پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۳۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 اسفند 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 1 اسفند 1402 خبر آنلاین 2 اسفند 1402 خبر آنلاین 3 اسفند 1402 خبر آنلاین 4 اسفند 1402 خبر آنلاین 5 اسفند 1402 خبر آنلاین 6 اسفند 1402 خبر آنلاین 7 اسفند 1402 خبر آنلاین 8 اسفند 1402 خبر آنلاین 9 اسفند 1402 خبر آنلاین 10 اسفند 1402 خبر آنلاین 11 اسفند 1402 خبر آنلاین 12 اسفند 1402 خبر آنلاین 13 اسفند 1402 خبر آنلاین 14 اسفند 1402 خبر آنلاین 15 اسفند 1402 خبر آنلاین 16 اسفند 1402 خبر آنلاین 17 اسفند 1402 خبر آنلاین 18 اسفند 1402 خبر آنلاین 19 اسفند 1402 خبر آنلاین 20 اسفند 1402 خبر آنلاین 21 اسفند 1402 خبر آنلاین 22 اسفند 1402 خبر آنلاین 23 اسفند 1402 خبر آنلاین 24 اسفند 1402 خبر آنلاین 25 اسفند 1402 خبر آنلاین 26 اسفند 1402 خبر آنلاین 27 اسفند 1402 خبر آنلاین 28 اسفند 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
با اعلام علاقه معین برای بازگشت به ایران و همچنین اعلام نظر مدیران فرهنگی برای فراهم بودن شرایط بازگشت معین به کشور درصد بسیار کمی احتمال دارد که او بعد از تور کنسرت استانبول به ایران بیاید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۵    
مقاومت اسلامی عراق امروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن تاسیسات شیمیایی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان ها خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۱    
بررسی ها نشان می دهد میانگین سن بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 برابر با 56.3 سال بوده در حالی که سن بازنشستگان جدید در این سال بیشتر و برابر با 57.6 سال بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
خاک مریخ را می توان پخت و به الیاف تبدیل کرد تا برای ساخت و ساز در سیاره سرخ استفاده شود. این ایده، هزینه احداث پایگاه و اقامت در مریخ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
هشتمین بازار ملی پویانمایی در راستای بهبود وضعیت بازاریابی و چرخه تولید و توزیع انیمیشن در ایران در جشنواره سیزدهم پویانمایی تهران آغاز به کار کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۷    
اوسطی قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیت خود در تشکیلات ادامه داده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
عمده معرفتِ امام زمان، معرفت به نورانیت ایشان است نه تشرّف به حضور بدن مادّی و طبیعی. بنا بر این کسانی که در پی معرفت امام عصر(ع) و راه یافتن به ولایت ایشان هستند باید افزون بر مطالعه و تحقیق و تدبر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر دفاع آلمان می گوید درز فایل افسران نظامی این کشور درباره حمله به کریمه به معنای انتقال موشک های تاروس به اوکراین نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
به آن می خندم اثری است شامل 515 لطیفه که گزیده ای از 2600 لطیفه دوران شوروی است. لطیفه هایی که در میان مردم اتحاد جماهیر شوروی و در سال های زندگی و زیست در نظام کمونیستی بیان می شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رهبر کاتولیک های جهان خواستار آتش بس در غزه شد و گفت: بس است، لطفاً!
