چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر فوری 27 اردیبهشت 1403 - khabarfoori.com

خبر فوری 1 فروردین 1396 خبر فوری 29 اسفند 1397 خبر فوری 29 اسفند 1398 خبر فوری 30 اسفند 1399 خبر فوری 14 آبان 1400 خبر فوری 29 اسفند 1401 خبر فوری 29 اسفند 1402 خبر فوری 31 فروردین 1403 خبر فوری 1 اردیبهشت 1403 خبر فوری 2 اردیبهشت 1403 خبر فوری 3 اردیبهشت 1403 خبر فوری 4 اردیبهشت 1403 خبر فوری 5 اردیبهشت 1403 خبر فوری 6 اردیبهشت 1403 خبر فوری 7 اردیبهشت 1403 خبر فوری 8 اردیبهشت 1403 خبر فوری 9 اردیبهشت 1403 خبر فوری 10 اردیبهشت 1403 خبر فوری 11 اردیبهشت 1403 خبر فوری 12 اردیبهشت 1403 خبر فوری 13 اردیبهشت 1403 خبر فوری 14 اردیبهشت 1403 خبر فوری 15 اردیبهشت 1403 خبر فوری 16 اردیبهشت 1403 خبر فوری 17 اردیبهشت 1403 خبر فوری 18 اردیبهشت 1403 خبر فوری 19 اردیبهشت 1403 خبر فوری 20 اردیبهشت 1403 خبر فوری 21 اردیبهشت 1403 خبر فوری 22 اردیبهشت 1403 خبر فوری 23 اردیبهشت 1403 خبر فوری 24 اردیبهشت 1403 خبر فوری 25 اردیبهشت 1403 خبر فوری 26 اردیبهشت 1403 خبر فوری 27 اردیبهشت 1403 خبر فوری 28 اردیبهشت 1403 خبر فوری 29 اردیبهشت 1403 خبر فوری 30 اردیبهشت 1403 خبر فوری 31 اردیبهشت 1403 
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
فرمانده سپاه استان خوزستان از حمایت ها و تلاش های بی دریغ دکتر امرایی در جهت مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های جهادی ایشان در عرصه های خدمت رسانی تقدیر کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
زندگی در این خانۀ ژاپنی رویای همۀ بچه ها است! تصور کنید بچه ای بودید که در چنین خانه ای زندگی می کردید. در این صورت هر روز شبیه یک مهمانی جذاب بود؛ اینطور فکر نمی کنید؟
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
سارق حرفه ای که 11 سال قبل از یک طلاساز اصفهانی در شهر ایلام سرقت کرده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ایلام دستگیر شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۱    
مائو تاکید کرد، جوانان چین هرگز سختی های زندگی تحت امپریالیسم را نشناختند، در جنگ شرکت نکردند و هیچگاه هیجان فداکاری برای انقلاب را تجربه نکردند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۳    
انفجار یک خودروی نیسان در جایگاه CNG اقبالیه قزوین یک کشته و 5 مصدوم برجا گذاشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از نه گفتن و مخالفت کردن واهمه دارند. خواه انجام کار اضافی، شرکت در رویدادهای اجتماعی که هیچ علاقه ای به آنها ندارید یا حتی فدا کردن نیازهای خود برای دیگران ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری یکی از فرماندهان گردان جنین به شهادت رسید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
تندیس مومی امباپه یکی از بهترین مدل هایی است که از فوتبالیست ها ساخته شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با نحوه فعالیت های کارخانه های صنعتی از پتروشیمی امیرکبیر، بازدید کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سیر نزولی جمعیت در کل کشور متوقف شد ، گفت: برای اینکه از سیاه چاله جمعیت خارج شویم باید الگوی سه، چهار و پنج فرزندی رواج یابد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۲    
یک روش جدید و انقلابی به نام MM-IJ3DP ترکیب چندین دارو را تنها در یک قرص امکان پذیر می کند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از چهار هزار و 300 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه بیش از 400 متهم دستگیر شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی گفت: اجرای طرح نفس در نجات فرزندان سقط، با کمک گروه های مردمی و فرهنگ سازی عمومی سبب جلوگیری از وقوع 4هزار سقط شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۴    
دانشمندان در یک مقاله جدید در نشریه مروری بر فیزیک (PRL) امکان وجود توپولوژی های غیربدیهی یا عجیب و غریب در کیهان را بررسی کرده اند تا از این طریق بتوانند برخی مسائل غیرطبیعی مشاهده شده در پس زمینه ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
خادمان زائران بیت الله الحرام؛ موکب فدک را در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز برپا کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان با بیان اینکه این کشور نزدیک ترین مناسبات را در طول تاریخ با جمهوری اسلامی ایران داشته است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۷    
معاون درمان بیمارستان طالقانی با تکذیب ادعای یک محکوم امنیتی گفت: هم اکنون تنها 3 بیمار از زندان اوین در بخش دیالیز این بیمارستان بستری هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۷    
این تصویر مربوط به سال 1344؛ نمایی از فیلم مراد و لاله به نویسندگی و کارگردانی صابر رهبر است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم سبزوار در مجلس با طرح این پرسش که چه اتفاقی رخ داده که قیمت پژو پارس به این میزان افزایش یافته است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با صدور ابلاغیه ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره 4 ماده 18 گروه کالایی فلزات گران بها و گوهرسنگ ها را اعلام کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
