پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۷    
مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه درباره افزایش حقوق کارمندان جلسه غیرعلنی برگزار کرد. لاریجانی اعلام قطعی مصوبات را منوط به برگزاری جلسه علنی کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۴    
معاون پارلمانی دولت پس از واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای روحانی در مورد عدم مخالفت رهبری با لوایح FATF در مقام دفاع از وی برآمده و با بیان اینکه ما امیدواریم با توجه به ضرورت این لوایح در کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۵    
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: محرومیت زدایی گامی مهم در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴    
حمیدرضا حاجی بابایی اعلام کرد که با مصوبه مجلس حقوق 20 میلیونی 4 میلیون و حقوق یک میلیونی 250 هزارتومان افزایش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۱    
محمدبن عبدالرحمان آل ثانی در مصاحبه ای گفت که دوحه همانند اروپایی ها از توافق هسته ای با ایران حمایت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۲    
همدان- سرهنگ بزرگ علی نوری گفت: پلیس با هدف کاهش حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه را اجرا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۳    
بهزاد سالاری از رشد 33 درصدی تولیدی پروپان از فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی خبر داد و گفت: فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی در شرایط مناسب در حال تولید محصولات خود هستند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
گیلان- طلعت کاویانی از کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص کیفیت اطلاعات سامانه سپاس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۲    
یزد - سید کاظم خامسی با اشاره به حضور ناظران شرعی در کشتارگاه های خارج از کشور، ذبح غیر اسلامی گوشت های وارداتی را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
خراسان شمالی-حبیب یزدانپناه گفت: بوم گردی راهی برای احیای سنت ها و آئین های قدیمی است که این مهم در اقامتگاه های بومگردی استان به نمایش گذاشته شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
خراسان شمالی- بیست و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با حضور مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت:نیروی انتظامی خراسان شمالی در حوزه های مختلف برقراری امنیت پیشقراول بوده است و از برنامه های اجرا شده آن می توان برای تامین امنیت کشوری بهره مند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۹    
خراسان شمالی- سعید سبحانی گفت: اقدام به موقع مسافران برای خرید بلیت سبب می شود کمبود احتمالی ناوگان عمومی شناسایی شده و شرکت های مسافربری نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز از سایر استان ها اقدام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
کتابفروشی انتشارات به نگار از روز جمعه 10 اسفند کار خود را آغاز می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
بر اساس مصوبه امشب مجلس حقوق کارکنان دولت در سال آینده 20 درصد افزایش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، با بیان اینکه تاثیر انقلاب اسلامی بزرگ بود و باید نسبت به آگاه سازی ملت ایران در خصوص پیروزی ها و موفقیت ها اقدام کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
این روزها بازار سکه وطلا از یکسو و بازار دلار وسایر ارزهای رایج از سوی دیگر دچارنوسان شده است به گونه ای که قیمتها از صبح تاعصر متفاوت است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 582 واحد دیگر رشد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسئولین اگر نمی توانند زاهد باشند، حداقل اهل پرهیز باشند و در مقابل وسوسه ها از خداوند طلب یاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۹    
مجمع سالیانه هیئت والیبال البرز با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش وجوانان البرز و منتخب فعالان این ورزش برگزار شد و عملکرد این هیئت ورزشی در سال های 96 و97 مورد ارزیابی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
روسیه تقویت نظامی و افزایش رزمایشهای ناتو را نقض نظام امنیتی جهان دانست و اعلام کرد مسکو اقدامات مقابله ای را بکار خواهد بست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۴    
معاون تربیت بدنی شهرداری مشهد می گوید: همواره سعی می کنیم نگاه مان به ورزش زنان و مردان عادلانه باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۱    
بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۸    
روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور گفت: براساس آخرین اطلاعات، بلوار نماز فردا بازگشایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۵    
الکساندر نواک اعلام کرد قیمت کنونی نفت قابل قبول است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۵    
