دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 24 اردیبهشت 1403 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 29 اسفند 1397 خبر فوری 29 اسفند 1398 خبر فوری 30 اسفند 1399 خبر فوری 14 آبان 1400 خبر فوری 29 اسفند 1401 خبر فوری 29 اسفند 1402 خبر فوری 31 فروردین 1403 خبر فوری 1 اردیبهشت 1403 خبر فوری 2 اردیبهشت 1403 خبر فوری 3 اردیبهشت 1403 خبر فوری 4 اردیبهشت 1403 خبر فوری 5 اردیبهشت 1403 خبر فوری 6 اردیبهشت 1403 خبر فوری 7 اردیبهشت 1403 خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 خبر فوری 9 اردیبهشت 1403 خبر فوری 10 اردیبهشت 1403 خبر فوری 11 اردیبهشت 1403 خبر فوری 12 اردیبهشت 1403 خبر فوری 13 اردیبهشت 1403 خبر فوری 14 اردیبهشت 1403 خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 خبر فوری 16 اردیبهشت 1403 خبر فوری 17 اردیبهشت 1403 خبر فوری 18 اردیبهشت 1403 خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 خبر فوری 20 اردیبهشت 1403 خبر فوری 21 اردیبهشت 1403 خبر فوری 22 اردیبهشت 1403 خبر فوری 23 اردیبهشت 1403 خبر فوری 24 اردیبهشت 1403 خبر فوری 25 اردیبهشت 1403 خبر فوری 26 اردیبهشت 1403 خبر فوری 27 اردیبهشت 1403 خبر فوری 28 اردیبهشت 1403 خبر فوری 29 اردیبهشت 1403 خبر فوری 30 اردیبهشت 1403 خبر فوری 31 اردیبهشت 1403 
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال خاطره ای از حضور بازیکنان تیم ملی در کاخ شاه را تعریف کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۷    
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه دار می داند و می گوید: بدون شک ما در آینده نزدیک و در ماه پیش رو با کاهش بیشتر قیمت ارز مواجه خواهیم بود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
پنیرک گیاهی است علفی و پایا با گل هایی به رنگ بنفش روشن و رگبرگ های تیره که معمولاً به ارتفاع 60 تا 120 سانتی متر در چمن زارها، پرچین ها و مزارع رشد می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۱    
اعتماد به نفس خاموش یکی از مطمئن ترین انواع اعتماد به نفس است. وقتی آن را داشته باشید، دیگران هم آن را می بینند. اما اگر فاقد آن باشید، سخت می توان احساسش کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
برخی معتقدند که زبان و رنگ آن، می تواند نشانه های زیادی درباره سلامتی ما داشته باشد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۰    
فراموش نکنید که علاوه بر مشخصات ظاهری موز، باید به بوی آن هم توجه کنید. معمولاً بوی موز در چنین حالتی که غیر قابل مصرف است، شبیه به بوی مخمر ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
آتیه جاوید که نقش جمیله زن تقی معمولی را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون 48 ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره جدید او را 5 سال بعد ایفای نقش جمیله خواهید دید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۶    
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
سپند امیرسلیمانی در تازه ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۷    
امروز 25 اردیبهشت 1403 یارانه کمک معیشتی این ماه خانوار های اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار ها واریز می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
ویدیویی از رقص بامزه محسن کیایی و امیرمهدی ژوله وسط برنامه صداتو در فضای مجازی منتشر شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پنج نفر اعضای باند سرقت مسلحانه که در این شهرستان و سایر استان ها دست به سرقت می زدند، شناسایی و دستگیر شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
رزا اتنبایوا نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۱    
کارشناس مسائل بین الملل بر این باور است که احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات 2024 آمریکا بیشتر از جو بایدن است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: جعفر محجوب پور پاکبان شهرداری لنگرود دیشب هنگام انجام وظیفه جان خود را از دست داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه جهان آرا گفت: از همان ابتدا محکم ایستادم و گفتم اجازه نمایش عمومی و ارسال فیلم به جشنواره های خارجی را قبل از اخذ مجوز پخش نمی دهیم البته قبلا برخی این کار را می ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تاریخ اجرایی برنامه هفتم از ابتدای سال 1403 یعنی از اول فرودین سال هزار چهارصد و سه خواهد بود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
مدت هاست در شبکه های اجتماعی از سندرم دختر ارشد خانواده صحبت می شود که برخی این موضوع را چندان واقعی و معتبر نمی دانند. اما بنابر بررسی محققان ثابت شده است که سندرم دختر ارشد خانواده واقعی است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۸    
ظهر دیروز 24 اردیبهشت ماه آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومی های فعال در حوزه بسیج استان با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و نماینده ولی فقیه در این ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۸    
رویداد همتایابی در اقتصاد دریامحور از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه تا روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه در جزیره قشم برگزار می شود .
