دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 21 فروردین 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 1 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۱    
رییس پلیس فتا گفت: با توجه به اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک (فجرانه) مراقب کلاهبرداری پیامکی با عنوان یارانه معیشتی یا یارانه مضاعف 220 هزار تومانی باشید.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۱    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در حوزه راهداری استان، خواستار افزایش اعتبارات ملی این حوزه در سال جاری، ارتقای ایمنی جاده ای و نیوجرسی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد جوان 32 ساله در این شهرستان که از 13 فروردین ماه مفقود شده بود، پس از 9 روز در سیمینه رود پیدا شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در اسفند ماه سال 1402، 79 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۷:۴۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در شهرستان های این استان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ۰۷:۴۳    
سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان عنوان کرد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- استاندار سلیمانیه اعلام کرد که در طول 10 سال اخیر هیچ مبلغی جهت جرای پروژەهای سلیمانیه برای آنها ارسال نشده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- امید صباح، رئیس دیوان هیئت وزیران اقلیم کردستان اعلام کرد که با فادیم بوتاکوف، مدیرکل شرکت گازپروم در عراق و خاورمیانه و هیئت همراه وی دیدار کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان -حسن فدعم، نماینده پیشین استان بابل در مجلس عراق، گفت: اعبتارات مالی ارسالی از سوی بغداد به منظور پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان برای اربیل ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-غالب محمدعلی، نماینده پیشین چنبش تغییر در مجلس عراق، از وجود نگرانی هایی از احتمال همسوئی دولت فدرال با تلاشهای دولت اقلیم کردستان برای پرداخت حقوق کارکنان اقلیم توسط ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سازمان گردشگری اقلیم کردستان نسبت به هرگونه سوء استفاده از حضورگردشگران در اقلیم در عید فطربرای افزایش بهای هتل ها و تفرجگاهها هشدار داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزارت امور خارجه آمریکا یک بار دیگر در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه کانال 8 در خصوص کناره گیری حزب دمکرات کردستان از انتخابات پارلمانی کردستان اعلام کرد این حزب با عدم ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۷    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد چهارشنبه 22 فروردین 1403 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۷    
سرویس سوریه - مرکز ثبت جنایات شبه نظامیان وابسته به ترکیه از کشته شدن 83 شهروند در گره سپی و ربودن 203 تن از اکتبر 2019 تاکنون توسط شبه نظامیان وابسته به ترکیه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۲    
سرویس سوریه - علی رحمون معاون رئیس مشترک MSD ضمن اعلام برگزاری کنگره این مجلس در پاییز، تاکید کرد که هدف از برگزاری آن ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۶    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ سخنگوی کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق اشاره کرد بر اساس برنامه ریزیهایی که برای برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان تنظیم کرده ایم مراحل خوبی را طی کرده ایم هیچ نشانه ای ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۶    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ سحرگاه روز دوشنبه برای بار دوم در مدتی کمتر از دوماه بازار لنگه در اربیل دچار حریق شد و در پی آن خسارات مادی زیادی به مغازه دارن این بازار وارد شد پس از آن گروهی از ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ شماری از پیشمرگه های حزب سوسیال دمکرات کردستان اعلام کردند: روزی ما قطع شده است . سخنگوی این حزب نیز اعلام کرد هر پیشمرگه ای که بر سر پست خود حاضر نشود اخراج می گردد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۱    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس دومین دوره پارلمان کردستان طی یک مصاحبه با رسانه آمریکا، برخی از احکام دادگاه فدرال را غیرقانونی توصیف کرد و دلیل وضعیت کنونی اقلیم کردستان را اختلافات بین حزب دمکرات ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- استاندار اربیل به رسانه خبری صدای آمریکا گفت: کدهایی که کمیسیون انتخابات عراق به لیستها و نامزدهای انتخابات پارلمان کردستان اختصاص داده موقتی است و اظهار داشت که بعید است ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۱    
