چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۲۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 30 فروردین 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 1 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۲    
سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه طق توافق با اداره کل تعاون به متقاضیان واگذار شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۳    
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از دعوت 7 ورزشکار ناشنوا و کم شنوای شایسته استان به اولین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی از سرشماری گونه های نادر سمندرهای کوهستانی آذربایجانی و کردستانی در 5 شهرستان این استان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور 2 فقره احکام جایگزین حبس تهیه اقلام و وسایل و مایحتاج دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به ارزش 200میلیارد ریال در ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هلدینگ گردشگری ماهان اعلام آمادگی کرده است تا در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه گذاری کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۳    
سرویس ایلام - نماینده ایلام در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در یادداشتی که ان را در اختیار کردپرس گذاشت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۳    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه از جابجایی میدان شهر بیستون خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد در چارچوب سفر نخست وزیر عراق به ایالات متحده آمریکا در شهر واشنگتن 18 یادداشت تفاهم با کمپانیهای آمریکایی امضاء شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- کمیسیون انتخابات عراق تاریخ تبلیغات 28 روزه انتخابات پارلمانی کردستان را اعلام کرد، تصمیم نهایی درمورد تاریخ این روند مستلزم تأیید هیئت کمیساریای عالی انتخابات عراق است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- معاون رئیس شرکت کارگروپ گفت که در سفر به واشنگتن، به تفاهمات خوبی برای انجام فعالیتهای مشترک رسیده اند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- فاضل الفتلاوی، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق با تاکید براینکه آنچه که اکنون در اقلیم کردستان می گذرد، ناشی از سردرگمی اداری در اربیل است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- جهاد حسن، عضو پیشین پارلمان کردستان، از تصمیم وزارت دارایی دولت فدرال عراق برای ارسال بدون تاخیربودجه مربوط به پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان برای اربیل، خبرداد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۸    
سرویس ایلام - استاندار ایلام در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و 350 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۸    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ حزب جماعت عدالت کردستان در خصوص موضوع برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان در موعد مقرر شده تاکید کرد و اعلام نمود از اجرای احکام دادگاه فدرال حمایت می کنیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزیر نفت عراق ضمن اعلام این که در آینده نزدیک صادرات نفت اقلیم کردستان از سرگرفته می شود افزود در خصوص سازوکارهای مربوط به صادرات نفت با اقلیم کردستان به توافق رسیده ایم و ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
سرویس نماینده ائتلاف کردستان، بدریه البرزنچی، نماینده جنبش نسل نو درمجلس عراق، دولت اقلیم کردستان را با وجود اقدام بغداد به ارسال بیش از 6 میلیارد دینار اعتبارات مالی به اربیل ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
سرویس ترکیه - اردوغان به انتقادات از تداوم رابطه تجاری ترکیه با اسرائیل و صادرات سوخت جت های جنگی به رژیم صیهونیستی از سوی ترکیه، واکنش نشان داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۳    
سرویس ترکیه - هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه، از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به دلیل تلاش برای کشاندن منطقه به جنگ برای حفظ قدرت خود انتقاد کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سرویس جهان- نشریه رزا لوکزامبورگ ادعا کرد همزمان با خروج 900 نیروی نظامی آمریکا از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه، حمله زمینی ترکیه برای تصرف این مناطق آغاز خواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۷    
سرویس ترکیه - استاندار حکاری از اعلام وضعیت ویژه امنیتی در مناطق مرزی حکاری خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۲    
سرویس جهان- شورای سردبیری مجله اویل پرایس با اشاره به قصد عراق برای راه اندازی مجدد خط لوله نفتی کرکوک جیحان نوشت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
سرویس جهان- دکتر سردار عزیز و وینثروب راجرز معتقدند کارکرد اقلیم کردستان عراق به عنوان یک نهاد و موجودیت سیاسی، به پایان خود نزدیک شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
سرویس سوریه - AANES از استرداد اولین بخش از پناهجویان سوری ساکن عراق به مناطق شمال و شرق سوریه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی تا کنون 21 هزار و 746 نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
استاندار کردستان گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای رفع بیکاری تشکیل هنرستان های مجاور صنعت است که مهارت آموزی را محور اشتغال قرار داده و دغدغه مدرک گرایی و بیکاری جوانان را رفع کرده و کارآفرینی و ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: در حال حاضر با توجه به آمار دانش آموزان، با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (24 اسفند) تا 17 فروردین، 2 میلیون و 262 هزار و 321 تردد بین استانی ثبت شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
سرویس سوریه - ابو اسباع ِ سوری، کهنسال ترین خادم مسجد النبی که در میان مردم به بخشندگی و مهربانی اش شناخته می شد، درگذشت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
سرویس جهان- بر اساس گزارش شرکت اماراتی داناگاز که سرمایه گذار اصلی توصعه گاز اقلیم کردستان است، پروژه توسعه میدان گاز کورمور در نیمه دوم سال 2024 مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- معاون نخست وزیر اقلیم کردستان با لحنی طنز آمیز به خبرنگاران گفت: چرا از من درمورد حزب دمکرات می پرسید، بروید از خودشان بپرسید آنها همه نوع سخنگویی دارند ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- حسین نرمو،نماینده پیشین اتحادیه میهنی کردستان در مجلس عراق، گنجاندن موضوع فرودگاه سلیمانیه در جدول گفتگوهای رئیس جمهوری ترکیه در سفر آتی او به عراق را خواستار شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزیر داخله اقلیم کردستان اعلام کرد باید به حملات بر علیه اقلیم کردستان پایان داده شود و تاکید کرد هیچ گروه تروریستی در اقلیم کردستان وجود ندارد.