دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 29 اسفند 1397 خبر فوری 29 اسفند 1398 خبر فوری 30 اسفند 1399 خبر فوری 14 آبان 1400 خبر فوری 29 اسفند 1401 خبر فوری 29 اسفند 1402 خبر فوری 31 فروردین 1403 خبر فوری 1 اردیبهشت 1403 خبر فوری 2 اردیبهشت 1403 خبر فوری 3 اردیبهشت 1403 خبر فوری 4 اردیبهشت 1403 خبر فوری 5 اردیبهشت 1403 خبر فوری 6 اردیبهشت 1403 خبر فوری 7 اردیبهشت 1403 خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 خبر فوری 9 اردیبهشت 1403 خبر فوری 10 اردیبهشت 1403 خبر فوری 11 اردیبهشت 1403 خبر فوری 12 اردیبهشت 1403 خبر فوری 13 اردیبهشت 1403 خبر فوری 14 اردیبهشت 1403 خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 خبر فوری 16 اردیبهشت 1403 خبر فوری 17 اردیبهشت 1403 خبر فوری 18 اردیبهشت 1403 خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 خبر فوری 20 اردیبهشت 1403 خبر فوری 21 اردیبهشت 1403 خبر فوری 22 اردیبهشت 1403 خبر فوری 23 اردیبهشت 1403 خبر فوری 24 اردیبهشت 1403 خبر فوری 25 اردیبهشت 1403 خبر فوری 26 اردیبهشت 1403 خبر فوری 27 اردیبهشت 1403 خبر فوری 28 اردیبهشت 1403 خبر فوری 29 اردیبهشت 1403 خبر فوری 30 اردیبهشت 1403 خبر فوری 31 اردیبهشت 1403 
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
نیلوفر پارسا که سال 92 نقش بیتا توتونچی را سریال آوای باران برعهده داشت، اکنون 33 ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر تیپ و چهره او را خواهید دید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۷    
بعد از کودتای 28 مرداد شعبان جعفری به عنوان یکی از صحنه گردانان رویداد ها در تهران مقام شامخی به دست آورد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۴    
آیا از وازلین برای سفیدی پوست استفاده می کنید و تاثیری از آن دریافت نمی کنید؟ خب طبیعی است؛ زیرا وازلین به تنهایی پوست را سفید نمی کند و بیشتر خاصیت مرطوب کنندگی شفافیت پوست را دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۵:۲۷    
تند غذا خوردن می تواند باعث ترش کردن معده شود. کسانی که سریع غذا می خورند احتمال بروز این مشکل در آن ها بیشتر است و بهتر است به خود فرصت کافی برای خوب جویدن و بلع غذایتان را بدهید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۳:۰۷    
60 سال قبل دو زن به همراه چند مرد در حرم حضرت معصومه (س) جیب زائران را خالی می کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۳    
حضور اکرم خدابنده، قهرمان تکواندو جهان به همراه رسول خادم، در کمک رسانی به مردم سیستان و بلوچستان بازتاب فراوانی داشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۲    
بازیگر مشهور ترکیه، چاغلار ارطغرل 36 ساله با انتشار عکسی در اینستاگرام جنجالی گسترده را در شبکه های اجتماعی در ترکیه به راه انداخت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۴    
نشست سران سازمان همکاری اسلامی فرصتی برای مقام های ایران و کشور های عضو فراهم کرد تا راهکار های فرونشاندن تحولات بحرانی غزه را بار دیگر در زمین دیپلماسی جست وجو کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
ماجرای تلخ اما عجیب یک نوزاد که بعد از یک تصادف دلخراش در جاده قم به شکل عجیبی نجات پیدا کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
مرکز پژوهش های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه 1403 به دولت در مورد سهمیه بندی بنزین پیشنهادی ارائه کرد که بر اساس آن دولت باید از خردادماه سال آینده به سرپرست خانوار های فاقد خودرو به ازای هر نفر ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
محمد اصغری، گوینده معروف اخبار هواشناسی، در تاک شوی "ای کاش"، درباره حقوق و درآمد ماهیانه اش، شغلی که در اداره هواشناسی دارد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۸    
تصویری از دکوراسیون خانه اصیل المیرا شریفی مقدم در فضای مجازی پر بازدید شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
اگر چیزی در دنیا وجود داشته باشد که باید آنتی باکتریال یا ضد باکتری شود، آن صفحه نمایش های لمسی عمومی هستند که همه با انگشتان آلوده خود به آنها دست می زنند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
دانش آموزان باید تمام کتاب درسی را مطالعه کنند و اگر مطالب را به خوبی متوجه شوند، از عهده امتحانات نهایی برمی آیند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: دو عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس انجام شد و عملیات وعده صادق که اقدام نظامی مستقیم ایران علیه رژیم بود، به وضوح نشان داد که اسرائیل بشدت آسیب پذیر است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به جامعه 76هزار نفری ماماها در کشور و نقش آنها در اجرای سیاست های جمعیتی، گفت: به دنبال اقدامات خوبی که در این دولت و با تلاش وزارت بهداشت صورت گرفته ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
