دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 21 اسفند 1394 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1394 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 تیر 1394 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1394 خبرگزاری مهر 30 مهر 1394 خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 خبرگزاری مهر 30 آذر 1394 خبرگزاری مهر 30 دی 1394 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1394 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۴    
دانشگاه الازهر مصر در پیروی از رژیم آل سعود اقدامات حزب الله لبنان و نیروهای مردمی عراق را محکوم و با اظهارات ابراهیم الجعفری در حمایت از این دو مخالفت کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
تیم فوتبال العربی قطر در هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر به پیروزی رسید که یکی از گل های این تیم را اشکان دژاگه به ثمر رساند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۱    
یک منبع نزدیک به ارتش سوریه اعلام کرد که نظامیان این کشور با حمایت جنگنده های روسیه آماده بازپس گیری شهر تاریخی تدمر از دست تروریست های داعش هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۲    
دکتر فاطمه زیباکلام، استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران که بر اثر بیماری ناگهانی در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۹    
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت های انتخابی المپیک که خردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می شود را اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
کرمانشاه- انتخابات دومین دوره نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار و 5 نفر به عنوان اعضای منتخب مشخص شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
معاون وزیر سلامت جمهوری آذربایجان و معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران، درباره پروژه تولید دارو در آذربایجان مذاکره کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۹    
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از بازپیرایی و مناسب سازی بوستان های شرق تهران در طرح استقبال از بهار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۰    
ورامین-یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و مردم مومن و انقلابی ورامین برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز استکبار از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد و بخش عمده ای از این ترس نیز به خاطر حفظ رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۹    
اراک- مسابقات کیک بوکسینگ رده سنی بزرگسالان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر در وزن های پنجگانه در اراک پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۹    
اراک- مسابقات کاراته سبک کیوکوشین بانوان استان مرکزی یادواره شهدای مدافع حرم، با قهرمانی تیم کیوکوشین بانوان ذوالفقار کانون بسیج اراک پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
وزرای خارجه اتحادیه عرب به رغم مخالفت لبنان، عراق و الجزایر حزب الله لبنان را تروریستی خواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
کرمان–دیار کریمان که به سرزمین مردمان میهمان نواز شهرت دارد با سه اثر ثبت جهانی و به کارگیری تمام ظرفیت هایش زمینه را برای حضور گردشگران و رقم خوردن خاطره شیرین در نوروز فراهم کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
تبریز- معاون وزیر امور خارجه گفت: قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نبوده و نیست و در خصوص منافع ملی با احدی شوخی نداریم که آزمایش موشک عماد نمونه این امر بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۶    
روز پنجم رقابتهای دو و میدانی قهرمانی معلولان آسیا و اقیانوسیه با صدرنشینی ایران پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۲    
اهواز - سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: در بازی با استقلال اهواز خیلی بد بازی کردیم و حریف هم بسیار خوب بازی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ابراهیم تهامی مربی این تیم به دلیل فشار مالی در بازی برابر راه آهن تهران غایب بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۱    
معاون مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فردا 22 اسفند هیچ مدرسه ای تعطیل نیست، گفت: مدارس تا 26 اسفند دایر هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۵    
بجنورد - یکی از اماکن توریستی خراسان شمالی روستای اسفیدان است که با طبیعتی زیبا و بافتی پلکانی به ماسوله شرق کشور معروف است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
بیرجند- آب گرم های معدنی خراسان جنوبی مرهم طبیعت بر خستگی گردشگران و چشمه هایی منحصر به فرد برای درمان رماتیسم و بیماری های گوارشی هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۷    
سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید هدایت تیم فوتبال نیوکاسل را بر عهده گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۵    
مهاجم تیم فوتبال صبا معتقد است که بازیکنان پرسپولیس داخل محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شده اند، اما داور این پنالتی را نادیده گرفته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برابر صبای قم بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، گفت: بازی بدی انجام ندادیم، اما در این زمین فقط توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۶    
