دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 29 اسفند 1397 خبر فوری 29 اسفند 1398 خبر فوری 30 اسفند 1399 خبر فوری 14 آبان 1400 خبر فوری 29 اسفند 1401 خبر فوری 29 اسفند 1402 خبر فوری 31 فروردین 1403 خبر فوری 1 اردیبهشت 1403 خبر فوری 2 اردیبهشت 1403 خبر فوری 3 اردیبهشت 1403 خبر فوری 4 اردیبهشت 1403 خبر فوری 5 اردیبهشت 1403 خبر فوری 6 اردیبهشت 1403 خبر فوری 7 اردیبهشت 1403 خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 خبر فوری 9 اردیبهشت 1403 خبر فوری 10 اردیبهشت 1403 خبر فوری 11 اردیبهشت 1403 خبر فوری 12 اردیبهشت 1403 خبر فوری 13 اردیبهشت 1403 خبر فوری 14 اردیبهشت 1403 خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 خبر فوری 16 اردیبهشت 1403 خبر فوری 17 اردیبهشت 1403 خبر فوری 18 اردیبهشت 1403 خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 خبر فوری 20 اردیبهشت 1403 خبر فوری 21 اردیبهشت 1403 خبر فوری 22 اردیبهشت 1403 خبر فوری 23 اردیبهشت 1403 خبر فوری 24 اردیبهشت 1403 خبر فوری 25 اردیبهشت 1403 خبر فوری 26 اردیبهشت 1403 خبر فوری 27 اردیبهشت 1403 خبر فوری 28 اردیبهشت 1403 خبر فوری 29 اردیبهشت 1403 خبر فوری 30 اردیبهشت 1403 خبر فوری 31 اردیبهشت 1403 
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هشدار داد: از مصرف کنسروهایی که قوطی های آن بادکرده، سطح چرب یا دارای نشتی دارند و یا قوطی هایی که ظاهر غیر نرمال و کف دار شده اند پرهیز کنید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
قیمت گوشت مرغ در تاریخ 21 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
اگر عفونت های دندان و لثه را پیشگیری و درمان نکنیم بیماری هایی نظیر قلب و عروق و حتی سرطان ها را ایجاد و یا تشدید می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
بر اساس ضوابط و قوانین جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، دانشجویان این دانشگاه از عضویت در شبکه های مجازی غیرمجاز منع شدند و تشکیل گروه های دانشجویی بالای 100 نفر نیز منوط به کسب مجوز از دانشگاه شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
تصویری منتشر شده از بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی که با پوشش عجیب و جدیدش کاربران فضای مجازی را متعجب کرد ببینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۷    
در یکی از بزرگ ترین کلاهبرداری های آنلاین، چینی ها اطلاعات و پول 800 هزار نفر را سرقت کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۲۲    
تصویری از لورنتسو پلگرینی بازیکن تیم فوتبال رم ایتالیا در صفحه رسمی لیگ اروپا توجه رسانه های ایرانی را جلب کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
خرمالو حاوی مواد مغذی و ترکیب خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است و مقدار کاملی از پروتئین را داراست و همچنین مقدار چربی آن پایین است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
همزمان با کاهش قیمت طلا 18 عیار درجریان معاملات امروز، سکه امامی 283 هزار تومان گران شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
باید برای دفع سمومی که به مرور در بدن جمع می شود، از راهکار های مختلفی استفاده کنید که یکی از آن ها خوردن سبزی های مفید است. در ادامه با سبزی های سم زدا آشنا خواهید شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی در اینستاگرام افراد زیادی را فالو نکرده است، اما در میان آن ها یک روحانی با اسم و فامیلی ایرانی جلب توجه می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ضمن انتشار تصویر زیر به موضوع شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: بر اساس مصوبه شورای هدایت استعداد های درخشان 15 نفر اول هر رشته در شته مرتبط بدون کنکور در ارشد پذیرش می شوند و بنیاد ملی نخبگان هم حمایت می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
هاشمی طبا می گوید: قویا معتقدم غربی ها و به خصوص اشغالگران قدس به خوبی بر این وافق هستند که بر فرض داشتن سلاح هسته ای ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
هلدینگ خلیج فارس به تمام بازیکنان استقلال بابت پیروزی مقابل ذوب آهن 80 میلیون تومان پاداش داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۱    
هورمون ها، ژن ها، محیط و عملکرد سیستم ایمنی همگی می توانند بر خطر ابتلا به لوپوس تأثیر بگذارند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۸    
بررسی آخرین پیام های تلفن همراه نیکا شاکرمی نشان می دهد، او در روز های منتهی به مرگش در وضعیت روحی و خانوادگی خاصی قرار داشته که مسیر ناگوار خودکشی را انتخاب کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۶    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت، 10 انجمن صنعتی درباره نرخ ارز را منتسب به جریان تورم ساز خواند و گفت: انرژی و کارگر را با دلار 15هزار تومانی دریافت می کنند اما ارز را می خواهند 60هزار تومان بفروشند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۲    