سرویس ترکیه - تقلب گسترده در انتخابات محلی در شهرستانی کوچک از توابع شرناخ از سوی AKP باعث اعتراض اعضای حزب رفاه نو و تبدیل شهر به صحنه درگیری و خشونت شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سرویس ایلام - با اخذ ماده 23 برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی مبلغ 50 میلیارد تومان توسط برنامه و بودجه به حساب دانشگاه علوم پزشکی ایلام واریز شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در سال گذشته 6 هزار و 660 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سطح استان تبدیل مجاز شده اند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۷    
داده های مرکز آمار از نرخ تورم سالانه و شاخص بیکاری در زمستان در استان های ایران ماه منتشر شده است که نشان دهنده وضعیت نابسمان استان کردستان در شاخص های کلان اقتصادی است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۰۰    
رمان تصویری از زندگی عبدالله اوجالان به سه زبان ترکی، کُردی و آلمانی منتشر شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۷    
سرویس جهان- فردریکه گیردینگ معتقد است حتی در صورت پیروزی حزب جمهوریخواه خلق در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه معضل کردها در این کشور به آسانی حل نخواهد شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۷    
سرویس کرمانشاه _ خودکشی یک پرستار 32ساله کرمانشاهی بازتاب نسبتا زیادی فضای مجازی و رسانه ها داشت و بسیاری را متاثر کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- امل عطیه، نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق، گفت: پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان توسط بانک های دولت فدرال، همانند کارکنان در بغداد و جنوب عراق ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ طی روزهای آینده شاهد بازگشت آخرین گروه از آوارگان از سلیمانیه خواهیم بود و این استان بزودی عاری از کمپ ها و اردوگاههای آوارگان می شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی جنبش نسل نو گفت: رئیس اقلیم خودش از لحاظ قانونی دوره ریاستش به پایان رسیده و به هیچ وجه اجازه تغییر تاریخ برگزاری انتخابات ششمین دوره پارلمان کردستان را ندارد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان-رفیق هاشم الصالحی نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق، گفت: دولت اقلیم کردستان همچنان از تعامل با دولت فدرال در بسیاری از مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی، خودداری می کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سرویس ایلام - نویسنده و تهیه کننده ایلامی در یادداشتی به بررسی برخی کاراکترهای موجود در تقویم و گاه شمار کردی شهر ایلام پرداخته است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۷    
بعد از مدت ها انفعال اعضای شورای شهر سنندج در نهایت با افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در سنندج موافقت کردند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۴    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دستیار رئیس دستگاە رسانەای دولت اقلیم کردستان از مفاد توافق میان اربیل و بغداد و همچنین توافق دو حزب حاکم بر کردستان مبنی بر به تعویق انداختن زمان برگزاری انتخابات خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۴    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از وقوع تصادف دو دستگاه خودرو در جاده برهان محور مهاباد به بوکان با یک کشته و 4 مجروح خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ جنبش اسلامی کردستان درخصوص برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان اعلام کرد منتظر مرحله جدیدی هستند که همه احزاب سیاسی به میز مذاکره بازگردند و با هم در این زمینه به توافق ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سرویس جهان- دومین کنفرانس مطالعات کردی توسط مدرسه اقتصاد لندن، در دانشگاه شفیلد انگلیس در ماه می 2024 برگزار می شود.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۶    
سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش باران در روز جاری (سه شنبه) در استان های غربی و شمال غربی کشور و همچنین گسترش دامنه این بارش ها به استان های مرکزی و شمالی کشور تا فردا خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۶    
سرویس ایلام - شاعر و فعال فرهنگی ایلامی در خصوص زنده یاد علی زندی هنرمند کُرد، یادداشت و خاطره ای از حضور وی در ایلام و خواندن شعر معروف غلامرضا خان ارکوازی منتشر کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۷    
سرویس جهان- رویترز به نقل از یک مقام ارشد دولت عراق، از آغاز صادرات نفت اقلیم کردستان از طریق خط لوله قدیمی عراق به ترکیه از اواخر ماه جاری خبر داد.