یزد- استان یزد به همان میزان که در جاذبه های تاریخی، سوغات و خوراکی ها تنوع دارد، همان اندازه هم صنایع دستی متنوع دارد به نحوی که برخی از آنها منحصر به استان یزد هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر صبا با اشاره به اهمیت پیروزی برابر شاگردان دایی گفت: این سخت ترین بازی ما تا پایان فصل بود و خوشحالم که توانستیم آن را با برد به پایان برسانیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۲    
بوشهر - استان بوشهر دارای صنایع دستی متنوعی است که اغلب این سوغاتی ها با نخل و یا دریا مرتبط هستند. البته صنایعی همچون عبا، فرش، گلیم، گبه و . . . هم هستند که ارتباطی با نخل و دریا ندارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
اهواز - استقلال اهواز با کسب پیروزی در برابر راه آهن تهران بعد از 20 هفته در لیگ برتر امسال، طعم برد را چشید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
کرمان – مردم دیار کریمان همزمان با فرارسیدن نوروز آیین نیاکان خود را پاس داشته و از سال جدید با شیوه های سنتی استقبال می کنند و بوی خوش غذاهای محلی فضای شهر را در برمی گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۰    
بین الملل: هزاران نفر از مردم عراق با برگزاری تظاهرات گسترده در بغداد خواستار تسریع در روند اجرایی شدن اصلاحات دولت شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۹    
هیثم مناع از مخالفان مطرح سوری اعلام کرد که به دلیل عدم جدیت مذاکرات صلح سوریه در این مذاکرات که قرار است از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود، شرکت نخواهد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
بین الملل: تروریستهای داعش پس از حمله به کرکوک عراق به وسیله مواد سمّی، این بار شهر سنجار را بوسیله تسلحیات شیمیایی هدف قرار دادند؛ اقدامی که منجر به قربانی شدن شمار زیادی از کودکان شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر صبای قم رکورد گلزنی در 30 بازی متوالی را از خود برجای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
رشت - استان گیلان با بیش از هزار اثر ملی ثبت شده، به دلیل برخورداری از موقعیت ویژه اقلیمی و جا دادن مواهب جنگل، کوهستان و دریا در دل خود، مقصد بسیاری از گردشگران به خصوص در فصل بهار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
هزاران نفر از مردم عراق به دنبال فراخوان رهبر جریان صدر برای حمایت از اصلاحات دولت، امروز جمعه در بغداد تظاهرات گسترده برپا کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
دامغان- مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان از تحصیل سه هزار طلبه در 23 حوزه علمیه این استان خبرداد و گفت: بالغ بر دو هزار طلبه از استان نیز در حوزه های علمیه مشهد و قم تحصیل می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
بیرجند- خراسان جنوبی به عنوانی استانی کویری باغ های زیبایی را در خود جای داده که می توان معماری اصیل ایرانی را در این باغ ها به نظاره نشست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
زنجان- گنبدی فیروزه ای در بستر سبز رنگ چمن تاریخی سلطانیه در مسیر جاده زنجان به تهران خودنمایی می کند و گردشگران را به خود می خواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
استقلال اهواز موفق شد آخرین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی مقابل راه آهن پشت سر بگذارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
اولی هاینونن شفاف سازی و گزارشهای آژانس بین المللی انرژی اتمی را وسیله ای برای حصول نتیجه نهایی، پایان دادن به تحریم تسلیحاتی و بهبود جایگاه ایران می داند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
زنجان- 583 اثر تاریخی استان زنجان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است تا غنای فرهنگی و تاریخی دیار زنجان به رخ کشیده شود، جاذبه هایی از سلطانیه تا ماجرای جالب مردان نمکی.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در طرح دستان بهشتی به مدارس پاکدشت رفتند و در یک روز 11 هزار دانش آموز را از نظر ابتلا به سوءتغذیه و پدیکولوزیس سر، غربالگری کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت تا زمانی که اشتباهات فردی دست از سر تیم آنها برندارد به جایی نمی رسند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر صبا با اشاره به اهمیت پیروزی برابر شاگردان دایی گفت: این سخت ترین بازی ما تا پایان فصل بود و خوشحالم که توانستیم آن را با برد به پایان برسانیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
کرمانشاه- مدیرعامل آتش نشانی استان کرمانشاه از وقوع یک حادثه انفجار و قطع شدن دستان نوجوان 12 ساله در این حادثه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۳    
دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس در شرایطی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار خود را به رده سوم جدول رده بندی برسانند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه مشاورانش در ورزشگاه یادگار امام قم حضور پیدا کرد تا عملکرد سرخ پوشان را از نزدیک تماشا کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه با صدور فرمانی تحریم های اعمال شده این کشور علیه تهران در خصوص صادر کردن مواد اتمی به ایران را لغو کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
ایلام- استان ایلام به دلیل طبیعت و منابع طبیعی خدادادی و بی نظیر همراه با درختان بلوط فضایی متنوع را برای گردشگری در طبیعت طی ایام نوروز فراهم کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
