دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 18 فروردین 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 1 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با توجه به سفرهای نوروزی در اسفند ماه تردد وسایل نقلیه سبک در نسبت به ماه قبل از آن 9 درصد افزایش نشان می دهد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سرویس سوریه - حسین اکبری سفیر کشورمان در دمشق اعلام کرد که صهیونیست ها از ترس پاسخ قطعی ایران شروع به ذخیره سازی مواد غذایی و انرژی کرده اند و تنها از شدت پاسخ ما مطلع هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۲    
سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان کرمانشاه حجم صادرات کالا از استان در سال 1402 را 7 میلیون و 273 هزار تن به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون دلار عنوان کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
استاندار آذربایجان غربی گفت: 6 ایستگاه پمپاژ آب سد سیلوه در آینده ای نزدیک افتتاح می شود که با بهره برداری از این آن ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت داخله اقلیم کردستان دستورالعمل های جدید اعطای روادید به دارندگان پاسپورت و مدارک سفر سوریه را صادر کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۲    
سرویس سوریه - سازمان MİT از ربایش یک فرمانده YPG با نام ایپک دمیرا در شهر کوبانی و انتقال وی به ترکیه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۳۲    
سرپیس سوریه - 7 کودک در انفجار یک مین در شهر الصنمین درعا، جان خود را از دست دادند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- معاون دفتر حزب سوسیال دمکرات کردستان در اربیل هدف گلوله قرار گرفت و زخمی شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان همزمان با نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان وارد بغداد شد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- ویان صبری رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق اعلام کرد لازم است کە بعد از عید فطر قانون بودجه اصلاح گردد و حقوق کارمندان اقلیم کردستان به بودجه حاکمیتی (دولت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سرویس کردستان- فرماندار بانه گفت: گفتمان رفع موانع تولید در نگاه و اندیشه مدیران دستگاه اجرایی راهبردی مهم برای تحقق شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ سخنگوی دولت اقلیم کردستان درباره حل مسئله حقوق اعلام کرد اکنون که افق روشن شده است امیدواریم هیچ دودی ساختگی سحرگاه کردستان را تیرە نکند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- عادل باخوان، پژوهشگر و از شخصیت های نزدیک به رئیس اقلیم کردستان اعلام کرد که انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان به ماه اکتبر سال جاری موکول شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- غیاث سورچی، عضو اتحادیه میهنی کردستان بر اهمیت انجام سرشماری نفوس در اقلیم کردستان با هدف تهیه بانک اطلاعاتی جدید و به روز ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۲    
استاندار کردستان گفت: امروز هزار کودک یتیم تحت حمایت بنیاد موقوفه ماه رخسار خانم قرار می گیرند و هر چند که خود ایشان ما را ترک کرده اند اما کار خیر ایشان ادامه داشته و همین نشان می دهد که کار خیر تا ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۲    
سرویس کرمانشاه _ شهرام کهریزی عنوان کرد: با تلاش های مستمر و شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، خوشبختانه کاهش 50 درصدی حوادث جاده ای منجر به فوت را داشته ایم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۲    
سرویس ایلام - انتشار عکس قصابی غیر مجاز یک گوساله در ایلام خبر ساز شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۲۱:۵۲    
سرویس ایلام - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام از پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در استان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: بنیاد خیریه موقوفه معتمد وزیری (ماه رخسار خانم)، به عنوان حامی مالی، حمایت هزار کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان را پذیرفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: صنف قصابان با افزایش بی مورد نرخ ها موجب مشکلاتی برای مردم استان شده اند که نیاز است اداره کل صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر بازار در این خصوص ورود کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: پس از 4 ساعت تلاش بی وقفه نجاتگران پیرانشهر برای یافتن مفقودی های ارتفاعات کانی لوسه پیرانشهر در نهایت موفق به پیدا کردن مفقودی ها شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۸:۵۲    
مهدی خلیلی فیلمساز جوان، فعال و یاور و همراه فیلم سازان کردستانی روز پنجشبه به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۷    
سرویس ترکیه - جسد یکی از 9 کارگر معدن طلای ارزنجان 2 ماه پس از حادثه ریزش این معدن پیدا شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-فوزی اکرم تررزی، نماینده ترکمانی پیشین مجلس عراق، گفت: بحران سیاسی در استان کرکوک همچنان ادامه دارد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۷    
