یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری مهر 28 اسفند 1394 - mehrnews.com

خبرگزاری مهر 29 اسفند 1393 خبرگزاری مهر 31 فروردین 1394 خبرگزاری مهر 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری مهر 31 خرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 تیر 1394 خبرگزاری مهر 31 مرداد 1394 خبرگزاری مهر 31 شهریور 1394 خبرگزاری مهر 30 مهر 1394 خبرگزاری مهر 30 آبان 1394 خبرگزاری مهر 30 آذر 1394 خبرگزاری مهر 30 دی 1394 خبرگزاری مهر 30 بهمن 1394 خبرگزاری مهر 1 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 2 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 8 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 9 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 10 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 11 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 12 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 13 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 14 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 15 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 16 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 17 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 18 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 19 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 20 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 21 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 22 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 23 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 24 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 25 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 26 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 27 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 28 اسفند 1394 خبرگزاری مهر 29 اسفند 1394 
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
نخست وزیر ترکیه توافق این کشور با اتحادیه اروپا در خصوص موضوع پناهجویان را روزی تاریخی خواند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۹    
تیتراژ مجموعه نمایشی دورهمی با آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مهران مدیری منتشر شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۳    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای برگزاری دیدار با هند و عمان را اعلام کرد. در این فهرست پرسپولیس و نفت تهران دارای بیشترین ملی پوش هستند و تیم صدرنشین یک ملی پوش دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
ترکیه و اتحادیه اروپا در خصوص مسأله پناهجویان به توافق دست یافتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
کرج - اطلاعیه دادگستری استان البرز در خصوص حمله مسلحانه در شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر این است که فرد مورد حمله ارتباط استخدامی با دستگاه قضایی ندارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به 375 محله در تهران از راه اندازی ایستگاه های این پلیس در این محلات خبرداد و گفت: این طرح، بعد از 15 فروردین عملیاتی خواهد شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
کمیته حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طی هفته گذشته رژیم آل خلیفه 21 شهروند بحرینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت و 17 زندانی سیاسی را مورد شکنجه قرار داده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
چابهار- وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل خط راه آهن چابهار – زاهدان- مشهد به عنوان حلقه واصله ریلی ایران با کشورهای جهان، نیازمند اهتمام ویژه ای برای تکمیل شدن است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۴    
چابهار-وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه بندر چابهار به عنوان یکی از مراکز راهبردی ایران به تقویت اقتصادی کشور کمک شایانی می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۱    
مشهد- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک موتورسیکلت در محور سبزوار- نیشابور راکب موتورسیکلت در صحنه جان خود را از دست داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۲    
در اولین روز از رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جهان معلولین، که به میزبانی ایتالیا برپاست، دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان رفتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به نامه مسئولان باشگاه النصر عربستان که خواستار معرفی کشور ثالث برای برگزاری دیدار دو تیم شدند تاکید کرد تابع تصمیم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۶    
خرمشهر - رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: امیدوارم در افق چشم انداز 1404 به ظرفیتی برسیم که بتوانیم پذیرای 10میلیون نفر زائر در یادمان ها باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
ساری - رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی مازندران گفت: 78 پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی به مسافران نوروزی در استان خدمات رسانی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۵    
بوشهر - اولین دهکده گردشگری ایران در شهر بوشهر افتتاح شد و آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۴    
خرمشهر - فرمانده نیروی انتظامی گفت: کاروان های راهیان نور که در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور می یابند، باعث ماندگاری دفاع مقدس در ذهن مردم شده اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