اهواز - تنوع قومیت ها در استان خوزستان باعث شده، صنایع دستی این استان از تنوع و تعدد بالایی برخوردار باشد به گونه ای که مسافران برای انتخاب صنایع دستی مشکل چندانی ندارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
کمیته حقوق بشر بحرین در گزارشی اعلام کرد که 19 نفر از روحانیون بحرینی تنها به دلیل اعتراض به سیاست های رژیم آل خلیفه توسط دادگاه های وابسته به این رژیم مجموعا به 250 سال حبس محکوم شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد پس از آزادسازی کامل استان صلاح الدین، نیروهای مردمی برای آزادسازی روستای استراتژیک البشیر عازم کرکوک خواهند شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
یزداینجا یزد است، شهر قنات و قنوت و قناعت، حسینیه ایران، شهر مساجد و زیبایی های هنرمعماری و کاشیکاری، شهر آتشکده های باستانی، دیاری که سفر به آن یادآور خانه های قدیمی و پنجره های رنگی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
ایلام-استان ایلام دارای سوغات بومی و محلی جالب توجهی است، شیرینی خوشمزه بژی برساق، صنایع دستی مثل گلیم نقش برجسته و نان های محلی، گردشگران را دست پر از استان خارج می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
خرم آباد - لرستان با دارا بودن بیش از 100 پل تاریخی به عنوان پایتخت پل های تاریخی ایران مطرح است، آثاری که از آن ها به عنوان حیرت انگیزترین پل های تاریخی دنیا یاد می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۲    
بوشهر - اینجا استان بوشهر است؛ سرزمین نخلستان های سرافراز، دریای خروشان، سواحل آرام، پایتخت انرژی ایران و دیار مردمانی نجیب و اصیل و مهمان نواز که آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۹    
یزد خطبه های نمازجمعه امروز در سراسر استان یزد همراه با توصیه هایی برای مردم و دولتمردان بود، سخنانی که هر دو را به آرامش و رسیدگی به انجام وظایف خود دعوت می کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۳    
یزد تنوع خوراکی ها از سوغات تا غذاها و میوه های منحصر بفرد در یزد بسیار زیاد است و شاید حداقل بتوان نام صد نوع شیرینی، غذا، میوه و محصولات ویژه یزد را نام برد که منحصر به این استان است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۰    
یزد حسینیه ایران، لقب شایسته ای برای یزد است زیرا در این استان بیش از 120 امامزاده، حسینیه نظرکرده، قدمگاه و ... وجود دارد و می تواند مقصد مناسبی برای علاقمندان به گردشگری مذهبی باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۸    
بروجرد - شهر بروجرد با داشتن آب وهوای منحصربه فرد و طبیعتی سحرانگیز گردشگران را به خود فرامی خواند تا در ایام نوروز منطقه گلدشت با همه شکوفه های سیبش میزبان مسافران باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۸    
دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تشریح بخش دارالفنون در این جشنواره که به استعدادیابی می پردازد، بیان کرد که این سازمان استعدادیابی در طول سال هم فعال خواهد ماند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
یزد امام جمعه ابرکوه گفت: کسانی که در مسیر دو قطبی کردن مردم و جامعه قدم بر می دارند، در واقع در راستای خواست دشمن حرکت می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۱    
اصفهان – تپه های سیلک کاشان به عنوان قدیمی ترین خاستگاه تمدن بشری، دالانی جادویی برای ورود به دنیایی تاریخی با قدمت 7500هزار ساله است که نیازمند توجه مسئولان برای آزادسازی حریم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۳    
یزد- امام جمعه یزد گفت: یزد پایگاه دین و عالمان دینی است و این جایگاه و لقب یزد نباید از بین برود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۷    
استودیو تلویزیونی بهاران با اعلام رمز مقدس یا زهرا(س) از سوی سردار بهمن کارگر افتتاح شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
شیراز- استان فارس علاوه بر جاذبه های تاریخی، طبیعتی بسیار چشم نواز دارد که ازجمله آن ها می توان به زیباترین آبشارخاورمیانه و یا بهشت گمشده اشاره کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
شیراز- دهکده های استان فارس در خود جاذبه های شگرف طبیعی دارند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، از کهن ترین دهکده ایران تا آخرین زیستگاه شیرایرانی را درروستاهای گردشگری فارس ببینید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۴    
اعضای هیأت سعودی که در نشست امروز اتحادیه عرب حضور داشتند پس از اظهارات وزیر خارجه عراق مبنی بر اینکه حزب الله مایه عزت اعراب است، به نشانه اعتراض محل نشست را ترک کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
شاهرود - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه جامعه با توجه به نیازهای مردم پیش می رود، گفت: باید میان خواسته ها و آنچه که مورد نیاز است تفاوت قائل شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
توپ جمع کن های حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم با سرمربی پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۸    
ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین، اعلام کرد: شیوه صهیونیستها در سرکوب مردم توسط آل خلیفه در بحرین اجرا می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۸    
اردبیل - امام جمعه موقت اردبیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از ضروریات برشمرد و تاکید کرد که اعزام کاروان های راهیان نور مروج ارزشمند این فرهنگ خواهد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۸    
