دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 7 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
خوزستان_ شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس زرین از شانزدهمین همایش تعالی سازمانی، شرکت سرآمد کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۰    
ترکیب تیم ملی پیشکسوتان برای دیدار سه جانبه فوتبال بین این تیم با تیم پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و تیم خراسان در روز 10 اسفند ماه در مشهد اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز پنج شنبه 9 اسفندماه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، 4 میلیون و 599 هزارتومان معامله شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۳    
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در مناسبت پربرکت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اقدام به این برنامه عمومی در سطح شهر تهران کرده است که با استقبال گسترده مردم و واکنش های مثبت بانوان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، فاصله تورمی دهک ها در بهمن ماه به 2,8 درصد رسید که نسبت به ماه قبل 0.1 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای تغییر میزبان در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 فوتبال بانوان موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
لرستان- بیش از 3 میلیارد و 590 میلیون ریال کالای غیرمجاز و دام قاچاق در شهرستان دورود کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره خوشنویسی یاس یاسین یکی از عظیم ترین رخدادهای هنری جهان اسلام به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
امین غلام نژاد/تیم ملی بسکتبال با یک سرمربی و کادرفنی ایران به جام جهانی رسید. با اینکه مهران شاهین طبع به مراتب دستمزد کمتری نسبت به مربیان خارجی سایر رشته های توپی از جمله فوتبال و والیبال دریافت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۱    
جعفری دولت آبادی گفت: مجموعه قضایی و انتظامی را از سرگردان کردن ارباب رجوع و امروز و فردا کردن در انجام کارها برحذر داشت و اعلام داشت: این قبیل رفتارها توجیهی ندارد و قابل پذیرش نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که عازم مسکو شده گفت در دیدار با رئیس جمهور روسیه درباره استقرار نیروهای ایرانی در سوریه صحبت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۹    
مایا کوتسیانچیچ ضمن ابراز نگرانی از استعفای وزیر خارجه ایران، افزود که این مسئله بر سیاست های اتحادیه اروپا در قبال برجام تاثیر نمی گذارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۶    
تعداد 19 نفر از سرشبکه ها، افراد شاخص و تأثیرگذار شبکه هرمی وردواید انرژی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد متن انتشاریافته از استعفای وزیر امور خارجه مورد تأیید نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
هرساله بنا بر سنتی دیرین ایرانی ها برای نشان دادن آمادگی خود برای استقبال از بهار و سالی نو روانه بازارها شده و خرید نوروزی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تربیت بدنی آستان قدس رضوی باید جریانی الگوساز و فرهنگ ساز برای مجموعه ورزشی کشور باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۴    
در سلسله گزارش های قبلی از روند برگزاری نمایشگاه بهاره و نارضایتی هایی که صاحبان صنوف و کسبه و همچنین برخی از رؤسای اتحادیه های مرتبط پرداختیم این بار به سراغ رئیس اتاق اصناف مشهد رفتیم تا با وی در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۱    
معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی مشهد گفت: هشت هزار و 300 سری جهیزیه، سبد معیشتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
دادستان بردسکن از نزاع بین 4 دانش آموز در یکی از هنرستان های پسرانه بردسکن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
فرماندار شهرستان کلات از کشته شدن جوان کلاتی توسط مرزبانان ترکمنستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: استعفای ظریف قبول شده و قطعی بوده، رفتن زنگنه نیز حتمی است. یکی دو وزارتخانه دیگر نیز وجود دارد که در شرف استعفا و جابجایی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امسال توزیع 235 هزار درخت پیش بینی شده که 110 هزار نهال از این تعداد مثمر و 90 هزار غیر مثمر هستند و 35 هزار اصله نهال به صورت ذخیره در نظر گرفته شده اند تا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۹    
سرمربی پرسپولیس اخبار مربوط به گفتگو و مذاکره با زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی را کاملا تکذیب می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۹    
