دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 23 اسفند 1394 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1394 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 تیر 1394 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1394 خبرگزاری مهر 30 مهر 1394 خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 خبرگزاری مهر 30 آذر 1394 خبرگزاری مهر 30 دی 1394 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1394 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۳    
قم - استان قم باوجود موقعیت جغرافیایی کویری، دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و چشم نوازی است که می تواند برای مسافران نوروزی بسیار جذاب باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۰    
ورامین-مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) با حضور هزاران عاشق و دلباخته اهل بیت در ورامین برگزار شد و شکوه شور فاطمی در دیار 15 خرداد به نمایش درآمد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۸    
کرمان - روستای تاریخی میمند به عنوان یکی از قدیمترین روستاهای جهان با حفظ سنت های کهن به جاذبه ای بی نظیر در زمینه گردشگری تبدیل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۷    
نتایج اولیه انتخابات در سه ایالت آلمان نشان می دهد حزب محافظه کار دمکرات مسیحی به رهبری مرکل نتوانسته آرا قابل قبولی کسب کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
گنبدکاووس- شهر تاریخی جرجان یکی از شهرهای بزرگ جهان اسلام بوده است که اکنون خرابه های آن از دل خاک بیرون زده و یکی از مراکز گردشگری تاریخی شهرستان گنبدکاووس است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۵    
کرمان-استان کرمان از جمله مقاصدگردشگری کشور بوده وهر ساله شاهد رشد حضور مسافران نوروزی در این دیار کهن هستیم و امسال نیز بستر مناسب برای میزبانی مطلوب از گردشگران در این استان فراهم شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۸    
کرمان - ظرفیت های گردشگری مذهبی استان کرمان از قبیل مساجد تاریخی و بقاع متبرکه در آستانه عید نوروز برای حضور گردشگران و تجربه سفری با طعم معنویت و عشق آماده شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
درگیری های مجدد در شهر بن قردان و بازدید نخست وزیر تونس از پایگاه نظامی این منطقه که روز دوشنبه هفته گذشته مورد حمله تروریستی قرار گرفت از تحولات این کشور است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
سنندج – دو روستای تاریخی اورامان تخت و پالنگان کردستان که شهرت جهانی بدست آورده اند، مهیای پذیرایی از خیل عظیمی از مسافر و گردشگر شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
نخست وزیر ترکیه در پی انفجارهای تروریستی در شهر آنکارا خواستار تشکیل جلس اضطراری شورای امنیت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۲    
ارومیه - کاخ موزه زیبای باغچه جوق در ماکو یکی از رؤیایی ترین کاخ های ایران که عمری بیش از 120 سال دارد این روزها برای بازدید گردشگران آماده شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
سنندج - خانه کرد سنندج که در یکی از عمارت های تاریخی کردستان به نام عمارت آصف طراحی شده است، بخشی از فرهنگ و تاریخ مناطق کردنشین را در خود جای داده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۷    
ارومیه - صنایع دستی آذربایجان غربی آمیخته از سال ها تجارب ترک ها و کردها است آثاری بی نظیر که نمادی از خلاقیت، هنر و فرهنگ این دیار را به میراث دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۹    
ارومیه- قره کلیسا اولین کلیسای جهان است که بر مقبره طادی مقدس و سه هزار و 500 نفر از پیروان این دین در زمان اشکانیان در چالدران بنا شده و از همین رو نهمین اثر کشور در ردیف آثار جهانی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۹    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در حوالی میدان کزلای، مرکز آنکارا پایتخت ترکیه دست کم 27 کشته و 75 مجروح بر جا گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
سنندج – بازدید از موزه های استان کردستان برای مسافران و گردشگران نوروزی فرصتی است تا بخشی از تاریخ مناطق کردنشین برای آنها مرور شده و با آن آشنا شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۸    
سنندج - وجود روستاهای تاریخی در استان کردستان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در بخش های معماری، آداب و رسوم به عنوان یکی از جاذبه های اصلی این استان تبدیل شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتبال دورتموند در جدال خانگی مقابل ماینتس به برتری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۲    
خرم آباد - فرمانده انتظامی لرستان از کشف 3.5 تن مواد مخدر در این استان طی امسال خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
دیدار حساس تیم های فوتبال سویا و ویارئال در هفته بیست و نهم لالیگا با برتری سویا همراه شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۶    
چهارمین شب عزاداری فاطمیه 1437 با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۳    
