چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۲۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کرد پرس 19 فروردین 1403 - kurdpress.com

خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1393 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1394 خبرگزاری کرد پرس 30 اسفند 1395 خبرگزاری کرد پرس 23 شهریور 1396 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1397 خبرگزاری کرد پرس 29 اسفند 1398 خبرگزاری کرد پرس 4 دی 1399 خبرگزاری کرد پرس 1 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 2 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 3 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 4 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 5 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 6 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 7 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 8 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 9 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 10 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 11 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 12 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 13 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 14 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 15 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 16 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 17 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 18 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 19 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 20 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 21 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 22 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 23 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 24 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 25 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 26 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 27 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 28 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 29 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 30 فروردین 1403 خبرگزاری کرد پرس 31 فروردین 1403 
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۷    
سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: 310 میلیون مترمکعب آب در سال آبی جاری از سدهای استان برای دریاچه ارومیه، شرب و مصرف کشاورزی رهاسازی شده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۷    
عربستان سعودی فردا سه شنبه را آخرین روز ماه مبارک رمضان و چهارشنبه را روز عید سعید فطر اعلام کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
سرویس کرمانشاه _ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و دامداری استان خواست از بکارگیری اتباع و مهاجرین غیرمجاز به خاطر مسائل امنیتی و اقتصادی ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سرویس سوریه - در حمله داعش به نیروهای دولتی دمشق در جاده سخنه - پالمیرا در حمص، یک سرباز دولت دمشق کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سرپیس سوریه - مجلس دموکراتیک خلق ها در نود و هفتمین جلسه خود در ساختمان مدیریت خودگردان کانتون رقه، لایحه انتخابات شهرداری های منطقه مشتمل بر 29 ماده را تصویب کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سرویس سوریه - شهرداری کوبانی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی دم پارتی در انتخابات شهرداری های کردستان ترکیه، مقاومت مردم وان در مقابل عزل شهردار منتخبشان را جشن گرفت.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سرویس سوریه - به علت 13 ساله جنگ در سوریه، تورم موجود و پایین آمدن ارزش روزانه لیره سوریه در مقابل دلار، مردم کردستان سوریه تمایل بیشتری نسبت به خرید و فروش با دلار پیدا کرده اند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ رئیس اقلیم کردستان اعلام کرد هیچگونه تصمیمی مبنی بر به تعویق انداختن موعد مقرر شده برای برگزاری انتخابات پارلمان کردستان اتخاذ نشده است.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اتحادیه میهنی کردستان گفت: ما خود را متعهد به برگزاری انتخابات در زمان بندی تعیین شدە می دانیم و بە تصمیمات اتخاذ شدە احترام می گذاریم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی دانشجویان، گفتند: عدالت که باید درست فهمیده شود به معنی نفی فاصله طبقاتی در استفاده از فرصت های عمومی و قرار دادن مساوی فرصت ها در دسترس مردم است چرا که ایجاد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
سرویس ایلام - فاز اول مسیر چهار خطه آبدانان مورموری با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
سرویس ایلام - در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جشن گلریزان به همت ستاد دیه استان ایلام برگزار شد و مبلغ 3 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
سرویس عراق و اقلیم کرستان_ یوسف کیلابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عراق که یکی از محرکهای اصلی تلاش برای کنترل حقوق کارمندان اقلیم کردستان از سوی دولت عراق است در گفتگو با صدای آمریکا روابط میان دولت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۷    
سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای استان تاکید کرد و گفت: تنوع رشته های تحصیلی متناسب با آمایش سرزمینی باشد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۷    