عملیات دستگیری عاملان حملات تروریستی پاریس در بروکسل منجر به دستگیری مظنونان حملات تروریستی پاریس شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
وزارت امورخارجه چین از کره شمالی خواست تا از ایجاد تنش بیشتر در منطقه دست بردارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۴    
ساری - مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: سه هزار و 460 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان مهیا شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۱    
یاسوج - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد درگذشت آیت الله مولانا بروجردی را تسلیت گفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۸    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آمادگی نیروهای هلال احمر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی، گفت: این روحیه و پتانسیل بالا را جز در رزمندگان دفاع مقدس در کمتر جایی می توان یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۱    
مدیران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام می گویند: الگوریتم نمایش عکس ها را تغییر می دهند و از این به بعد ابتدا تصاویر محبوب تر از نظر افراد در فید وی نمایش داده می شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۸    
رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از عادل فردوسی پور حمایت کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۶    
یاسوج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان محیط زیست کشور گفت: از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، پنج محیط بان محکوم به اعدام با بخشش اولیای دم از زندان آزاد شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در خصوص دیدار با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: آنها بدون شک بهترین تیم جهان هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۲    
کرج - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: یک قاضی بازنشسته در کرج مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح و همراهش کشته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۹    
اردبیل – سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران تاکید کرد که در شرایط کنونی جذب نوجوانان و جوانان به سالن های ورزشی به خصوص کشتی دشوار شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
کرج - رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: با آغاز دور نخست سفرهای نوروزی، 400 نیروهای اورژانس به مسافران خدمات رسانی می کنند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
پیشوا- امروز امامزاده جعفر(ع) به عنوان نگینی در دل شهرستان پیشوا می درخشد، امامزاده ای که آوازه اش از منطقه فراتر رفته و بسیاری از بزرگان و فرهیختگان به این شخصیت بزرگ ارادت ویژه ای دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
کاخ کرملین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای نظامی روسی هیچ مشارکتی در نبرد اخیر ارتش سوریه علیه تکفیریهای داعش در شهر باستانی تدمر حمص نداشته اند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
سازمان هواشناسی نسبت به نوسان شدید دما و وزش باد در نیمه شمالی کشور به مسافران نوروزی هشدار داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
اردبیل – شهرداری منطقه یک اردبیل از استقرار کلبه راهنمای مسافر در مبادی ورودی شهر اردبیل از جمله میدان ایثار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از لغو اجرا و اعمال طرح های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از امروز(28 اسفند) تا شنبه (14 فروردین 95) خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
شرق استان تهران-رییس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: طرح امنیت اخلاقی در مراکز اقامتی در ایام نوروز اجرایی شده و با هنجارشکنان برخورد می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
کرمان - نماینده ولی فقیه در استان کرمان خواستار چاره اندیشی برای حل مشکل ترافیک شد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی آمار سوانح و تصادفات را کاهش می دهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
یزد امام جمعه بخش بهمن ابرکوه گفت: آمریکا به ساده لوحان داخلی که ابرقدرت ها را کدخدای دنیا می دانند نیز رحم نمی کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس و خبرگان از افتخارات نظام در سال 94 به شمار می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: نفوذ دشمن در کشور با هدف نفوذ در تصمیمات و افکار مسئولان نظام است تا محاسبات مدیران را دچار تغییر کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۵    
بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه جمهوریت اسلامی مظهر انقلاب ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات در کشور و جهان اسلام است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
بشیر باباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان رقبای خود را در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا شناخت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
اهر - امام جمعه شهرستان اهر گفت: تمامی مسئولان باید روحیه انقلابی داشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۹    
ده ها هزار نفر از مردم یمن امروز جمعه با برگزاری تظاهرات گسترده در شهر صنعاء تداوم جنایت های رژیم سعودی در این کشور را به شدت محکوم کردند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۶    
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی گفت: حجم کار راهسازی بخصوص در یکسال گذشته بسیار بالا بوده است که نتیجه آن فعالیت های بزرگ عمرانی است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
