دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 22 اسفند 1394 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1394 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 تیر 1394 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1394 خبرگزاری مهر 30 مهر 1394 خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 خبرگزاری مهر 30 آذر 1394 خبرگزاری مهر 30 دی 1394 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1394 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۹    
تهران- همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) شهرستان های استان تهران غرق در ماتم و عزا بوده و حضور عزاداران فاطمی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از شکوه خاصی برخوردار است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته بیست و ششم رقابتهای بوندس لیگا برابر وردربرمن به برتری پرگل دست یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
ارومیه- تپه باستانی حسنلو با قدمتی بیش از هشت هزار سال قبل از میلاد مسیح در نقده استان آذربایجان غربی نمادی از تاریخ کهن ایران اسلامی است که در آستانه ثبت در فهرست آثار جهانی قرار دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
سومین شب عزاداری فاطمیه 1437 با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
تبریز –شاید وقتی اسم شهرستان عجب شیر به گوشتان می خورد، ناخود آگاه ذهن ها به سمت پادگان معروف و بزرگ این شهر می رود ولی در کنار این پادگان صدها جاذبه گردشگری در این شهرستان وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۸    
زاهدان- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد دو دستگاه خودرو و آتش گرفتن آنها در جاده نیکشهر - ایرانشهر پنج کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۳    
اهواز - مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور از راه اندازی سامانه ملی راهیان نور کشور به منظور برقراری ارتباط بهتر در این حوزه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا از تلاش دولت برای یافتن راهی برای حل اختلاف پلیس فدرال آمریکا و شرکت اپل در خصوص دسترسی پلیس به سیستم های دیجیتالی این شرکت خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
اتحادیه اروپا در تازه ترین اقدام خود، تحریم های این اتحادیه علیه 146 مقام روسی و اوکراینی و همچنین 37 نهاد از دو کشور را تمدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
رئیس هیات مخالفان و مذاکره کننده ارشد معارضان سوری بلافاصله پس از تهدید وزیر خارجه سوریه مبنی بر ترک مذاکرات صلح سوریه در صورت تاخیر معارضان، وارد ژنو شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان به تشکیل 126 پرونده تصرفات غیر قانونی اراضی ملی در استان طی 11 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد تا کنون 89 پرونده مختومه شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
اهواز - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا به امروز 72 هزار واحد مسکن مهر در سراسر استان خوزستان تکمیل و افتتاح شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
اهواز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه هم اکنون تعامل مناسبی در دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
بوشهر - استان بوشهر در اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر مقام اول تیمی و انفرادی این رشته را کسب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
زنجان- فرماندار زنجان گفت: دولت گذشته به مناسب سازی فضای شهری برای معلولان کم توجهی کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: احضار تعداد 5 دانشجوی این دانشگاه به کمیته انضباطی به دلیل شکایت خصوصی از این افراد بوده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۸    
حمله هوایی به مواضع داعش در جنوب غربی کرکوک و عملیات برای آزاد سازی هیت در استان الانبار از مهمترین اخبار امنیتی عراق محسوب می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۲    
تیم فوتبال الاهلی دیدار هفته بیست و دوم خود برابر ام صلال را با یک پیروزی پرگل پشت سرگذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۹    
آبادان - مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از استقبال این وزارتخانه از خاکسپاری پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در باغ موزه صنعت نفت و دفاع مقدس آبادان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه افزایش 14 درصدی حداقل دستمزد سال 1395 و دستورالعمل نحوه اجرای آن توسط واحدهای مشمول قانون کار را ابلاغ کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۳    
سرپرست فدراسیون جودو طی حکمی عضو پیشین تیم ملی جودو را به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان منصوب کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