دکتر عبدالرسول پورعباس از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منصوب شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۶    
وزیر ورزش اظهار کرد: دریافت حق پخش تلویزیونی حق باشگاه هاست، باید این حق داده شود. 35 تا 70 درصد درآمد باشگاه ها در دنیا بر اساس حق پخش تلویزیونی است که باشگاه های ما از این محروم هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۰    
شعبه 29 دادگاه انقلاب اسلامی تهران محمد رسول اف، نویسنده و کارگردان شناخته شده ایرانی را به 8 سال زندان، شلاق، جزای نقدی و ضبط مال محکوم کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۸    
روابط عمومی دادسرای شهرستان شهریار از بازداشت دو کارمند شهرداری باغستان و یک دلال در راستای مبارزه با فساد مالی خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۲    
یک دندانپزشک توضیح می دهد که چرا و چگونه باید از دندان های سالم محافظت کنیم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۰    
سال گذشته مذاکره کنندگان سعودی درخواست داشتند که بتوانند به انرژی هسته ای صلح آمیز دسترسی پیدا کنند. امروز و به رغم تلاش های جدید از سوی دولت بایدن ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۶    
یک خبرنگار عراقی مدعی شد که نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در سفر به تهران تعهداتی را داده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۳:۰۲    
بنجامین هاموند هگرتی رپر سرشناس آمریکایی با نام هنری مک کلمور با خواندن شعری تحت عنوان مردم بی گناه در غزه با دلار های ما کشته می شوند به انتقاد از حمایت های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۰۲    
گربه سیاه سفید که از 1710 قطعه تشکیل شده و برچسب قیمت 100 دلاری دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۴    
وزارت اطلاعات و فرهنگ ضمن رد گزارش ها در زمینه ممنوعیت فروش کتاب های چاپ جمهوری اسلامی ایران، می گوید که کمیسیون ارزیابی کتاب ها هیچ وقتی چنین تصمیمی نگرفته و هیچ گاهی کتاب ایرانی یا افغانی مطرح ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۲    
میلاد زکی پور در جریان بازی گذشته سپاهان مقابل استقلال در برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت، بشدت از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
آمپول نوروبیون را برای بیماری های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B 1، B 6 و B 12 استفاده می کنند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۳    
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان، برنامه کاری و زندگی بسیار شلوغی دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۹    
آبی های پایتخت آماده شکایت از رقیب همشهری شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
پرویز پرستویی با انتشار ویدئوی از اظهارات ابراهیم رئیسی نوشت: آقای رئیسی جهت یادآوری فرمایشات گذشته شمارو از این طریق به اشتراک گذاشتم لطفا این کلیپ و ببینید و به ملت شریف ایران جهت شفاف سازی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۱    
تحلیل ها نشان می دهند ثبات این ارز دیجیتال پیش درآمدی بر رخداد سناریو صعودی و پیش بینی قیمت بیت کوین تا سطح 100 هزار دلار است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
این تصویر متعلق به پشت صحنه فیلم طوقی است. طوقی فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی علی حاتمی و ساخته 1349 است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۳    
پس از فراز و نشیب های متعدد، با موافقت سران قوا و توشیح مقام معظم رهبری، انتقال مالکیت هفت تپه قطعی شده و این واحد نیشکری در آستانه انتقال کامل به شرکت توسعه نیشکر است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۸    
بهادری جهرمی به ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به دانشگاه ها در آمریکا واکنش نشان داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از حمله نظامی این رژیم به رفح گفت که در سال 2008 به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی را داده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) موفق به ابداع یک پارچه ابریشمی مسدود کننده صدا شده اند که سر و صداها را تا 75 درصد سرکوب می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
سپند امیرسلیمانی بازیگر 47 ساله و شناخته شده سریال های تلویزیونی، برادر کمند و فرزند سعید امیرسلیمانی در یک پست اینستاگرامی مشترک با مونا کرمی از ازدواج با این بازیگر خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۳    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران فصل آینده در لیگ لهستان توپ خواهد زد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۴    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۱    