بندرعباس - همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در مراسمی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هرمزگان پل بزرگ جلابی و پروژه های راهسازی هرمزگان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
اردبیل – سرپرست امور موزه های استان اردبیل از آماده سازی هفت موزه این استان برای بازدید مسافران نوروزی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
گرگان – امام جمعه شهر گرگان مشکل اصلی اقتصاد کشور را اقتصاد نفتی دانست.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
با برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا تیم فوتبال دورتموند حریف لیورپول شد. یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول باید در این مرحله برابر شاگردان سابق خود قرار گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: رئیس جمهور پاسخگوی شعارهای محقق نشده دولت باشد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سوریه و عراق، نوار غزه، جنوب لبنان و انصارالله یمن همگی خط مقدم جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن سال جدید گفت: عید نوروز باید رنگ معنویت به خود گیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
بندرعباس - امام جمعه موقت بندرعباس بر لزوم رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم از بروز آسیب های جبران ناپذیر در این ایام جلوگیری شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۱    
سنندج - استاندار کردستان بر تلاش تمامی دستگاه ها برای کاهش حوادث جاده ای در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
زاهدان-نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: برای تکمیل زیرساخت ها باید دولتمردان در سال آینده اهتمام ویژه ای داشته باشند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
اردبیل – خطیب امام جمعه اردبیل با اشاره به اعلام نظام فدرالی از سوی کردهای سوریه به عنوان آغاز پروسه تجزیه خاورمیانه تاکید کرد که هدف آمریکا تضعیف کشورهای اسلامی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی آقای آتش نشان از جمعه 28 اسفندماه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
محلات- خطیب جمعه محلات گفت: انتخابات هفتم اسفندماه که با حضور 62درصدی واجدین شرایط همراه بوده و در روزهای گذشته صحت نتایج آن اعلام شد در حقیقت سندی مهم بر اثبات مردم سالاری دینی در کشور بود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۷    
کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برخی ساده لوح با کمک برخی رسانه ها سعی می کنند پیشرفت کشور را منوط به تعامل با قدرت های استکباری جلوه دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۴    
سنندج – امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت حضور مردم در صحنه و تلاش و رشادت نهادهای مسئول امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران حاکم شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۴    
قم- امام جمعه قم گفت: عده ای می خواهند نفرت از استکبار تبدیل به خوش بینی شود و ابراز برائت از این دیو بزرگ تعطیل و شعار مرگ بر آمریکا نیز ترک شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۴    
نهاوند- امام جمعه نهاوند بابیان اینکه تا زمانی که آمریکا مواضع ناحق خود را تغییر ندهد ایران اسلامی رابطه ای با آن نخواهد داشت، گفت: اقتدار موشکی ایران نتیجه طبیعی مقابله با آمریکا است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
سنندج – معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در عصر حاضر امنیت یکی از ارکان اصلی رسیدن به توسعه پایدار در جامعه به شمار می رود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۹    
اردبیل – معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از استقرار نمایندگان 18 دستگاه اجرایی در ستاد اجرایی خدمات سفر این استان در محل نگارخانه خطایی خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۹    
حسینعلی امیری با بیان اینکه هم اکنون فقط بررسی پنج حوزه انتخابیه مجلس دهم باقی مانده، گفت: از 207 حوزه انتخابیه مجلس، صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
پلیس ترکیه از تیراندازی فرد ناشناس در آنکارا خبر داد که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله یک نیروی پلیس شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
شاهرود-امام جمعه موقت شاهرود، گفت: مهمترین مولفه های انقلابی بودن در جامعه اسلامی، جهادی عمل کردن و شهادت طلبی است که هر دو این مولفه ها اهمیت ویژه ای دارند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه عرب جبور واقع در حومه بغداد پایتخت عراق به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 5 تَن دیگر انجامید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
ساری -رئیس پلیس راه مازندران ترافیک محورهای اصلی استان را نیمه سنگین تا سنگین اعلام کرد و با اشاره به لغزندگی مسیرها خواستار رعایت موارد ایمنی شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خواستار تزئین فضای شهر با تصاویر شهدا و احادیث ائمه اطهار (ع) تاکید کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
نوشهر- یک مجموعه تاسیسات گردشگری در نوشهر با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
سازمان عفو بین الملل در نامه ای به حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین خواستار آزادی فوری علی العکری پزشکی بحرینی در بند این رژیم شد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۸    
نهاوند- مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند گفت: مقابله با دشمنان خداوند باعث بخشیده شدن گناهان می شود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان اقدامات عملی برای رفع مشکل بیکاری انجام دهند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۴    