در تیراندازی به گردشگران خارجی در ساحل عاج شماری از آنها از جمله چند لبنانی کشته شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت: یک انقلابی به مردم خیانت نمی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
خرم آباد - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: امروز در زیر سایه حاکمیتی زندگی می کنیم که امنیت و آرامش آن در دنیا زبانزد است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
ترانگ تان سانگ رییس جمهوری ویتنام به منظور گسترش روابط تهران J هانوی عصر امروز یکشنبه با استقبال محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد تهران شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
اهواز شهردار چمران گفت: از مدیرکل امور مالیاتی گله داریم و انتظار می رود از روند وصول و پرداخت ها مطلع باشیم و با شفاف سازی فعالیت کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
رقابتهای انتخابی المپیک در قاره آمریکا با معرفی 16 تکواندوکار برای حضور در المپیک در حالی به پایان رسید که آمریکا با سه مدال طلا و نقره به چهار سهمیه هایی تکواندو در ریو پیوست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
ورامین-امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: حضرت زهرا(س)،جان و حیات خود را برای ولی زمانش فدا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
کرمان – فرمانده نیروی زمینی قدس سپاه گفت: عده ای به دنبال این هستند که ایران را در منطقه کشوری ماجراجو معرفی کنند در حالی که ما دفاع از جان و مال مسلمین را ماجراجویی نمی دانیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۴    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن قهرمانی زودهنگام خود را در لیگ فرانسه جشن گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
تجمع عزاداران فاطمی، عصر امروز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
تیم فوتبال آرسنال با شکست خانگی برابر واتفورد از گردونه رقابتهای FA Cup کنار رفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهوری تاکید کرد: هلال احمر همواره در حوادث کشور به وظایف خود به خوبی عمل کرده و در ایام پرتردد و تعطیلات کشور در خدمت مردم بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
تبریز - آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن قلعه های متعدد یکی از نقاط بالقوه گردشگری ایران محسوب می شود دژ هایی که گواه اقتدار و تمدن ایرانیان مقیم این سرزمین در طول تاریخ است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
دامغان –دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان دامغان از برگزاری یک دوره مسابقات چندجانبه موتور کراس با حضور ناظر فدراسیون موتورسواری، مسئول کمیته فنی در پیست موتورسواری دامغان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
سنندج - سنندج جزء یکی از تاریخی ترین سکونت گاه های ایران است و به همین دلیل نیز وجود آثار تاریخی و بناهای زیبا بر اساس سبک معماری اصیل ایرانی و اسلامی در تمام نقاط این شهر وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
شهر هیت در غرب عراق با هدف رهایی از تروریست های داعش توسط نیروهای عراقی به محاصره درآمده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
احسان حاجی صفی در دیدار امروز اف اس فا فرانکفورت مقابل فرایبورگ که با شکست سه بر یک فرانکفورت همراه بود تک گل تیمش را از فاصله 40 متری وارد دروازه کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۵    
زنجان-پیکر پاک چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه قشرهای مختلف مردم شهید پرور در استان زنجان تشییع و تدفین شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۳    
وزیر امور خارجه روسیه امروز در گفتگویی اعلام کرد که مسکو با هر گونه تصمیمات بدون موافقت دمشق مخالف است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
سرخه - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبری و ولایت فقیه متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست، گفت: متاسفانه در جامعه عده ای قلیل، رهبری را فقط برای خود می دانند که این امر کاملا اشتباه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۸    
میناب - نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که خود را امروزه انقلابی می دانند باید با درک درست از انقلاب وشناخت از آن در مسیر انقلاب حرکت کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
مشهد- در راستای حمایت از دختران معلول، موسسه توانبخشی همدم فتح المبین جشنواره چهارشنبه آخر سال را به میزبانی هتل میثاق مشهد برگزار می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
شاهرود - مردم استان سمنان همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن نوحه خوانی و سینه زنی، این مصیبت عظمی را به امام زمان (عج) تسلیت گفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتایان اروپایی خود آزمایش موشکی ایران را ناقض قطعنامه شورای امنیت خوانده و همچنین بر لزوم توقف خصومت ها از سوی ایران و روسیه در سوریه تاکید کرد!