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
بررسی ها نشان می دهد ایران در صورت تصمیم قادر خواهد بود در مدت کوتاهی 10 بمب هسته ای تولید کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۶    
این نقشه یک میلی متر مکعب از مغز – ناحیه ای به اندازه نصف یک دانه برنج – را نشان می دهد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۴:۰۲    
مطرح شدن آدرس غلط گاه با تحرک مفسدان صورت می گیرد و گاه نیز ناشی از جهالت سخنوران است که درک درستی از مقوله فساد ندارند و با اظهارنظر های جاهلانه خود ذهن متولیان امر را دچار انحراف می کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۳:۰۱    
پس از اینکه اعلام شد داور با پوشیدن لباس مشکی فولاد مخالفت کرده و این تیم باید با لباس قرمز به میدان بیاید ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۲:۰۱    
بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات مشخص شده که سطوح بیش از حد ویتامین B با افزایش خطر حمله قلبی، سکته و سایر عوارض مرتبط است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۱    
نرخ پیاز از اواخر فروردین افزایشی شد و از هر کیلو گرم حدود 20 هزار تومان در اسفند سال گذشته به 30 تا 40 هزار تومان در هفته جاری رسیده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
دردسر های شایعه ازدواج هانیه غلامی با علیرضا طلیسچی را از زبان خودش در این فیلم ببینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۵    
یکی دیگر از دلارفروش های سبزه میدان با ابراز اینکه "این روزها کمتر کسی حاضر به خرید دلار می شود. " گفت: تمام بازار الان فروشنده هستند؛ به زور قیمت را بالا نگه داشتند، به محض پایان معاملات و تسویه ها ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
به نظر کسایی که عید ایران بودند و عیدی گرفتند بعد از برگشتن به خارج ، سعی در درآمد زایی دارند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
مدیریت موسسه ایران ، پوشش اجباری برای کارکنان زن و محدودیت پوشش برای مردان شاغل در موسسه را آغاز کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه های فوتبال در استان کرمان خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۵    
شرکت فولاد اکسین خوزستان با سیاست های حاکمیت شرکتی هلدینگ صباانرژی توانست سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کند، همچنین در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه عدالت باید برای همه یکسان باشد گفت: پرسپولیس بیشتر از تمامی تیم ها از بی عدالتی سود برده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۷    
محمد خزاعی قرار بود از سازمان سینمایی برود اما نه تنها نرفت که دبیر جشنواره 43 هم شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۷    
روزنامه جوان در مطلبی به بازداشت صادق زیبا کلام اعتراض کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۱    
پیش بینی دقیق امید به زندگی در آینده با توجه به تغییرات مختلف، دشوار است؛ اما برخی مطالعات افزایش قابل توجه امید به زندگی تا 120 را تا 100 سال دیگر پیش بینی می کنند که مبتنی بر پیشرفت های فناوری ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
معین الدین سعیدی بیان کرد: تجربه ثابت کرده که محدودیت هایی که روی دسترسی مردم در فضای مجازی بوده نتیجه عکس داشته است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
چارچوب معمولا فروشندگان نهایی به تولیدکننده محصول مالیات بر ارزش افزوده را می پردازند و در گام بعدی خریدار نهایی نیز این مالیات را از طریق فروشنده نهایی پرداخت می کند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
مرد کارتن خواب وقتی برای سرقت به خانه دختری جوان رفته بود، هنگام فرار از دست مامور پلیس او را به شهادت رساند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
در یکی از آخرین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی تهران پذیرای فولاد بود که بانوان هوادار نیز برای دیدن بازی به استادیوم آمده بودند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۷    
کاربران شبکه های اجتماعی در حرکتی خودجوش و جمعی، افراد مشهور و اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی را که در خصوص غزه سکوت اختیار کرده اند، آنفالو یا بلاک می کنند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین تکلیف تعطیلی بانک ها خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۹    
استقلال با برد مقابل فولاد به صدر جدول بازگشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (دوشنبه) از قطع ارتباط با چهار اسیر صهیونیست در نتیجه بمباران غزه خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۱    
این کارگردان سینمای ایران که به تازگی به 8 سال حبس و شلاق محکوم شد، در اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی از مرز ایران، خبر خروجش از کشور را داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۷    
فدراسیون فوتبال سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری برای لیگ بیست وچهارم را مشخص کرد و رقم تعیین شده باید به تأیید هیئت رئیسه فدراسیون برسد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