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۸    
محققان هندی با استفاده از یک گونه منحصر به فرد از قارچ های محلی، یک روش پیشگامانه برای تولید نانوذرات طلا ارائه کردند که نقش حیاتی برای تحویل داروهای ضدسرطان دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
کریم متقی به عنوان دبیر رشته عکس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم و عکس 5 معرفی و همچنین نمایشگاه گروهی رنگ های خورشید با نمایش 59 اثر از 45 هنرمند ایرانی در مکزیک برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۵    
طراحی منتسب به نسل چهارم آیفون SE در رندرهای CAD منتشرشده توسط سایت هندی 91Mobiles به نمایش درآمد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
پنجمین پردیس بین المللی علم و فناوری دانشگاه تهران، کشور در مینوشهر از شهرهای محدوده منطقه آزاد اروند افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۶    
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۸    
به زودی مردم جهان می توانند در ترافیک با یک خودروی پرنده برقی حدود 297 هزار دلای از ترافیک سنگین عبور کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۴    
در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم های نوروزی در صورت تمایل می توانند برای اکران زودتر از موعد اعلام شده اقدام و اکران خود را از چهارشنبه 16 اسفند در سینماهای سراسر کشور آغاز کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۷:۱۶    
عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و در حال حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۷:۰۷    
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۵:۲۷    
عکسی از مزار شاه قاجار مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۸    
وزارت خارجه سوریه توصیه های پارلمان اروپا را محکوم و بر رد مطلق هرگونه مداخله در امور داخلی خود به هر بهانه واهی تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت به انتشار گسترده شناسنامه فردی با تابعیت افغانستانی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۱    
یک عامل موساد که با هویت جعلی از کشور خارج شده بود، 13 روز بعد با هماهنگی قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشورهای همسایه دستگیر شد و در نهایت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۱    
هرچند زمان بندی وعده های غذایی تنها عامل مؤثر در کاهش وزن نیست، اما می تواند به تعادل کلی کالری دریافتی و فرآیندهای متابولیک کمک کند. تعادل انرژی و متابولیسم عاملی در رسیدن به وزن ایده آل است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۱    
باشگاه اینتر، علت توقف مراحل تست پزشکی طارمی را احترام به پورتو و هوادارانش مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
موج بارش ها از یکشنبه عصر درکشور فعال می شود، در بسیاری از نقاط بخصوص در نوار غربی کشور وارد یک دوره بارشی می شویم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
امید حامدی فر بازیکنی بود که با کوین یامگا برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد. البته انصافاً او کوچک ترین تعمدی در این قضیه نداشت و خود کوین هم تاکید داشت که اصلاً کینه ای از امید ندارد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
همزمان با حراج سکه توسط بانک مرکزی در روز یک شنبه هفته جاری، بازار سکه نیز در روندی نزولی قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۲    
مرتضی پورعلی گنجی آماده امضای قرارداد جدید با پرسپولیس است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
با اعلام رسمی نتایج انتخابات، تعیین تکلیف کرسی های مجلس در 21 حوزه انتخابیه به مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم کشیده شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۶    
استان کهگیلویه و بویر احمد با 64.27 بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 233 میلیون دلار حواله عرضه شده، 111 میلیون دلار آن معامله شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۸    
به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز امسال، شرکت جایا کالا به 4 نفر به قید قرعه جایزه اهدا کرده و همچنین 20 درصد تخفیف (یعنی به ازای خرید 10 نهال، 2 نهال رایگان) عیدی می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
بازار داغ ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین، به نفع ریپل (XRP) نیز بوده است. ریپل پس از گذراندن یک روند خنثی طولانی، اکنون شاهد رشد قابل توجهی است و رشد دو رقمی قیمت خود را تجربه می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۳    
محمد نوازی، مربی تیم استقلال تهران در رابطه با بازی فردا مقابل مس رفسنجان گفت: ما با مس رفسنجان بازی داریم که تیم بزرگ و سخت کوشی است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۴    
سرمربی تیم سپاهان در رابطه با وضعیت دفاع تیمش گفت: منظورتان را متوجه نمی شوم که نیاز به خرید مدافع داشتیم. آریا یوسفی مصدوم است، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هادی محمدی و .. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
به دنبال عرضه ای که ظهر امروز (یکشنبه 13 اسفند ماه) از مسیر مرکز مبادله صورت گرفت، در بررسی تاثیر این عرضه بازار امروز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
همسر رییس جمهور آمریکا معتقد است که دونالد ترامپ به دلیل دیدگاه خطرناکی که نسبت به زنان دارد، نباید به کاخ سفید بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۷    
دیدار دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در هفته 27 لیگ برتر با پیروزی 3بر1 به نفع سیتی به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۸    
گوجه فرنگی خواص ضد سرطان دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