در ادامه تصاویری از تغییر چهره نیوشا علیپور، بازیگر خردسال نقش مژگان عباسی (مومو) در سریال بچه مهندس بعد 6 سال از ایفای این نقش را می بینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست وجوی این کارگر خدمت رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
روزنامه کیهان در یادداشتی حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان را دلیل خوبی برای جلوگیری از ورود زنان به استادیوم دانست.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
وقتی برای دفاع از حجاب، پای زن باده نوشی مثل منیژه به میان می آید، یعنی جناب علم الهدی هم واقف اند که برای دفاع از حجاب باید به سراغ شخصیت هایی تازه و غیراسلامی رفت و همین نشانۀ تحولی اساسی در جامعۀ ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
این عکس در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و با واکنش های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
سیاست نئوفاشیستی در حال گسترش است، زیرا تعداد فزاینده ای از کشور های غربی به رهبران راست افراطی می بالند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان، وزیران امور خارجه ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۶:۰۴    
شورولت نوا اس اس مدل 1966 با کیت بدنه حجیم یا واید بادی را در تصاویر زیر ببینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۳:۰۳    
منیزیم در انواع غذاهای غنی از مواد مغذی از جمله غلات کامل، مغزها، دانه ها، حبوبات و چندین میوه و سبزیجات یافت می شود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۲    
یک رسانه عبری زبان پیش نویس توافق پیشنهادی از سوی مصر برای مبادله اسرا را که گفته می شود حماس با آن موافقت کرده است، منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی دهک های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۲    
منابع محلی از درگیری بین نیروهای طالبان و مردم محلی در روستای "قرلق" شهرستان درایم ولایت بدخشان خبر می دهند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۴    
پلیس فرانسه با ورود به دانشگاه سرشناس سیانس پو که کانون تظاهرات دانشجویان در اعتراض به ریخته شدن خون غیرنظامیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی بوده تجمع اعتراضی این دانشجویان را بر هم زده و آنها را از ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
حرف های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات را ببینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 در تاریخ 15 اردیبهشت 1403 (6ام ماه می) ساعت 19:30 به وقت ایران بود. اگر برنده شده باشید می توانید از طریق آن گرین کارت آمریکا را برای ورود به ایالات متحده بدست آورید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۲    
در ایران باستان تقویم بر اساس گاهَنبار ها رواج داشته و مردم بر اساس آن آغاز و میانه هر فصل را جشن می گرفتند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۸    
فدارسیون فوتبال هوادار سپاهانی را به مدت 10 سال از حضور در ورزشگاه محروم کرد. آیا با وجود سازوکارهای فوتبال ما، چنین محرومیتی قابلیت اجرایی دارد؟
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
رمانده انتظامی گلستان از اقرار 2 عامل اصلی ربایش یسنا دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای یلی بدراق شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۶    
شکست بارسا قهرمانی دشمن دیرینه را قطعی کرد؛ لوس بلانکوس برای سی وششمین بار فاتح لالیگا شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۸    
عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید می کند نباید از دولت توقع گره گشایی داشته باشیم. او همچنین معتقد است، تک تک اعضای خانواده باید به فکر کسب درآمد باشند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۲    
بهرام پارسایی سیاستمدار اصلاح طلب معتقد است اصول گرایان بیشتر از آنکه برنامه ای برای مدیریت کشور داشته باشند، همیشه طرف مقابل را نقد می کنند و توپ را در زمین آن ها می اندازند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۴    
داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
صادق خان در اتفاقی بی سابقه پس از پیروزی به عنوان نامزد حزب کارگر در انتخابات شهر لندن برای سومین دور شهردار پایتخت انگلیس شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