سخنگوی شرکت ایران ایر دلیل تاخیر پرواز امروز صبح تهران - نجف را نقض فنی هواپیما اعلام کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه احتمال امتیاز دهی به ترکیه در زمینه حقوق بشر و موضوع ویزا در مقابل متوقف کردن حرکت پناهجویان به اروپا را بعید دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: وحدت شیعه و سنی در شرایط حساس کنونی منطقه، یک ضرورت حیاتی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال بارسلونا برابر ختافه در هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگا به بردی پرگل دست یافت و به آرسنال برای دیدار برگشت اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
رسانه های ایتالیایی از کشته شدن دو نفر و ناپدید شدن شماری دیگر در سقوط بهمن در کوه های آلپ در ایتالیا و در ارتفاع سه هزار متری خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس با انتشار بیانیه ای نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن 2 کودک فلسطینی واکنش نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج از رفع نقص فنی هواپیمای ایران ایر به منظور اعزام زائران ایرانی به عتبات خبر داد و گفت: با پرواز جایگزین، زائران اعزام شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
رسانه های ایتالیایی از کشته شدن دو نفر و ناپدید شدن شماری دیگر در سقوط بهمن در کوه های آلپ در ایتالیا و در نزدیکی مرز این کشور با اتریش خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتبال مونشن گلادباخ هفته بیست و ششم رقابتهای دسته اول باشگاه های آلمان را با پیروزی مقابل فرانکفورت پشت سر گذاشت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۳    
مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال 94 تعداد 11 هزار و 221 حریق و حادثه به وقوع پیوست که با حضور آتش نشانان این سازمان و طی عملیات های متعدد مدیریت شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۳    
ارتش ترکیه در بیانیه ای رسمی از کشته شدن 67 نفر از شبه نظامیان پ ک ک در حمله جنگنده های این کشور به استان های شمالی عراق خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه در پایگاه هوایی حمیمیم از 10 مورد نقض آتش بس در سوریه طی 24 ساعت اخیر خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
رسانه ها از آتش سوزی اردوگاه ویژه پناهجویان در شهر کاله فرانسه خبر دادند و اعلام کردند: هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
خرم آباد - رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در سطح هیئت های مذهبی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
محمودآباد - اولین جشنواره فانوس آرزوها با توزیع دو هزار فانوس هم زمان با سال نو و در شب تحویل سال در محمودآباد برگزار می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهوری بولیوی از ساخت بزرگترین مرکز تحقیقات هسته ای آمریکای لاتین در این کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
مرکز حمیمیم سوریه که روسها از آن بر آتش بس در سوریه نظارت می کنند از رصد 10 مورد نقض آتش بس در 24 ساعت گذشته در مناطق حومه دمشق، حلب و حمص سوریه خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کاندید انتخابات نمی شوم چرا که ماندنم در فوتبال به فوتبال ضربه می زد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) پیش از ظهر امروز شنبه با حضور آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهوری فرانسه ضمن درخواست از کشورهای اروپایی برای ایفای نقش بیشتر در حل مساله سوریه گفت که نباید منتظر آمریکا بنشینیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۸    
رئیس جمهوری تونس از مردم این کشور خواست که در برابر تروریسم متحد شوند و از تلاش هایی که در این زمینه می شود حمایت قوی به عمل آورند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری در انتقال ارزش های دینی دارد، گفت: شهدا با نثار خون خود تعالی را برای آحاد جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۹    
یکی از جنبه هایی که در اقتصاد سیاسی بین الملل مورد بررسی قرار می گیرد بررسی تاثیر منافع شرکتها در سیاست خارجی کشورهاست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
منابع امنیتی عراقی از توقیف یک خودرو حامل مواد منفجره در ورودی کربلا و بازداشت راننده آن خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
به دنبال یورش هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه بیت لاهیا، یک کودک 6 ساله فلسطینی به نام اسرا ابو خوصه به همراه برادرش به نام یاسین 10 ساله به شهادت رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تنها راه کارآمدی نظام را در گرو اطاعت محض از ولایت و امامت دانست و گفت: همبستگی ملت و دولت مهمترین ویژگی نظام اسلامی کارآمد است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: کفاشیان به خاطر عدم تعلیق فدراسیون در انتخابات شرکت نمی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
آمریکا علاوه بر فروش 8 فروند جنگنده اف 16 ، 10 جنگنده دیگر در اختیار پاکستان قرار می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