نشست تخصصی 'هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر' با حضور طراحان و مسئولان پروژه های توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه ایران و عراق در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۵    
سعید باستانی با قبول اینکه در ساختار خودروسازی کشور مدیران عامل، سیاسی انتخاب می شوند، گفت: این سیستم غیرشفاف غیرقابل کنترل است و از این رو ممکن است هر اتفاقی از جمله فساد رخ دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: سال آینده در بودجه طرح تحول سلامت کسری نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
محمد عبدالرحمان آل ثانی اعلام کرد که جراد کوشنر در گفتگو با او خبر داده معامله قرن درباره مذاکرات سازش، ظرف چند هفته آینده آماده و نهایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای را جزو اولویت های این وزارتخانه اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور مهم ترین موضوع در همکاری های اقتصادی ایران و ارمنستان را گاز، برق و تهاتر این دو دانست و گفت: ایران آماده ارسال گاز بیشتر به ارمنستان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به احتمال زیاد پالرمو در جلسه شنبه تعیین تکلیف نهایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۹    
حجت الاسلام بهرامی از کاهش 23 درصدی جرایم در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: نیروهای مسلح عزیزترین نیروها در پیش ما هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۶    
با توجه به حال روز این روزهای پایانی سال که نزدیک به ایام تعطیلات عید است، خیلی از هموطنان عزیز برنامه ریزی برای سفر دارند در این گزارش سعی داریم شما را با برخی مشکلات که در سفر احتمال دارد برای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۳    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 628هزار تومان کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: 150عدد سکه قدیمی از مخفیگاه سارقان معتاد در حاشیه شهر مشهد کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۴    
رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس جمهور درباره مجمع می گوید که چرا 10 الی 20 نفر درباره لوایح تصمیم بگیرند؟ ؛ مگر خود دولت چند نفرند که لوایح را تدوین کرده اند؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۸    
سران آمریکا و کره شمالی که به هانوی پایتخت ویتنام سفر کرده اند، برای دومین بار با یکدیگر دیدار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور مدیران سیاسی در رأس فدراسیون کشتی اتفاق خوبی نیست و امیدوارم اخباری که شنیده می شود واقعیت نداشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل، معتقد است شرایط بارسا و رئال در نتیجه ال کلاسیکو تاثیری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
باب دودلی، با اشاره به توییت اخیر ترامپ که از قیمت های بالای نفت انتقاد می کرد گفت: این می تواند نشانه ای از تمدید تحریم های ایران باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۱    
چک بلامحل هم مانند بسیاری از دعاوی دیگر به دلیل نبود فرآیند قانونی مناسب، دچار اطاله دادرسی است. قانون جدید چک با نوآوری خود درتغییر روند دادرسی، این زمان را به طور چشمگیری کاهش داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۱    
نشریه اسپورت اسپانیا ترکیب احتمالی دیدار ال کلاسیکو را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
به نظر می رسد رابطه مائورو ایکاردی و باشگاه اینتر وارد بحرانی ترین بخش سالهای اخیر خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
بانک مرکزی قیمت رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که از افزایش نرخ رسمی 27 ارز و کاهش نرخ 9 واحد پولی دیگر حکایت دارد. قیمت 11 ارز از جمله دلار هم ثابت مانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما در حوزه نظارتی به قوانین بالادستی استناد می کنیم تا با یک تخلف اقتصادی برخورد نماییم که این قوانین برای برخورد با یک جرم یا تخلف ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
علیرغم اینکه دونالد ترامپ از اوپک خواسته به تلاش هایش برای تقویت قیمت نفت خاتمه دهد اوپک و متحدانش به قرارداد خود برای کاهش عرضه نفت پایبند هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مهدی عالی گلستان به عنوان سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از شکل گیری طبقه مدیران مرفه در کشور، تأکید کرد: این یک آفت جدی برای انقلاب است که باید به سرعت اصلاح شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۸    
همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شش پروژه فرهنگی، آموزشی و ورزشی تربیت بدنی آستان قدس رضوی امروز سه شنبه 7 اسفند با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت این آستان مقدس به بهره برداری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