ساری - امام جمعه موقت ساری، با اشاره به ورود مسافران نوروزی به استان تاکید کرد: مسئولان فرهنگی مراقب باشند تا استان از نظر فرهنگی دچار خدشه نشود.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۹    
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مجلس خبرگان رهبری باید انقلابی بماند و با تفکر و منش و عمل انقلابی راه نفوذ دشمنان به مجلس را سد نماید.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۶    
مشهد- بارش های پراکنده که طی دو روز گذشته بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرا گرفته است امروز هم با بارش باران و همچنین برف در مناطق کوهستانی ادامه یافت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۶    
بجنورد- امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با پروژه نفوذ روحیه انقلابی ما را بگیرند، افزود: تداوم روحیه انقلابی مهم ترین عامل پیروزی ملت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۴    
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا برگزار شد که بر اساس آن در مهمترین بازی تیم بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان گفت: اگر خانه های ظاهری را شستشو دادیم باید به خانه تکانی دل نیز بپردازیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم از مجروح شدن 12 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته در قم خبر داد و افزود: یک خانواده سه نفر دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
تایباد - امام جمعه اهل سنت مسجد جامع احناف تایباد گفت: مردم بایستی قدردان و شکرگزار نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران باشند زیرا این نعمت به برکت خون شهدا به دست آمده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: استکبار جهانی به خصوص آمریکا به دنبال این است که روحیه انقلابی را از ما بگیرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
یاسوج - امام جمعه موقت یاسوج گفت: صله رحم مهمترین سنت مردم ایران در عید نوروزاست و این سنت حسنه ریشه در دین اسلام دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
اهواز امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی ها در کشور به دنبال بزرگ سازی دشمن همچون بتمن و مرد عنکبوتی هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
زنجان-امام جمعه قیدار گفت: امروز عده ای راه انقلاب و حرف امام(ره) را فراموش کردند و خیال می کنند آمریکا کدخدا است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم کشورمان در سال همدلی و همزبانی، پایبندی خود به ولایت فقیه را در عرصه های سرنوشت سازی همچون انتخابات به نمایش گذاشتند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
رشت- امام جمعه رشت با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند، انقلابی نگه داشتن مردم سدی در برابر نفوذ دشمن است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
باشگاه بایرن مونیخ قرارداد جدیدی را با مدافع اتریشی خود امضا کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۹    
نوشهر - فرماندار نوشهر با اشاره به فراهم بودن بسترهای سرمایه گذاری در شهرستان عنوان کرد: سرمایه گذاران در این شهرستان با ایست مواجه نمی شوند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
اردبیل – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طول تعطیلات نوروزی 250 نفر نیروی امدادی در شهرهای این استان ارائه خدمت خواهند کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نظام جمهوری اسلامی، انقلابی آغاز شده و باید انقلابی بماند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۳    
همدان- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: درسال جاری مرگ و میر ناشی از تصادفات در جاده های استان همدان 8درصد کاهش یافته است
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
کرمان – وجود بزرگترین تپه های شنی جهان در شهرستان ریگان فرصت شن درمانی و برگزاری ورزش های شنی از جمله اسکی بر روی شن را در کویر شرق کرمان برای مسافران نوروزی ایجاد کرده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
اردبیل – مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از اسکان اولین مهمانان فرهنگی این استان به تعداد 28 خانوار خبر داد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
قزوین- امام جمعه قزوین گفت: در آستانه سال جدید باید ضمن بررسی رفتار و اعمال خود در یک سال گذشته نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و بیشتر به خدا نزدیک شویم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۶    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا شنبه به منظور دیدار با مقامات ترکیه ای به آنکارا سفر می کند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
کرمان - رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان وضعیت آب و هوایی استان کرمان را طی روزهای آینده تشریح کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی پافشاری بر سناریوی کناره گیری رئیس جمهوری سوریه از قدرت را نوعی دیوانگی توصیف کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
نوشهر - معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: 179 واحد تاسیسات گردشگری نیمه تمام در مازندران با پیشرفت 10 تا 90 درصد در استان وجود دارد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۵    
مشهد- امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری همه ساله و همزمان با تحویل سال نو راهبردی را تبیین می کنند که تنها راهبرد کشور ما نیست بلکه راهبرد یک سال مقاومت جهان اسلام و امت اسلام است.