جنگنده های ترکیه مواضع پ ک ک را در مناطق قندیل، متینه،افاسین، حفتانین و باسیان در شمال عراق را هدف قرار دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۰    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از پناهجویانی که وارد این کشور شده اند خواست که در جامعه آلمان ادغام شوند و قوانین این کشور به عنوان یک اصل واجب مورد توجه قرار دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
تیم فوتبال منچستر سیتی در جدال خارج از خانه مقابل نوریچ متوقف شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۱    
نشست هم اندیشی لیست امید صبح امروز در حالی برگزار شد که با حاشیه های از جمله کنایه هاشمی رفسنجانی به بانوان و فضای شدید امنیتی در ابتدای ورود به سالن همایش همراه بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
قائم مقام وزارت خارجه کشورمان گفت: برخی کشورهای منطقه از پدیده شوم تروریسم وافراط گرایی به عنوان ابزار سیاست خارجی استفاده می کننداما این پدیده شوم درنهایت علیه خود آنها عمل خواهد کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
بجنورد - مسئول نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تعداد طلاب خراسان شمالی با جمعیت این استان تناسبی ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی را تبریک گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
حملات تروریست های فیلق الشام به مناطق مسکونی در الفوعه، بمباران مواضع داعش توسط ارتش سوریه در حومه حمص و درگیری گروه های مسلح با تکفیری های داعش در حومه حلب از جمله اخبار امنیتی سوریه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
قم - رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم گفت: حضرت زهرا(س) در همه ابعاد زندگانی و عبودیت الگو و سرآمد امت اسلامی هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
زنجان- رئیس کمیسیون مناسب سازی فضاهای شهری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یک دستگاه اتوبوس مختص معلولان در زنجان راه اندازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
مراسم اکران ویژه فیلم بادیگارد و تقدیر از خانواده شهدا بعداز ظهر امروز شنبه با حضور عوامل فیلم در تالار ایوان شمس برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
معاون وزیر خارجه روسیه خبر رسانه ها مبنی بر مذاکره مسکو و واشنگتن درباره فدرالیسم در سوریه را تکذیب کرده و گفت: سوری ها باید در این باره تصمیم بگیرند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
میناب - بستر رودخانه میناب با حضور مردم و اعضای یک سازمان مردم نهاد پاکسازی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
بجنورد - رئیس کمیته صعودهای ورزشی بجنورد گفت: نمایندگان خراسان شمالی درمسابقات سنگ نوردی قهرمانی جام فجر خراسان خوش درخشیدند و صاحب چهارعنوان شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
شاهرود - رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به جایگاه عظیم قرآن و برشمردن نعمت های الهی، رسیدگی کریمانه و توام با احترام به فقرا را سبک زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عنوان کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
دشتی- آئین تجلیل از 22 خانواده شهید شهرستان دشتی با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
در آستانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، نیروهای اجرایی شهرداری منطقه 3، ایستگاه های آتش نشانی، هلال احمر و ... در 50 نقطه حساس این منطقه استقرار می یابند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۰    
انگلستان به بهانه آموزش نیروهای عراقی شمار بیشتری از نظامیان خود را به عراق اعزام می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۰    
منذر ماخوس سخنگوی هیئت مذاکره کننده معارضان سوری در سخنانی نسبت به اظهارات اخیر ولید المعلم وزیر خارجه سوریه واکنش تندی نشان داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از بخش شمالی خط 6 مترو تهران بازدید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
اراک- رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از مراجعه روزانه 300بیمار به بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد وگفت: حدود 50درصد از این بیماران یعنی بین 120 تا 150 نفر نیز روزانه بستری می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
وزیر کشور ترکیه از آغاز دور جدید حملات علیه گروه پ ک ک در جنوب شرق این کشور خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
بوشهر - به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر چهارمین دوره رالی خانوادگی، اولین دوره مسابقات شطرنج و اولین دوره رقابت های کشتی نونهالان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
نهاوند- امام جمعه نهاوند گفت: ترویج فرهنگ شهادت بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که با جان فشانی شهدای والامقام به دست آمد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
