دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 17 اسفند 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 1 اسفند 1402 خبر آنلاین 2 اسفند 1402 خبر آنلاین 3 اسفند 1402 خبر آنلاین 4 اسفند 1402 خبر آنلاین 5 اسفند 1402 خبر آنلاین 6 اسفند 1402 خبر آنلاین 7 اسفند 1402 خبر آنلاین 8 اسفند 1402 خبر آنلاین 9 اسفند 1402 خبر آنلاین 10 اسفند 1402 خبر آنلاین 11 اسفند 1402 خبر آنلاین 12 اسفند 1402 خبر آنلاین 13 اسفند 1402 خبر آنلاین 14 اسفند 1402 خبر آنلاین 15 اسفند 1402 خبر آنلاین 16 اسفند 1402 خبر آنلاین 17 اسفند 1402 خبر آنلاین 18 اسفند 1402 خبر آنلاین 19 اسفند 1402 خبر آنلاین 20 اسفند 1402 خبر آنلاین 21 اسفند 1402 خبر آنلاین 22 اسفند 1402 خبر آنلاین 23 اسفند 1402 خبر آنلاین 24 اسفند 1402 خبر آنلاین 25 اسفند 1402 خبر آنلاین 26 اسفند 1402 خبر آنلاین 27 اسفند 1402 خبر آنلاین 28 اسفند 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی فضای مجازی برای حمایت از نوجوانان کشور در زمینه تولیدات فضای مجازی جشنواره آسمون را برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: دوربین های ثبت تخلف مرکز نصب شده در راه های این استان 953هزار و 622 تخلف رانندگی را در سال جاری به ثبت رساندند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
انجمن پوست آمریکا، درمورد خشک کردن مو با حوله و مالش آنها هشدار داد و گفت: به جای این کار موهای خود را در حوله ای ترجیحا نخی بپیچید تا رطوبتشان جذب شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
خودروی مفهومی کرایسلر Halcyon با باتری های لیتیوم سولفور تغذیه می شود. در این باتری ها از گرافن سه بعدی استفاده شده و عاری از فلزاتی نظیر نیکل، کبالت یا منگنز است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
حسام بدران، یکی از رهبران جنبش حماس خاطرنشان کرد: احتمالا قبل از ماه مبارک رمضان شاهد حصول توافق آتش بس در غزه نباشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
منتخب ابهر، خرمدره، سلطانیه وعده داد: از آنجایی که بیشتر مردم از قانون افزایش سن بازنشستگی راضی نیستند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۳    
ترقی گفت: نگاه ضدبرجامی یک نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت های داخلی و عدم تکیه مسئولین به بیگانگان و خارج و به طور طبیعی مخالفت با نظم فعلی جهانی است که هم اکنون در آستانه تغییر این نظم هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
گروهی از محققان حوزه هواشناسی در ایتالیا با کمک سازمان فضایی اروپا یک جفت دیجیتال برای مدل سازی و شبیه سازی رایانه ای رویدادهای آب و هوایی حوضه مدیترانه ساخته اند که در آینده می تواند به مدلی برای ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۷    
گروهی از پژوهشگران آمریکایی به بررسی کرم های لوله ای پرداخته اند که ژنوم آنها پس از حادثه نیروگاه هسته ای چرنوبیل آسیب ندیده است و تشعشعات را تحمل کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۱    
ماه گذشته مقارن با درگذشت روشنفکر و ادیب مغربی آقای عباس الجراری یادداشتی از دکتر محمد مسجدجامعی منتشر شد که علاوه بر بیان ویژگی های این شخصیت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۲:۰۵    
تیمسار ناجی ، فرمانده نظامی وقت اصفهان، دستور داده بود که هر جا شهید همت را دیدند با گلوله مورد هدف قرار بدهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۷    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین طی سخنانی در نشست فصلی شورای حکام تصریح کرد که ازسرگیری اجرای توافق سال 94 معطل اقدامات مشخص ایالات متحده و تروئیکای اروپایی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۲    
منابعی در عمان از لغو کنسرت امشب مسقط ساسی خبر داده اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت:ارزیابی ها نشان می دهد با توجه به برنامه ریزی های دشمنان و اقداماتی که تروریست ها داشته و دارند و اقداماتی که برای ناامن کردن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۹    
با خرید بیمه آتش سوزی در جشنواره خانه امن بیمه ملت، می توانید با خیالی آسوده به سفرهای نوروزی خود بروید و از امنیت منزل خود در برابر آتش سوزی و سرقت مطمئن باشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
برخی مواد غذایی به سبب دیر هضم بودن و دارا بودن مواد مغذی بر اشتها تأثیر می گذارند و کمک می کنند که برای زمان طولانی تری سیر بمانید و حس گرسنگی را به حداقل برسانید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
امشب، 17 اسفند، در برخی از مناطق تهران بارش تگرگ گزارش شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۹    
النصر در حضور کریستیانو رونالدو متحمل شکست سنگینی در لیگ عربستان شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
تیم فوتبال الوحده با درخشش احمد نوراللهی فینالیست لیگ کاپ امارات شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۶    
وزیر صمت گفت که در تله سوخت گرفتار شده ایم و راه حل خروج از این تله در حال حاضر افزایش قیمت بنزین نیست، بلکه برقی کردن خودروها است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید در حالی که امکان پیروزی تیم 10 نفره اش مقابل هوادار وجود داشته، اشتباه بازیکنان باتجربه آنها را اسیر خود کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۳    