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۱    
بوشهر- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از برپایی و افتتاح نمایشگاه ناله فاطمیون توسط خادمین در محل ضریح خیمه گاه حضرت امام حسین ع خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
رسانه های عرب زبان از عقب نشینی کامل گروه تروریستی داعش از شهر الرطبه در استان الانبار عراق خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
رئیس پارلمان عراق امروز در سخنانی اعلام کرد که استان الانبار طی روزهای آتی آزاد خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۵    
دامغان - معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دامغان از وجود 90 اماکن بین راهی در سطح این شهرستان خبرداد و بر ضرورت نظارت بیشتر نسبت به وضعیت بهداشتی و خدماتی این مراکز تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۴    
آبادان - امام جمعه اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت بزرگ ایران اسلامی است و باید از آن حفاظت کنیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
آبادان - جانشین قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به پشتوانه شهدایی که تنها هدفشان اعتلای اسلام بود، خواب راحت را از ظالمان عالم خواهیم گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال از لغو اردوی سوئد که قرار بود سوم تا هشتم فروردین برگزار شود، اظهار رضایت کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۹    
رییس سازمان صدا و سیما می گوید وقتی این پست را تحویل گرفت با لیست بلندی از افراد ممنوع التصویر مواجه شد که از سوی دستگاه های خارج از صدا و سیما توصیه شده بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۷    
کرج - اداره کل هواشناسی استان البرز برای فردا (دوشنبه) ورود سامانه بارشی و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و برای هفته جاری کاهش 8 درجه ای دمای هوا را پیش بینی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده سابق سازمان ملل در امور سوریه با انتقاد از عملکرد کشورهای دخیل در بحران در سوریه گفت می شد بحران در سوریه را در سال 2012 حل کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
اهواز رئیس هیئت تیراندازی خوزستان گفت: مسابقات تیراندازی یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه(س) صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم در هشبندی استان هرزگان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
دیدار تیم های فوتبال کیه وو و میلان با تساوی خاته یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
ناو هواپیمابر USS John C Stennis آمریکا برای پیوستن به رزمایش مشترک آمریکا با کره جنوبی وارد آبهای این کشور شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق ازاحتمال ارائه مجوزهای مالی لازم به دولت در قالب طرح چند دوازدهم خبر داد وگفت: طبق زمان بندی آیین نامه مجلس بررسی لایحه دوفوریتی در مجلس با مشکلاتی روبرو خواهد بود
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن مخالفت با تروریستی خواندن حزب الله لبنان اعلام کرد که این گروه همواره در طول تاریخ یک جنبش مقاومتی بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
کرمانشاه- استاد حوزه علمیه قم با اشاره به توطئه دشمنان برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان، توسل به رسول خدا(ص) و اهل بیت(س) را مانع از تحقق این توطئه ها دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن عصمت و پاکدامنی در جامعه ماست، گفت: سبک زندگ ام ابیها(س) باید امروز اصلی ترین و مهمترین الگوی بانوان جامعه باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۱    
وزیر امور خارجه که در ادامه سفر آسیایی خود در زلاندنو حضور دارد عصر یکشنبه با وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
بهشهر- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه فاطمه (س) حامی ولایت بود گفت: جامعه فاطمی ما با آمریکای شیطان و مذاکره با آن منافات دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
شهرری-همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، آیین تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرری برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
تیم فوتبال والنسیا در هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگا برابر لوانته تن به باخت داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
یزد مردم یزد امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در میدان امیرچخماق یزد، اجتماعی بزرگ ترتیب دادند و در سوگ مادر اهل بیت (ع) عزاداری کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مراسم تشییع پیکر دوشهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در محمد شهر کرج برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مقامات ترک با هدف آغاز عملیات نظامی جدید جهت پاکسازی مناطقی از شهرهای عمدتا کردنشین این کشور از اعضای گروه پ ک ک در این شهرها حکومت نظامی اعلام کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
سمنان-رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نخستین سالگرد فوت مادر خود، وارد ایستگاه راه آهن سمنان و پس از عیادت از مادر همسر خود به حسینیه شهدای سرخه رفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
اراک- پیکرهای مطهر دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اراک تشییع و در محل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در آغوش خاک آرام گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
