نهی از منکر، جانفشانی و رسیدن به مرتبه عالی شهادت در راه خدا مراقبت و اقامه نماز، با حضور قلب است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
در تقویم رسمی کشور بیست ودوم اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۳    
محمدرضا لکزایی سپرست فرمانداری شهرستان سربیشه در پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان سربیشه و بالاخص خانواده های معظم شهدا تبریک ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
استاندار خراسان جنوبی طی پیامی 22 اسفند ماه سالروز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهور کشورمان تأکید کرد: پیام شهدا به خدمتگزاران کشور، خدمت خالصانه و باز کردن گره های زندگی مردم با اتکال به خدا و تکیه به داشته ها و توانمندی های کشور است و این توصیه اکنون سرلوحه دولت سیزدهم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان انقلاب اسلامی را کلمه طیبه عنوان کرد و گفت: آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام ساحات بشر سایه افکنده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۷    
شهادت زیباترین غزلی است که از لبهای سرخ حقیقت می تراود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۲    
سومین دوره طرح ملی لاله های روشن خراسان شمالی با تجلیل از خانواده های شهدا به کار خود پایان داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۰:۵۹    
همسر شهید مجید رمضان گفت: زندگی مشترک ما سه سال به طول انجامید اما در این سالها، مجید مدام در جبهه های جنگِ حق، علیه باطل بود و در کل شاید سه ماه در تهران حضور داشت و ما او را می دیدیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: امروز جامعه جوان بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا برابر هجمه دشمنان مصون بماند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: مهمترین خواسته شهدا که در وصیت نامه تمامی ایشان به آن اشاره شده، دفاع از حریم ولایت به عنوان ستون اسلام و انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
جامعه امروز ایران اسلامی برای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه بالنده و مقابله با هجمه های دشمنان، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
فرماندار رباط کریم به همراه برخی روسای ادارات این شهرستان با حضور در گلزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
محمد علی فقیه؛ سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۵    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان به اتفاق استاندار و جمع کثیری از مدیران دستگاه های اجرائی به مناسبت 22 اسفند ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
امام جمعه شهرستان اهر اظهار کرد: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب خادمین شهدا در بنیاد شده و مطمئناً دعای خیر و رضایتمندی خانواده های معظم شهدا برای شما عزیزان یک سرمایه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
هم زمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا؛ زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان اهر به صدا درآمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه هایی از جمله دیدار کارکنان بنیاد مرند با امام جمعه شهرستان مرند، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
هم زمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم تجلیل از فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شاغل در آموزش وپرورش نواحی اهر، ورزقان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۹    
هم زمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مراسم تجدید میثاق با شهیدان و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام پارک شیخ شهاب الدین شهرستان اهر برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
یادواره 2 هزار و دویست شهید شهرستان رشت باحضور مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل بنیاد استان گفت: شهدای مدافعان حرم سرمایه های فرهنگ ایثار و شهادت در راه اعتقاد و دین هستند و با خون خود درخت مقاومت اسلامی را ابیاری کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش گفت: شهیدانی که با انتخابی صحیح برای دین و میهن خود تا پای جان ایستادند و بی شک شهیدان انتخاب شده از سوی پروردگار هستند که این توفیق نصیب هر فرد نمی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات شرایط مشمولین و اقدامات لازم برای بهره مندی از فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را تشریح کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری بود.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
تجلیل از کارکنان منتسب به خانواده شهداء زندان های کهگیلویه وبویراحمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۸    
نام گذاری 22 اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهداء ، فرصت ارزنده و گرانقدری برای یادآوری و زنده ماندن یاد و نام شهدای والامقام است
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۸    
در مراسم طرح ملی تابان از خانواده بزرگوار شهیدان مدافع حرم مجتبی برسنجی و سجاد خلیلی در هلال احمر ساری تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، یادواره شهدای دهستان بالا در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان، به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و بندرعباس در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس حضور یافته و عطا ناوکی مدیرکل بنیاد استان از ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
فرماندار کلیبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده معزز آن ها وظیفه همه ملت عزیز ایران اسلامی است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه کلیبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا انسان های ماندگار در تاریخ و ذهن ملت ایران اسلامی هستند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی آیین گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان در گلزار شهدای شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
امام جمعه بخش لیلان در سالروز 22 اسفند و تشکیل نهاد بنیادشهید بفرمان امام(ره) و روز شهیددر دیدار با خانواده شهید گفت: بزرگداشت شهدا، درحقیقت تکریم ایثار و از خود گذشتگی است