بندرعباس - امام جمعه بندرعباس گفت: مردم باید آگاهی بیشتری از قانون اساسی داشته باشند تا دیگر شایعاتی همچون شورایی شدن رهبری، نتواند اندیشه ها را تغییر دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد شدید از عملیات های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، اظهار داشت: این ائتلاف تنها تأسیسات زیربنایی سوریه را هدف قرار می دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
شیراز- آثار و بناهای تاریخی استان فارس آنچنان جذاب و مسحور کننده است که از این سرزمین به عنوان شیرازه فرهنگ و تمدن ایران زمین یاد کرده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
فاروج - استاد یکی از روستای تاریخی با طبیعتی دیدنی و سمفونی زیبایی از نواها و نماها در شهرستان فاروج است که همه ساله میزبان هزاران گردشگر و مسافر است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۶    
کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: رزمایش موشکی که با شعار اقتدار و امنیت پایدار برگزار شد جان استکبار را به لبش رساند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۳    
بجنورد - بش قارداش یکی از مکان های دیدنی و یکی از بوستان های ملی گردشگری در خراسان شمالی است، تفرجگاهی که همه ساله پذیرای هزاران مسافر، زائر و گردشگر از اقصی نقاط ایران اسلامی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
بوشهر - امام جمعه عسلویه خواستار ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه در جامعه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
بجنورد - بابا امان یکی از قدیمی ترین پارک های گردشگری کشور ویکی از مناطق زیبا و تفریحی شمال شرق کشور است که با طبیعتی زیبا همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و زائر آستان مقدس رضوی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
کرمان - امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه اصلاح امور و رفع کاستی ها باید هدف انتقادات باشد، گفت: اگر انتقاد با هدف تخریب فرد و بردن آبروی شخصی باشد از اصول اسلامی فاصله دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
اراک- نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد و رده بندی تنیس روی میز بانوان کشور در رده سنی جوانان در اراک خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه تحریم و قطعنامه مانعی برای تقویت توان دفاعی ایران نیست، تاکید کرد:هرگونه تحریم مترادف با توسعه توان موشکی از طرف ایران خواهد بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
فیلم ترسناک شماره 10 خیابان کلورفیلد در حالی به اکران جهانی رسیده که در طول ساخت جزئیات آن به صورت یک راز پنهان نگه داشته شده بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۴    
زنجان-امام جمعه قیدار با بیان اینکه حضرت زهرا تجلی تمام صفات الهی است گفت: حضرت زهرا(س)مظهر رضا و غضب الهی و بهترین الگو برای کل عالم است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک اصل مهم در همه بخش های جامعه مورد توجه جدی باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بااشاره به اینکه حزب الله لبنان باپایداری و مقاومت رژیم صهیونیستی را شکست می دهد، گفت: حزب الله لبنان به عمر اسرائیل پایان می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
فیلم سینمایی یحیی سکوت نکرد به کارگردانی کاوه ابراهیم پور با حضور فاطمه معتمدآریا ا در مونترال کانادا به نمایش درمی آید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
برخی هواداران تیم فوتبال استقلال با استقرار در جایگاه صبایی ها به تشویق علی دایی پرداختند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
نهاوند- امام جمعه نهاوند با بیان اینکه متفرق کردن مسلمانان خوابی بی تعبیر برای آمریکا و اسرائیل است، گفت: تمامیت ارضی عراق و سوریه باید حفظ شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
نخست وزیر عراق در سخنانی ضمن محکوم کردن شدید استفاده تروریست های داعش از مواد سمّی علیه شهروندان عراقی در استان کرکوک، گفت: پاسخ سختی به این اقدام خواهیم داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
اصفهان–امام جمعه اصفهان گفت: در شرایط کنونی همه جبهه اسلام باید در برابر دشمن مقاومت کند و از نقشه آنها برای ایجاد اختلاف جلوگیری کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۸    
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پیشرفت های نظامی ایران با انواع تحریم ها متوقف نمی شود و ایران اسلامی با عزم بیشتری در پیشبرد اهداف مقدس خود حرکت می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
زاهدان-نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور مسئولانه مردم در انتخابات، پایندی و وفای به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین شکل نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۴    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت لیونل مسی این روزها بهترین بازیکن فوتبال جهان است اما او بزرگ ترین بازیکن همه تاریخ نیست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
گرگان - امام جمعه موقت گرگان گفت: تکلیف مردم با حضور گسترده در دور دوم انتخابات تکمیل می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
اهر- امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ورود ترقه به بازار از طریق مجراهای غیرقانونی درایام آخرسال امنیت را درمعرض خطر قرار می دهد، گفت: مواد محترقه غیرمجاز روزهای شاد مردم را به خطر می اندازد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
محلات- امام جمعه محلات گفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی عامل دستیابی به پیشرفت و توسعه کشور در تمامی زمینه ها است و بی نیازی از دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را به دنبال دارد.