رییس جمهور سوریه اعلام کرد همتای اوکراینی در مقایسه با تصدی ریاست جمهوری، کمدین موفق تری بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۱    
بازیکن پیشین تیم های فوتبال تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران به مس رفسنجان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
آیت الله سبحانی به پرسشی درباره شیردهی پاسخ گفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۸    
دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه 16 اسفند برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۷    
سنای آمریکا در تحقیقاتی تازه دریافت که فناوری های پیشرفته آمریکایی به طریقی به روسیه راه یافته و علیه نظامیان اوکراینی به کار گرفته می شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
عطا مهراد معتقد است که نمی توان از کارهای فرهنگی انتظار تاثیر انقلابی داشت به این خاطر که تاثیرات این محصولات به صورت مقطعی و برای جمعیت محدودی تعریف شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۶    
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد: انتخابات 11 اسفند تحولی جدید، نوزایی و تجدید حیاتی برای جبهه مردمی انقلاب اسلامی هم بود که صورت بندی جدیدی در ساختار و محتوای این جبهه رقم زد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
عارف غلامی به دلیل انجام کارهای مربوط به ویزای کار، فعلا نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۸    
در میان 88 منتخب مجلس ششم خبرگان رهبری، نام 48 نماینده فعلی که دوباره کاندیدا شده بودند دیده می شود، آماری که حکایت از تغییر 45 درصدی ترکیب مجلس خبرگان دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین افراد بزرگسال طی اتیسم، حرفه آموزی، بزرگسالی، اشتغال و آینده آن ها است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
ازی تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب بازی های هفته 27 مسابقات لیگ برتر انگلیس شروع شده و در دقیقه 7 رشفورد موفق به گلزنی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۱    
از مسیر سوزان و آفتاب تفتیده کوچه پس کوچه های بندرلنگه با طاق های شکسته که موریانه هایش تشنه مرگ شده اند تا نقش چوب دوام آورده است و اهل هوا بادجن را از خانه تن بیرون می کشند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۸    
فیلم های کوتاه راه یافته به داوری سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم به مدیریت مجید مجیدی معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
ابتدا قرار است که یک نسخه سینمایی از فصل هفتم سریال پایتخت تولید شود، سپس یک مجموعه 16 قسمتی نیز تولید می شود تا در سال 1403 و یا نوروز 1404 به پخش برسد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۷    
این انفجار 19 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت و شدت آن به حدی بود که علاوه بر ویرانی هفت خانه، خانه های مجاور نیز حتی در فاصله های چهارصد و پانصد نیز خسارت دیدند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
نیما نکیسا اخیرا در خصوص دلخوری های اعضای تیم وزنه برداری ذوب آهن صحبت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
احمد زیدآبادی به نتایج اعلام شده انتخابات مجلس واکنش نشان داد و نوشت: به نظرم فهرست های تندرو در تهران، با توفیقی که به زعم خود به دست آوردند، کار دست خودشان و همینطور دست نظام دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی دیوان محاسبات کشور در نامه ای به وزیر امور اقتصاد خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی های دو خودرو ساز بزرگ کشور به منظور حمایت از صنعت خودرو ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۲    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده یک منبع مطلع در گروه حماس گفته این جنبش بدون موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس دائمی در جنگ غزه، درباره تبادل اسرا با تل آویو توافق نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری صدا و سیما از اعدام یک تروریست خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۸    
مسوول در دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: : تور آشنایی با مسیر جاده ابریشم برای نخستین بار برای افراد تاثیرگذار فضای مجازی کشور چین در حال برگزاری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۶    
جواد نکونام استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی از میزان آراء باطله در شهر تهران نوشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۱    
معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: با عبور از موانع موجود، به روزهای پایان سال نزدیک می شویم و امید است با بهترین نتایج، سال را به اتمام برسانیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۹    
در میان نمایندگان تندرو فعلی مجلس شورای اسلامی 5 نفر نتوانستند آرای لازم را کسب کنند و منتخبانی از لیست صدای ملت جایگزین آنها شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
دولت سیزدهم از نیمه سال 1400 با وعده یکسانسازی نرخ ارز و مبارزه با رانتهای ارز دونرخی به میدان آمد و محمدرضا فرزین نیز از دیماه سال گذشته با شعار تثبیت نرخ ارز به جای علی صالح آبادی بر کرسی ریاست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۲    
باید به این سئوال مهم تأمل کرد که چرا این دوره از انتخابات در جدول میزان مشارکت تمام ادوار انتخابات مجلس، در رده آخر نشست و حتی به نصاب دوره قبل هم دست نیافت؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
روزنامه آمریکایی گزارش داد فایل صوتی که اخیرا درباره برنامه های ارتش آلمان برای کمک به اوکراین برای حمله با موشک های دوربرد به پل کریمه افشات شد ممکن است باعث تشدید اختلاف میان برلین و متحدانش در ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