در حالی که عربستان برای پذیرش زائران خارجی حج تمتع، دیگر به عمره گزاران اجازه ورود به مکه را نمی دهد، برخی از کشورها خواستار افزایش مهلت تشرف زائران عمره به مسجدالحرام شده اند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه خانه بازداشت شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامات ظالمانه این رژیم علیه ملت فلسطین را تنها راه برقراری صلح و امنیت در منطقه دانست و بر ضرورت تلاش علما برای متحد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۰    
حکم حبس محمد رسول اف تایید شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۴    
ظهر امروز تصویری از یکی از ستون های بتنی پل میرداماد تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گویی ترک های این ستون بتنی توسط دو تسمه مهار شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۸    
با وجود درخواست مکتوب باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه پاس قوامین میزبان بازی سرخپوشان مقابل هوادار در هفته بیست وهفتم لیگ برتر باشد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان مشکات که در حال حاضر در آستانه 35 سالگی قرار دارد، تصاویری از تیپ و چهره جدیدش بعد 7 سال از ایفای نقش در شبکه هاای اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
رسول خادم، پیشکسوت کشتی ایران در واکنش به تغییر نام ورزشگاه تختی به لُرآرنا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برداشتن تدرجی نام پهلوان غلامرضا تختی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
جشن بزرگ "دختران آرمانی" به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، علیرضا زاکانی شهردار تهران، وزیر آموزش و پرورش ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۴    
فرش های سفید و روشن به فضای داخلی خانه زیبایی و شکوهی هدیه می بخشند. اما این فرش ها در مصرف طولانی مدت بیشتر از سایر قالی و قالیچه های تیره کثیف می شوند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
شایع ترین علت درد عضلات، ورزش و فعالیت های سنگین هستند. اگر افراد بدون گرم کردن بدن خود، یک فعالیت سنگین انجام دهند، عضلات درگیر هنگام فعالیت کشیده یا دچار آسیب می شوند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
رامین سهراب در نشست خبری فیلمش در جشنواره با اشاره به اینکه در پنج سالگی در فیلم یاران با بازی جمشید هاشم پور (1372) حضور داشته ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
در حوزه پزشکی، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعای ضد ایرانی واشنگتن مبنی بر تهدید بودن جمهوری اسلامی ایران برای منطقه مدعی شد که ارسال تسلیحات به اسرائیل به دلیل حمله اسرائیل متوقف شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
یکی از خدماتی که می توانید از سرویس دهندگان دکترتو کلینیک دریافت کنید، مزوتراپی مو است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
یک جراح لثه گفت: رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان عامل کلیدی و اصلی در عفونت لثه به شمار می آید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
نورثروپ گرومن بی-2 اسپیریت، نام یک بمب افکن رادارگریز چندمنظوره ساخت شرکت نورثروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ افزار هسته ای و متعارف را دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۸    
هدی استواری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در تاریخ 21 شهریورماه سال 62 در کرمانشاه متولد شده است . اصالتا کرد است و یک خواهر دوقلو به نام هانیه دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قرارداد مشهوری که روی یک برگ دستمال نوشته شده بود به زودی در حراجی به فروش گذاشته می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
مدیر ورزشی اینتر گفت: من هیچ گونه رسوایی در این مورد نمی بینم که باشگاهی بدون صرف هزینه، بازیکن بگیرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
در بخشنامه ای که روز گذشته (18 اردیبهشت ماه)، وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان ها ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
این کوهستان در کشور پرو قرار دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود درد زیر بغل را تجربه می کنند و به دنبال دلیل آن می گردند. گاهی این دردها به حدی عاجزکننده می شوند که باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
بنری درباره حجاب در سطح شهر نصب شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
یک کودک 5 ماهه در اثر شکستن قُلنج از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۶    
وزیر پیشین ارتباطات در مطلبی با عنوان آمارِ دروغ ، دروغِ آماری نوشت: خبرگزاری دولت،ایرنا، به نقل قول از سازمان ثبت احوال نوشت: پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد .
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۳    
فیلم نجات جان دانش آموز مدرسه از خفگی توسط آقای ناظم از دیروز در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و به یکی از فیلم های پربازدید تبدیل شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۱    
شرکت داروسازی بریتانیایی آسترازنکا چند روز پس از پذیرش این مساله در دادگاه که این واکسن می تواند یک عارضه جانبی نادر و خطرناک ایجاد کند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۸    
چه کسانی می توانند برای یک ماه کار به عنوان پیک موتوری در تهران، توقع درآمد 30 میلیونی داشته باشند؟
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
در جریان حفاری های باستان شناسی در در بریتانیا، یک توده مرموز ارغوانی رنگ کشف شد که برای مدتی ماهیت آن نامشخص مانده بود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
سمیرا حسن پور بازیگر در ارتباط همکاری با مهران مدیری در برنامه اسکار و فیلم ساعت 6 عصر توضیح داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: درد است یک بازیکن ازبکستانی ستاره تیم استقلال می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
روزنامه اعتماد ارقام و اعداد جداول بودجه 1403 را بررسی کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با تأکید بر این که دانشگاه های علوم پزشکی در شهرستان ها باید برای پزشکان طرحی شرایط بهتری را مهیا کنند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز (چهارشنبه، 19 اردیبهشت) به طور رسمی آغاز به کار کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۱    
ویدیویی که وکیل مرحومه زهره فکور صبور با انتشار آن خبر از دستگیری فردی مشکوک در پرونده خودکشی این بازیگر را مشاهده بفرمایید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
گروه حقوقی گرشا اخیرا با امضای تفاهم نامه ای با گروه بین المللی البستان عمان، گام بزرگی در راستای جلوگیری از مشکلات حقوقی اتباع دو کشور ایران و عمان برداشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
یک اقتصاددان گفت: در حال حاضر امار های رسمی دولت نشان می دهد که 26 درصد رشد نقدینگی داریم و تولید ما نیز بر اساس آمار های رسمی، 4 درصد رشد داشته ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۸    
هاشمی رفسنجانی روز نوزدهم اردیبهشت سال 1380 در مورد چرایی حضور علی شمخانی در انتخابات، دیدار با تقی قرائتی و همچنین نشستی با فیدل کاسترو نوشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
شرکت آسترازنکا اعلام کرد به دلیل مازاد واکسن های کووید 19، محموله های واکسن های قبلی خود را از سراسر جهان جمع آوری می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
بسته به میزان ودیعه، اجاره ماهانه آپارتمان های لوکس در تهران متغیر خواهد بود و البته رهن پنت هاوس با مساحت و ویژگی های مذکور تا 15 میلیارد تومان نیز تعیین می شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به جز مجارستان روز دوشنبه به رژیم صهیونیستی در مورد حمله به رفح هشدار دادند و خواستار برقراری آتش بس موقت فوری در غزه شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۴    
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر در یک سیاه چاله سقوط کنیم چه اتفاقی می افتد؟ سازمان فضایی آمریکا، ناسا ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۸    
زهرا نژاد بهرام از افشای تخلفات سریالی با روغن خوراکی فاسد شده و نگرانی از اعتماد عمومی نوشته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های پورن، روز سه شنبه 7 مه، با حضور در دادگاه شهادت داد که در سال 2006 با دونالد ترامپ رابطه داشته و قبل از انتخابات 2016 بابت مخفی نگه داشتن این موضوع حق السکوت گرفته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می خورد؛ چیزی که در هیچ کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کار به جایی رسیده است که نگه داری از توله سگ، و گربه جای فرزندان را گرفته و سه چهار برابر هزینه فرزند را خرج نگه داری از حیوان می کنند که بگویند نیازی به فرزند نیست.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال امتحانات نهایی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می شود و باید همت شود شیطنت های مافیای کنکور برای ضربه زدن به سوابق تحصیلی، خنثی شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
اوکلاهاما با هدایت دیوید تیلور بودجه کلانی را در مسابقات خواهد داشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
در زیر می بینید با توجه به درآمد هر فرد در یک کشور، ثروتمند محسوب می شود یا خیر.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
طبق گفته ارتش اسرائیل از دیروز تاحالا بیش از 100 ساختمان در شرق رفح که متعلق به نیروهای حماس اعلام شده، مورد هدف قرار گرفته است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۶    
روزنامه بریتانیایی میرور به نقل از گزارش های علمی، وجود سویه جدیدی از ویروس کرونا را تأیید کرد که با افزایش مصونیت آن برابر واکسن های کنونی، به احتمال زیاد مهار آن دشوارتر خواهد بود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۶    
اجاره ماشین برای عروسی بر خلاف آنچه که تصور می کنید هزینه نجومی روی دست عروس و دامادها می گذارد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
شرکت تاو آویژه پارس با ارائه خدمات تشریفاتی متمایز در امر مسافرت، خدماتی در سطح بین الملل به مسافران ارائه میکنند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۴    
وکیل مدافع تتلو گفت: موکلم توبه کرده و درصورت آزادی همه چیز بستگی به خودش و اطرافیانش دارد. او طرفداران زیادی دارد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
مشعل سی وسومین دوره بازی های المپیک وارد بندر مارسی فرانسه شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
قیمت خودرو، چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403، با نوسان زیادی گزارش می شود. طوری که صبح امروز بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی افزایش قیمت پیدا کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی باید در میدان عمل منجر به جوانی و ازدیاد جمعیت شود؛ نه صرف چند مقاله و سخنرانی.
  • ۱