قهرمان جام ملت های آسیا در تصمیمی جالب از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اردوی تدارکاتی و بازی های فیفادی ماه مارچ 2019 را کنسل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
با آغاز رسمی معاملات بازار ارز در صرافی های بانکی، امروز قیمت هر دلار آمریکا برای خرید 13 هزار و 200 تومان و برای فروش 13 هزار و 300 تومان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس حاضر نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
منابع سوری از سرنگونی دو فروند پهپاد گروه های تروریستی و هلاکت شماری از اعضای این گروه ها در حومه شمالی حماه خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی اقلیم کردستان عراق گفت: همچنان به صادرات نفت و روابط اقتصادی خود به ایران علیرغم تحریم های آمریکا علیه تهران ادامه می دهیم .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۸    
خیراله خادمی گفت:در آستانه سفرهای نوروزی چهار آزادراه پرتردد منتهی به پایتخت شامل تهران-قم، تهران-ساوه، قزوین- زنجان و کرج- قزوین به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ریشه کنی فلج اطفال و بیماری مالاریا در بازه زمانی 2 ساله در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم با این برنامه فشرده پشت سر هم بازی داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۵    
مربی تیم فوتبال امید، گفت: همکاری باشگاه ها در آخرین اردو تیم امید قبل از شروع مرحله اول مقدماتی المپیک سرنوشت ساز خواهد بود
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
وینفرد شفر برای در اختیار گذاشتن 2 بازیکن اصلی تیمش به تیم امید دچار تردید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره لایحه جامع انتخابات گفت: اگر مجلس شورای اسلامی این لایحه را پس از لایحه بودجه در دستورکار صحن علنی قرار بدهد، به انتخابات سال آینده مجلس خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
'همایش رفع چالشهای فناورانه در حوزه مهندسی خوردگی' روز چهارشنبه با حضور اساتید دانشگاهها، مهندسان، صاحبان و دست اندرکاران صنایع و دانشجویان رشته های مهندسی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
گازپروم، اعلام کرد که سهم این شرکت در فروش گاز طبیعی در بازار اتحادیه اروپا در سال گذشته به 36.7 درصد افزایش یافته که بیش از 2 درصد نسبت به سهم 34.2 درصدی آن در سال 2017، جهش کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹    
سردار هادیانفر گفت: هدف پلیس فتا در سال 98 کاهش جرایم در فضای مجازی است که بار عمده آن بر دوش مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
الله مراد عفیفی پور از آماده سازی 5700 صندلی شناور برای نوروز خبر داد و گفت: برای نوروز 98 تعداد 13 اسکله شناور جدید راه اندازی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری کارکنان پاکدست گمرک با شناسایی باند فساد اقتصادی، تعدادی از کارمندان متخلف، مرتبطان ودلالان این پرونده از جمله یکی از مدیران کل گمرک را دستگیر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶    
در حالی که پس از تصریح رئیس فدرال رزرو مبنی بر توقف سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا ارزش دلار در نزدیکی پایین ترین رقم 3 هفته اخیر باقی مانده است، قیمت طلا امروز تقریبا ثابت بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام شیخ مصطفی محامی را به نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان منصوب کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
نفتکش هایی که 8.36 میلیون بشکه نفت خام را بارگیری کرده اند، درحالی پیرامون سواحل ونزوئلا سرگردانند که این کشورتحریم زده، به سختی به دنبال پیدا کردن مشتریانی برای فروش نفت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
همدان- مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، از بانوان شاغل و همسران کارمندان مرداداره کل راه و شهر سازی با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:بافت های قدیمی و حاشیه ای چهره و سیمای شهرها را به وضعیتی نامطلوب و تاسف برانگیز تبدیل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
انتظار می رود صادرات نفت خام عربستان به چین به حدود 1.5 میلیون بشکه در روز در سه ماهه اول از حدود یک میلیون بشکه در روز در 2018 افزایش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
قزوین_ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از کشف و شناسایی پیکرهای مطهر 5 تن از شهدای مفقود قزوینی در منطقه سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
سوشما سوارج در حاشیه نشست سه جانبه هند، چین و روسیه (RIC) در شهر اوجان چین گفت: دهلی نو خواهان ادامه تنش با پاکستان نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
البرز- حامد فرضی با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی بدون مشارکت و حضور مردم راه به جایی نخواهد برد، گفت: از محل صندوق توسعه جهت اجرای پروژه های آبخیز داری 20 میلیارد تومان به البرز اختصاص یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
