دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نسبت به مطالب منتقل شده از سوی خبرنگار تسنیم از نشست خبری برگزار شده در فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد مطلب منتقل شده از ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
نوسانات قیمت مسکن در برخی از کشورها از جمله ایران در دو دهه اخیر یکی از چالش های اساسی بازار مسکن و اقتصاد کشور بوده است وعوامل فراوانی بر قیمت مسکن و رونق این بازار تاثیرگذارند و برخی از کارشناسان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۵    
معاون امور شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با آغاز سفرهای نوروزی، پروازهای بین المللی این فرودگاه 40 درصد افزایش و روزانه به حدود 260 پرواز رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۵    
وزیر راه وشهرسازی همزمان با آغاز سفرهای نوروزی وارد پایانه مسافربری جنوب تهران شد و از بخش های مختلف این پایانه بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش های مختلف ایستگاه راه آهن تهران گفت: روزانه 51 قطار در مسیر مشهد به طور رفت و برگشت در حال تردد هستند و مسیرهای بندرعباس و یزد در رتبه های بعدی قرار دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت همزمان 16 آزادراه با تلاش 15 هزار نفر به طور همزمان در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال کشور، دقایقی پیش یک طرفه شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه آهن تهران از سامانه صدای مسافر (5149) بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیگیری درخواست های مسافران و متقاضیان راه آهن کشور قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
جزیره کیش با 90 کیلومتر مربع مساحت یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما به دنبال اتصال ترمینال های فرودگاهی به شبکه های مترو درون شهری هستیم گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۲    
معاون رئیس جمهور با افتتاح 3300 متر آزادراه رشت-قزوین و تاکید بر اجرای این طرح که برای تسهیل در تردد مردم انجام شد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح 1.5 کیلومتر از کمربندی چالوس حدفاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد به صورت چهار خطه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
همگام با اجرای طرح نوروزی اکیپ امداد تعمیرات سیارنوروزی راهداری در جاده های استان همدان از 25 اسفند سال جاری فعالیت خود را آغاز کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و رئیس نظام مهندسی استان با موضوع بررسی افزایش تعرفه ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان در شورای اداری این اداره کل بر ضرورت تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل مهم درادارات ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی استان تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیری از مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در راستای عملکرد مطلوب راهداری قدر دانی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درآستانه سال نو به دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه دراستان رفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید از فرودگاه مهرآباد از محوطه ترمینال های یک و دو بازدید کرد و از بهره برداری از اقدامات عمرانی انجام گرفته در این فرودگاه با حضور ریاست جمهوری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بررسی مصوبات کمیته های مختلف تشکیل جلسه داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل راه وشهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی، از آماده باش کامل دستگاههای خدمات رسان عضو این شورا خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم رونمایی از تاکسی های هیبریدی فرودگاه مهرآباد، از ارایه خدمات در ایستگاه متروی فرودگاه و نیز آمبولانس های آماده در فرودگاه برای خدمات رسانی به مسافران بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی درارزیابی ده ماهه سال 95 ادارات کل راه وشهرسازی استان ها در حوزه مسکن واملاک در جایگاه هشتم قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی از تهیه و تدوین دستورالعمل همسان سازی ضوابط و دستورالعمل های اجرایی جهت آرایش پارکینگ های مسکونی برای کلیه شهرهای استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۹    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی استان سمنان، مصوبه شورا را درباره طرح جامع شهر دامغان ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از فعالیت 24 ساعته تمامی مدیران ستادی و مناطق به علاوه کارکنان خطوط راه آهن سراسر کشور از تاریخ 20 اسفند و پیش از شروع پیک سفرهای نوروزی 96 در تاریخ 25 اسفند سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۷    
مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از افتتاح 40 کیلومتر از پروژه تعریض محور 187 کیلومتری تهران-رودهن، فیروزکوه- قائمشهر حد فاصل پل سفید تا قائم شهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۵۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.