دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
الهام رحمت آبادی*: در پیاده راه ها، تعامل اجتماعی شکل می گیرد چرا که آزادی عمل انسان پیاده برای توقف ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۴    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 18 اسفند ماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تمامی مناطق حاشیه نشینی چابهار در یک دوره 12 تا 18 ماهه ساماندهی و از خدمات زیربنایی بهره مند می شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل دفتر ایمنیو ترافیک سازمان راهداری گفت: کارکنان مراکز اجرای معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین سراسر کشور ملزم به شرکت در دوره های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از برگزاری آزمون بیست و سوم تأسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی کالا در اول اردیبهشت ماه سال آتی به طور متمرکز در تهران خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن را برای سال 1395 مشخص و مصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۳    
وزیر کشور دولت اصلاحات معتقد است که شوراهای شهر در سال های گذشته اختیاراتی داشته اند که یا در به کار گرفتن آن غفلت کرده یا این اختیارات را به شهرداری تفویض کرده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۸    
پیمان پایا*: رعایت حریم ها یک رفتار شهری مسئولانه بوده و پرواضح است هرگونه اقدامی که در جهت تدوین و تبیین این حریم ها و تشویق به لزوم رعایت و آثار فراوان آنها به عمل آید ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۸    
اطلاعات به روز شده از وضعیت لرزه ای تهران نشان می دهد گسل قدیمی واقع در مجاورت پرترددترین بزرگراه درون شهری با امتداد شرقی-غربی که پردیسان نامیده می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
رئیس مرکز متخصصین راه و شهرسازی ایران از برگزاری همایش تقدیر از چهره های ماندگار وزارت راه و شهرسازی تحت عنوان جایزه دادمان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس از اعلام زمان اجرای طرح خدمات حمل ونقل در سفرهای نوروزی 1396 استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
ایران و روسیه به طور مشترک 6000 دستگاه واگن باری لبه بلند را برای مصرف داخلی تولید خواهند کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی اطلاعیه ای از تمامی مسافران قطارهای مسافری درخواست کرد: در ایام پایانی سال، مسافران یک ساعت قبل از حرکت در ایستگاه راه آهن حضور داشته باشند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
بهره برداری آزمایشی از خط آهن آستارا- آستارا در راستای تحقق کریدور شمال- جنوب همزمان با سفر رییس جمهوری آذربایجان به تهران و با ورود قطار کشور جمهوری آذربایجان به ایستگاه آستارا در ایران آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: پنجمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اسفندماه ماه امسال همزمان با سراسر کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که رسیدن به اهداف طرح جامع حمل و نقل 500 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
پنجمین نشست شورای حمل ونقل استان یزد با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری در محل فرودگاه یزد با هدف ارائه برنامه های دستگاه های حوزه حمل ونقلی استان تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، گفت: استان مازندران در تخلف ساخت و ساز در سطح استان های کشور رتبه اول را دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش ضمن اعلام خبر تخلیه و بارگیری 1.8 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در این بندر طی 11 ماه گذشته، از افزایش 23 درصدی جابجایی خودروهای مسافران در مسیرهای دریایی خبر داد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردانان و معماران تجربی سازمان نظام مهندسی ساختمان به طور همزمان با سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیستم اسفند امسال برگزار می گردد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به عملیات گسترده راهسازی، بهسازی و مرمت راه های روستایی به طول 322 کیلومتر در دولت یازدهم گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
میشل سپن، وزیر اقتصاد فرانسه عصر دیروز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی حضور یافت تا با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دیدار و در خصوص مسائل فی مابین گفت وگو و تبادل نظر کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
در نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و دو نماینده لارستان و شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، خمیر، قشم و ابوموسی وضعیت راه های ارتباطی به استان هرمزگان و شهرستان لارستان بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه مساحت شهرهای قزوین در مجموع 11 هزار و 10 هکتار است از برنامه ریزی برای احیا و بهسازی 1349 هکتار بافت ناکارآمد موجود در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چهارخطه کردن محور جوکار – تویسرکان هم اکنون از پیشرفت 83 درصدی برخوردار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۰    
مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: فاجعه پلاسکو، یک واقعه دردناک و یک هشدار بزرگ بود که قدرت و ظرفیت واکنش مدیریت های شهری را درمواقع بحران نشان داد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 361 تخت خوابی در حال احداث شهر ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارشی در خصوص مراحل احداث این پروژه ارائه کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
راه آهن آستارا- آستارا با حضور روسای جمهور دو کشور ایران و آذربایجان امروز افتتاح می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
نوسازی ناوگان باری و مسافری، افزایش سهم ریل در بین سایر شقوق حمل ونقل و افزایش حجم جابجایی بار، مسافر و ترانزیت کالا به علاوه اخذ امتیازات مختلف برای تامین منابع مالی پروژه های ریلی و توسعه شبکه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
بیست و نهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با محوریت ارائه گزارش اقدامات سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در محدوده های هدف بازآفرینی شهری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال گذشته مردم از کمبود فضای پارکینک و همزمانی پروازهای داخلی و خارجی و کمبود فضای ترمینالی شکایت داشتند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی می گوید، در سه سال گذشته بخش خصوصی بیش از 2 هزار و 266 هزار میلیارد ریال در حوزه مسکن و ساخت و ساز سرمایه گذاری کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فن آوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
نقشه راه معماری سازمانی کلان وزارت راه و شهرسازی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امضا و به تمام معاونت ها، سازمان ها، شرکت های تابعه و ادارات کل استانی ابلاغ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برگزاری آزمون پایان دوره صلاحیت اجرا (ورود به حرفه) قطعی است و سازمان نظام مهندسی یک دوره رفع اشکال برای متقاضیان در نظر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با تشریح برنامه جدید بانک ها برای تامین ودیعه مسکن خانوارها گفت: بانک با شرایط مالک، آپارتمان یا مغازه را اجاره کرده و متناسب با توان مالی مستاجر به او اجاره می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نقش مولفه های زیبائی در طراحی ایمنی جاده ها اشاره کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۴    
مدیرکل راهداری بوشهر از تهیه 10 هزار نسخه بروشور معرفی جاذبه های گردشگری استان بوشهر و نیز انجام خط کشی و لکه گیری راه های استان درآستانه نوروز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۹    
نشست از معماری ایرانی چه می خواهیم بدانیم و چرا؟ با سخنرانی محمدرضا حائری مازندرانی به همت انجمن علمی معماری دانشگاه تهران در دانشکده معماری آن دانشگاه برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۴    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 17 اسفند ماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۴    
دکتر زهرا اسکندری*شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تلاش دارد تا در چارچوب سیاست بازآفرینی شهری به عنوان رویکردی نوین به توسعه با تأکید بر ارتقای کیفی زندگی شهری ...