قزوین_ عبدالمحمدزاهدی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، گفت: فرهنگ ملت ها می تواند هویت آنها را حفظ کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی با پاختاکور ازبکستان به 5 هزار تومان کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
محمد اسلامی از تصویب کلیات طرح تفصیلی آبشار 2 و پادگان 77 لشگر ارتش در مشهد خبر داد و گفت: مقرر شد طرح یکپارچگی در مقیاس طراحی شهری در چارچوب احکام این مصوبه حداکثر ظرف مدت دو ماه تهیه و ابلاغ شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی گفت: حکم متهمان بانک سرمایه 15 روز دیگر صادر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
همایون حائری با بیان اینکه 10 درصد نیروگاه های کشور بیش از 40 سال عمر دارند، گفت: برای گذر از تابستان 98، دو برنامه آمادگی کامل واحدها و افزایش راندمان نیروگاه ها به 38.5 درصد پیش بینی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تجربه برجام درباره نگرفتن تضامین کافی است، گفت: فکر کنید اکنون ما CFT را پذیرفتیم چه تضمینی وجود دارد که فردا یک بهانه دیگری نباشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۶    
معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اشتغال ایجاد شده در فعالیت های اقتصادی بخش خدمات کم کیفیت هستند گفت:این اشتغال ها در بنگاه های غیر رسمی و خرد رخ داده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۶    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیستم لیگ برتر را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۶    
مسکو و دمشق با صدور بیانیه مشترکی خواستار خروج نیروهای آمریکایی از سوریه شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
در گردونه افزایش روز به روز قیمت ها، در آستانه روز مادر بازار گل هم از کمبود عرضه و گرانی گل خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از آقای شفیعی قول می گیرم که اهتمام ویژه داشته باشند تا بیمارستان 320 تخت خوابی هاشمی نژاد که در محروم ترین منطقه مشهد قرار دارد و عمده خانواده شهدا و جانبازان از آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اولویت های بهداشتی خراسان رضوی در سال آینده را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل راهداری خراسان رضوی از آغاز طرح نوروزی راهداری خراسان رضوی از 23 اسفندماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
دومین نشست هنر و معماری اعتاب مقدسه به میزبانی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۹    
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: دو کاندیدای هیئت فوتبال خراسان رضوی ظاهرا صلاحیت لازم را کسب نکرده اند اما اداره کل ورزش استان اصرار بر اخذ صلاحیت این دو دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
قیمت نفت برنت امروز با 34 سنت معادل نیم درصد رشد به 65 دلار و 55 سنت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
مدیر صادرات شرکت گازپروم اعلام کرد سهم روسیه از بازار گاز اروپا در سال 2018 به 36.7 درصد افزایش پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
معاون شهردار مشهدمقدس شرط بازگشایی میدان قدیمی راه آهن مشهدمقدس را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
همایش ملی حکیم سبزواری همزمان با هشتم اسفند ماه روز ملی بزرگداشت آن حکیم با حضور پژوهشگران، دانشگاهیان و مسئولان اجرایی در دانشگاه حکیم سبزواری این شهرستان آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مسافران قبل از حضور در پایانه های مسافربری بلیت خود را اینترنتی خریداری کنند تا گرفتار دلالان نشوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
مسئول مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف کامیون با زانتیا در محور شاهرود به سبزوار باعث مرگ یک نفر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام سیدرضا تقوی دامغانی گفت: گرانی گوشت به دلیل کمبود در بازار نیست، چرا که مجموع تولید و واردات گوشت 135 درصد بیش از سال گذشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
"حسن حردان" سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران در این برهه زمانی را مرحله جدیدی از روابط همپیمانی بین سوریه و ایران در سایه تحولات منطقه و جهان توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
العربیه اعلام کرد با وجود فشار های ترامپ به اوپک و همپیمانانش مبنی بر افزایش تولید نفت اما این سازمان و همپیمانانش بر تعهدی که در خصوص کاهش تولید نفت دادند استوارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۸    
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به دنبال تحقیق در مورد عملکرد شرکت های فناوری و بررسی رفتارهای رقابتی آنهاست تا مشخص شود آیا آنها قوانین مرتبط با این موضوع را رعایت می کنند یا خیر.
  • ۱