مجلس پنجم دارای بیشترین مشارکت و مجلس دوازدهم دارای کمترین مشارکت می باشد و بیشترین رای را هاشمی رفسنجانی با (1/891/264 رای) در مجلس دوم کسب کرده است و کمترین آن را نیز محمود نبویان با (597 ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۲    
این اقدام باعث گمانه زنی هایی در میان ناظران تحولات سیاسی در کرملین شده است. سوال این است که چه چیزی می تواند منجر به این حرکت غافلگیرکننده شود و چه معنایی برای شویگو، پاتروشف و آندری بلوسف ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۵    
منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که قصدی برای کاندیداتوری برای انتخابات ریاست مجلس ندارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۹    
داریوش فرضیایی بعد از مدت ها دوری از قاب تلویزیون به زودی با سریال لالایی عمو پورنگ مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۷    
فریبرز گرامی، مدافع تم فوتبال ذوب آهن با یک شوت دیدنی دروازه پیکان را از وسط زمین باز کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۷    
جلیل محبی نوشت: بنده درخواست مناظره کردم و آقای رائفی پور نپذیرفتند. کتاب را دادم شما سوال طراحی کنید و مناظره کنید. در این مناظره جمعی و مجازی کاری به آستین کوتاه و شلوارک نداشته باشید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۳    
محمود محمدی عراقی درباره علت کناره گیری خود از شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آنچه سبب شده که تقاضای کناره گیری کنم چیزی جز احساس مسئولیت نبود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
آرمین قشقایی، فوتسالیست با استعداد و آینده دار ورامینی که در لیگ دو کشور توپ می زد، به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۱    
وضعیت خواب می تواند پیامدهای عمیقی نه تنها برای کیفیت خواب، بلکه برای سلامت طولانی مدت داشته باشد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۹    
هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 ویدیویی از باشگاه بدنسازی به همراه پسرش منتشر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: ما در لایحه عفاف و حجاب جریمه 1 ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سید محمد حسینی در جایگاه معاون پارلمانی رئیس جمهور تمام توان خود را برای ایجاد روابط مناسب و حسنه با مجلس به کار می گرفت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۹    
با تصمیم موعود بنیادی فر، فولاد نمی تواند در بازی امروز با لباس مشکی به میدان برود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۶    
در بین واریزی های موسسه مصاف رائفی پور، نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو به چشم میخورد به او در پنج شیفت متوالی پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک زن به نام طاهره واشچنکو معرفی کند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خلق پول عامل تورم است گفت: صبح به صبح که از خواب بلند می شویم 6-7 هزار میلیارد به نقدینگی کشور اضافه می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۲    
ردمی نوت 13 نسخه 4G حدود 9.5 میلیون فروخته می شود و کف قیمت A15 سامسونگ به مرز شش میلیون می رسد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۹    
در سن پترزبورگ بقایای جسد یک زن در کیسه های زباله پیدا شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۶    
باشگاه رُم بند خرید مهاجم ایرانی اش را در پایان فصل جاری فعال نخواهد کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: گفت وگوی دیپلماتیک بین ایران و آمریکا از طریق واسطه ها و در چارچوب مذاکرات رفع تحریم ها انجام می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
تتر راهکاری برای فرار از ضرر و زیان در بازار رمزارز است اما احتمالا خالق این استیبل کوین هم تصور نمی کرد یک روزی در یک نقطه ای از دنیا، از تتر برای کسب سود و درآمد استفاده شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
در ادامه تصویری جالب و خاطره انگیز از تغییر چهره بهرام شاه محمدی (آقای حکایتی) در کنار همسرش راضیه برومند را می بینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
افشاگری ها درباره سرطان زا بودن یکی از رایج ترین دارو های بدون نسخه، گریبان فایزر یکی از بزرگ ترین شرکت های داروسازی و زیست فناوری چندملیتی را گرفته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
یک سازمان غیر انتفاعی در آمریکا در حال جمع آوری موهای انسان و ساخت تشک هایی مخصوص از آنها به منظور بهره گیری از خاصیت جذب آنها برای جذب آلودگی های نفتی است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۵    
فرح پهلوی به خاطر مرگ سگ خانگی سالومه از مجریان شبکه منوتو طی یک تماس تلفنی به او تسلیت گفت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می رسد تعطیلی روز شنبه برای مسائل اقتصادی مناسب تر خواهد بود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