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) آئین غبارروبی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
در جمع خانواده های شاهد و ایثارگر و مدیران شرکت کننده در جلسه قرائت و تفسیر قرآن کریم سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا گرامی داشته شد
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۷    
همزمان با سراسر کشور سه تن از همسران جانبازان شهید در همایش شوق دوباره، اولین کنگره ملی تجلیل و بزرگداشت همسران شهدای جانباز تجلیل و قدردانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۵    
محمدرضا داوطلب در دیدار با مادر شهید والامقام سعید نورانی مکرم دوست گفت: شهیدان معنای واقعی عشق به خداوند را درک کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
رئیس بنیاد لردگان از دیدار با خانواده شهدای این شهرستان با همراهی مشاور استاندار در امور ایثارگران، نماینده ارتش، فرمانده سپاه و مشاور فرماندار لردگان در امور ایثارگران خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
عسگری معاون فرهنگی بنیاد شهرستان شهرکرد گفت: قبور مطهر شهدای ناحیه غرب شهرکرد با مشارکت خدام حرم مطهر رضوی و دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد شهرکرد گل باران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۱    
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان بنیاد فارس، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان کازرون و بخش خشت و خانواده معظم سردار شهید نصرالله شفیعی، محل شهادت این شهید گرانقدر در خلیج فارس گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
عسگری رئیس شهرستان فارسان از برگزاری کارگاه نشاط و تندرستی ویژه ایثارگران در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
اسماعیلی رئیس بنیاد بن از اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت بزرگداشت مقام شهدا در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۸    
علی رحیمی از اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در این شهرستان خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: شهید جان خود را برای حفظ خاک و ناموس و حفظ ساختارهای دینی و انقلابی فدا کرد و باعث احیای نظام دینی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار ویژه خوزستان و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۱    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: افتخار بنیاد استان ارائه خدمت به خانواده 17335 شهید، 50991 جانباز و 3395 آزاده است که دایره خدمات آن شامل خدمات فرهنگی و آموزشی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
کنگره ملی شوق دوباره با هدف تجلیل از خانواده معظم جانبازان شهید و تجلیل از دستگاه های برتر فعال حوزه ایثارو شهادت در مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
امام جمعه شهرستان کازرون اظهار داشت: مسئولان باید رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را یکی از اولویت های کاری خود بدانند چرا که همه ما به شهدا و خانواده معزز آن ها مدیون هستیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در مراسمی حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل به همراه معاونین و مدیران بنیاد فارس با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدارکردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
در آستانه فرارسیدن روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، میز خدمت در مصلی امام علی(ع) شهرستان دزفول برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در مراسمی هدایت فرماندار به همراه جمعی از مسئولین شهرستان نی ریز با حضور در منزل شهید سید امید موسوی با خانواده معظم این شهید گرانقدر دیدار و نسبت به مقام صبر و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در مراسمی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان رستم با حضور در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از کارکنان بنیاد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
فرماندار ساری گفت: روحیه ایثارگری فرزندان شهدا با نگاه اعتقادی پدران شهیدشان عجین شده است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
حمیدرضا رسولی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فسا گفت: به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
وبینار سراسری شوق دوباره با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد استان و جمعی از همسران معزز جانباز شهید در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزارشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، حجت الاسلام صباحی امام جمعه و محمدعلی بخرد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با حضور در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا:به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا و روز جانباز مسابقات فوتسال به همت اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بین فرزندان شاهد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا، و سالروز تاسیس بنیاد شهید، پوستر روز شهدا توسط روابط عمومی بنیاد شهید استان منتشر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
به مناسبت تاسیس بنیاد شهید و 22 اسفند روز شهید مراسمی در سال کنفرانس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با تاکید بر ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدا گفت: قطع و یقین بزرگداشت مقام شهدا و گرامیداشت روز شهید، برای آینده کشور و انقلاب ضروری است.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
محمدرضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران ظهر امروز 22 اسفندماه در نشست صمیمی با فرزندان شهدای شاغل در بانک ملی استان گیلان در خصوص رفع مشکلات آنان به گفتگو پرداخت.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
کنگره ملی بزرگداشت شهدای جانباز با عنوان شوق دوباره به مناسبت گرامیداشت روز شهدا در زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۶    
به مناسبت روز شهید طی مراسمی از 20 فرزند شاهد و ایثارگر شاغل در اداره کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
رضا پارسیان نژادتاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی و همگانی است .