سرمربی سپاهان گفت تیمش به حضور هواداران نیاز دارد چون هیچ تیمی به تنهایی قهرمان نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۱    
علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس دعوت کرد با پیراهن قرمز به استادیوم بیایند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
گل اول الوحده توسط احمد نوراللهی به الوصل در جام حذفی امارات، به ثمر رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۵    
مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اینکه صندوق اعتباری هنر سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح ها و اقدامات تحولی رقم زد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
میلاد کی مرام، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مشاور این فدراسیون و عضو کمیته ساحلی منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از یک فوتی و دو مصدوم در پی برخورد شدید سواری پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
یکی از فرماندهان گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که انصارالله یمن با ارسال پیامی اطلاع داده که تصمیم گیری درباره کشتی توقیف شده اسرائیلی را به القسام واگذار ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۴    
گل دوم هوادار به ذوب آهن توسط بابک مرادی در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
نیمه نهایی لیگ کاپ امارات، با پیروزی تیم العین امارات در ضربات پنالتی، به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۹    
جماران تصاویری از مراسم ختم مرحوم آیت الله امامی کاشانی (ره) را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۲    
دو دیدار تیم های فوتبال هوادار و ذوب آهن و ملوان و گل گهر سیرجان در شروع هفته 19 لیگ برتر به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
در ترکیب منتخبان مجلس یازدهم فقط حضور 11 منتخب زن به چشم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
پس از گل دوم ذوب آهن به هوادار به دلیل اعتراض شدید مسعود شجاعی توسط کوپال ناظمی اخراج شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل شرکت آریان فولاد گفت: برای جلوگیری از آسیب ها و مشکلات قطعی برق در صنعت فولاد به دنبال احداث نیروگاه خورشیدی 100مگاواتی در شرکت هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
لید: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم، با ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در مراسم ختم و بزرگداشت آیت الله محمد امامی کاشانی (ره) دیدار کردند./جماران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
تصویری از بیلبوردهایی با عکس ولادیمیر پوتین در بیروت منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۱    
پس از دو قرن بی طرفی و سپس عدم تعهد نظامی و دو سال مذاکره، امروز (پنجشنبه) سوئد رسماً سی و دومین عضو ناتو شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس دولت سیزدهم با تاکید بر اهمیت نقش سفرا در توسعه تعاملات اقتصادی و تجاری گفت: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت های کم نظیر خود دارای جاذبه های فراوانی برای کشورهای آسیایی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۵    
رییس کل اسبق بانک مرکزی تاکید کرد: اصرار بر تعیین نرخی 50درصد کمتر از بازار در نیما، با تصور نابازار بودن بازار آزاد، نرخ ارز را در مسیر غیرقابل برگشت قرار داده است! زودتر چاره جویی کنید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
باشگاه پرسپولیس در نامه ای به دادگاه داوری ورزش اعلام کرد که در پرونده لوکادیا، خواهان سه داور است و با توجه به اینکه خود را محق می داند و به رأی فیفا اعتراض داشت، هزینه داوری را برعهده نخواهد گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
مراسم ترحیم آیت الله محمد امامی کاشانی با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت های کشوری و لشگری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
اپل قیمت محصولات خود را در ترکیه آپدیت کرده و اکنون بهای آیفون 15 پرومکس با حافظه یک ترابایت در این کشور بیش از 3400 دلار است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۷    
جشن نیکوکاری با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک برای نیازمندان در سراسر استان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی، گفت: از همین جا اعلام می کنم عزیزان ورزشکارانی که مشمول خدمت سربازی هستند باشگاه نیروی زمینی برای جذب این نفرات جهت گذارندن خدمت سربازی تمام تلاش خود را خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
داگلاس نورث (برنده جایزه نوبل) می گوید: برای دیدن توسعه، مدارس ابتدایی و آموزش کودکان را ببینید. مهم نیست چه چیزی آموزش می دهند، بلکه ببینید چگونه آموزش می دهند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
دادستان جدید همدان گفت: در دادسرا آن چه اقتضای کار قضایی است، استقلال این دستگاه است، البته این به معنای عدم مشورت و یا عدم توجه به ملاحظات و مصالح قضایی نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۵    
در این خبر سقوط ارزش پول ملی در دولت ابراهیم رئیسی به صورت اینفوگرافیک آمده است .
