دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به ارزیابی های انجام شده رتبه اول را از آن خود کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: در طول 11 ماه گذشته امسال 9 میلیون و 416 هزار و 806 مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام و پذیرش شده اند و این رقم طی دو هفته باقی مانده از ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: کشتی مسافربری جدید در مسیر گناوه به خارگ با تجهیزات مدرن و استاندارد راه اندازی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۹    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت : در طرح نوروزی سال 96 با 14 شرکت هواپیمایی داخلی برای 14 هزار پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی برنامه ریزی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۸    
هر بار که گوشه ای از کشورمان به لرزه می افتد یا حادثه ای مانند ریزش ساختمان پلاسکو رخ می دهد به یاد زلزله احتمالی تهران می افتیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل، گفت: مظهر برجام ورود هواپیمای جدید است که اتفاقا بخشی از قرارداد آن نیز با بوئینگ آمریکا بسته شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج طرح بزرگ راهسازی با اعتباری بیش از یک هزار و 210 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در دست اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
کتاب های تحلیل وضعیت شهر تهران و سیری بر الگوهای نظام برنامه ریزی شهری با تأکید بر طرح های توسعه شهری تهران نوشته محمد سالاری در همایش نگاهی بر طرح های توسعه شهری از ایده تا عمل رونمایی شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
آزمون ورود به حرفه مهندسان طی روزهای پنجشنبه 19 و جمعه 20 اسفندماه در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه دریا مهم ترین مقصد گردشگران نوروزی است بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی از استقرار 12 هزار راهدار در 750 راهدارخانه در محورهای کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی با میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار به عنوان منبع قدرت در سازمان ها شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
دومین نوبت سالانه آزمون ورود به حرفه مهندسان، سال 1395 در استان هرمزگان برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۹    
در جلسه کمیسیون ماده 5 این هفته در خصوص طرح محله ظفر فولادشهر و 17 مورد از موارد دستور کار شهرستان اصفهان بحث و تبادل نظر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در تاریخ 19 و 20 اسفندماه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر اینکه کنترل روزانه یک میلیون و 600 هزار تردد در محورها کشور کار بسیار سختی است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر ضمن تشریح چالش ها و تنگناهای ناشی از دوران تحریم در صنعت هوایی بیان کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت ساماندهی مبلمان جاده ای در ورودی شهرهای آذربایجان غربی تأکید کرد و خواستار آماده سازی جاده های استان برای استقبال از مسافران نوروزی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوری در جسله ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اطلاع رسانی و شفاف سازی درباره طرح های جامع و تفصیلی و صدور مجوزها و پروانه ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، جزئیات برگزاری دومین حرفه آزمون نظام مهندسی را در 5 رشته مهندسی در سراسر کشور که در روزهای 19 و 20 اسفندماه برگزار می شود، تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل بیست و دومین جلسه کمیسیون طرح تفصیلی استان همدان و یازدهمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر همدان در روز یک در محل دفتر معاونت محترم امور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مدیران حمل ونقل ریلی باید طوری این صنعت را ارتقا دهند که بر رفتار مردم اثرگذار باشد گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری نخستین دوره تخصصی متصدی بارگیری در بندر شهید رجایی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: کلیات طرح ساماندهی محدوده هادی آباد در کمیسیون ماده 5 شهر قزوین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
مدیرعامل شرکت راه آهن با تاکید بر توسعه حمل ونقل از منظر حمل ونقل ریلی گفت: برای دستیابی به این مهم باید دست به دست یکدیگر دهیم و تغییرات را از خودمان شروع کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در تاریخ 19 و 20 اسفندماه امسال در استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
در نخستین همایش نقش نظام فنی و اجرایی در ارتقاء سطح کیفی پروژه های عمرانی کرمان که با حضور معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار کرمان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر حل دو بحران تمرکزگرایی و محیط زیست، ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاهش تصدی گری دولت را در تمامی امور خواستار شد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
معاون مسافری راه آهن از فروش 40 درصد بلیت های تعطیلات نوروز 96 خبر داد و گفت: بلیت برخی از مسیرهای پرتردد ریلی کشور در این ایام به طور کامل فروش رفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
به گفته عضو شورای شهر تهران شوراها می توانند از طریق تأمین و توزیع مناسب خدمات و امکانات شهری در محدوده شهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: بیش از 270 پروژه فعال در سطح استان توسط راه و شهرسازی لرستان در حال اجرا است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه باید با یک مطالعه روان شناسانه رفتار حمل ونقلی مردم را تغییر داد، گفت: جامعیت در برنامه ریزی، توجه به فیزیک و کالبد، تعریف شبکه، یکپارچگی حمل ونقل ریلی با سایر شقوق ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۲    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رفع تعلیق 9 ساله قرارداد خریدکشتی را مهم ترین دستاورد برجام دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری خوزستان با اشاره به اینکه اهواز مقام دوم حاشیه نشینی را در کشور دارد عنوان کرد: 17 محله با مساحت 3592 هکتار در اهواز شناسایی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
معاون وزیر راه وشهرسازی از تهیه نسل چهارم طرح توسعه شهری در همدان خبر داد و گفت: در این زمینه طرح های جامع ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۹    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۹    
همایش نگاهی بر طرح های توسعه شهری از ایده تا عمل با تاکید بر تجربه تهران با دو موضوع تحلیل وضعیت شهر تهران و سیری بر الگوهای نظام برنامه ریزی شهری با حضور معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۹    
نریمان مصطفایی*: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان یکی از دستگاه های سیاستگذار و متولی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۴    
رئیس انجمن شیشه ایران با اشاره به اینکه میزان اشتغال در این صنعت، 5 هزار نفر در کشور و نوع مالکیت در این حوزه، 100 درصد خصوصی است، گفت: میزان صادرات در بخش شیشه بیش از 480 هزار تن در سال است.