گرگان- همایش شمیم یاس نبوی، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گرگان برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای با اشاره به نگرانی خانواده های عربستانی که عزیزانشان در بند آل سعود هستند بر ضرورت اصلاح سیستم قضایی سعودی تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دعوت نشدن کردهای سوری به مذاکرات صلح آتی سوریه در ژنو خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
انتصاب سرمربی پیشین رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید نیوکاسل نگاه طنز کارتونیست سایت گل را به همراه داشته است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
پس از رقابت و انجام رای گیری ظاهر قدیر توانست با کسب 138 رای سمت معاون اول پارلمان افغانستان را بدست آورد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه برای نایب رئیسی ثبت نام کرده است، گفت: کفاشیان ثبت نام کند ما کنار می کشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
گرگان - مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: 24 راهدارخانه در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
مجمع عمومی و انتخابات کانون های صدابرداران و پژوهشگران که قرار بود این هفته برگزار شود به درخواست اعضای این کانون ها به تعویق افتاد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
همدان- رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: 80 درصد کار پالایش جامعه رسانه ای استان همدان انجام شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در کانال تلگرام خود به تشریح چیستی تمدن و فرهنگ پرداخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نخستین جلسه تمرینی آبی ها پس از تساوی مقابل پدیده مشهد حضور نداشت و به دنبال رفع مشکل مالیاتی خود رفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
بین الملل: منابع سوری از توقیف خودرو حامل سلاح و مهمات برای تروریستها در حمص خبر دادند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
ارومیه – مجموعه جهانی تخت سلیمان با آثاری پررمز و راز دارای عجایب سحرآمیزی از زادگاه زرتشت بوده که بازدید از آن پنج دوره تاریخ تمدن بشری و ایرانی را به علاقمندان معرفی می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
علیرضا اسدی درباره ثبت نام خود برای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخابات فدراسیون فوتبال به هیچ گروهی وابسته نیستم و در تیم مردم حضور دارم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
میامی - همزمان با 22 اسفند، روز بزرگداشت سالروز شهدا و صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید، گلزار شهدا گمنام شهر میامی با حضور مسئولان غبار روبی و عطر افشانی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
وزیر نفت از آزاد شدن تجهیزات بزرگترین پالایشگاه نفت ایران توسط زیمنس آلمان خبر داد و گفت: سال آینده از واردات بنزین خودکفا می شویم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
پیشوا- فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان پیشوا، 12 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
ورامین-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در جامعه خبری شهرستان ورامین، راه اندازی کمیته اطلاع رسانی ایثارگران شهرستان ورامین بسیار مهم و ضروری است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
زنجان- بوی نوروز که در مشام شهر می پیچد، شهر جان دوباره می گیرد، مردم پویا تر از همیشه به استقبال ایامی نو می روند با امیدها و آرزوهای زیبا.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
دروازه بان های تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین تمرین این تیم به مرور تمرینات جالبی پرداختند که بسیار جالب بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۶    
دزفول- با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مسئولان استانی و شهرستانی 1438 واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت نام می کنید، گفت: صبر کنید تا درباره حضورم در انتخابات بررسی و اطلاع رسانی کنم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۹    
تصاویر امروز را با موضوعات حراج نقاشی های معاصر، نقاشی دیواری ایلان در فرانکفورت آلمان، پنجمین سالگرد سونامی فوکوشیما و آب شدن یخچال طبیعی در آرژانتین خواهید دید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۹    
اهواز- رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم سالانه پذیرای 10 میلیون زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
اصفهان- رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: زاینده رود که سوم اسفند ماه به منظور کشت بهاره کشاورزان بازگشایی شد قرار بود 20 روز جاری باشد اما سه روز زودتر از موعد بسته شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۹    
همدان- رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان همدان با بیان اینکه تصادفات فوتی درون شهری استان همدان 10 درصد کاهش یافته است، گفت: 377 نیروی پلیس راهنمایی رانندگی در اجرای طرح نوروزی شرکت دارند.