سرویس ترکیه - رمان تصویری از زندگی عبدالله اوجالان رهبر در بند PKK به سه زبان مختلف منتشر شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزارت نفت عراق در فاز اول اولین آزمایش، خط لوله ای را که قرار است نفت استان کرکوک را به بندر جیهان انتقال دهد، تست کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
شهردار مهاباد گفت: نخستین دورە ی سمپوزیوم مجسمە سازی مهاباد از روز اول اردیبهشت سال جاری آغاز بە کار خواهد کرد و دست کم بە مدت 10 روز ادامە خواهد داشت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در اولین جلسه شورای تأمین مسکن استان از پیشرفت مناسب پروژه های نهضت ملی مسکن ایلام خبر داد و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- فرهاد توفیق حسن، سخنگوی حزب سوسیال دمکرات کردستان بیانیەای در خصوص درگیری های اخیر بین نیروهای حزب سوسیال دمکرات صادر کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزیر امورخارجه آمریکا با شرکت در مراسم سالروز تاسیس ناتو در شهر بروکسل پایتخت بلژیک اعلام کرد ما خواهان برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان هستیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ هماهنگ کننده امور بین المللی اقلیم کردستان اعلام کرد عراق آوارگان را به منظور بازگشت به مناطق خود تحت فشار قرار می دهد در حالی که باید این بازگشت با برنامه ریزی انجام گیرد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ گزارشی از انیستیتو پژوهشی و توسعه پی حاکی از آن است که 5 نماینده ای که در دوره پنجم پارلمان کردستان پس از تمدید فعالیت پارلمان آغاز به کار کردند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- غالب محمد، نماینده سابق پارلمان عراق می گوید که با رئیس دادگاه فدرال و وزارت دارایی عراق درخصوص پرداخت انحصاری حقوق کارمندان اقلیم توسط بانک های دولتی جلسەای تشکیل دادند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
سرویس ترکیه - یک پزشک اهل ترکیه که به طور داوطلبانه به غزه اعزام شده است، از نارضایتی مردم غزه از تداوم روابط تجاری ترکیه با اسرائیل خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۷    
کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای بیشینه استان از فردا، یکشنبه 6 تا 8درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۲    
خشکسالی و بحران آب اگر نه مهم ترین، حداقل یکی از مهم ترین مشکلات و چالش های پیش روی ایران است. سال هاست کارشناسان در مورد وضعیت منابع آبی و فرونشست دشت های ایران هشدار می دهند اما مشغول بودن مسئولان ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۲    
سەرۆکی حکوومەتی هەرێمی کوردستان پەیامێکی له ساڵیادی دەرچوونی بڕیاری 688ی ئەنجومەنی ئاسایش، بڵاو کردەوە و ڕایگه یاند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۷    
معاون حل اختلاف استان کردستان گفت: 2 زندانی محکوم مالی به همت خیر کردستانی که قسمتی از طلب طلبکاران آنها را پرداخت کرده بود، آزاد شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در سال گذشته 56 هزار و 377 حادثه در 2 بخش آب و فاضلاب توسط نیروهای امداد و حوادث شرکت آبفا در شهرها و روستاهای استان ترمیم و رفع شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷    
سرویس جهان- به گفته یکی از نمایندگان وابسته به حزب دموکرات کردستان در پارلمان عراق، اختلافات میان کردها عامل بدتر شدن وضعیت اقلیم کردستان در تعامل با دولت مرکزی عراق است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۷    
رهبر انقلاب به مناسبت سال نو و عید سعید فطر با عفو یا تخفیف مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
سرپرست شهرداری بوکان گفت: ضمن دعوت از همشهریان به خودداری از ساخت و سازهای بدون پروانه ساختمانی و رعایت اصول مهندسی، از تخفیف تا پنجاه درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۲    
سرویس کرمانشاه _ سید امیر حسین هاشمیان گفت: بخش دینور در شهرستان صحنه به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا، باغات فراوان و آثار تاریخی و تمدنی ارزشمند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در حال حاضر در شهرک ها و نواحی صنعتی کردستان 743 واحد تولیدی فعال هستند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۲    
سرویس ایران- یکی از توریست های خارجی در سفرش به ایران آلودگی میحط زیست در این کشور را تأسف بار دانست و گفت که ایران دارای فرهنگی برجسته و بسیار غنی است و مورد توجه گردشگران بین المللی قرار دارد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۷    
سرویس کرمانشاه _ درویش چنگیز عبدی پور تنبورنواز و استاد برجسته موسیقی مقامی دارفانی را وداع گفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۰:۴۲    
سرویس سوریه - مدیریت شمال و شرق سوریه ضمن اشاره به ثبات موجود در شمال و شرق سوریه، حملات دولت ترکیه به منطقه را جنایت جنگی عنوان کرد و تاکید کرد که با تمام روش های موجود از دستاوردهای مردم منطقه ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۰:۱۲    
قریب هفت ماه از نبرد غزه و رفتار قصابانه صهیونیست ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین می گذرد در این چند ماه بسیاری از نهادهای بین المللی و حتی کشورهای تاثیر گذار بر رهبران سنگدل اسرائیلی به آتش افروزان در ...