نماینده منتخب بوکان با انتشار نامه ای از حاج انور حبیب زاده نماینده مجلس یازدهم درخواست کرد تا وضعیت تاسف بار آب شرب شهر و روستاهای بوکان را پیگیری کند و گفت ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از کشف و ضبط 106 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرک صنعتی ارومیه خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: دفاتر این نهاد در شهرهای مختلف استان آمادگی دریافت زکات فطریه و کفارات روزه داران و توزیع آن را بین نیازمندان در سریعترین زمان ممکن دارند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یکی از اعضای کمیسیون حقوقی مجلس عراق با بیان این که اگر برگزاری انتخابات بیش از این به تاخیر بیفتد تاثیرات بسیار بدی بر ساختار اقلیم کردستان خواهد گذاشت و باعث تضعیف بیشتر ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- وفا محمد کریم، عضو حزب دمکرات کردستان از حضور هیئتی از دولت اقلیم کردستان در بغداد برای گفتگو در خصوص پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان توسط دولت فدرال،خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- غیاث سورچی، عضو اتحادیه میهنی کردستان، از وجود شکاف در کادر رهبری حزب دمکرات کردستان در خصوص مشارکت در انتخابات آتی پارلمان کردستان خبرداد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف 23 کیلو تریاک در عملیات مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از واردات تخم پرنده میش مرغ از کشورهای اسپانیا و ترکیه به استان جهت جلوگیری از انقراض این گونه و احیای جمعیت آن خبرداد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
استاندار کردستان از آمادگی استقبال از سرمایه گذاران اقلیم کردستان و حلبچه عراق در استان کردستان خبر داد و بر تحکیم روابط بین دو طرف تاکید کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
سرویس جهان- نشریه اینترنشنال ویوپوینت با اشاره به با گسیل داشتن نظامیان برای اخذ رای در مناطق کردنشین ترکیه و همچنین تلاش برای برکناری نامزد منتخب کردها نوشت اردوغان به دنبال ادامه کودتا علیه رای ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی از توافق برای راه اندازی سرویس حمل ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق برای جابه جایی زوار اربعین خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
بەرپرسی گومرگی باشماخ لە مەریوان ڕایگەیاند، ئاڵوگۆڕی بازرگانی لە دەروازەکەوە بە ڕێژەی 34 ده رسد زیادی کردووە.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
سرویس کرمانشاه _ رضا شهلایی کوهنورد نامدار کرمانشاهی و فاتح شش قله بالای 8 هزار متر در دنیا، در تازه ترین برنامه ورزشی خود عازم صعود دائولاگیری با ارتفاع 8167 متر شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال زراعی گذشته یک میلیون و 321 هزار تن گندم از سطح اراضی کشاورزی استان برداشت شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی طی دستوری به فرماندهی انتظامی استان و دادستان مهاباد پیگیری سریع موضوع قتل اعضای یک خانواده را در یکی از روستاهای مهاباد خواستار شد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۷    
استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: وسعت دریاچه ارومیه در حال حاضر 1 هزار و 475 کیلومتر مربع است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، 311 کیلومتر مربع افزایش داشته ایم
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۷    
سرویس ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از ابلاغ ضرایب حقوق و دستمزد برای صدور احکام کارگزینی کارکنان در سال 1403 به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- ثائر مخیف،نماینده ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق با انتقاد از سیاست دولت اقلیم کردستان در قبال دادگاه عالی فدرال و احکام اخیر آن ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- محمد شیاع السودانی،نخست وزیر عراق در بغداد با نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و هیئت همراه او دیدار کرد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- تیم ارزیابی و تحقیقات اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد که اتحادیه میهنی بر برگزاری به موقع انتخابات پارلمانی اصرار دارد و موضع بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی تغییر نکرده ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
سرویس عراق و اقلیم کردستان_ ایاد علاوی نخست وزیر سابق عراق ضمن بیان این که لازم است مشکلات میان اربیل و بغداد از طریق گفتگو رفع گردند افزود وی در میان دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان میانجیگری می کند.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۲    
سرویس عراق و اقلیم کردستان- ریاست اقلیم کردستان درخصوص دیدار نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان و محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق در بیانیەای اعلام کرد ...
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
سرویس کردستان- مدیر کل زندان های کردستان گفت: 36 نفر در بانه به دلیل جرائم غیر عمد زندانی هستند که برای آزاد سازی این افراد نیاز به کمک و همراهی خیرین داریم.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۷    
سرویس سوریه - سازمان میت ترکیه از ترور وحیده آتالای با نام مستعار سورخوین چله یکی از مقامات YPJ در عملیات این نیروها در کوبانی خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۷    
سرویس سوریه - مرکز رسانه ای HRE از کشته شدن 9 عضو و زخمی شدن 7 عضو شبه نظامیان وابسته به ترکیه در نتیجه عملیات های اخیر این نیروها علیه ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن خبر داد.
کرد پرس   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۱:۲۲    
سرویس سوریه - مجلس دموکراتیک خلق های شمال و شرق سوریه با برگزاری نشستی با تصویب 19 ماده برای قانون شهرداری ها به دلیل تعطیلات ماه مبارک رمضان در سراسر منطقه عفو عمومی اعلام کرد.