برانکو ایوانکوویچ تنها سه روز تعطیلی برای بازیکنان خود در نظر گرفت تا استراحت کوتاه مدتی در جریان لیگ داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد اکنون از 111هزار و 942 خانوار دارای سرپرست زن حمایت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز خانه امن برای زنان گفت: زنانی که در معرض خشونت قرار دارند می توانند از طریق اورژانس اجتماعی و سازمان بهزیستی به این مراکز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رئیس جمهور لبنان در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد، اروپا درباره آوارگان سوری تصمیم های سیاسی می گیرد و این در حالی است که تصمیم های لبنان به دلایل اقتصادی و اجتماعی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مسیر خوبی را طی می کند و به زودی معرفی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۶    
علی کریمی با انتشار پیامی از سرمربیگری و مالکیت تیم فوتبال سپیدرود کناره گیری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۳    
رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: بر اساس احتمالات امکان این وجود دارد که در نیمه دوم اسفند ماه با توجه به وابستگی قیمت طلا به دو متغیر قیمت جهانی طلا و برابری قیمت ریال و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در نواحی و حوزه های مختلف این استان آمار حوادث نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
طی روزهای اخیر ویدئویی منتشر شده که نشان میدهد هزاران خودرو در پارکینگ ایران خودرو خراسان رضوی دپو شده و راهی بازار نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
یک مسؤل میراث فرهنگی کشور از درخواست همکاری انگلیسی ها برای همکاری درباره وزرش کهن ایرانی "چوگان" شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: 50درصد بودجه عمرانی کشور در سال 97 هنوز تخصیص پیدا نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت ها در بازار طلا و سکه همزمان با بازار ارز ریزشی شده است، گفت: من نگفتم بازار ملتهب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور آلمان در واکنش به انتقادهایی که از اقدام وی مبنی بر ارسال پیام تبریک برای ایران به وی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب وارد شده بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۱    
شاپور محمدی با تاکید بر اینکه قانونگذاران باید کمک کنند از فعالیت های غیرمولد و مخرب مالیات بالا اخذ شود، گفت: این اقدام قطعاً به نفع اقتصاد کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سقوط 2 هزار واحدی را تجربه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
خوزستان_ علی ساری با اشاره به احیای ردیف حذف شده بودجه ریزگرد، گفت: با اختصاص این بودجه می توان عنوان کرد که مردم خوزستان دیگر برای همیشه با ریزگردها خداحافظی خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
مقامات نیروهای کُرد سوریه از کشورهای غربی خواستند همه تروریست های خارجی داعش را به همراه همسر و فرزند به کشورهای متبوعشان بازگردانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
خراسان شمالی- حجت الاسلام اسدالله جعفری گفت: جرائمی مانند سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و قاچاق عمده مواد مخدر از عفو مستثنی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
خراسان شمالی- تمامی فرمانداران موضوع مبارزه با سالک را به عنوان یک پروژه مستمر در سال آینده پیش بینی کنند و شهرستان هایی که بیشترین موضوع سلامت مربوط به آنان است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
خراسان شمالی- روابط عمومی و رسانه ها دو بال پرواز و مکمل یکدیگرند ولی متاسفانه گاهی برخی از روابط عمومی ها با برخورد نامناسب این بال را می شکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
البرز- نبی الله خون میرزایی با بیان اینکه سرانه مصرف ماهی در جهان 22 کیلوگرم بوده اما در ایران 11 کیلوگرم در سال است، گفت: فرهنگ مصرف غذایی در سبد خانواده ایرانی دارای اشکالاتی است و بایستی اصلاح شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۹    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 485 زائرسرا و مهمان سرای دولتی استان فقط مجاز به پذیرش کارکنان دستگاه خودشان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
اجلاس شورای امنیت ملی پاکستان با حضور مقامات ارشد وزارت دفاع و وزارت امور خارجه آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
محمود حجتی با اشاره به خریداری سیب و پرتقال براساس حجم مصوب ستاد تنظیم بازار، گفت: در جلسه تنظیم بازار امروز به توزیع هدفمند گوشت تاکید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 4 بالگرد اورژانس به همراه 5 اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران بارگاه منور رضوی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
هافبک - مدافع ملی پوش تیم استقلال به دلیل محرومیت اولین بازی آسیایی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: ذخایر ارزی کشور در بهترین شرایط قرار دارد و نه تنها از دست نرفته، بلکه به سرعت افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد، سفر رئیس جمهور سوریه به ایران، ضمن تأکید بر رد طرح های آمریکا در سوریه، نشان داد که اولویت دمشق، ائتلافش با کشورهای متحد سوریه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸    
کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید نیز درخواست تعویض خود را رد کرده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۸    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده حسین فریدون برادر رئیس جمهور امروز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن از موافقت قوه قضاییه با تقسیم اموال متهم پرونده بین مالباختگان در مرحله دادسرا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مداحان گفتند: اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید. این کار در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیقی خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
نائب رئیس اتحادیه هتل آپارتمان ها و مهمان پذیران مشهد گفت: معمولا در ایام پایان سال از 27 اسفند ماه تا چهارم و پنجم فروردین ماه، عمده ظرفیت ها به اشغال 90 درصدی می رسد و از هفته دوم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
همدان- حسین مردانی گفت: طرح ساماندهی دست فروشان با هدف حفظ حقوق شهروندی و مدیریت شلوغی معابر شهر همدان در روزهای منتهی به پایان سال اجرا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
یک کارشناس حوزه انرژی و اقلیم شناسی با تاکید بر اینکه تعهدات ایران در توافقنامه پاریس باید از تعهدات کمی فعلی، به تعهداتی کیفی تغییرکند، گفت:تعهدات کمی هر سال سخت گیرانه تر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
خوزستان- حمید رضا غفوری گفت: با توجه اینکه دانشگاه ها موتور محرک جامعه و انتقال دهنده فرهنگ هستند اهمیت آنها به محیط زیست می تواند بر نسلها تاثیرگذار باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مداحان گفتند: اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید. این کار در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیقی خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
"علی السطوف" گفت: عمق راهبردی یعنی اینکه تهران و دمشق در همه حالات کنار یکدیگر هستند و انشالله با پایداری محور مقاومت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۱    
دکتر الهه گوهرشادی، استاد برجسته گروه شیمی دانشگاه فردوسی مشهد است که توانست با تلاش های بسیار در عرصه علم و پژوهش در فهرست سرآمدان علمی ایران در سال 97 قرار گیرد و بار دیگر نظیر بسیاری از بانوان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۵    
معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: طرح سفیران گردشگری در مدارس نواحی هفت گانه آموزش و پرورش و منطقه تبادکان مشهد در اسفندماه 97 اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به احداث خط آهن چابهار- زاهدان گفت:با اتصال این بندر به شبکه ریلی، چابهار پل ارتباطی شرق آسیا به اروپا خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
سرپرست سازمان مالیاتی با بیان اینکه نسبت درآمدهای مالیاتی به تولید ناخالص داخلی در سال 96، 9 درصد شده است گفت: براساس برنامه ششم توسعه این نسبت باید به 10 درصد برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
اگر همین امروز، ما از دنیا برویم، بر سرِ فرزندانِ ما چه می آید؟ ... این یکی از نگرانی های بزرگ و همیشگیِ مادرها و پدرانی است که فرزندِ مبتلا به اختلال طیف اوتیسم دارند و در میانِ انبوهِ دغدغه هایشان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
کریم یاوری گفت: بخشی از معوقات کارگران روغن نباتی جهان زنجان پیش از پایان سال پرداخت می شود و پرداخت بخش دیگری از آن به سال آینده موکول خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
جلسه مدیران پرسپولیس و استقلال درباره حضور در لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تصمیم دارد ترکیب این تیم را مقابل صنعت نفت آبادان تغییر دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
حجت الاسلام آذری طوسی گفت: حضرت زهرای مرضیه (س) 104 لقب داشتند و یکی از آنها طاهره به معنی پاکی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
ورزشگاه امام رضا بعنوان ورزشگاه اختصاصی آکادمی باشگاه استقلال افتتاح می شود تا به صورت کامل در اختیار تیمهای پایه این باشگاه باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
معاون وزیر حمل ونقل هندوستان با اعلام این که تحریم های آمریکا علیه ایران را دور می زنیم، گفت: بر اساس تفاهمنامه چابهار یکی از کشورهایی هستیم که به سرمایه گذاری برای توسعه این منطقه متعهد هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
شرکت ایران خودرو اعلام کرد امروز دو خودروی وانت آریسان و سمند ال ایکس EF7 دو گانه سوز به قیمت های 45 میلیون تومان و 73 میلیون و 480 هزار تومان را می فروشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
جمعی از مداحان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