کرمانشاه- به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) سومین همایش سادات فاطمی در کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام صدیقی ظهر امروز، یکشنبه با حضور گسترده مردم در میدان فاطمی برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
دکتر مرتضی فرهادی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، سردار سیاح طاهری بر ضرورت جمع آوری و تدوین تاریخ شفاهی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهدا تأکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
قم - همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مدینه قم سوگوار دخت رسول الله(ص) شد و اراتمندان با برپایی مجالس و هیئت های عزاداری، این مصیبت را به ساحت کریمه اهل بیت(ع) تسلیت گفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
نمایشگاه حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با طراحی نمایی از باغ فدک، مسجد مدینه، خانه امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا(س) در قم در حال برگزاری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۸    
مولوی ولی حقانی از فرماندهان ارشد طالبان در ولایت ننگرها افغانستان به همراه 11 تن از همراهانش کشته شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۹    
امام جمعه موقت تهران در تجمع بزرگ هیأت های عزادار در میدان فاطمی گفت: تشییع جنازه شبانه حضرت زهرا(س)، اعلام مظلومیت وحقانیت امیرالمومنین بود؛ ایشان هم حیاتش و هم تشییع جنازه اش، دفاع بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۹    
مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه(س) صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم در شهر رضا برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۶    
ورزشکار ایرانی حاضر در مسابقات کوهنوردی با اسکی قهرمانی آسیا مدال نقره رشته انفرادی را کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
تلویزیون سوریه از ورود هیئت مذاکره کننده دمشق به ژنو برای شرکت در مذاکرات حل بحران سوریه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۴    
شیراز- همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، مراسم تشییع و تدفین پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همچنین یک شهید با هویت تعیین شده در شیراز و لامرد برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
تایباد-همزمان با سالروز شهادت زهرای اطهر(س) یادواره 48شهید تشیع وتسنن در تایباد باحضورعزاداران فاطمی ومسئولان این شهرستان درمسجد جامع امام صادق(ع) برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرک آپادانا تهران برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۶    
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه در مسیر اجرای برجام و در ماه های آینده شاهد کارشکنی های متعدد غربی ها خواهیم بود، گفت: اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی در این باره قابل تأمل است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) و تشییع پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز، یکشنبه با حضور گسترده مردم در میدان هفت تیر برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
نشست تخصصی فاطمه فاطمه است از سوی کارگروه تعمیق باورهای دینی و کارگروه مدیریت و مشارکت اجتماعی و سیاسی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه امکان بازگشت شما به انتخابات در صورت اصلاح اساسنامه وجود دارد، گفت: اساسنامه نیاز به اصلاح و تصویب دارد و در صورتی که حمایت شوم شاید برگردم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۳    
رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه مانع از ورود وزیر خارجه اندونزی به کرانه باختری شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
کمپین پایان کارتن خوابی درآستانه سال نو جشن نوروزی بهار مهربانی را در گرمخانه خاوران برگزار می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
مشهد- مرحله نهایی مسابقات قرآنی شوق تلاوت درحرم حضرت ابوالفضل عباس (ع) همزمان با شب شهادت بانوی مکرم اسلام با اهدای لوح یادبود به 19 شرکت کننده پایان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
مشهد- اجتماع عظیم سوگواران فاطمی امروز در میدان شهدای مشهد همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام 11 شهید دفاع مقدس را همراهی و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
مشهد- مسئول جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور سبزوار -شاهرود شش نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: شهدای گمنام مصداق بارز مظلومیت حضرت زهرا هستند و در راه ائمه گام برداشته اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
نماینده روسیه در ژنو گفت نمایندگان ترکیه هشدار داده اند در صورت حضور کردهای سوریه در مذاکرات صلح سوریه، این مذاکرات را بر هم خواهند زد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
سمنان- استان سمنان همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی در روز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) غرق در سوگ و ماتم شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۶    
قزوین- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم قزوین با تشییع پیکر چهار شهید دوران دفاع مقدس با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.