شیدا خلیق، بازیگر مشهور ایرانی عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
سفر و تفریح جایگاه ویژه ای در زندگی آمریکایی ها دارد تا آنجا که براساس آمار های ارائه شده، آمریکایی ها در طول سال 2 تا 5 بار به سفر های داخلی می روند و در واقع سفر های داخلی سهم قابل توجهی در سبد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲    
بخشدار احمدآباد مشهد از پیدا شدن پیکر هشتمین قربانی سیل در روستای حسن آباد، خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
نرخ تورم همواره یکی از شاخص های مهم اقتصاد ایران بوده و نوسانات آن همیشه توجه تحلیل گران را به خود جلب کرده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
تجربه چهل و چند ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و آمد و رفت دولت ها و مجالس گوناگون نشان داده است که هر چقدر مجلس به عنوان نهاد قانونگذاری و نظارتی نظام ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
یک مطالعه جدید با به چالش کشیدن یافته های قبلی نشان می دهد کسانی که در فعالیت بدنی شدید شرکت می کنند ممکن است 5 سال نسبت به متوسط امید به زندگی، عمر طولانی تری داشته باشند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته ایم دورانی که دولت ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۸    
اسیدهای چرب تشکیل دهنده ویتامین F به شکل های مختلفی در بدن استفاده می شوند. در واقع آن ها جزء اصلی غشاهای سلولی هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۹    
بازار معاملات زمین و ملک کلنگی مسکونی در جنوب تهران در شرایط رکود و عرضه ضعیف فایل قرار دارد. تازه ترین بررسی ها از وضعیت بازار معاملات زمین و ملک مسکونی کلنگی در مناطق 9، 10، 12، 15، 16 ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۴:۳۶    
در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا توسط نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو در صدر فهرست و لیونل مسی در رتبه سوم قرار گرفت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۳۶    
وانت های فول سایز یا همان پیکاپ ها، خودروهای موردعلاقه آمریکایی ها هستند و رقابت بین سازندگان برای سرمایه گذاری در این بخش چنان شدید است که حتی ایلان ماسک را هم برای ورود به این عرصه وسوسه کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۶    
یک کارشناس صدا و سیما در شبکه افق گفت: اینکه زن ها را به سراغ درس و علم و دانشگاه بفرستند مانند فرستادن دنبال نخود سیاه است. تشویق زنان به سواد، توطئه برای کاهش جمعیت است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۰۴    
دیدار افتتاحیه این دوره از جام ملت های اروپا 2024 که آلمان میزبانی آن را بر عهده دارد در استادیوم مونیخ و فینال این رقابت ها در استادیوم المپیک برلین برگزار می شود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۲    
بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره مرکزی آمار اسرائیل، سطح قیمت ها در اسرائیل در ماه گذشته 2.8 درصد به طور سالانه افزایش یافت، در حالی که در ماه مارس 2.7 درصد ثبت شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۲    
وزارت دادگستری الجزایر روز سه شنبه 25 اردیبهشت اعلام کرد یک مرد الجزایری که برای 26 سال ناپدید شده بود، در فاصله صد متری خانه اش و در زیرزمین همسایه پیدا شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۳    
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدارنارنجی هواشناسی نسبت به احتمال وقوع طوفان لحظه ای در استان هشدارداد و گفت: شهروندان از تردد در مجاورت بناهای نیمه کاره بپرهیزند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۵۲    
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در نامه ای سرگشاده خطاب به سیدابراهیم رئیسی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۷    
در این ویدئو لحظاتی قبل از سیل شدید دیروز در سپاه 69 مشهد را از نظر خواهید گذراند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۱    
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل راننده اتوبوس در یکی از جایگاه های عرضه سوخت شهر الیگودرز، فرمانده انتظامی این شهرستان جزییات آن را تشریح کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۴۱    
تیم فوتبال گل گهر با برتری پرگل مقابل هوادار به نیمه نهایی جام حذفی رسید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
تصاویری از پارک چیتگر در فضای مجازی وایرال شد که به نگرانی شهروندان تهرانی دامن زده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۶    
سرمربی برکنار شده تیم فوتبال شهرداری بم، خواستار ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به اتفاقات مشکوک هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۰    
شی جینپینگ رئیس جمهور چین و نواز شریف نخست وزیر وقت پاکستان در جریان سفر آوریل 2015 خود به اسلام آباد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۱    