نماینده مجلس در خصوص لایحه حجاب و عفاف گفت که تمام دوربین های ادارات دولتی و خصوصی باید وصل به فراجا شوند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
قیمت دلار در هفته دوم اردیبهشت با بازدهی منفی بیشتری نسبت به طلا و سکه بسته شد. این افت بیش از دو هزار تومانی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۴    
جامعه اسلامی مهندسین فهرست نهایی خود را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
با توجه به تعطیلی آخر هفته بازارهای طلا، سکه و ارز و از سوی دیگر حاکمیت ثبات و آرامش در بازارهای ارز ایران، همچنان مشاهده می شود که نرخ گذاری در کانال های تلگرامی ادامه دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
عضو کابینه جنگ اسرائیل گفت که این رژیم تا این لحظه پاسخ رسمی درمورد پیشنهاد آتش بس دریافت نکرده و منابع سیاسی در انتشار اخبار عجله نکنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
دریاچه زریبار پس از بارش های بسیار خوب چند روز اخیر به بالاترین سطح خود رسید و سرریز کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۴    
حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشورهای پیشرفته صرف درمان سینوزیت می شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۲    
جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
حرف های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رندر هنری هوش مصنوعی نسخه مد الهام گرفته از فلفل قرمز را مشاهده خواهید کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
بخشدار زاینده رود شهرستان سامان گفت: یک دستگاه مینی بوس به علت نقص فنی و ناتوانی در کنترل خودرو باعث تخریب دیواره حسینیه شهر هوره شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۲    
برنی سندرز، سناتور آمریکایی حمایتش را از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های این کشور ابراز و آنها را به ادامه اعتراضاتشان تشویق کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
فرار یک گربه به زیر یک ماشین هزینه سنگینی برای مالک این خودرو تراشید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
نائب رئیس دفاتر خدمات مسافرتی یزد از حذف دوباره رام قطار سریع السیر تهران - یزد خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
امام جمعه مشهد گفت: شناخت و واکاوی ابعاد مظلومیت ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام صادق(ع) امری مهم و ضروری است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
رندرهای هوش مصنوعی با موضوع رهبران و روسای جمهور جهان را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا باعث به وجود آمدن صحنه ای آخرالزمانی شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۴    
هونگچی H5 لوکس ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۱    
مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: 5 سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
تایم لپس از 173 روز با زنجبیل را مشاهده می کنید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
تحریم ها خواه ناخواه باعث عدم سرمایه گذاری زیرساختی بلندمدت و فرسودگی صنایع و ساختار اقتصاد شده اند. تداوم این روند می تواند زیان جدی به پیکر اقتصاد و تولید کشور وارد کند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
نان مصرفی 2 سال خانوادۀ 8 نفره ام به اندازۀ 25 کیسه 100 کیلویی را سیل برد اینها حرف های دردناک محمد ریگی، کشاورز منطقۀ سیستان وبلوچستان است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
یک دستیار سابق ترامپ فاش کرد رییس جمهور سابق آمریکا از او خواسته بوده در مورد رابطه با یک بازیگر فیلم های مستهجن ساکت باشد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۶    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه ایران در اولین دیدار خود در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی با همتای مصری خود سامح الشکری دیدار و گفتگو کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
روزنامه کیهان در اردیبهشت ماه سال 1358 از افزایش قیمت فروش پیکان در بازار آزاد (بازار سیاه) به 60 هزار تومان خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
مسیر آبادان-ماهشهر بر اثر سقوط 7 دکل فشار قوی برق در جاده مسدود شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
واشنگتن خواهان مهار پکن در تهران است، اما کارشناسان می گویند این موضوع به این سادگی ها هم نیست.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد .
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
مسابقات بسکتبال در رده نوجوانان باشگاه های استان خورستان برگزار شد و تیم بسکتبال نوجوانان آینده سازان به مقام قهرمانی جام باشگاه های خوزستان دست پیدا کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۲    
درحالی حدود یک ماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقی مانده که این بازار در برخی شهرهای جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می برد و نرخ ها به شدت افزایش یافته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
دادستان کلاله واقع از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد و گفت: چهار متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در 11 اسفندماه سال 1402 برگزار شد و 245 نفر روانه بهارستان شدند و تکلیف 45 کرسی دیگر روز 21 اردیبهشت ماه سال جاری مشخص خواهد شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۲    
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سربازان می توانند برای مشوق های مهارت آموزی از امروز در سامانه سخا ثبت نام کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۷    
عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک گفت: اخیرا شنیده می شود که برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود که به نظر من علت آن ایجاد سامانه خودنویس و نبود واسطه برای مدیریت ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
بررسی فایل های اجاره نشان می دهد برخی مالکان قیمت پیشنهادی برای اجاره ملک شان را به دلار محاسبه کرده اند. اما مستاجران این خانه های دلاری چه کسانی هستند؟
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی احترامی به بانوان در ورزشگاه ها شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می آورد، کاملاً نادان هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: طوفان و بارندگی های اخیر که می توان گفت در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
فدراسیون فوتبال حکم خود در پرونده هوادار جنجالی سپاهان را صادر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به متأثر بودن 21 استان در سیل و آبگرفتی از امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از 2600 نفر خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
در پی رکود شدید بازار مسکن، پیش بینی ها بر رشد اجاره بها در فصل جابه جایی استوار شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
در نشست مشترک هیات رسانه ای ایران و عراق در بغداد بر لزوم اهمیت مسئله فلسطین و دفاع از ملت مظلوم تا پیروزی نهایی تاکید شد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
ترکمنستان 2.4 میلیارد دلار از صادرات گاز به چین در سه ماهه اول سال 2024 درآمد داشت، در حالی که روسیه 2 میلیارد دلار درآمد داشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد کاهش به 2301 دلار و 74 سنت رسید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۷    
در شرایطی که معترضان به قانون "ماموران خارجی" روز جمعه خیابان منتهی به پارلمان در مرکز شهر تفلیس را مسدود کردند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۲    
استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک های مورد مطالعه برای تقسیم استان های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۱    
فرشاد مومنی گفت: در تجربه قبلی حکومت یکدست، رییس جمهور وقت تمام منتقدان خود را به فساد متهم می کرد، اما بی سابقه ترین سقوط در شاخص فساد در دوره احمدی نژاد رقم خورد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
علیرضا بیرانوند یک استوری برای هواداران زن پرسپولیس منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
تداوم شدید نزولِ رحمت الهی از صبح دیروز مُنجر به آب گرفتگی در برخی معابر شهری شد؛ مشکلی که در سال های گذشته هم در شهر اهواز وجود داشت اما مدیریت شهری این بار همه ی توانش را به کار گرفته تا لطفِ لطیفِ ...
  • ۱