البرز - حجت الاسلام مراد یوسفی با تاکید بر اینکه نقش مهم زن در نظام جمهوری اسلامی احیا شده است، گفت: مهمترین حرف غربی ها این است که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند اما اسلام فراتر از این می داند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
یزد - محمدرضا زارع گفت : بانوی قالیباف یزدی برنده جایزه پنجاه میلیون تومانی شرکت همراه اول شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۸    
باشگاه استقلال که پیش از این عملکرد پرنوسانی در جذب بازیکنان خارجی داشت، برای حفظ آیاندا پاتوسی که نمایش خوبی داشته است باید مبلغ شگفت انگیزی را پرداخت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۸    
تکلیف چهارمین تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال فردا مشخص می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
باشگاه چلسی دروازه بان اسپانیایی را خود را نقره داغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مشکلات اصلی اقتصاد کشور به دلیل تحریم نیست، گفت: مشکل اصلی اقتصاد کشور در فرومایگی، تن پروری و ناکارآمدی ها در داخل است البته تحریم نیز یک توطئه است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
نخستین همایش بین المللی توسعه بندر چابهار دقایقی قبل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس جمهور آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
وزیر اطلاعات گفت: دولت پنج سال و نیم است که فعالیت می کند و در چهار سال و نیم آن قیمت ها ثابت بوده و یکسال اخیر بخاطر تحریم ها افزایش یافت و نشان تنبلی، بی عرضگی و ناکارامدی دولت نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
با پایان مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی 2019، چهره 32 تیم حاضر در رقابت های چین مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
مخالفت دولت با تخصیص درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین به مردم و تاکید کمیسیون تلفیق بر ضرورت تصمیم گیری درباره موضوع بنزین در قوانین دائمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
قزوین_ مهدی چمران گفت: تکیه به ظرفیت های داخلی ما را به جایگاه ارزشمند در دنیا رساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: دست شفر این روزها حسابی باز است و می تواند در تمامی دیدارهایش با تفکرات تهاجمی بازی کرده و مزد شجاعتش را هم بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: چشم انتظار اعلام وزارت ورزش هستیم و امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر مشخص شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
وزیر خارجه خطاب به جمعی از دیپلمات ها و مدیران وزارت خارجه برای استعفای جمعی، از آنها خواست که با صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کرده و از چنین اقداماتی به شدت پرهیز کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های مالک باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد و گفت: پرسپولیس به فکر آرامش داوران در قضاوت هایشان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
بررسی ها نشان می دهد از 10 هزار کانتینر قطعات خودرو دپو شده در مناطق آزاد و ویژه، تنها 3هزار کانتینر مربوط به 2خودروساز شناخته شده به مدت 5 یا 6 ماه در بندر چابهار رسوب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۱    
اتحادیه جهانی کشتی در خبری از حسن یزدانی بعنوان یکی از پنج آزادکار برتر حاضر در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانلکوف یاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۱    
در حالی که به دنبال کاهش ارزش دلار قیمت طلا افزایش یافته است، قیمت فلز پالادیوم به دلیل نگرانی از اعتصاب در بخش معدن آفریقای جنوبی به رقم بی سابقه بالای 1550 دلار رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
حسن روحانی برای شرکت در پنجاه و هشتمین مجمع بانک مرکزی وارد ساختمان این بانک در میرداماد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۸    
خوزستان_ عباس پاپی زاده گفت: اعتباراتی که برای مقابله با ریزگردها در نظر گرفته شده است از کل بودجه عمرانی خوزستان در سال 98 بیشتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
نماینده اسفراین در مجلس خواستار بررسی دلایل استعفای وزرا در خانه ملت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال 98 را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا در انتصابات در شهرداری تهران دخالتی ندارند ولی نظرات خود را ارائه می دهند ولی حق انتخاب با شهردار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۶    
یوسفی از افزایش جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ در شب عید خبر داد و گفت: فروشندگانی که قیمت مرغ را بالاتر از 11 هزار و 500 تومان می فروشند از یارانه دولتی برخوردار نیستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
به دنبال ورود یک جنگنده هندی به حریم هوایی پاکستان، واکنش فوری نیروی هوایی پاکستان سبب بازگشت این جنگنده به خاک هند شد.
  • ۱