دادستان تهران در جلسه شورای عالی قضایی، از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده سرقت مسلحانه بزرگراه صدر خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب جویبار از بازداشت یک کلاهبردار حرفه ای به اتهام مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای از طریق فریب مردم خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق به عنف خودرو پژو روآ در ورودی شهرستان خمام خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
ویدیویی از ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال بازی با توپ و انجام برخی حرکات نمایشی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه غرب وزان عرض های میانی به دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض های پایین تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
فرماندار کهنوج گفت: چهار عضو یک خانواده که بر اثر انفجار گاز در این شهرستان دچار سوختگی شده بودند با اورژانس هوایی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
کارشناس بازارهای مالی گفت: می توان انتظار داشت که با کاهش شوک های سیاسی و اخبار منفی منطقه ای که در روزهای اخیر تجربه شد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه انتخابات بعدی انتخابی بین آینده و گذشته خواهد بود از اینکه چگونه پنج سال آینده می تواند خطرناک ترین سال هایی باشد که بریتانیا در تاریخ خود با آن مواجه شده است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس حرف های عجیبی در مورد کارلوس کی روش به زبان آورد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: جوانی که به دلیل اختلاف خانوادگی پدرش را در شهر " گلسار " شهرستان ساوجبلاغ به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
نرخ گوشت مرغ، تخم مرغ، میگو دریایی و تا حدودی گوشت قرمز در هفته جاری افزایش یافته و در حال حاضر هر کیلو گرم گوشت مرغ در بازار بین 87 تا بیش از 92 هزار تومان متغیر است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
روند کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد ادامه دارد و امروز دوشنبه 24 اردیبهشت بین دو تا 30 میلیون از ارقام پیشنهادی فروشنده های محصولات ایران خودرو آب رفته است و قیمت کوییک SR دنده ای و شاهین G در بازار ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
سعید حجاریان، تئورسین اصلاحات با انتشار توئیتی به بازداشت زیباکلام واکنشی متفاوت نشان داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
مدیر عامل شرکت اصفهان مکمل گفت: وودوو پت، به طور مستمر و ماهیانه بیش از 5 تن غذای با کیفیت به پناهگاه های حیوانات ارسال می کند و همکاری خوبی در این زمینه با مراکز مورد اعتماد داریم ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون با انتشار یک تصویر از خودروی جدید و جالب اش در آمریکا رونمایی کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
یک موشک فالکون 9 شرکت اسپیس ایکس روز یکشنبه 23 ماهواره استارلینک را به مدار پایین برد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۵    
شما می توانید صبح خود را با یک کاسه بلغور جو دوسر یا سایر غلات که برای شما مفید هستند به علاوه مقداری کربوهیدرات آغاز تا به شما انرژی و فیبر لازم را بدهد و احساس سیری کنید ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت لایحه موسوم به عفاف و حجاب گفت: تمام ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب برطرف شده و این لایحه آماده ابلاغ است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 3 ساعت از غرفه های مختلف کتاب بازدید کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
یک کارشناس سایبری گفت: همین الان اگر فردی برای خرید سکه به بازار برود پولی که در ازای خرید سکه به حساب طلافروش واریز می کند به نام یک خانم است. این هم یک نوع از حساب بانکی اجاره ای است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت رسیدگی سریع و اطلاع رسانی درباره پرونده های مهم نظیر فولاد مبارکه و چای دبش تاکید کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدودیت جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
یک مقام فلسطینی فاش کرد تشکیلات خودگردان فلسطین از مدیریت گذرگاه رفح تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی خودداری کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
در جریان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، قرارداد ساخت لوله جداری از نوع درز جوش دار سایز 20 اینچ به صورت بومی سازی شده، با حضور وزیر نفت، معاون علمی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
بازیکنان تیم فوتبال آ.ث میلان به مناسبت روز جهانی مادر با پوشیدن پیراهن هایی که نام خانوادگی مادرشان روی آن چاپ شده بود، به میدان رفتند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
شهر دهدشت از مهار آتش سوزی در محوطه این بافت تاریخی خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۵    
شاخص کل بورس امروز هم روند کاهشی را در پیش گرفت و 32 هزار و 390 واحد دیگر ریزش کرد.
  • ۱