محمد اصغری کارشناس هواشناسی گفت: امشب سیل استان فارس را تهدید می کند و هشدار نارنجی صادر شده است و فردا برای استان کرمان و خراسان جنوبی بارندگی ها شدت می یابد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
با اعلام باشگاه منچسترسیتی، ادرسون، دروازه بان این تیم، به دلیل شکستگی استخوان حدقه چشم دو بازی باقی مانده این فصل را از دست داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: عاملان استفاده از گوشت های حرام توسط مراجع قضایی استان به حبس، ممنوعیت از کار و جزای نقدی محکوم شدند
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۹    
خاکسترهای حاصل از آتش زدن مزارع اهواز باز هم خانه ها و خیابان های اهواز را سیاه پوش کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۲    
احمد وحیدی وزیر کشور که در پی سیل مشهد به این شهر سفر کرده، در جریان یکی از بازدید های خود گفت: این سه نفری هم که فوت کرده اند، بدهید مجانی دفنشان کنند و کفن و دفنشان مجانی انجام شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
پرداخت وام بانکی در بانک های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۴    
برگزارکنندگان مراسم اهدای ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال اعلام کردند که از تصمیم شان برای عدم معرفی برنده توپ طلای 2020 برنخواهند گشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی دلایل گسترش فساد را بیان کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
انتشار ویدئویی از علی شمخانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تخت جمشید در فضای مجازی جنجالی شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۷    
سیل مشهد صحنه های غم انگیزی از این شهر مقدس را به نمایش گذاشت. صحنه هایی که مسئولین شهری مشهد باید برای آن پاسخگو باشند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده های 9 استان کشور خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که پلیس کنگره این کشور در حال بررسی موضوع کشف یک کیسه کوچک است که در آزمایش ها محتویات آن ماده مخدر کوکائین مشخص شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۲    
با تغییر قانون و تعطیلی شنبه ها، تعطیلات شبه نوروزی در شهریور ماه سال جاری پیش رو خواهیم داشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۳    
مورچه های Ectatomma tuberculatum، حشراتی هستند که با جثه بزرگ و آرواره های قدرتمند خود شناخته می شوند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۲    
تتر ممکن است به دلایل قانونی مجبور به مسدود کردن دارایی های ایرانیان باشد، اما فرآیند شناسایی و اجرای این تحریم ها پیچیده و دشوار است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۷    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داده غرب برای گفتگو با ایران و روسیه بر مسائل سیاسی به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی متوسل شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
بازگشت مزدا به ایران را باید جزو جذاب ترین خبر های این روز های بازار خودرو بدانیم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی را موقتا به عنوان سرپرست کمیته داوران به جای خداداد افشاریان انتخاب کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خرمشهر سه فوتی برجای گذاشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
پس از بارش های روزگذشته و وارد شدن خسارات جانی و مالی فراوان به شهروندان مشهدی، باری دیگر باران با شدت در حال باریدن است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۱    
محمدعلی نیکبخت به عنوان نماینده هیات دولت در دومین سفر ریاست جمهوری به استان مازندران در شهرستان در بازدید از طرح گلخانه ای همیشک در دارکلای چمستان اظهار کرد ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۷    
در شبکه نمایش خانگی مجموعه هایی در انتظار پخش هستند، پخش بعضی از این سریال ها به زودی آغاز خواهد شد و بعضی هم همچنان در مرحله تصویربرداری هستند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۳    
پسر جوان و دوستانش در جریان درگیری بر سر پس گردنی، پسر جوان دیگری را به قتل رساندند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی از آغاز بارش های شدید باران در شرق و شمال استان خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت:برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از 800 همت منابع بانکی نیاز داریم.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۹    
سرپرست انتظامی کهنوج از رهایی جوان 20 ساله با دستگیری دو نفر از آدم ربایان پس از گذشت 12 روز خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۲    
دیگر چیزی به یورو 2024 که قرار است در آلمان برگزار شود نمانده و تا کنون غیبت 10 بازیکن بزرگ در این رقابت ها قطعی شده است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۳    
تصاویری از لحظات شروع سیلاب روز گذشته در بلوار نماز مشهد را مشاهده خواهید کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
