دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
رئیس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج - چالوس در روزهای 26 و 27 اسفند ماه جاری به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال یک طرفه می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت از راه اندازی خط پرواز رشت به ارمنستان در ایام نوروز 96 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه پس از بارش های قابل توجه در زمستان سال جاری برنامه بهسازی و آماده سازی محورهای مواصلاتی به ویژه راه های شریانی با رویکرد ایمنی در دستور کار ادارات کل استان ها خواهد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای دستیابی به برنامه های افق چشم انداز 1404 در زیربناهای حمل و نقل بایست سالانه با 40 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، آزادراه ها به 6 هزار کیلومتر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۶    
با پیوستن هواپیمای ایرباس ای 321 جدید به ناوگان هوایی کشور در ماه های اخیر بخشی از تاخیرهای پروازهای این مسیر کاهش یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در نشست مشترک با نمایندگان شهرداری های استان گفت: شهرداری های استان می توانند با معرفی ساختمان هایی که در شهرهایشان بنا شده و از کیفیت لازم برخوردار هستند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
خبرگزاری رسمی چین در گزارشی نوشت: تلاش های ایران در تقویت همکاری با کشورهای دیگر نشان می دهد که این کشور عزم خود را برای مدرن سازی صنعت حمل و نقل ریلی جزم کرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۰    
قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی شهر تهران در پاییز 95 نسبت به پاییز 94 افزایش 8.4 درصدی را نشان می دهد و متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده بوسیله بنگاه های ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۰    
رییس دفتر منطقه ای سازمان بین المللی هوانوردی (ایکائو) در نامه ای به سازمان هواپیمایی کشوری از اقدام هیات ایرانی برای برگزاری جلسه اضطراری با مدیران مراقبت پرواز برخی کشورهای منطقه قدردانی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بیش از 50 درصد خانه های کل کشور به علت فرسودگی یا جانمایی غلط در ساخت و ساز در معرض آسیب های ناشی از بلایای طبیعی یا انسان ساخت است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی وزارت راه و شهرسازی و تاکید دکتر روحانی رییس جمهوری قرار است تا پایان دولت یازدهم تمام واحدهای مسکن مهر که مشکل قانونی ندارند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۴    
براساس مصوبه جدید هیات وزیران واگذاری 40 درصد سهام شرکت هواپیمایی هما برای توزیع سهام عدالت لغو شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی از سه سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل، اطلس سواحل مکران و همچنین اپ سازمانی همراه دریانورد رونمایی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
عباس آخوندی در همایش مدیران سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر ضرورت تغییر انگاره به عنوان رویکرد اصلی لازم در حوزه توسعه و بهره وری از بنادر گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
با حضور معاون کنسولی وزارت امورخارجه، دفتر صدور روادید الکترونیکی در پایانه مسافری بین المللی بندر شهید باهنر راه اندازی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
دفتر منطقه ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درآستانه سال 96 با حضور رئیس مرکز تحقیقات افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۷    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که دولت ترامپ به اعطای مجوز به بوئینگ ادامه خواهد داد، بنابراین این شرکت می تواند قراردادهایش با ایران را دنبال کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
نظام مهندسی جنوب استان کرمان، همایش آشنایی با حقوق مهندسی و اهمیت گزارش نویسی را با حضور و سخنرانی یک کارشناس و پژوهشگر مسائل حقوق مهندسی وزارت راه و شهرسازی برگزار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
فرمانده راهور ناجا از کاهش 4 درصدی تلفات رانندگی در سال 95 خبر داد و گفت: ششمین سال کاهش پیاپی تلفات رانندگی علی رغم رشد 5 درصدی تردد رقم خورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۹    
جلسه شورای فنی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با دستور اختصاصی افتتاح دفتر منطقه ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در عملکرد پاسخگویی به شکایات در بین دستگاه های اجرایی استان فارس خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از برگزاری کمیته ارتقا سیما و منظر شهری جیرفت با محوریت طرح نو شهر سالم، شهروند سبز با حضور اعضا ذیربط در روز سه شنبه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
شرکت راه آهن انتشار خبر مربوط به فوت ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار ) را تکذیب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
طی مراسمی از سوی مجتمع رسانه ای ساختمان، تندیس چهره سال 95 صنعت ساختمان به مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اهدا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی معتقد است: در سال های گذشته، حوادث گودبرداری مختلفی را دیده ام که خانواده هائی را از هم پاشیده و ضررهای جبران ناپذیر جانی و خسارت های فراوان مالی به بار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی در نخستین نشست تخصصی حرکت ملی بی آی ام تعریف پروژه های پایلوت کشوری و تهیه سند ملی استراتژی بی آی ام را ضرورت کشور ما عنوان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
مشاور دریایی و بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور لغو تحریم های بیمه ای، تردد کشتی های ایرانی با پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری در بخش روبناها را مهم ترین آثار پسابرجام در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
رییس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی کشور گفت: به دنبال بهبودهای حاصل شده با اجرای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) حجم صادرات خدمات مهندسی کشور به 2 میلیارد دلار افزایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۴    
مدیرعامل شرکت راه اهن با اشاره به مشوق های در نظر گرفته شده در برنامه ششم توسعه از بخش خصوصی درخواست کرد برای سرمایه گذاری حمل ونقل ریلی را انتخاب کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: 13 پرونده شهرستان کامیاران در جلسه کمیسیون ماده پنج استان موردبحث و بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با مروری بر روند شکل گیری طرح های توسعه شهری، خاموش بودن سیستم مانیتورینگ و عدم پایش اجرای طرح را از مشکلات اجرای طرح های توسعه شهری عنوان کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۴    
نوآوری جدید با تلاش و همفکری نیروهای متخصص در مرکز آتش نشانی بندر آبادان انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ارتباط با بخش حمل ونقل اتحادیه اروپا را مهمترین دستاورد برجام خواند و با بیان اینکه هم اکنون از خدمات مشاوره ای شرکت ها و انجمن های اروپایی زیادی استفاده می کنیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز 96 از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۸    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با پیش بینی تردد بیش از چهار میلیون مسافر نوروزی در محورهای استان از نصب و راه اندازی 36 دوربین ثبت تخلف هوشمند جدید در آستانه سال نو خبر داد.