ساختمان نیمه کاره ای در نزدیکی اتوبان رجایی تهران آتش گرفت.تصاویری از آن را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به منتخبان تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت: فایل صوتی افسران بوندس وهر حاکی از آن است که آلمان در حال آماده شدن برای جنگ با روسیه است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۹    
در این مقاله، به بررسی روش های قطعی از بین بردن سوسک های فاضلاب می پردازیم و محصول پیشنهادی خود را به شما معرفی می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
متخصص طب ایرانی با اشاره به اینکه سردی معده موجب سوء هاضمه می شود، گفت: توجه به تعدیل مزاج، رعایت رژیم غذایی مناسب و جویدن غذا به مقدار کافی از موارد عمده جلوگیری از سردی معده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
در دنیای امروز، تجهیزات و دکوراسیون رستوران ها و کافه ها، نقش بسیار مهمی در جذب مشتری ایفا می کنند، هرچه تجهیزات یک مجموعه، زیبا و شیک تر باشد آن مجموعه به یادماندنی تر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
اکرم عفیف، بازیکن باشگاه السد و ستاره تیم ملی قطر، با 12 گل بهترین گلزن جهان در سال 2024 شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
برخی از منتخبان مجلس شورای اسلامی با آراء پایینی توانستند به بهارستان راه یابند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
در جامعه قطبی شده، امکان متقاعدسازی دیگران کاهش می یابد. ناسزاگو مخالف خود را مصمم تر می کنند. در ناسزاگویی حمله به فرد گوینده انجام می شود و نه محتوای سخن ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
وزیر اطلاعات با صدور پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
آذری جهرمی در پاسخ به عبدالله گنجی نوشت: معنای رای 800 هزار نفری اولین نفر خبرگان (که در هر دو لیست حضور داشته اند) از مجموع 1/8 میلیون رای ماخوذه چیست؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
هادی چوپان در خصوص تبلیغاتی که برای کوروش کمپانی انجام داده توضیح داد/
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
یحیی گل محمدی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
محمدحسن آصفری به شکست خود در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در مرحله اول بسته شد و 45 کاندیدای لیست صدای ملت از میان 165 کاندیدای این لیست در سراسر کشور، به طور قطعی وارد بهارستان دوازدهم شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۴    
روبرتو مانچینی دعوت قلعه نویی مبنی بر حضور در تهران و تماشای دربی پایتخت را رد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۵    
امکان خرید از طریق چک در دیجی کالا فراهم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
در این مطلب قصد داریم دوتا از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی- زیبایی را به شما معرفی کنیم که با خرید این دو دستگاه می توانید بیش از 50 لاین به کلینیک خود اضافه کنید. پس در این مطلب با ما همراه باشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
اگر با رند کردن پس انداز در بلوباکس آشنایی دارید و از آن استفاده می کنید، خیلی مختصر و مفید بدانید و آگاه باشید که رند 50 هزار تومانی هم به رندهای 5 و 10 هزار تومانی اضافه شد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۲    
قهوه، نوشیدنی محبوب و پرطرفدار این روزهای ایرانیان است. در میان مشغله های روزافزون زندگی، قهوه فوری به دلیل سهولت و سرعت آماده سازی، به انتخابی ایدئال برای بسیاری تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
آیا تبلیغات مربوط به مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن را باور کنیم؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۴    
فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در نبرد اقتصادی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) توطئه های اقتصادی دشمن را درهم شکست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
پرداخت سنوات در واقع به توزیع منابع و پاداش ها بین اعضای جامعه کاری؛ یعنی به کارگران و کارمندان می پردازد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۳    
این محتوا یک گزارش درباره آگهی های بازرگانی در محصولات نمایش خانگی است؛ چرا این اتفاق رخ می دهد و نقاط روشن و تاریک آن چیست؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
مرتضی پورعلی گنجی با انتشار یک استوری به شایعات اخیر واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
رهبر معظم انقلاب، طی حکمی حجج اسلام و المسلمین مهدی زمانی فرد و رضا حق پناه را به عضویت در شورای عالی حوزه علمیه خراسان منصوب کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از پایان سال 1403 هیچ کدام از همرزمان ما بدون خانه شخصی از نیروی زمینی بازنشسته نخواهند شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش نخست گفت وگو خود توضیحاتی درباره دو موضوع داغ این روزهای موسیقی کشور یعنی بازگشت هنرمندان ایرانیِ خارج از کشور و لغو اختتامیه فستیوال موسیقی کوچه در بوشهر ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۴    
اگر جزء باغدارانی هستید که منطقه شما در موقعیت جغرافیایی معتدل و سردسیر و در ارتفاعات بین 800 تا 3500 متر قرار دارد، از کاشت اقتصادی تری و سودآورترین نهال گردو پیوندی نگذرید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
کرمان موتور با اولین محصول انحصاری و برقی خود در نمایشگاه بین المللی محیط زیست شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
دادستان مرکز استان از رشد 253 درصدی رسیدگی به اجرای پرونده ها با موضوع جزای نقدی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین خبر داد.