رقابت های لیگ برتر به خاطر بازی هایی که امروز قرار است در جام حذفی برگزار شود با وقفه کوتاهی مواجه شد و تیم هایی که از جام حذفی کنار رفتند، فرصت استراحت پیدا کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران سخت درمان گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه های آتی این وزارتخانه است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: زمانی خواهد رسید که برخی مسئولان ما نسبت به گرفتاری های مردم از جمله مسکن، متقاعد شوند و بپذیرند که باید برای رفع آن ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۷    
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه که به چین سفر کرده، گفت: اینجا حس میکنم در خانه خودم هستم، فرض را بر این گذاشتم که همه هم روسی حرف می زنند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۲    
علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس، به شایعاتی مبنی بر مصدومیت دوباره خود و غیبت در فیفادی پیش رو واکنش نشان داد و با قاطعیت اعلام کرد که در سلامت کامل بوده و آماده حضور در ترکیب تیم ملی ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
درخواست فرجام خواهی وکلای توماج صالحی در دیوانعالی کشور به ثبت رسید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۷    
عکس های مشکلات و بنیامین، کودکانی که در سیل دیروز مشهد فوت کردند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل بانوی 31ساله ایرانشهری کمتر از یک ساعت خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۷    
یک انبار بزرگ پهپادهای دریایی ارتش اوکراین در اثر حمله موشکی نیروهای مسلح روسیه در نیکولایف منهدم شد. در مجموع حدود 40 واحد پهپاد و یک انبار سوخت و روان کننده منهدم شد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
در روزهای اخیر برگزاری مراسم پر هزینه و مجلل مت گالا در نیویورک، هم زمان با حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
دیروز پرونده تعطیلی پنجشنبه یا شنبه بسته شد. اکثر نماینده های مجلس رای دادند که پنجشنبه نه، اما شنبه ها تعطیل شود؛ البته این تعطیلی رسمی نبوده و قرار نیست رنگ آن در تقویم قرمز شود ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
علی اکبر رائفی پور افشاگری عجیبی از مناظره کروبی و احمدی نژاد کرد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۸    
لیگ عربستان هنوز به پایان نرسیده است اما از هم اکنون بازار نقل و انتقالات داغ است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
آیا شما هم فکر می کنید هرچی اتفاق بد تو دنیا هست، فقط برای شما می افتد؟ به زمین و زمان ناسزا می گویید و آنها را مقصر بدبختی های تان می دانید؟ اگر یکی بگوید که تو تنها کسی نیستی که مشکل داری ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
لحظه عجیب ورود سیل و حرکت خودرو ها در کوچه های سیدی مشهد را ببینید.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۴    
صادق زیباکلام نویسنده و پژوهشگر در آخرین گفتگو پیش از بازداشت، در گفتگویی در حاشیه نمایشگاه کتاب به سوالاتی پیرامون آرزوهای کاغذی خود پاسخ داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نسل جدید که با موبایل و فیلم ها و ... سر و کار دارند ضریب هوشی و اطلاعات عمومی بیشتری از دوره ما دارند و حتی بعضی از بچه های ابتدایی عقلشان هم از ما بیشتر است ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۳    
اوباش مهاجم به بیمارستان ابن سینا (استان لرستان) در کمتر از دوساعت پس از وقوع جرم دستگیر شدند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
یک استاد چینی با مهارتی خاص یک صندلی تاشو با یک تکه چوب بزرگ ساخت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
آموزش و پرورش از وجود مشکل فنی در صدور کارت امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
قیمت دلار در بازار غیررسمی امروز پنجشنبه بین کانال های 57 و 58 هزار تومان در نوسان است.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۲    
شاید در نگاه اول تصور کنید که صدف ها موجوداتی بی حرکت هستند که فقط در کف دریا چسبیده اند و هیچ تحرکی ندارند ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۲    
از زمانی که دولت گرجستان در ماه آوریل اعلام کرد در حال آماده سازی لایحه عوامل خارجی است، نوجوانان و جوانان گرجستانی در خط مقدم مخالفت با آن قرار داشته اند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
سقوط یک تابلو تبلیغاتی در بمبئی هند بر اثر رعد و برق شدید، دست کم 14 کشته و 75 زخمی برجای گذاشت.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
نایب رئیس شورای عالی استان ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد و گفت ...
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مراحل جالب رشد گیاه کیوی را در ادامه از نظر خواهید گذراند.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان همچنان انتظار می رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود.
خبر فوری   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۱    
این ماکرو بی نظیر توسط دوربین سونی و در آلمان به ثبت رسیده است. مگس های راهزن(نام علمی: Asilidae) نام یک تیره از راسته مگس است.
  • ۱