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
یکی از مدیران باشگاه استقلال، گفت: یکی از برنامه های علی خطیر در زمینه گسترش فعالیت باشگاه استقلال، موضوع تیمداری در حوزه فوتبال زنان بود؛ چرا که عیان بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
انتخابات ریاست فدراسیون والیبال 26 اسفند برگزار می شود و به همین دلیل اسامی کاندیداهای نهایی ریاست این فدراسیون منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۹    
حاکمیت باید امتیاز بیشتری به کسانی بدهد که در جامعه صدایشان کمتر شنیده شده است. به احتمال زیاد این نوع از دمکراسی، دمکراسی عادلانه تری باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
وحید شمسایی 21 نفر از بازیکنان را به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
از روز گذشته ادعاهایی در مورد زندانی امیر شاه ولایتی در زندان اوین مطرح شده است. وکیل فرد مورد اشاره روز گذشته در مصاحبه با یکی از رسانه ها از گواهی پزشکی موکلش برای اعزام به بیمارستان خبر داده بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
هفتمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران، چهارشنبه 16 اسفند 1402 ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
بر اساس اخباری که در فضای رسانه ای مطرح شده، آیت الله مدرسی یزدی به زودی به عنوان دبیر شورای نگهبان معرفی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
سرمربی فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس در کادر فنی و تیم یازده نفره اش تغییراتی داشته و سبک بازی اش با زمانی که آقای گل محمدی حضور داشتند، تفاوت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم با سرقت خودرو در شهر تبریز به شهر تهران گریخته بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: کمترین کاری که کشورهای اسلامی می توانند در قبال اتفاقات امروز فلسطین انجام دهند آن است که مراودات و دادوستدهای خود با صهیونیست ها را کاملاً قطع کنند و در مجامع و سازمان های بین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف یک دستگاه خودروی وانت به علت استعمال قلیان توسط راننده در حین رانندگی خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
رییس دادگستری شهرستان البرز از دستگیری ضاربین حافظان امنیت در شهر الوند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
از وزیر کشور و سایر نهادهای نظارتی بر انتخابات خواهان ورود به پرتخلف ترین انتخابات کشور یعنی حوزه انتخاباتی مسجدسلیمان هستیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری دربی پایتخت سرپرستان و مدیران رسانه ای تیم های استقلال و پرسپولیس را به کمیته اخلاق فدراسیون فراخواند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری ایالات متحده یک تراژدی برای حزب جمهوری خواه و کشوری است که ادعا می کند به آن خدمت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۱    
شهاب زاهدی با قراردادی قرضی به تیم فوکوئوکا ژاپن پیوست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
رفتم اطاق انیس الدوله، او هم اوضاع تحویل کاملی چیده بود، از نمک و ممک، سبزی و مبزی و غیره. بعد آمده نماز صبح را کردم، رخت پوشیده رفتیم پایین.. ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
دونالد ترامپ به ریچارد نیکسون پیوست و دومین جمهوری خواه تاریخ شد که سه بار نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن تنها در یک میدان کوچک مردمان مظلوم و محاصره شده بدون آب ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: دشمنان ما، میزان مشارکت را زیر 10 درصد پیش بینی کرده بودند، که در نتیجه حضور پرشور مردم، تحریم طلبان کاملاً ناامید و مایوس شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
شنبه هفته آینده قرار است جلسه سرنوشت سازی درباره زمان دقیق برگزاری دیدار مهم تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
دبیر انجمن صنفی کلینیک های تخصصی پوست و موی تهران گفت: سالها است که در حال پی گیری ایجاد سازوکاری برای نظارت بر مراکز غیرقانونی هستیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور روسیه از مدرسه عالی هوانوردی نظامی کراسنودار بازدید به عمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
رقابت های لیگ باشگاه های ژیم فور آل بانوان کشور با حضور زهراه اینچه درگاهی در مراسم افتتاحیه آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۸    
شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از اعزام 6 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل خبرداد. براساس اطلاعات اولیه 4 نفر در دم جان باختند و 9 مصدوم هم تحت اقدامات فوریتهای پزشکی قرار گرفتند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد و گفت آماده است در هر زمان با او مقابله کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه این احتمال را مطرح می کند که اهداف این رژیم فراتر از نابودی جنبش حماس است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روزهای گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به 65 سال حبس محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۷    
رهبر انقلاب فرمودند: اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه بندی های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می ماند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
تصویری از حسن روحانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
صفحات هواداری العین با یادآوری قهرمانی این تیم در آسیا به استقبال بازی با النصر رفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
17 سال پیش در چنین روزی تنها پس از 10.12 ثانیه، روی ماکای، مهاجم بایرن مونیخ به رئال مادرید گل زد تا عنوان سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند. منبع: فارس
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ارتقاء کیفیت و افزایش کمیت محصولات چرم در استان سمنان موجب برند سازی آن می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
نوری قزلجه گفت: شاید یکی از علت های این مشارکت کم این باشد که مردم چهره های مدنظرشان را در بین نامزدها پیدا نکردند و از نظر سلیقه سیاسی این تنوع در عین تکثر کاندیدا ها در حوزه های مختلف برای کرسی های ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
جواد خیابانی خبر داد که می خواهد بازنشسته شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۷    
رهبر انقلاب در تذکری مهم، سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه انداختن ها و ستیزه گری های دشمن پسند را موجب تلخ شدن شیرینی تشکیل مجلس جدید خواندند و گفتند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
واژگونی اتوبوس در 40 کیلومتری جاده شیراز به سروستان 29 مصدوم بر جای گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
دبیر جایزه کتاب پرانتز از لزوم جریان سازی در حیطه ی ادبیات گمانه زن در ایران سخن گفت و برنامه های اولین دوره ی این جایزه را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
یک استاد دانشگاه گفت: آقای حدادعادل فرد محترم، اهل فرهنگ و فلسفه اما آقای حداد نیروی سیاسی نیست و نمی تواند امر سیاسی را پیش ببرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
یک مطالعه جدید نشان می دهد یوگا سلامت مغز زنان مسن را که دارای عوامل خطر بیماری آلزایمر هستند، تقویت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
عکسی از حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
محمد مجید فولادگر، سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت، از خطوط تولید شرکت بهمن دیزل در استان قزوین بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت:وقتی می گوییم غیر عادلانه بودن رقابت های انتخاباتی یعنی چرا فردی مثل آقای ثابتی از ابتدا از تایید صلاحیت خود اطمینان دارد و فرصت دارد از ماه ها قبل تمام فعالیت های ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
ذبیح الله مجاهد سخن گوی امارت اسلامی می گوید که مقابله مواد مخدر صنعتی در کشور جریان دارد و هیچ کارخانه ای فعال آن در کشور وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
یک مداح از روش تهیه گوشت با کارت ملی انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد که آمریکا و انگلیس مسئول تشدید تنش در دریای سرخ هستند و باید پیامدهای آن را نیز بپذیرند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
نخستین ساخته جواد عزتی موفق شد تا با جذب بیش از 18 هزار مخاطب، رکورد جدیدی را برای اولین روز نمایش یک فیلم به ثبت برساند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
شرکت پالیز نهال همچنان در فصل درختکاری به فروش ویژه خود ادامه داده و ارقام نهال های میوه را به قیمت 29 هزار تومان و انواوع نهال گردو اصلاح شده را به قیمت 70 هزار تومان در اختیار باغداران عزیز قرار ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
ظهر روز چهارشنبه مورخ 16 اسفند ماه 1402 جشن یک سالگی زیپاد با حضور توسعه دهندگان و کاربران این اپلیکیشن و خانواده های آنها برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر انقلاب دیدار کردند.
  • ۱